SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Rosie is on a vacation far away.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had nooit gedacht dat een liedje van nick en simon nou zo autobiografisch van toepassing kon zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee verschrikkelijk elke keer weer een ander en mij doet het pijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Want jouw liefde waarmee jij mij soms verblijdt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Wil ik liever liever liever voor altijd![]()
![]()
Boodschappen gedaan in Duitsland, dat was een gezellige drukte, alle Nederlanders de grens over
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Files bij de grens hoorde ik op de radio i.v.m. grenscontroles.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Boodschappen gedaan in Duitsland, dat was een gezellige drukte, alle Nederlanders de grens over![]()
Haha nee was vreselijk, maar ja, je moet er maar het beste van makenquote:
Ja zo is het ook weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee was vreselijk, maar ja, je moet er maar het beste van makenMaar de cola is binnen dus?
![]()
![]()
Oh er stond wel een politieauto, dacht dat ze snelheid controleerdenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Files bij de grens hoorde ik op de radio i.v.m. grenscontroles.
Maar ik rijd gewoon over een klein weggetje, geen autobahnI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja, 3 soortenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo is het ook weerMaar de cola is binnen dus?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga ooit rijk worden![]()
Ik heb afstand gedaan van het pensioen van mijn Ex, ik wil als ik niet met een man meer samen woon geen geld. Geen partneralimentatie, ook geen pensioen en ook geen weduwe geld.
Heb overal afstand van gedaan toen.
Krijg net een mail dat ik toch wat krijgwat en kul gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wie deze post bolkt is gekIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben gek![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie deze post bolkt is lief
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wie deze post bolkt houdt van harige mannenkontjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga ooit rijk worden![]()
Ik heb afstand gedaan van het pensioen van mijn Ex, ik wil als ik niet met een man meer samen woon geen geld. Geen partneralimentatie, ook geen pensioen en ook geen weduwe geld.
Heb overal afstand van gedaan toen.
Krijg net een mail dat ik toch wat krijgwat en kul gedoe
Als ik afzie van partnerpensioen voor mijn partner, dan ik 2 of 3 jaar eerder stoppen met werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja tis dat ik zo ver mogelijk woon als wat kan, maar als ik meer in de buurt zou wonen dan zou ik ook in duitsland boodschappen gaan doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Boodschappen gedaan in Duitsland, dat was een gezellige drukte, alle Nederlanders de grens over
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als ik afzie van partnerpensioen voor mijn partner, dan ik 2 of 3 jaar eerder stoppen met werken![]()
![]()
![]()
Jij werkt maar gewoon 3 jaar langer doorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als ik afzie van partnerpensioen voor mijn partner, dan ik 2 of 3 jaar eerder stoppen met werken
Sowquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij werkt maar gewoon 3 jaar langer door![]()
Of misschien kan ik ook wel afstand doen van partnerpensioen.
Mja eerst maar afwachten hoe de regels over 30 jaar zijn
Hoeren neuken, nooit meer werkenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daarom!
Ken de regels nu ook niet, want is toch nog niet aan de orde
Ditquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoeren neuken, nooit meer werken![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij werkt maar gewoon 3 jaar langer door
zoveel mogelijk op maken zolang je kunt. Ken die verhalen en hoor ze echt niet voor de eerste keer.quote:
Jaren lang sparen en doe ik als ik met pensioen ben.
En dan zijn ze binnen een jaar dood en gaat de helft naar de belasting.
Ik denk er toch ff anders over onderhand.Do what you love, love what you do!![]()
btw de VVD (bv). vind dit prachtig he? gewoon je hele leven uit de naad werken. en zodra je pensioen krijgt zsm willen ze je dood hebben (bij wijze van)
Van je partner mag je 8 ton erven zonder erfbelasting, en daarboven max 20% maar goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
zoveel mogelijk op maken zolang je kunt. Ken die verhalen en hoor ze echt niet voor de eerste keer.
Jaren lang sparen en doe ik als ik met pensioen ben.
En dan zijn ze binnen een jaar dood en gaat de helft naar de belasting.
Ik denk er toch ff anders over onderhand.
Altijd gezellig. Ik ga zo ijsje eten in Duitsland, zal vast ook wel weer volzitten met Nederlanders...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Boodschappen gedaan in Duitsland, dat was een gezellige drukte, alle Nederlanders de grens overMaakt de lekkerste wraps :9![]()
zeg niet letterlijk dat ze je dood willen. Maar zou wel goed in hun partij programma passen.quote:
Want meer geld over voor de staat
Alle Duitsers zitten in NLquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Altijd gezellig. Ik ga zo ijsje eten in Duitsland, zal vast ook wel weer volzitten met Nederlanders...Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon ff doorrijden naar Polenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Altijd gezellig. Ik ga zo ijsje eten in Duitsland, zal vast ook wel weer volzitten met Nederlanders...![]()
VVD wil juist minder belasting voor de staat, dat is hun hele dingquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
zeg niet letterlijk dat ze je dood willen. Maar zou wel goed in hun partij programma passen.
Want meer geld over voor de staatIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wacht even denken, al dat geld wat je in je leven verdient heb.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Van je partner mag je 8 ton erven zonder erfbelasting, en daarboven max 20% maar goed
Daar heb je al belasting over betaald vanuit werk? correct?
Dan geef je het ergens uit, betaal je er nog een keer belasting over? correct?
Dan ga je dood en het geld waar dus al belasting over betaald is, betaal je nog een keer belasting over? correct?Do what you love, love what you do!![]()
Ergens gaat het dan mis qua grootte van de 2 landenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:04 schreef Shii het volgende:
[..]
En de Nederlanders in Duitsland. Opgelost.![]()
![]()
nouja welke partij dan ook, het gaat me niet om een partij bashen, maar over het algemeen gaat het nu wel zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
VVD wil juist minder belasting voor de staat, dat is hun hele dingDo what you love, love what you do!![]()
En nog steeds geen 50%quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
wacht even denken, al dat geld wat je in je leven verdient heb.
Daar heb je al belasting over betaald vanuit werk? correct?
Dan geef je het ergens uit, betaal je er nog een keer belasting over? correct?
Dan ga je dood en het geld waar dus al belasting over betaald is, betaal je nog een keer belasting over? correct?
Juist als je het uitgeeft, betaal je meer belasting, want BTW is hoger dan erfbelasting
Maar je noemt specifiek de VVDquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:05 schreef kree het volgende:
[..]
nouja welke partij dan ook, het gaat me niet om een partij bashen, maar over het algemeen gaat het nu wel zo.![]()
Kuilen graven op het strand, opgelost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ergens gaat het dan mis qua grootte van de 2 landen![]()
![]()
Wil niet naar Polen. Ik wil naar de Mola in Bunde want die hebben lekker ijsquote:
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
hmmmms en successierechten dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En nog steeds geen 50%
Juist als je het uitgeeft, betaal je meer belasting, want BTW is hoger dan erfbelastingDo what you love, love what you do!![]()
Kan jij toch niet van afzien, alleen de partner die ontvangt kan er van af zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als ik afzie van partnerpensioen voor mijn partner, dan ik 2 of 3 jaar eerder stoppen met werken
Ik denk maar zo, niet meer leven. dan hoef ik ook niet meer van ontvangen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja, moet je maar VVD stemmenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:05 schreef kree het volgende:
[..]
nouja welke partij dan ook, het gaat me niet om een partij bashen, maar over het algemeen gaat het nu wel zo.
Dat doen ze alquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Kuilen graven op het strand, opgelost.![]()
![]()
Shag halen 4 life.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Boodschappen gedaan in Duitsland, dat was een gezellige drukte, alle Nederlanders de grens overThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouja kwam als eerste in me opquote:. hahaha mss is dat kortzichtig van mij.
Nee hoor, daar mag ik zelf voor kiezenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij toch niet van afzien, alleen de partner die ontvangt kan er van af zien.
Ik denk maar zo, niet meer leven. dan hoef ik ook niet meer van ontvangen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vroeger, ging dat vanzelf, tegenwoordig moet je het geloof ik aangeven dat je het wil ontvangenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Daarom!
Ken de regels nu ook niet, want is toch nog niet aan de ordeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Kuilen graven op het strand, opgelost.
die meid spreekt me niet aan die nu de partijleider is, wolf in schaapskleren.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik zat ff stukje van dat debat te kijken van de week. over hoe nu verder.
En dam'n zeg zie je die boerin weer zitten en etc, volgens mij is die hele regering nu al incompetent.Do what you love, love what you do!![]()
Was het alquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:08 schreef kree het volgende:
En dam'n zeg zie je die boerin weer zitten en etc, volgens mij is die hele regering nu al incompetent.![]()
Ze mag voor mij halen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
al een paar jaar eigenlijk, maargoed ze lijken nog steeds niet te snappen dat er eerst eens wat daar moet veranderen en dat de bevolking alle mooie beloften niet meer zo geloofd.quote:
Wilders gaat weer meer stemmen krijgen denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
Kan je nagaan hoe het straks is als Gl/PvdA erin zitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:08 schreef kree het volgende:
En dam'n zeg zie je die boerin weer zitten en etc, volgens mij is die hele regering nu al incompetent.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik kan me nog geen goed scenario bedenken eerlijk gezegd.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het straks is als Gzl/PvdA erin zitDo what you love, love what you do!![]()
Ik ga dit jaar puur voor mijn portemonnee stemmen
Gewoon bij leven af en toe wat aan de kinderen schenkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:00 schreef kree het volgende:
btw de VVD (bv). vind dit prachtig he? gewoon je hele leven uit de naad werken. en zodra je pensioen krijgt zsm willen ze je dood hebben (bij wijze van)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmms en welke partij komt er dan volgens jou als beste uit?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:10 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga dit jaar puur voor mijn portemonnee stemmenDo what you love, love what you do!![]()
Dank u, ABP! Ik vraag me af of ik tegen die tijd nog AOW ga krijgen.quote:U ontvangt aan ouderdomspensioen
vanaf 67 jaar en 3 maanden
¤ 150 netto per maand
Gelukkig heb ik hier een veel beter pensioen![]()
![]()
Iedere partij die tegen afschaffing HRA is maakt kans op mijn stemquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms en welke partij komt er dan volgens jou als beste uit?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: