SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jullie weten ik ben fan van musical enzo....
passie van mij. daarom check dit.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Als er wat is Saar, zeg het maar.Maakt niet uit wat.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer thuis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Slaap lekker voor zover dat lukt en probeer het allemaal een plekje te gevenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga proberen te slapen.
Lange dag geweest.
Dikke knuffel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is goed even je rust pakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lange dag geweest.
Dikke knuffel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hopelijk kun je slapen. Denk aan de mooie momenten met je papa die je hopelijk veel troost en een glimlach bezorgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lange dag geweest.
Dikke knuffel![]()
![]()
Sterkte @PinnenmutskeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lange dag geweest.
Dikke knuffel![]()
![]()
In ieder geval heb je hem niet opgebeldquote:
Dat is sowieso waar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Weet je wat, bekijk het maar, ik reageer ook totaal niet meer op je. Ik heb het idee dat ik nog beter een goed gesprek met m'n kat kan voeren.![]()
Heb jij überhaupt wel door wat je doet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:56 schreef kree het volgende:
jullie weten ik ben fan van musical enzo....
passie van mij. daarom check dit.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: