Ja, kunnen beter de waarheid verborgen houden en zo het stemgedrag manipuleren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:29 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dat kan dan wel de verkiezingen gaan beïnvloeden.
Niet iedereen zal deze aandacht waarderen.
Dat proberen ze natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, kunnen beter de waarheid verborgen houden en zo het stemgedrag manipuleren.
Dan is daar de sociale controle mislukt, betekend niet dat sociale controle nergens zou werken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Onverminderd hoog. Letterlijk het afvoerputje van Nederland met de laagste inkomens.
Dus, mannen mogen dit soort grensoverschrijdend gedrag blijkbaar niet noemen? Als vrouwen mannen aanranden – aan kont, noten of tepels komen ongevraagd – valt dat ook onder aanranding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten? Voor die meisjes al erg genoeg
Het lijkt me nogal ongepast om te vragen of die man aan borsten, billen of kut heeft gezeten ja, en op welke manieren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dus, mannen mogen dit soort grensoverschrijdend gedrag blijkbaar niet noemen? Als vrouwen mannen aanranden – aan kont, noten of tepels komen ongevraagd – valt dat ook onder aanranding.
Geslacht maakt geen verschil, maar erkenning ontbreekt vaak.
En het komt vaker voor dan je denkt alleen bij een man word er niet gelijk een media circus van gemaakt als het al erkent word als .... aanranding.
Ze zouden natuurlijk ook zélf met maatregelen kunnen komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:38 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Hoe meer berichten over jonge mannen met een licht (of donkerder) getint uiterlijk die nare dingen met vrouwen hier doen, hoe meer mensen richting partijen als de PVV, of andere partijen hard op migratie, zullen schuiven.
Daar zullen de linkse partijen niet blij mee zijn. Ze zullen de aandacht af willen leiden daarvan.
Je hebt toch gehoord wat Timmermans wil? Palestijnen hierheen halen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ze zouden natuurlijk ook zélf met maatregelen kunnen komen.
??quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal ongepast om te vragen of die man aan borsten, billen of kut heeft gezeten ja, en op welke manieren.
Zeker als het oa een meisje van 11 betreft
Wat is je RAL kleur dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik heb ook een licht getinte huidskleur btw
it's ok to have a licht getinte huidskleur
Door linksstemmers is er toch al vaker om sociale controle in iedere wijk gevraagd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ze zouden natuurlijk ook zélf met maatregelen kunnen komen.
Ja maar wat? Hmmmmmm.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
Je zou toch haast denken dat er iets aan de hand is in dit land
Joh, kijk eens waar ik op reageer. Iemand die graag de details wil wetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
??
Leeftijd en geslacht moet niet uitmaken.
Je blijft gewoon met je handen van andere mensen af als ze dat niet willen.
Jong /oud , man /vrouw afblijven.
Da’s in ieder geval iets.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:19 schreef torentje het volgende:
[..]
Door linksstemmers is er toch al vaker om sociale controle in iedere wijk gevraagd?
Je quote mijn bericht :-)quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Joh, kijk eens waar ik op reageer. Iemand die graag de details wil weten
Hoe is IJsselmonde geen afvoerputje? Ben je er recent wel eens geweest?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Ik denk niet aan afvoerputje van Nederland als ik aan IJsselmonde denk. Laagste inkomens ook niet. Bron?
ik denk zelfde als in signalement daderquote:
Is alleen niet realiseerbaar omdat er een aantal machtige mensen zijn die ongezien in iedere wijk willen kunnen rondneuzen.quote:
Dat is wel wat je graag zou horen hequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je zegt nu eigenlijk dat ieder met een kleurtje handelingsonbekwaam is en níet verantwoordelijk kan worden gehouden voor hun daden.
Ik woon er vlakbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:27 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Hoe is IJsselmonde geen afvoerputje? Ben je er recent wel eens geweest?
RAL9011quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik denk zelfde als in signalement dader
Echt, je lult maar raak.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat is wel wat je graag zou horen he
In dat geval verbaast het me dat je zo’n hoge pet op hebt van IJsselmonde.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbijHoe is het wel een afvoerputje? Het nabijgelegen Lombardijen zullen jullie wel bedoelen waar het beduidend minder is. IJsselmonde is prima.
Ah wacht, Lombardijen hoort bij IJsselmonde zie ik. Ik dacht dat het altijd apart van elkaar was.
Ok, Lombardijen is kut. Maar de rest van IJsselmonde vind ik persoonlijk wel ok. De plek waar het gebeurd is is zeker geen ghetto oid.
Wat vind jij er slecht aan dan? En welke stukken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:01 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
In dat geval verbaast het me dat je zo’n hoge pet op hebt van IJsselmonde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |