SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik bedoel dit niet discriminerend of zulks, maar sommige stereo types haal je er soms gelijk uit en weet je precies waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis best grappig dat je die er zo uitpikt hierOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Xtc op?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:13 schreef Paul het volgende:
ik ga ff alleen maar lief doen deze ochtend.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van de meneren op het strand die temushit verkopen ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet discriminerend of zulks, maar sommige stereo types haal je er soms gelijk uit en weet je precies waar ze vandaan komen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beter een hand aan je arm dan tien vissen in het meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Je vist er steeds naar rabbit
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: