Bij jullie draait de robot zoals hier de steelstofzuiger. Prima voor erbij en voor het oog maar grondig stofzuigen doen beide niet (vind ik).quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hier staat de robot dagelijks aan als de kinderen naar bed gebracht worden, ideaal met de honden.
Maar daarnaast stofzuigen we zelf ook gewoon nog daar waar dat ding niet bij komt.
Maar met de hoeveelheid spullen die daar staan vraag ik me af of t zinvol is.
Ik mis het kind in jouw lijstje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Nu ook weer dat ze moet zorgen dat ze niets vergeet mee te nemen naar zwemles. Badkleding, handdoek en misschien waterschoenen en je bent toch klaar? Maar misschien hebben ze andere eisen in het hoge noorden
Whahahhahahquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:24 schreef Snaky het volgende:
Waarschijnlijk rijdt ze gewoon zelf en gaat ze op de terugweg langs de McDrive.
Haha, maar werkelijk hier zie je hoe zij de dingen ziet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik mis het kind in jouw lijstje.
Ik kijk niet bij DBM. Ik lees hier en dat is eigenlijk al teveel😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Haha, maar werkelijk hier zie je hoe zij de dingen ziet.
Als je al twijfelt aan jezelf of je een zwembad goed in kunt pakken, dan gaat er toch iets niet goed?
En dan gisteren rare stem, ernstig verkouden enz. Zelf op de hak geweest maar nu is alles weer prima?
Dan weet je toch dat ze mega overdrijft.
Dat vroeg ik me ook af. Als ze er alleen heen kan rijden dan zou het voor mij al een indicatie zijn dat het kan wachten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:20 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar hoe komt DBM dan in het ziekenhuis? Rijdt ze zelf?
Rijdt dr moeder/ buren?
Komt de ambulance voor?
Gaat dr man mee?
Maar als die meegaat wie blijft er kan bij de kinderen?
Ik denk ook dat ze zelf rijdt. Maccie als afsluiting moest ik hard om lachen🤣quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:24 schreef Snaky het volgende:
Waarschijnlijk rijdt ze gewoon zelf en gaat ze op de terugweg langs de McDrive.
De HAP was voor DBM zelf, niet voor Flap. Maar idd, er klopt nooit iets van die paniek daar. Of zal het zwemmen vandaag de druppel zijn waardoor Flap vanavond ook naar de HAP mag?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Haha, maar werkelijk hier zie je hoe zij de dingen ziet.
Als je al twijfelt aan jezelf of je een zwembad goed in kunt pakken, dan gaat er toch iets niet goed?
En dan gisteren rare stem, ernstig verkouden enz. Zelf op de hak geweest maar nu is alles weer prima?
Dan weet je toch dat ze mega overdrijft.
Ik heb zowel een steelstofzuiger als een robot stofzuiger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij jullie draait de robot zoals hier de steelstofzuiger. Prima voor erbij en voor het oog maar grondig stofzuigen doen beide niet (vind ik).
Wil je delen welke robotstofzuiger jij hebt gekocht? Sorry off topic, maar ben ook op zoek naar een goede.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik heb zowel een steelstofzuiger als een robot stofzuiger.
Die robot pasgeleden gekocht want ik bemerkte dat stofzuigen mij zelfs met de steelstofzuiger teveel kracht kost.
Nu laat ik de robot zijn ronde doen ( hij doet het echt, echt heel goed. Ik heb dan ook wel een heel ander model dan Debbie en langer dan 1 hele dag research gedaan ) en alleen het tapijt zie ik soms nog kattenharen in. Eens in de zoveel dagen stofzuig ik die even snel, als ik een goede dag heb.
Voor de rest? Onder de bank is het geloof ik nog nooit zo schoon geweest. 🤣 Het kost mij geen kracht meer. Man stofzuigt de bank en de stoelen en als ik mezelf goed genoeg voel doe ik het zelf.
Dweilen doet hij ook goed, overigens. En hij heeft een station waar hij alles in dumpt. Ik hoef alleen het schone water erin te doen en het vieze water eruit te halen. Nieuwe zak erin en hoppa, schoon. Voor mij écht heel fijn. En eens in de zoveel tijd haalt mijn man er een dweil doorheen en stofzuigd hij de rest, ik ben dik tevreden.
Hij blaast ook lucht zodat de pluizen en stof zichzelf verplaatsen, zodat het opgezogen kan worden. En de zuigkracht is vrij hoog. Beter als van mijn steelstofzuiger om eerlijk te zijn.
Kind had alleen een snotneus. Maar echt ziek hoor 🫣quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef opwegnaar het volgende:
Maar vriendinnetje was toch ziek? Maar ze kan/moet wel gaan zwemmen?
En ook nog even vertellen dat ze een ongelukje had, gelukkig kunnen kinderen van 4 nog niet lezen en zitten ze niet op social media anders wist heel de klas het. ( nu weet alleen heel de wereld het ☹)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef opwegnaar het volgende:
Maar vriendinnetje was toch ziek? Maar ze kan/moet wel gaan zwemmen?
En uiteraard van achter haar telefoon. Wat een leven heb je danquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB gespot in de stories van Maike, JVP in geen velden of wegen te bekennen
Natuurlijk! De Dreame L10S Ultra Gen 2quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:08 schreef Maremare het volgende:
[..]
Wil je delen welke robotstofzuiger jij hebt gekocht? Sorry off topic, maar ben ook op zoek naar een goede.
Natuurlijk, daarom geloof ik geen moer van trauma's en "ze kan er niks aan doen". Die vrouw kickt op aandacht en verzint alles waar je bij staat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:31 schreef papierentas het volgende:
Flapje ging gisteren nog bijna dood, want snotneus, maar vandaag kan Flapje gewoon naar zwemles. Natuurlijk meid.
Fijn dat het voor en bij jullie goed werkt. Als ik hier in huis om me heen kijk zie ik echt zoveel plekken waar zo’n robot gewoon niet kan komen. Voor mij zou het daarom absoluut niet beter, schoner of makkelijker zijn. Nu ga ik dagelijks met de steelstofzuiger overal bij langs en minimaal 4x p/w met de gewone stofzuiger waarbij ik alles aan de kant zet (als de schuifpui open is dagelijks).quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik heb zowel een steelstofzuiger als een robot stofzuiger.
Die robot pasgeleden gekocht want ik bemerkte dat stofzuigen mij zelfs met de steelstofzuiger teveel kracht kost.
Nu laat ik de robot zijn ronde doen ( hij doet het echt, echt heel goed. Ik heb dan ook wel een heel ander model dan Debbie en langer dan 1 hele dag research gedaan ) en alleen het tapijt zie ik soms nog kattenharen in. Eens in de zoveel dagen stofzuig ik die even snel, als ik een goede dag heb.
Voor de rest? Onder de bank is het geloof ik nog nooit zo schoon geweest. 🤣 Het kost mij geen kracht meer. Man stofzuigt de bank en de stoelen en als ik mezelf goed genoeg voel doe ik het zelf.
Dweilen doet hij ook goed, overigens. En hij heeft een station waar hij alles in dumpt. Ik hoef alleen het schone water erin te doen en het vieze water eruit te halen. Nieuwe zak erin en hoppa, schoon. Voor mij écht heel fijn. En eens in de zoveel tijd haalt mijn man er een dweil doorheen en stofzuigd hij de rest, ik ben dik tevreden.
Hij blaast ook lucht zodat de pluizen en stof zichzelf verplaatsen, zodat het opgezogen kan worden. En de zuigkracht is vrij hoog. Beter als van mijn steelstofzuiger om eerlijk te zijn.
Top, thanks! Ik ga daar dit weekend eens naar kijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Natuurlijk! De Dreame L10S Ultra Gen 2
Ja inderdaad. Ik dacht al zoiets omdat ze zei dat er veel speelde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Janneke gaat verhuizen, ben wel benieuwd waarheen want ze wilde liever niet meer dan 2,5minuut bij haar zus vandaan zitten 😅
Ik neem aan van wel, wij hebben een houten vloer en dat kan ook. Mijne doseert het schoonmaakmiddel zelf, ik moet het wel in het bakje doen. En de watertank moet je vullen, en de vuilwatertank legen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Sorry offtopic maar kan een robot zuiger/dweiler ook op een pc vloer en moet je er schoonmaakmiddel in doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |