Code geel en Den Haag is nooit een goede combi.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:17 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Is dit een storm in een glas water? Ik zie alle donkere lucht over de Noordzee trekken.
Onweer boven zee hebben we niks aan hequote:Op woensdag 3 september 2025 17:07 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]![]()
Nu ook onweer boven de Noordzee..
Hoezo dat nou weerquote:Op woensdag 3 september 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is @:SpeedyGJ de faalhaas wegens hotlinken.
De gouden regel in WKN is dat je nooit hotlinkt omdat 9 van de 10 plaatjes over een dag of in dit geval een paar uur uit de lucht of veranderd kunnen zijn.quote:
Huh...over welke plaatje hebben we het danquote:Op woensdag 3 september 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De gouden regel in WKN is dat je nooit hotlinkt omdat 9 van de 10 plaatjes over een dag of in dit geval een paar uur uit de lucht of veranderd kunnen zijn.
En dan krijg je ruzie met @:Frutsel omdat het jaaroverzicht dan minder vet is.
Oh, het was @DemonRagequote:Op woensdag 3 september 2025 17:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Huh...over welke plaatje hebben we het danik kan me niet bedenken dat ik vandaag een foto hier hebt geplaatst
Moet je wel de goede persoon aanwijzenquote:Op woensdag 3 september 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De gouden regel in WKN is dat je nooit hotlinkt omdat 9 van de 10 plaatjes over een dag of in dit geval een paar uur uit de lucht of veranderd kunnen zijn.
Ik dacht alquote:Op woensdag 3 september 2025 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, het was @:DemonRage
Nou ja, zie bovenstaande @:DemonRage
Hier net onweer gehad met een stortbui.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik dacht almeestal hotlink ik ze niet, even als temperatuur/wind/neerslag kaarten die om de 10min veranderen
![]()
Foei DemonRage! Op de strafstoel
Hier is het weer droog geworden, op naar de volgende bak wat met hopelijk straks ook wat onweer
Stuur even door! Als ik vandaag geen onweer krijg dan ga ik in staking met alles!quote:Op woensdag 3 september 2025 17:50 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Hier net onweer gehad met een stortbui.
En nu zon![]()
Amsterdam? Ik denk dat zelfs Utrecht hooguit het staartje meepakt, hij trekt richting het noordoosten.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:54 schreef 12Beaufort het volgende:
Zwaarste bui trekt vanaf Antwerpen richting Amsterdam.
Oeps... ik ging er vanuit dat Estofex dat wel op z'n minst een dagje zo op hun server liet staan.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slechte verdediging, want een dag is ook te kortquote:Op woensdag 3 september 2025 18:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Oeps... ik ging er vanuit dat Estofex dat wel op z'n minst een dagje zo op hun server liet staan.
Maar voor deze topics is het makkelijker om de afbeeldingen op te slaanquote:Op woensdag 3 september 2025 18:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Oeps... ik ging er vanuit dat Estofex dat wel op z'n minst een dagje zo op hun server liet staan.
Voor het jaaroverzicht idd ook niet handig nu je het zegt.
* DemonRage volgende week:quote:Op woensdag 3 september 2025 18:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar voor deze topics is het makkelijker om de afbeeldingen op te slaanwant stel je voor dat ik volgende week wil terug lezen
![]()
De bui in Belgie gaat trouwens wel lekker zeg
quote:Nog steeds geen onweer.
En ik was nog wel zo enthousiast: DemonRage in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1433 Op naar de herrufst!
Ging hier wel lekker losquote:Op woensdag 3 september 2025 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amsterdam? Ik denk dat zelfs Utrecht hooguit het staartje meepakt, hij trekt richting het noordoosten.
Geen valse hoop geven aan de driehoek
@:wereldgozer
Trekt teveel naar rechts, gaat onder Eindhoven langs (het actiefste gedeelte)quote:Op woensdag 3 september 2025 19:02 schreef DemonRage het volgende:
De richting is alvast goed:
[ afbeelding ]
Nu nog volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |