De tevreden groep zijn de mannen met losse handjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:46 schreef NatteLont het volgende:
[..]
De ontevreden groep.![]()
Ik vraag me af wie de tevreden groep is.
De mannen met losse handjes. En dat is een groep? Leg dat eens uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:48 schreef torentje het volgende:
[..]
De tevreden groep zijn de mannen met losse handjes.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef phpmystyle het volgende:
De mensen die bewust dit systeem steunen dat dergelijke asielzoekers hier gehouden kunnen worden, ik hoop dat wij over een periode daar net zo op terug kijken - en sanctioneren - als ooit NSB'er die actief hebben gecollaboreerd.
Ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er wordt vooral bevestigd wat we al wisten: dat er zaken onder het tapijt worden gemoffeld.
Weet jij dan niet welk soort volk bedoeld wordt met de mannen met losse handjes?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:49 schreef NatteLont het volgende:
[..]
De mannen met losse handjes. En dat is een groep? Leg dat eens uit.
Nee. Geen idee. Jij begint daar over. Dus leg maar uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Weet jij dan niet welk soort volk bedoeld wordt met de mannen met losse handjes?
Je kunt ook googelen op ' mannen met losse handjes".quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Nee. Geen idee. Jij begint daar over. Dus leg maar uit.
Dat soort ge-cijfer is natuurlijk geen goede vergelijking. Dat heeft weinig te maken met het algehele onveilig voelen op straat. Niemand zeurt er dat alle auto's terug "naar hun land" moeten. Het verkeer is een keuze. En bovendien een noodzaak. Zeker in de nachtelijke uren. Vrouwen zitten honderd keer liever in die gevaarlijke auto dan dat ze alleen over straat moeten in het holst van de nacht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er sterven gemiddeld 2 mensen per dag in het verkeer. Dat is een veelvoud van de slachtoffers als gevolg van asielzoekers.
Gemiddeld 79 mesaanvallen per dag in Duitsland.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er sterven gemiddeld 2 mensen per dag in het verkeer.
Het is ook een uiterst vreemde vergelijking.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gemiddeld 79 mesaanvallen per dag in Duitsland.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gemiddeld 79 mesaanvallen per dag in Duitsland.
Dit ligt dan ook geheel in lijn met het Marrakesh migratiepact uit 2018.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:57 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Nee joh. Gewoon niet over spreken.
Helemaal gek zijn die partijen geworden.
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het zijn vooral mensen uit gebieden met stammen, en met denkwijze en opvoeding gelijkwaardig aan mensen uit onze vroege middeleeuwen.
En ik ben ervan overtuigd dat deze daders er in hun thuisland ook op los geslagen, verkracht en gemoord hebben. Te dom waren om überhaupt te leren lezen en schrijven. Wij stoppen onze gekken in TBS klinieken en proberen ze humaan te helpen.
De landen waar deze stammen leven, flikkeren ze ipv in klinieken zo de grens over richting Europa.
Aldus Heat "Linkse mensen zijn echt een gevaar aan het worden, echt zum kotzen dat volkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Altijd hetzelfde met dat linkse kuttuig, met gestrekt been inkomen en dan verontwaardigd zijn als het antwoord niet netjes en beleefd is.
GFY.
Wat een vergelijking weer...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er sterven gemiddeld 2 mensen per dag in het verkeer. Dat is een veelvoud van de slachtoffers als gevolg van asielzoekers.
Het zou nog veel beter passen om helemaal geen immigranten binnen te laten - alleen uit oorlogsgebieden of vanwege geaardheid. Verder helemaal niets - optiefen met dat volk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:38 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Klopt.
Syrië zit vol sektarisch geweld.
Druzen, soennieten, Sjieten, alevieten, Christenen, Jezidi's, Koerden etc.
Allemaal hebben ze hun eigen mini legertje (milities) die hun eigen dorp of stad verdedigen.
Ze hebben allemaal geleerd elkaar te wantrouwen en dat de ander slechts is.
Als deze mensen hun land verlaten, houden ze die oude denkbeelden.
Ik heb niks tegen immigranten, maar immigranten uit Syrië, Irak, Yemen, Afghanistan, Somalië en Sudan zijn nou eenmaal immigranten die nog niet echt verlicht zijn in hun denkbeelden.
De VS hebben immigranten uit Mexico, Colombia, Brazilië e.d die zouden in Europa ook veel beter passen.
hey een appel, maar goed laten we het over peren hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er sterven gemiddeld 2 mensen per dag in het verkeer. Dat is een veelvoud van de slachtoffers als gevolg van asielzoekers. Moeten we dan alle stemmers op rechtse partijen dan ook maar sanctioneren als NSB’er omdat de gemiddelde rechtse partij het wat minder nauw neemt met de verkeersveiligheid?
Dat is heel moeilijk want je mag een persoon die psychisch heel ziek is niet terugsturen naar zijn eigen landquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:39 schreef Momo het volgende:
Jammer dat er geen genuanceerd gesprek kan worden gevoerd over wat te doen met dit soort gevaarlijke figuren die illegaal zijn zonder links/rechts schuldig geneuzel.
Deze vergelijking is echt te infantiel voor woorden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er sterven gemiddeld 2 mensen per dag in het verkeer. Dat is een veelvoud van de slachtoffers als gevolg van asielzoekers. Moeten we dan alle stemmers op rechtse partijen dan ook maar sanctioneren als NSB’er omdat de gemiddelde rechtse partij het wat minder nauw neemt met de verkeersveiligheid?
Ik weet niet wat ik hier nu leesquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik probeerde nog uit alle macht, en tegen mijn zin in, keihard te deugen met mijn reactie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:03 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Deze vergelijking is echt te infantiel voor woorden.
Je weet niet eens waar je het over hebt, gast. Nee, ook niet een klein beetje. Het raakt tal van gebieden zoals geschiedenis, cultuur, sociologie en antropologie. Ook ik zou mijn mond moeten houden en het werk overlaten aan experts op deze gebieden om enigszins gefundeerde opinies te vormen, maar ik ben niet zo bescheiden. China was een chaotische en bloederige bende voor talloze generaties in de negentiende en twintigste eeuw. Het stond bekend als het Wilde Oosten in grote, overlappende periodes tussen 1850 en 1950. In de jaren tachtig en begin jaren negentig bleef brutale straatcriminaliteit aanzienlijk. Het was zo ernstig dat de Chinese politieke top zich ermee ging bemoeien, in plaats van het over te laten aan de lokale overheden. Je denkt toch niet dat Deng Xiaoping en co. de 'Strike Hard Against Crime' campagne zijn begonnen omdat ze het leuk vonden om hard te straffen en niets beters te doen hadden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:30 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Cultuur is uiteindelijk ook gewoon de beslissende factor voor welke vorm een samenleving aanneemt. Het is niet voor niets dat China een stuk beter functioneert dan Syrië of Irak. Wat dat betreft integreren Chinezen niet per definitie beter, het is gewoon een andere cultuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Strike_Hard_Against_Crime_Campaign_(1983)
[ Bericht 5% gewijzigd door Peppert op 05-09-2025 05:07:07 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |