abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:37:49 #126
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218628708
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat gewijs de hele tijd naar links, we hebben al anderhalf jaar een centrumrechts kabinet met nota bene een PVV minister op asiel....
Trolollol.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:40:10 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218628741
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Trolollol.
Moet jij zeggen.
Huilen dan.
pi_218628749
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef phpmystyle het volgende:
De mensen die bewust dit systeem steunen dat dergelijke asielzoekers hier gehouden kunnen worden, ik hoop dat wij over een periode daar net zo op terug kijken - en sanctioneren - als ooit NSB'er die actief hebben gecollaboreerd.
Mensen die steeds maar weer VVD en PVV blijven stemmen dus? Gelukkig heb je nog enig zelfreflecterend vermogen.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:51:37 #129
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218628831
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Moet jij zeggen.
Juist ik.
Ik herken trollen onmiddellijk. Ik ruik als posts zodanig zijn ingestoken om aan de andere kant van het scherm de bloeddruk tot recordhoogtes te laten stijgen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:52:07 #130
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218628837
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:42 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Mensen die steeds maar weer VVD en PVV blijven stemmen dus? Gelukkig heb je nog enig zelfreflecterend vermogen.
Dat komt omdat deze partijen ook geen vat hebben op het systeem. Er moet meer gebeuren dan alleen het juiste vakje inkleuren bij de verkiezingen.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:53:35 #131
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218628858
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:52 schreef phpmystyle het volgende:
Dat komt omdat deze partijen ook geen vat hebben op het systeem.
Lolwut.

Als er iemand grip op zou moeten hebben is het wel de minister van asiel en migratie.
Huilen dan.
pi_218628976
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:57 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Nee joh. Gewoon niet over spreken.
Helemaal gek zijn die partijen geworden.
[..]

Ik weet niet wanneer er weer verkiezingen zijn in al die bundeslander en gemeentes, maar dit is natuurlijk echt killing. Dit soort afspraken.
Dat gaat heel veel stemmen voor de AFD opleveren.

quote:
Bizarre afspraak in de Keulse gemeenteraadsverkiezingscampagne! Op initiatief van de vereniging "Keulse Ronde Tafel voor Integratie" hebben CDU, SPD, Groenen, FDP, Die Linke en Volt een belofte ondertekend om zich tijdens de verkiezingscampagne niet negatief uit te laten over migratie.

Deze zogenaamde "fairness agreement" tussen de partijen (de AfD werd niet eens geraadpleegd) bepaalt dat "migranten en vluchtelingen niet verantwoordelijk mogen worden gehouden voor negatieve maatschappelijke ontwikkelingen zoals werkloosheid of bedreigingen voor de binnenlandse veiligheid." De partijen beloofden in essentie "geen campagne te voeren ten koste van mensen met een migratieachtergrond die onder ons wonen."

Resultaat: De enige relevante partij in de verkiezingscampagne in Keulen die de negatieve aspecten van immigratie aankaart, is de AfD.
https://m.bild.de/politik(...)18bad492032667a5d6dd
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_218629017
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Lolwut.

Als er iemand grip op zou moeten hebben is het wel de minister van asiel en migratie.
Als die volledige medewerking zou krijgen in alle lagen van het systeem, was er per direct een assielstop ingevoerd en ICE achtige dienst die actief ging uitzetten.
Maar die hele bunch rechters, verdragen etc voorkomen elke verandering aan het beleid.
Vakman pur sang
pi_218629018
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat gewijs de hele tijd naar links, we hebben al anderhalf jaar een centrumrechts kabinet met nota bene een PVV minister op asiel....
Toch staat GL-PvdA te roepen dat ze Palestijnen hier op willen vangen.

Ik heb daar niet zo'n zin in. Jij?
pi_218629044
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als die volledige medewerking zou krijgen in alle lagen van het systeem, was er per direct een assielstop ingevoerd en ICE achtige dienst die actief ging uitzetten.
Maar die hele bunch rechters, verdragen etc voorkomen elke verandering aan het beleid.
Maak illegaliteit maar strafbaar.
En zet ze maar uit naar Rwanda (die ze graag ontvangt) als land van herkomst niet mee wil werken.
pi_218629114
Is het niet gewoon dat we er met z'n allen nog eventjes aan moeten wennen.
Misschien valt het allemaal wel mee.

pi_218629115
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:04 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Vind dat je per geval moet kijken niet naar mensen op basis van afkomst. Overlastgevende en criminele asielzoekers vormen ook een bedreiging voor de overgrote meerderheid van de asielzoekers die wel normaal doet en met goede intenties komt.

Zowel persoonlijk in het creëren van een onveilig gevoel als in de media door negatieve beeldvorming.

Als je begint met probleemgevallen direct terug te sturen bij het eerste beste strafbare feit, uitgeprocedeerde asielzoekers niet op straat zou laten ronddwalen maar uit zou zetten en mensen zonder paspoort te weigeren zou dat al 95% van alle problemen oplossen vermoed ik.
blablablabla
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:15:01 #138
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218629139
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Vind dat je per geval moet kijken niet naar mensen op basis van afkomst. Overlastgevende en criminele asielzoekers vormen ook een bedreiging voor de overgrote meerderheid van de asielzoekers die wel normaal doet en met goede intenties komt.

Zowel persoonlijk in het creëren van een onveilig gevoel als in de media door negatieve beeldvorming.

Als je begint met probleemgevallen direct terug te sturen bij het eerste beste strafbare feit, uitgeprocedeerde asielzoekers niet op straat zou laten ronddwalen maar uit zou zetten en mensen zonder paspoort te weigeren zou dat al 95% van alle problemen oplossen vermoed ik.
Eens met je laatste alinea maar dit gebeurt dus niet of amper en intussen blijven we wel nieuwe mensen binnen halen. Dan gaat het op een gegeven moment gewoon gigantisch fout.

Eerst de problemen oplossen die er zijn voordat je potentieel nieuwe binnen haalt zou ik zeggen.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:16:06 #139
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218629142
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik weet niet wanneer er weer verkiezingen zijn in al die bundeslander en gemeentes, maar dit is natuurlijk echt killing. Dit soort afspraken.
[..]
https://m.bild.de/politik(...)18bad492032667a5d6dd
Er wordt vooral bevestigd wat we al wisten: dat er zaken onder het tapijt worden gemoffeld.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:16:49 #140
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218629150
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Bespaar je de moeite. Dat weet iedereen.
Men vindt het alleen kicken en genieten om dat elke keer weer voor je voeten te werpen.
pi_218629159
quote:

[..]

Dat gaat ook gebeuren als Timmermans premier wordt. Die kans is heel groot.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:20:03 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218629169
quote:

[..]

Als je nog meer religieus-etnische conflicten wilt importeren moet je dat vooral doen, ja.
pi_218629225
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat gaat ook gebeuren als Timmermans premier wordt. Die kans is heel groot.
Nee ik denk het zeker niet. De ontevreden groep die rechts stemt is veel te groot. Dit wordt niet geaccepteerd
Vakman pur sang
pi_218629229
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:20 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als je nog meer religieus-etnische conflicten wilt importeren moet je dat vooral doen, ja.
Ook veel mensen met oorlog's-trauma's die helemaal van het padje af zijn. Die dus gevaarlijk zijn.
pi_218629248
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Das mooi.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:34:48 #146
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218629266
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Linkse mensen zijn echt een gevaar aan het worden, echt zum kotzen dat volk :r.
:')

Idioot.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:37:13 #147
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_218629286
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
En de politiek blijft maar wegkijken.

Wil je een grote PVV? Want zo krijg je een grote PVV. En ik heb daar totaal geen zin in.
Is je reactie niet nogal tegenstrijdig?
Je wilt niet dat men wegkijkt, maar ook weer geen PVV. Maar wat nu als de PVV de enige is die wilt doorpakken?
ik heb nu niet bepaald het idee dat een Timmerfrans, jongetje Jetten of dominee Bontekwal hier iets aan wilen gaan doen.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:41:36 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218629328
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:37 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]
Is je reactie niet nogal tegenstrijdig?
Je wilt niet dat men wegkijkt, maar ook weer geen PVV. Maar wat nu als de PVV de enige is die wilt doorpakken?
ik heb nu niet bepaald het idee dat een Timmerfrans, jongetje Jetten of dominee Bontekwal hier iets aan wilen gaan doen.
De PVV is een waardeloze kutpartij vol met incompetente mensen die mensen tegen elkaar ophitsen. Ze bieden geen oplossingen en zijn eerder destructief dan constructief. Wilders had eindelijk een kans om iets te doen, maar in plaats daarvan blies hij zijn eigen kabinet op omdat de rest niet akkoord ging met zijn achterlijke plan.

In Duitsland is het nog veel erger, daar is het equivalent van FvD die grote protestpartij.

Er is niets tegenstrijdig aan mijn post. Het is geen voetbalwedstrijd met twee kanten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218629337
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee ik denk het zeker niet. De ontevreden groep die rechts stemt is veel te groot. Dit wordt niet geaccepteerd
Ik ben wel benieuwd morgen naar de peilingen.
pi_218629368
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De ontevreden groep. :')

Ik vraag me af wie de tevreden groep is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')