abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218623586
Even onder mijn kloon, want dit is echt té privacygevoelig.

Aangetrouwd nabij familielid (vanaf hier: A) heeft iets enorm ergs gedaan en heeft dat afgelopen week voor de rechter bekend.
A is 60+ en gaat waarschijnlijk de bak in, levenslang (want dit is wel een 20+jaar misdrijf en persoon gaat niet tot 85+ leven).

Nu is deze persoon getrouwd met iemand (vanaf hier M) die zwaar hulpbehoevend is. M is bijna blind, kan amper lopen en kan niet voor zichzelf zorgen. A is volledig mantelzorger.

Nu heeft het nichtje van M (het nichtje dat twee jaar geleden aangifte heeft gedaan tegen A, maar dit best stil hield) op Facebook de volledige naam, huisadres, krantenartikelen en het verslag van de rechtbank gepost. En A heeft dus bekend.

Nu wordt A dus constant getagd op FB (en grote kans, IRL ook).

Uiteraard moet ik me hier gewoonweg niet in mengen, dat snap ik. Maar wat moet ik in GODSNAAM als A uiteindelijk vast komt te zitten? Ik kan moeilijk tegen mijn partner zeggen "ga maar een paar maanden bij je <familielid> wonen om mantelzorg te verlenen", toch? Dat trekt mijn partner totaal niet, ik kan partner geen maanden missen en een paar maanden zet nauwelijks zoden aan de dijk voor M (want over een paar maanden kan M nog steeds niet zelfstandig wonen).
M gezellig hier naartoe halen is ook geen optie. Ons huis is totaal niet invalide-proof, te klein..

Niet onbelangrijk: A/M wonen in een randgemeente van Glasgow. Wij wonen in Den Bosch. Da's niet bepaald om de hoek.

Wat de FUCK moet ik hiermee?
  Moderator vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:04:30 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_218623606
Niets?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_218623611
Mocht je weten wie ik ben: good for you. Houd dit ajb voor je :)
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:06:22 #4
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218623630
Waarom zou jij daar iets mee moeten
pi_218623657
Kan M verhuizen naar een zorginstelling?
Kan M via haar (huis) arts passende thuiszorg krijgen?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_218623675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:04 schreef CoolGuy het volgende:
Niets?
A is 100% verantwoordelijk voor het huishouden daar. Boodschappen, basic schoonmaaktaken etc. Sinds de geruchtenstroom is begonnen (twee jaar geleden dus), zijn alle hulpverleners die aan huis kwamen (thuiskapper, schoonmaakhulp etc) gestopt omdat ze 'niet bij een <specifiek soort crimineel> in huis wilden komen'. Dus M is de sigaar als A uit beeld is.

Kunnen wij als 'naasten' iemand (M) dwingen om een verzorgingstehuis in te gaan? Ofzo?
pi_218623684
Is M niet medeplichtig dan? En wat als A plots dood was, dan had je dezelfde situatie.
pindazakje
pi_218623688
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Aberkullie het volgende:
Waarom zou jij daar iets mee moeten
Omdat M mijn directe-aangetrouwde-familielid is? En er verder niemand is die iets doet?
pi_218623700
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Is M niet medeplichtig dan?
Hopelijk niet. Oh fuck. Daar heb ik niet eens over nagedacht. Als ze beiden schuldig worden bevonden is de t*fuszooi wel compleet, ja.
  Forum Admin vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:15:31 #10
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218623706
Neem aan dat er in Schotland ook wel zorginstellingen zijn waar iemand die volledig hulpbehoevend is kan aankloppen?
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218623723
Is dit niet een taak voor de hulpverlening?
pi_218623736
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:15 schreef Armani XL het volgende:
Neem aan dat er in Schotland ook wel zorginstellingen zijn waar iemand die volledig hulpbehoevend is kan aankloppen?
Ik woon al tien jaar niet meer in Schotland, geen idee. Maar.. I guess? Lijkt me dat daar ook wachtlijsten zijn enzo. Je kunt niet vanaf overmorgen ergens terecht, doorgaans..

Geen. Flauw. Idee.
  Moderator vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:20:19 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_218623754
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:10 schreef User16909 het volgende:

[..]
A is 100% verantwoordelijk voor het huishouden daar. Boodschappen, basic schoonmaaktaken etc. Sinds de geruchtenstroom is begonnen (twee jaar geleden dus), zijn alle hulpverleners die aan huis kwamen (thuiskapper, schoonmaakhulp etc) gestopt omdat ze 'niet bij een <specifiek soort crimineel> in huis wilden komen'. Dus M is de sigaar als A uit beeld is.

Kunnen wij als 'naasten' iemand (M) dwingen om een verzorgingstehuis in te gaan? Ofzo?
Ja en? Had ie niet moeten doen wat ie heeft gedaan. Hoe is dat nu ineens per sé jullie probleem? Jullie wonen hier, zij woont daar, in huis nemen kan niet, jij wil je vrouw niet X tijd missen etc etc. Je sluit zo'n beetje alles al uit.

Dus nogmaals; waarom zouden uitgerekend jullie hier iets mee moeten?
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:20:47 #14
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_218623758
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:10 schreef User16909 het volgende:

[..]

Waarom dwingen? Wil M niet?

En zou M nog steeds niet willen na een maand weg te hebben zitten kwijnen zonder zorg?

Excuses als ik hier overheen heb gelezen.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_218623763
Je kunt niet veel meer doen dan de hulpverlening/gemeente bellen, vrees ik. En deze kunnen dan zorg aan huis of een (spoed)opname regelen voor M. Schotland is geen derde wereld land he ;)

Ze zullen vast wel ervaring hebben met zulke situaties. Ik bedoel, A. had ook op gegeven moment plots kunnen sterven, dan stond M. er ook alleen voor (okee, de hulpverlening was dan niet al gevlucht voor die tijd, but you get the point).
pi_218623774
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:16 schreef Cupfighter het volgende:
Is dit niet een taak voor de hulpverlening?
Absoluut, maar die zijn dus al jaren uit beeld omdat niemand iets met A te maken wil hebben (eerst door geruchten, nu door bekende misdaad). Hun huis is nog net niet met eieren bekogeld, maar de kans dat dat gaat gebeuren is extreem hoog.
  Moderator vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:24:04 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_218623793
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:22 schreef User16909 het volgende:

[..]
Absoluut, maar die zijn dus al jaren uit beeld omdat niemand iets met A te maken wil hebben (eerst door geruchten, nu door bekende misdaad). Hun huis is nog net niet met eieren bekogeld, maar de kans dat dat gaat gebeuren is extreem hoog.
Ik snap niet zo goed waar je op baseert dat die kans 'extreem hoog' is? Maar dat terzijde, wat maakt het uberhaupt uit of dat huis wel of niet met eieren bekogeld wordt? Dat zijn allemaal bijzaken.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:24:43 #18
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218623801
is M geestelijk in orde? en inderdaad als M geestelijk in orde is en hiervan wist zou ik sowieso denken stik er maar in.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:24:57 #19
436847 embedguy
pi_218623803
quote:

[..]
A gaat levenslang de bak in toch?

A is dan dus geen reden meer om voor M geen mantelzorg meer te verrichten. Of denk ik hier te simpel?
Life is happening now.
pi_218623814
Aanvullend: A. is straks weg, dus de hulpverlening zou niet meer bang hoeven te zijn. Bel de gemeente op en blijf zeuren tot M. een vaste case-manager heeft en sluit met die persoon alle zaken kort.
pi_218623815
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:20 schreef embedguy het volgende:

[..]
Waarom dwingen? Wil M niet?

En zou M nog steeds niet willen na een maand weg te hebben zitten kwijnen zonder zorg?

Excuses als ik hier overheen heb gelezen.
M wil niet naar een instelling. Ik verwacht dat M eerder verhongert, dan dat ze een opname accepteert.
En zelfs als M dit accepteert, dan nog is er geen hulpverlener in beeld die dit (spoed)traject op gang kan brengen. Familie (lees: dat nichtje en partner/ik) kan geen kant op.
pi_218623868
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik snap niet zo goed waar je op baseert dat die kans 'extreem hoog' is? Maar dat terzijde, wat maakt het uberhaupt uit of dat huis wel of niet met eieren bekogeld wordt? Dat zijn allemaal bijzaken.
Extreem hoog door het type misdrijf. Het is van het soort waar huizen van daders bekogeld en beklad worden met krachttermen.

Is niet echt bijzaak. Dorpsgenoten die je huis (of de persoon) aanvallen zorgen niet bepaald voor een gevoel van veiligheid.
pi_218623870
quote:

[..]
Maar A gaat toch de bak in dan is dat probleem opgelost toch?
pi_218623936
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:33 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Maar A gaat toch de bak in dan is dat probleem opgelost toch?
Ja geen idee. Ik weet gewoon niet meer waar ik moet beginnen. Ik heb twee jaar lang medelijden gehad met A omdat er 'valse beschuldigingen' waren en heb ook hardop (niet tegen mensen die A kent, maar tegen mijn eigen hulpverleners) uitgesproken dat ik niet geloof dat er iets gebeurd kan zijn. Nu heeft A ineens bekend.

Anyways, stap voor stap. In eerste plaats moet ik mijn partner steunen. Ik weet niet eens wat ik daarin moet/kan doen.
  Moderator vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:43:07 #25
16180 crew  CoolGuy
pi_218623942
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:33 schreef User16909 het volgende:

[..]
Extreem hoog door het type misdrijf. Het is van het soort waar huizen van daders bekogeld en beklad worden met krachttermen.

Is niet echt bijzaak. Dorpsgenoten die je huis (of de persoon) aanvallen zorgen niet bepaald voor een gevoel van veiligheid.
Ja, leuk joh, maar in het licht van waar dit topic om gaat is een ei tegen een huis aan nou niet hetgene waar je op zou moeten focussen. Dus ja, het is in die zin wel degelijk bijzaak.

Maar je slaat mijn andere post over. Ik zal hem herhalen:

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja en? Had ie niet moeten doen wat ie heeft gedaan. Hoe is dat nu ineens per sé jullie probleem? Jullie wonen hier, zij woont daar, in huis nemen kan niet, jij wil je vrouw niet X tijd missen etc etc. Je sluit zo'n beetje alles al uit.

vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:45:45 #26
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218623961
Ik begrijp eigenlijk het hele probleem niet. Dat zorgverleners niks bij A in huis wilden doen begrijp ik, maar als hij gevangen zit is dat probleem toch opgelost?
Verder, als je je verantwoordelijk voelt dan zorg gewoon dat er lokaal hulp geregeld wordt. Als M dat niet wil, jammer dan maar dan is het eigen schuld.
pi_218623983
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Op volgorde, per zin:
- Klopt.
- Partner is enige
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van M.
- Ja.
- Ja.

- Omdat wij de enige directe familie zijn die geen kl**tzakken zijn.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:56:05 #28
436847 embedguy
pi_218624051
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:26 schreef User16909 het volgende:

[..]
M wil niet naar een instelling. Ik verwacht dat M eerder verhongert, dan dat ze een opname accepteert.
En zelfs als M dit accepteert, dan nog is er geen hulpverlener in beeld die dit (spoed)traject op gang kan brengen. Familie (lees: dat nichtje en partner/ik) kan geen kant op.
Ahzo.

In de op schrijf je dat A (nog steeds?) de mantelzorger van M is. Of bedoelde je ‘was’ ipv nog steeds ‘is’ en heef M nu ook al niemand die haar helpt?

Weet je of A nog iets voor M kan regelen of dat A daar mee bezig is? Ik kan me voorstellen dat A het beste voor M wil tijdens zijn afwezigheid en wellicht heeft A ook de meeste invloed op M.
Life is happening now.
pi_218624118
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:56 schreef embedguy het volgende:

[..]
Ahzo.

In de op schrijf je dat A (nog steeds?) de mantelzorger van M is. Of bedoelde je ‘was’ ipv nog steeds ‘is’ en heef M nu ook al niemand die haar helpt?

Weet je of A nog iets voor M kan regelen of dat A daar mee bezig is? Ik kan me voorstellen dat A het beste voor M wil tijdens zijn afwezigheid en wellicht heeft A ook de meeste invloed op M.
Met je laatste alinea heb je helemaal gelijk. Denk ik. Hoop ik.

Nu is A de enige die hun huishouden draaiende houdt, ja. Tot de straf wordt opgelegd.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 19:21:15 #30
436847 embedguy
pi_218624339
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 19:08 schreef User16909 het volgende:

[..]
Met je laatste alinea heb je helemaal gelijk. Denk ik. Hoop ik.

Nu is A de enige die hun huishouden draaiende houdt, ja. Tot de straf wordt opgelegd.
Owke.

Misschien goed om A te vragen hoe hij hier over denkt (en hem er subtiel op te wijzen dat hij er snel iets mee moet gaan doen)? Of is dit al gedaan?
Life is happening now.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 19:25:48 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218624363
Je mag aannemen dat A. wel weet hoe het met de social care geregeld is. Daar zijn uiteraard wel instanties voor. Spoor hem aan om e.e.a. in gang te zetten voor M., zodat ze daar in beeld is. Ze zal toch dagelijks hulp aan huis moeten krijgen, als A. er niet meer is voor de mantelzorg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218624658
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:02 schreef User16909 het volgende:
Even onder mijn kloon, want dit is echt té privacygevoelig.

Aangetrouwd nabij familielid (vanaf hier: A) heeft iets enorm ergs gedaan en heeft dat afgelopen week voor de rechter bekend.
A is 60+ en gaat waarschijnlijk de bak in, levenslang (want dit is wel een 20+jaar misdrijf en persoon gaat niet tot 85+ leven).

Nu is deze persoon getrouwd met iemand (vanaf hier M) die zwaar hulpbehoevend is. M is bijna blind, kan amper lopen en kan niet voor zichzelf zorgen. A is volledig mantelzorger.

Nu heeft het nichtje van M (het nichtje dat twee jaar geleden aangifte heeft gedaan tegen A, maar dit best stil hield) op Facebook de volledige naam, huisadres, krantenartikelen en het verslag van de rechtbank gepost. En A heeft dus bekend.

Uiteraard moet ik me hier gewoonweg niet in mengen, dat snap ik. Maar wat moet ik in GODSNAAM als A uiteindelijk vast komt te zitten? Ik kan moeilijk tegen mijn partner zeggen "ga maar een paar maanden bij je <familielid> wonen om mantelzorg te verlenen", toch? Dat trekt mijn partner totaal niet, ik kan partner geen maanden missen en een paar maanden zet nauwelijks zoden aan de dijk voor M (want over een paar maanden kan M nog steeds niet zelfstandig wonen).
M gezellig hier naartoe halen is ook geen optie. Ons huis is totaal niet invalide-proof, te klein..

Niet onbelangrijk: A/M wonen in een randgemeente van Glasgow. Wij wonen in Den Bosch. Da's niet bepaald om de hoek.

Contact opnemen met de NHS Schotland.
https://www.munrosofjedbu(...)ls%20NHS%20Schotland.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 20:37:22 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218625109
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 19:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Contact opnemen met de NHS Schotland.
https://www.munrosofjedbu(...)ls%20NHS%20Schotland.
Ik zou hier eens kijken.

https://www.glasgow.gov.uk/article/4658/Disability-Services
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 20:53:01 #34
338319 ZarB
Piña colada
pi_218625270
Ik zou eerst willen weten of M. het wist. Dat zou voor mij bepalend zijn om hier wel of geen energie in te steken.

Indien M. Het niet wist: instanties inschakelen zoals hier al gezegd is. Als M. dat niet wil houdt het een beetje op.

Het is overigens familie van je partner als ik t goed begrijp? Maakt zij zich hier net zo druk om als jij?

Dat A. En M. Niemand in de omgeving hebben die zorg wil/kan verlenen is ook wel een beetje bijzonder.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218625370
quote:

Wat heeft dat er mee te maken?

quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden, zoals je zelf al doet (bravo!): "Uiteraard moet ik me hier gewoonweg niet in mengen".

quote:

Geen ene FUCK. Als "A" iets uitvreet waardoor ie levenslang "Behind Bars" verdwijnt, is dat het punt.
Op &lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" &gt;zaterdag 22 april 2023 13:43&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" &gt;r_one&lt;/a&gt; het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218625397
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:53 schreef ZarB het volgende:
Dat A. En M. Niemand in de omgeving hebben die zorg wil/kan verlenen is ook wel een beetje bijzonder.
Bijzonder. Wat ik bijzonder vind, is dat "M" blijkbaar geen hulp in een externe instelling wil.
Op &lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" &gt;zaterdag 22 april 2023 13:43&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" &gt;r_one&lt;/a&gt; het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:14:03 #37
436847 embedguy
pi_218625429
quote:
Ik zou eerst willen weten of M. het wist. Dat zou voor mij bepalend zijn om hier wel of geen energie in te steken.
Begrijpelijk gevoel.

Op zich is er, naar mijn idee, wel begrip op te brengen voor M als ze A niet heeft laten vallen als ze op het moment dat ze er achterkwam al voor 200% afhankelijk was van A.

Mensen hebben heel wat minder ethische dingen dan dat gedaan als voor hun gevoel ‘overleven’ op het spel staat.
Life is happening now.
pi_218625480
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:13 schreef User16909 het volgende:

Hopelijk niet. Oh fuck. Daar heb ik niet eens over nagedacht. Als ze beiden schuldig worden bevonden is de t*fuszooi wel compleet, ja.
Vraag me af of:

1) Iemand als M in die conditie nog daadwerkelijk wordt vastgezet
2) Hoe indien ja op 1) iemand dan verzorgd wordt? 24/7 in het gevangenishospitaal?
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:29:13 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218625505
quote:

Indien M. Het niet wist: instanties inschakelen zoals hier al gezegd is. Als M. dat niet wil houdt het een beetje op.

Het is overigens familie van je partner als ik t goed begrijp? Maakt zij zich hier net zo druk om als jij?

M is volgens mij de moeder van de partner van TS.
pi_218625529
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Zo had ik het niet begrepen
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:35:40 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218625543
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:34 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zo had ik het niet begrepen
Zie de spoiler in post 27.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:37:51 #42
338319 ZarB
Piña colada
pi_218625557
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:14 schreef embedguy het volgende:

[..]
Begrijpelijk gevoel.

Op zich is er, naar mijn idee, wel begrip op te brengen voor M als ze A niet heeft laten vallen als ze op het moment dat ze er achterkwam al voor 200% afhankelijk was van A.

Mensen hebben heel wat minder ethische dingen dan dat gedaan als voor hun gevoel ‘overleven’ op het spel staat.
Als ze het wist en ze stak haar kop in het zand voor eigen gewin dan zou ze het kunnen bekijken. Er waren gewoon hulpverleners om op terug te vallen (die wilde alleen niet meer komen vanwege A.). Als ik er bijv achter zou komen dat mijn mantelzorgende man aan jonge kinderen zit dan zou ik wel een plan B. bedenken.
pi_218625607
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee. M is moeder van partner. A is haar (tweede) echtgenoot, sinds 35 jaar ofzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door User16909 op 29-08-2025 21:50:10 ]
pi_218625625
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:37 schreef ZarB het volgende:

[..]
Als ze het wist en ze stak haar kop in het zand voor eigen gewin dan zou ze het kunnen bekijken. Er waren gewoon hulpverleners om op terug te vallen (die wilde alleen niet meer komen vanwege A.). Als ik er bijv achter zou komen dat mijn mantelzorgende man aan jonge kinderen zit dan zou ik wel een plan B. bedenken.
Nouja.. Plan B-tijd, zeg maar. Het is écht iets waar een flinke straf op staat.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:49:27 #45
338319 ZarB
Piña colada
pi_218625651
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:46 schreef User16909 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar was ik al bang voor gezien de aangifte van het nichtje.

Maar was M. hier van op de hoogte? Want ik bedoel dat ik er geen begrip voor kan opbrengen (zoals een user hier stelt) omdat M. hem nodig had. Als ik M. Was dan zou ik zo'n vent eruit trappen en opzoek naar andere hulp gaan.

Als M. Dit wist, dan kan ze het nummer krijgen van de lokale wijkcoach en daarna tabee tot nooit meer ziens.
pi_218625677
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:49 schreef ZarB het volgende:

[..]

Maar was M. hier van op de hoogte? Want ik bedoel dat ik er geen begrip voor kan opbrengen (zoals een user hier stelt) omdat M. hem nodig had. Als ik M. Was dan zou ik zo'n vent eruit trappen en opzoek naar andere hulp gaan.

Als M. Dit wist, dan kan ze het nummer krijgen van de lokale wijkcoach en daarna tabee tot nooit meer ziens.
Dat is dus onduidelijk (voor ons, althans). Als ik de rechtbankverslagen lees heeft A op vakantie dingen uitgespookt, maar ook thuis. Ik wíl dit helemaal niet weten. :'(
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:54:03 #47
338319 ZarB
Piña colada
pi_218625693
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:52 schreef User16909 het volgende:

[..]
Dat is dus onduidelijk (voor ons, althans). Als ik de rechtbankverslagen lees heeft A op vakantie dingen uitgespookt, maar ook thuis. Ik wíl dit helemaal niet weten. :'(
Hoe is M. uberhaupt onder de situatie?
pi_218625720
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:49 schreef ZarB het volgende:

[..]

Dat nichtje is ook wel een beetje een heks, die meer dan eens gemene dingen over anderen heeft gezegd die later onwaar bleken te zijn.

Maar of M dus bewust dingen heeft gezien/verzwegen? Dunno. Ze heeft ons uiteraard wel ingelicht over de 'valse' aangifte van twee jaar terug, destijds.

Wat een t*fuszooi. En ik dacht dat míjn familie raar was. :N
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:58:03 #49
338319 ZarB
Piña colada
pi_218625736
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:56 schreef User16909 het volgende:

[..]
Dat nichtje is ook wel een beetje een heks, die meer dan eens gemene dingen over anderen heeft gezegd die later onwaar bleken te zijn.

Maar of M dus bewust dingen heeft gezien/verzwegen? Dunno. Ze heeft ons uiteraard wel ingelicht over de 'valse' aangifte van twee jaar terug, destijds.

Wat een t*fuszooi. En ik dacht dat míjn familie raar was. :N
Maar zullen dus wel meer bewezen slachtoffers zijn, anders krijg je niet zo'n lange straf.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:02:04 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218625773
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:43 schreef User16909 het volgende:

[..]
Nee. M is moeder van partner. A is haar (tweede) echtgenoot, sinds 35 jaar ofzo.
Ja, dat zeg ik toch, dat zij de moeder van je partner is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')