https://www.nu.nl/binnenl(...)wd-en-aangerand.htmlquote:In de Rotterdamse buurt rondom de Zevenbergsedijk en de Cornelis van Beverenbrug zijn de afgelopen maanden meerdere meisjes en vrouwen belaagd. Het jongste slachtoffer was elf jaar. De politie is op zoek naar een scooterrijder na wéér een incident op donderdagavond.
Een negentienjarige vrouw werd achtervolgd door een man op een scooter. Ze werd van haar fiets geduwd en aangerand. De vrouw wist te ontsnappen en alarmeerde de politie.
De verdachte ging er op zijn scooter vandoor. Het zou gaan om een twintiger met een licht getinte huidskleur en een spleetje tussen zijn tanden.
In hetzelfde gebied werden de afgelopen maanden vijf vrouwen en meisjes mishandeld. Drie van hen deden aangifte, meldt de politie. Mogelijk gaat het om dezelfde dader. De eerste melding werd gemaakt op 7 juli.
De politie wil weten of meer vrouwen in het gebied zijn lastiggevallen. Ook zoekt ze getuigen en camerabeelden.
Ik niet hoor, ik ben zo wit als het maar zijn kan. Ik word ook niet bruin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:06 schreef ricky3 het volgende:
In principe zijn alle blanken lichtgetint
Ik ben getint met een mooie gezonde varkensroze kleur. Arabieren en Berbers hebben zo'n weeïge beige tint alsof ze ziek zijn. Vergelijk ons niet aub.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:06 schreef ricky3 het volgende:
In principe zijn alle blanken lichtgetint
Is toch niet verrassend, er is gewoon geen sociale controle in de meeste woonwijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
Je zou toch haast denken dat er iets aan de hand is in dit land
In IJsselmonde zijn ze daar sowieso een jaar of 30 geleden al mee gestopt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:19 schreef torentje het volgende:
[..]
Is toch niet verrassend, er is gewoon geen sociale controle in de meeste woonwijken.
Klopt, extreemrechts heeft er een zooitje van gemaakt dus nu gaan we echt geen links stemmen hoor!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:21 schreef RotatoR het volgende:
Progressief-links gaat de verkiezingen verliezen door deze golf van geweld tegen vrouwen.
Waarom zou je dat willen weten? Voor die meisjes al erg genoegquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat betekent aanranden precies? Waarom benoemen ze nooit de details.
Lekker simplistisch weer. Deze problemen zijn het gevolg van decennialang links migratiebeleid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Klopt, extreemrechts heeft er een zooitje van gemaakt dus nu gaan we echt geen links stemmen hoor!!
Ongewild betasten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom wil jij dat zo graag weten wat een engnek heeft uitgehaald met een 11-jarige of snap je de complete context van het woord aanranden niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Extreemrechts wil een asielstop en het opsluiten van illegalen. Dus ik stem weer op extreemrechts.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Klopt, extreemrechts heeft er een zooitje van gemaakt dus nu gaan we echt geen links stemmen hoor!!
Nee ik snap niet wat het concreet inhoudt en wat ik me er precies bij voor moet stellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat zo graag weten wat een engnek heeft uitgehaald met een 11-jarige of snap je de complete context van het woord aanranden niet?
Ga ergens anders je domme act opvoeren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee ik snap niet wat het concreet inhoudt en wat ik me er precies bij voor moet stellen.
Gelachen, dank jequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lekker simplistisch weer. Deze problemen zijn het gevolg van decennialang links migratiebeleid.
Zolang die kat zelf tegen mijn hand aan loopt, zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dank voor de toelichting. Zoals het aaien/aanraken van een vreemde kat?
De vaste D66 redacteur is met vakantie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:40 schreef LaDaDiDa het volgende:
Overigens nu.nl die het signalement publiceert?
https://www.vandale.nl/pages/gratis-woordenboekquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Is de criminaliteit daar toegenomen of verminderd of even hoog?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
In IJsselmonde zijn ze daar sowieso een jaar of 30 geleden al mee gestopt.
Je hebt gelijk, maar wil je het wel femicide noemen please? Anders moeten we het straks nog over zaken als integratie en eerwraak gaan hebben. Dank je wel. Groetjes Frans en Jesse.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:21 schreef RotatoR het volgende:
Progressief-links gaat de verkiezingen verliezen door deze golf van geweld tegen vrouwen.
Onverminderd hoog. Letterlijk het afvoerputje van Nederland met de laagste inkomens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:57 schreef torentje het volgende:
[..]
Is de criminaliteit daar toegenomen of verminderd of even hoog?
Voor lichtgetintiërs is dat een rijpe vrouw.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:14 schreef Scjvb het volgende:
Jongste was elf jaar??Grote god!
Bahh..
Ja, kennelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:08 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Voor lichtgetintiërs is dat een rijpe vrouw.
Tot niet heel lang geleden had licht getint een positieve connotatie. Mediterraanse huidskleur. Nu denk je direct aan de "jongeren".quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ben getint met een mooie gezonde varkensroze kleur. Arabieren en Berbers hebben zo'n weeïge beige tint alsof ze ziek zijn. Vergelijk ons niet aub.
Ik lees dat geluid vaker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:21 schreef RotatoR het volgende:
Je vergeet 1 onderdeelquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Aanranden is een ongewenste aanraking vaak gericht op billen en borsten
Ongetwijfeld de schuld van Geertje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
Je zou toch haast denken dat er iets aan de hand is in dit land
De media-aandacht ja. Zulke zaken spelen (helaas) al jaren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:07 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Dit gaat niet goed zo, loopt helemaal uit de klauwen
Stukje ghetto.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Onverminderd hoog. Letterlijk het afvoerputje van Nederland met de laagste inkomens.
Des te beter dat er meer aandacht voor is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:26 schreef QAnonn het volgende:
[..]
De media-aandacht ja. Zulke zaken spelen (helaas) al jaren.
Je zegt nu eigenlijk dat ieder met een kleurtje handelingsonbekwaam is en níet verantwoordelijk kan worden gehouden voor hun daden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat kan dan wel de verkiezingen gaan beïnvloeden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Des te beter dat er meer aandacht voor is.
De daders zijn extreemrechts?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je krijgt het idee dat het de dames nu toch echt te dichtbij komt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:40 schreef LaDaDiDa het volgende:
Overigens nu.nl die het signalement publiceert?
En? Al jaren zijn het de migranten die fysiek dan wel mondeling vrouwen aanvallen. Aanpakken en het land uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:26 schreef QAnonn het volgende:
[..]
De media-aandacht ja. Zulke zaken spelen (helaas) al jaren.
Zie niet in wie dit niet kan waarderen, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:29 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dat kan dan wel de verkiezingen gaan beïnvloeden.
Niet iedereen zal deze aandacht waarderen.
Overdrijven is ook een vak. Ik denk niet aan afvoerputje van Nederland als ik aan IJsselmonde denk. Laagste inkomens ook niet. Bron?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Onverminderd hoog. Letterlijk het afvoerputje van Nederland met de laagste inkomens.
Hoe meer berichten over jonge mannen met een licht (of donkerder) getint uiterlijk die nare dingen met vrouwen hier doen, hoe meer mensen richting partijen als de PVV, of andere partijen hard op migratie, zullen schuiven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zie niet in wie dit niet kan waarderen, of begrijp ik je verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |