https://www.nu.nl/binnenl(...)wd-en-aangerand.htmlquote:In de Rotterdamse buurt rondom de Zevenbergsedijk en de Cornelis van Beverenbrug zijn de afgelopen maanden meerdere meisjes en vrouwen belaagd. Het jongste slachtoffer was elf jaar. De politie is op zoek naar een scooterrijder na wéér een incident op donderdagavond.
Een negentienjarige vrouw werd achtervolgd door een man op een scooter. Ze werd van haar fiets geduwd en aangerand. De vrouw wist te ontsnappen en alarmeerde de politie.
De verdachte ging er op zijn scooter vandoor. Het zou gaan om een twintiger met een licht getinte huidskleur en een spleetje tussen zijn tanden.
In hetzelfde gebied werden de afgelopen maanden vijf vrouwen en meisjes mishandeld. Drie van hen deden aangifte, meldt de politie. Mogelijk gaat het om dezelfde dader. De eerste melding werd gemaakt op 7 juli.
De politie wil weten of meer vrouwen in het gebied zijn lastiggevallen. Ook zoekt ze getuigen en camerabeelden.
Ik niet hoor, ik ben zo wit als het maar zijn kan. Ik word ook niet bruin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:06 schreef ricky3 het volgende:
In principe zijn alle blanken lichtgetint
Ik ben getint met een mooie gezonde varkensroze kleur. Arabieren en Berbers hebben zo'n weeïge beige tint alsof ze ziek zijn. Vergelijk ons niet aub.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:06 schreef ricky3 het volgende:
In principe zijn alle blanken lichtgetint
Is toch niet verrassend, er is gewoon geen sociale controle in de meeste woonwijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
Je zou toch haast denken dat er iets aan de hand is in dit land
In IJsselmonde zijn ze daar sowieso een jaar of 30 geleden al mee gestopt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:19 schreef torentje het volgende:
[..]
Is toch niet verrassend, er is gewoon geen sociale controle in de meeste woonwijken.
Klopt, extreemrechts heeft er een zooitje van gemaakt dus nu gaan we echt geen links stemmen hoor!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:21 schreef RotatoR het volgende:
Progressief-links gaat de verkiezingen verliezen door deze golf van geweld tegen vrouwen.
Waarom zou je dat willen weten? Voor die meisjes al erg genoegquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat betekent aanranden precies? Waarom benoemen ze nooit de details.
Lekker simplistisch weer. Deze problemen zijn het gevolg van decennialang links migratiebeleid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Klopt, extreemrechts heeft er een zooitje van gemaakt dus nu gaan we echt geen links stemmen hoor!!
Ongewild betasten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom wil jij dat zo graag weten wat een engnek heeft uitgehaald met een 11-jarige of snap je de complete context van het woord aanranden niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Extreemrechts wil een asielstop en het opsluiten van illegalen. Dus ik stem weer op extreemrechts.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Klopt, extreemrechts heeft er een zooitje van gemaakt dus nu gaan we echt geen links stemmen hoor!!
Nee ik snap niet wat het concreet inhoudt en wat ik me er precies bij voor moet stellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat zo graag weten wat een engnek heeft uitgehaald met een 11-jarige of snap je de complete context van het woord aanranden niet?
Ga ergens anders je domme act opvoeren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee ik snap niet wat het concreet inhoudt en wat ik me er precies bij voor moet stellen.
Gelachen, dank jequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lekker simplistisch weer. Deze problemen zijn het gevolg van decennialang links migratiebeleid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |