Ik denk dat ze oprecht denkt dat zij (of Flipflap) iets heel ernstigs heeft. Laviesanne heeft daar ook over geschreven. Dan heb je niks maar dan ben je wel echt bang voor iets ernstigs. Ik denk dat haar huisarts en Hap dat inmiddels wel weten. Als ik haar epistels lees op mamaplaats, waar flipflap met naam en toenaam en niet afgedekt opstaan, dan maak ik daar uit op dat niet gelooft wat artsen zeggen en dat ze zich niet weg laat sturen. Dat is wel een hele uitdaging voor artsen. Als je zelf erkent dat je snel in paniek raakt om niets is het toch handiger. Zij ziet zich als de grote redder van haar kinderen. Haar man heeft volgens mij niets te zeggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:02 schreef Danielle_ het volgende:
Als je op je dooie gemakje een foto maakt in de wachtruimte van de HAP terwijl je hart ‘overdreven’ deed, viel het dus hartstikke mee en was al te voorspellen dat je niet hoefde te blijven.
Zal ze jaloers zijn op mij? Mijn huisarts heeft me eens op laten halen vanaf het spreekuur met een hartslag van 33 slagen per minuut, ik kon linea recta naar de hartbewaking. Mocht meteen 3 dagen all inclusive verblijven inclusief catheterisatie. Het lijkt wel haar natte droom dat ze ooit zoiets mag, ofzo. Zij WIL iets mankeren. Ik zou het persoonlijk niet aanraden, zulke avonturen.
En eens met Earring, ik verwacht dat ze geen wedstrijd doet over 2 weken.
Ja daar heb je wel een punt. Ik vermoed dat ze de bijwerkingen van haar ritalin heeft lopen googlen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Debbie heeft er nog nooit met een woord over gerept. Zij heeft gewoon weer iets bedacht.
Maar normaal gesproken heeft je partner daarin ook een rol om je met beide benen op de grond te houden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:06 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze oprecht denkt dat zij (of Flipflap) iets heel ernstigs heeft. Laviesanne heeft daar ook over geschreven. Dan heb je niks maar dan ben je wel echt bang voor iets ernstigs.
Een robot is vooral handig als je een groot ruim huis hebt en overdag weg bent... geen kleine kinderen met speelgoed op de vloer hebt 👌 nu moet je steeds zorgen dat rond een bepaalde tijd je vloer leeg is en de robot overal bij kan..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat filmpje waar Debbie en Roy de robot volgen en hardop zeggen wat dat ding doet is toch kinderlijk? Ik zou trouwens gek worden van zo’n ding, het gaat zó langzaam. En je moet alsnog spullen wegzetten en verschuiven.
Die unit in de woonkamer ziet er trouwens ook niet uit. Nog meer rommel.
Ik denk dat je gelijk hebt, dat ze haar angsten niet los kan laten als een arts zegt dat er niks is zolang zij nog iets voelt (zelf) of ziet (bij haar kinderen). Haar moedergevoel slaat een beetje door, lijkt het. Ergens natuurlijk een heel sneue situatie voor het hele gezin (ik vraag me ook af wat de rol van haar man hierin is), maar ja… Met alles op Insta gooien vraag je er natuurlijk wel een beetje om dat je niet meer serieus genomen wordt door volgers en meekijkers. Overigens ben ik wel van mening dat hier voor artsen misschien ook een stukje signalering zouden moeten doen: ze moet duidelijk geholpen worden met mentale issues. Maar wie weet heeft ze dat advies al meerdere keren gehad en wil DBM daar niet aan, je weet het niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:06 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze oprecht denkt dat zij (of Flipflap) iets heel ernstigs heeft. Laviesanne heeft daar ook over geschreven. Dan heb je niks maar dan ben je wel echt bang voor iets ernstigs. Ik denk dat haar huisarts en Hap dat inmiddels wel weten. Als ik haar epistels lees op mamaplaats, waar flipflap met naam en toenaam en niet afgedekt opstaan, dan maak ik daar uit op dat niet gelooft wat artsen zeggen en dat ze zich niet weg laat sturen. Dat is wel een hele uitdaging voor artsen. Als je zelf erkent dat je snel in paniek raakt om niets is het toch handiger. Zij ziet zich als de grote redder van haar kinderen. Haar man heeft volgens mij niets te zeggen.
Nee hoor, niks geks meer hier gelukkig na een behandeling in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:25 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En wat is dat ook op de foto.? Haar shirt? Tas?
Mega heftig wat jij hebt meegemaakt, hopelijk geen restklachten meer..
Er is niemand die haar ooit remt he.. dus ze leert nietsquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:40 schreef Lampje88 het volgende:
Ach Debbie en haar nieuwe speeltjes. Morgen wil ze weer wat anders, helaas herkenbaar bij mn zoontje van 10 met ADHD die koopt het liefst iedere dag wat nieuws voor de endorfine kick. Als zn zakgeld binnen is brand het in zijn zak.. ik had toch eigenlijk wel de stille hoop dat wanneer hij volwassen is hij dat beter kan reguleren. Maar ja als ik Debbie zie.. krijg ik weinig hoop 🫣
Hier staat de robot dagelijks aan als de kinderen naar bed gebracht worden, ideaal met de honden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat filmpje waar Debbie en Roy de robot volgen en hardop zeggen wat dat ding doet is toch kinderlijk? Ik zou trouwens gek worden van zo’n ding, het gaat zó langzaam. En je moet alsnog spullen wegzetten en verschuiven.
Die unit in de woonkamer ziet er trouwens ook niet uit. Nog meer rommel.
Als zij een trauma heeft dan kan ze daar natuurlijk niks aan doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:57 schreef Overrozen14 het volgende:
Misschien heeft dbm iets ernstigs mee gemaakt vroeger met die kinds waardoor ze in die overleefmodus blijft? Of trauma heeft waardoor dat weer angst oproept.
Ik heb laatst 1 blog van haar gelezen. Dus ik ken haar niet zo goed.
Op mijn werk de LVB+ doelgroep doet dit ook altijd. Mogen ook altijd komen en willen alleen gerustgesteld worden door de dokter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:45 schreef Henrike het volgende:
Tjezus Dbm , wat frappant dat zij altijd naar de spoedpost moet.
Hele dagen tijd maar het is altijd in de avond of weekend.
En het is ook nooit ernstig.
Ze maakt blijkbaar zo'n paniek om een snotneus dat ze er zelf naar van wordt.
Die moet echt hulp zoeken hoor.
Heel treffend die Lether-ABC 😂😂😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 05:17 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
A – Alles is een symptoom en ADHD
B – B12 tekort en botox.
C – Chronische vermoeidheid door eigen diagnoses.
D – D-vitamine mist nog, maar volgt vast
E – Eigenlijk nooit écht onderzocht.
F – Fysiotherapie? Nee, Google weet beter.
G – Google is je huisarts
H – Hypochondrie
I – Instaziek
J – Janken
K – Kinderen? Even negeren, mama ligt plat.
L – Long covid sinds een nies in 2021.
M – Moe van het moe zijn.
N – Nieuwe ziekte, elke week
O – Overprikkeld door de stofzuiger.
P – Prima pais, altijd drama.
Q – Q-koorts, want waarom ook niet. Of zijn er geen geiten in Barneveld
R – Rust
S – Slaapt overdag, googelt ’s nachts.
T – Tijd om te rusten
U – Uitgeput van de nieuwe klachtenlijst.
V – Verbindeen in rust
W – Wandelen? Nee, te ziek. Shoppen? Ja, kan net.
X – X-ray nog gehad?
Y – Yes, weer een nieuwe diagnose
Z – Zonnebloem vibes, bed is de tempel.
Het kan wel hoor 😉quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:40 schreef Lampje88 het volgende:
Ach Debbie en haar nieuwe speeltjes. Morgen wil ze weer wat anders, helaas herkenbaar bij mn zoontje van 10 met ADHD die koopt het liefst iedere dag wat nieuws voor de endorfine kick. Als zn zakgeld binnen is brand het in zijn zak.. ik had toch eigenlijk wel de stille hoop dat wanneer hij volwassen is hij dat beter kan reguleren. Maar ja als ik Debbie zie.. krijg ik weinig hoop 🫣
Alsof het ook elke week anders is....quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Nu ook weer dat ze moet zorgen dat ze niets vergeet mee te nemen naar zwemles. Badkleding, handdoek en misschien waterschoenen en je bent toch klaar? Maar misschien hebben ze andere eisen in het hoge noorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |