Fijne opvang, wie werken daar eigenlijk?quote:Twee vrouwelijke agenten zijn woensdagavond aangerand en mishandeld bij de aanhouding van een verdachte in Zuidoost. Dat gebeurde bij de noodopvang van het COA aan de Hogehilweg, meldt de politie. Een 25-jarige man, die daar niet woont, is aangehouden. Beide agenten hebben aangifte gedaan. De zaak wordt door de recherche onderzocht.
De agenten waren die avond rond 20.25 uur afgekomen op een melding van incident bij het Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers (COA). Terwijl de agenten bezig waren die melding af te ronden, werden ze aangesproken door een beveiliger dat een persoon, die daar niet woont, overlast veroorzaakt en het terrein niet wil verlaten.
"Als de agenten deze man van het terrein willen verwijderen wenst hij niet mee te werken en wordt hij agressief", aldus de politie. Toen de agenten besloten de verdachte aan te houden, sloeg de 25-jarige man een agent hard in het gezicht. De andere agent werd vol in het kruis gegrepen.
"Bij de aanhouding zijn agenten genoodzaakt fysiek geweld en de uitschuifbare wapenstok in te zetten", schrijft de politie. De man, zonder vaste woon- of verblijfplaats, kon daarna worden aangehouden.
COA-locatie waar verdachte moord Lisa werd opgepakt
In dezelfde noodopvang werd de verdachte van de moord op de 17-jarige Lisa aangehouden. Afgelopen woensdagavond, op het moment van het incident met de agenten, werd er door een deel van de bewoners van de betreffende noodopvang een stille tocht gelopen voor Lisa.
https://www.at5.nl/artike(...)uding-op-coa-locatie
Dit moet even specifiek genoemd worden?quote:Een 25-jarige man, die daar niet woont, is aangehouden
quote:werden ze aangesproken door een beveiliger dat een persoon, die daar niet woont
Een illegaal dus? Ben wel benieuwd wat daar nu mee gaat gebeuren.quote:De man, zonder vaste woon- of verblijfplaats, kon daarna worden aangehouden.
Is dit een van die homoseksuele vluchtelingen?quote:De andere agent werd vol in het kruis gegrepen.
In zijn zakquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:08 schreef Donna het volgende:
Gewoon schieten.
En niet in de lucht als waarschuwing.
Zondag vliegen er wat F35's naar de F1 van Zandvoort, misschien kunnen ze onderweg wat achterlatenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:16 schreef Nober het volgende:
Overeenkomst
De bestuursovereenkomst met de gemeente loopt tot 1 maart 2028.
https://www.coa.nl/nl/locatie/amsterdam-hogehilweg
Gaat gewoon verlengd worden want de hordes aan studenten die tijdelijk in Amsterdam wonen stemmen allemaal GL/PVDA/D66.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:16 schreef Nober het volgende:
Overeenkomst
De bestuursovereenkomst met de gemeente loopt tot 1 maart 2028.
https://www.coa.nl/nl/locatie/amsterdam-hogehilweg
Vermoed omdat het een hotel betreft wat volledig verhuurd wordt aan het COA.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:11 schreef RotatoR het volgende:
Waarom noemt de media een AZC tegenwoordig "COA-locatie"?
Bed, bad, brood natuurlijk. Het blijft wel Amsterdam.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
[..]
Een illegaal dus? Ben wel benieuwd wat daar nu mee gaat gebeuren.
En dat al decennia lang.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:02 schreef Hathor het volgende:
Wat hebben we hier toch allemaal over de vloer gekregen, man man man.
Waarschijnlijk krijgt hij vanavond een extra kop soep en een warme slaapplek van de meelevende Amsterdammers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
[..]
Een illegaal dus? Ben wel benieuwd wat daar nu mee gaat gebeuren.
Omdat alles maar binnengelaten wordt onder het mom van 'vluchteling' of 'asielzoeker' terwijl hele volksstammen gewoon economische uitvreters zijn of simpelweg criminelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:02 schreef Hathor het volgende:
Wat hebben we hier toch allemaal over de vloer gekregen, man man man.
Ik snap niet dat soort tuig niet direct teruggestuurd wordt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Vraag me af hoe ver we nog moeten afglijden voor de ogen open gaan.
2-3 jaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik snap niet dat soort tuig niet direct teruggestuurd wordt.
Ook mét status zou dat nog moeten kunnen (met een proeftijd van 10 jaar?).
En dan ga ik echt niet zeuren over een parkeerboete.
Nah bro, dan zitten we hoogstens rond het niveau van het VK. Waar de bevolking ging rellen na de zoveelste stabbing van een non native en waar de overheid toen wel ineens keihard op neerkwam. We sudderen op deze manier nog wel langer door tot een annarcho tirannie.quote:
die zijn weer flink de straat op aan het gaan de laatste tijd, maar lijken wel steeds meer mensen schoorvoetend toe te geven dat er toch wel iets mis gaatquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nah bro, dan zitten we hoogstens rond het niveau van het VK. Waar de bevolking ging rellen na de zoveelste stabbing van een non native en waar de overheid toen wel ineens keihard op neerkwam. We sudderen op deze manier nog wel langer door tot een annarcho tirannie.
zulke rechters zouden ze eruit moeten trappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Rechters die een lagere straf opleggen omdat anders iemands verblijfsvergunning in gevaar komt...en dat voor verkrachting. Knettergek.
Als iemand zelfs anno 2025 nog niet toegeeft dat de huidige migratieniveaus uit derdewereldlanden niet houdbaar zijn en onze samenleving actief schaden dan is die wat mij betreft kwaadaardig van zin of zo stuitend naïef dat deze persoon geen zelfbeschikkingsrecht zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die zijn weer flink de straat op aan het gaan de laatste tijd, maar lijken wel steeds meer mensen schoorvoetend toe te geven dat er toch wel iets mis gaat
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Rechters die een lagere straf opleggen omdat anders iemands verblijfsvergunning in gevaar komt...en dat voor verkrachting. Knettergek.
Ja alles wat ze doen is illegaal. Wat doen die mensen nog hier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er gaan bij de Timmermansen in dit land geen ogen open. Nooit. Die blijven halsstarrig ontkennen en wegkijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Beste man werd gewoon niet begrepen. Moet je respecteren. Eigenlijk zou die aangifte moeten doen tegen de agenten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
Politie: agent in kruis gegrepen en ander mishandeld bij aanhouding op COA-locatie
Wederom een mannenprobleem:
[..]
Fijne opvang, wie werken daar eigenlijk?
Tijd da Halsema eens een bezoekje brengt om de rust te laten wederkeren.
15 à 25 jaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja aanranding of een parkeerboete is nogal wat anders. Bij winkeldiefstal zou ik wel direct voor terugkeer pleiten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dan ook nog een lichtelijk verstandelijk gehandicapt meisje, je zou denken dat de staat zwakkere personen juist extra probeert te beschermen, maar nee; de vrouw is vogelvrij in Nederland.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als het te laat is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag me ook af, nu dus ook agenten het slachtoffer worden, hoe ver we nog moeten afglijden voor de politie het vertrouwen in de politiek en in justitie verliest en op een gegeven moment gewoon eigen rechter gaat spelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit was een zaak uit 2018. Ik heb die zaak laatst eens opgezocht en op rechtspraak.nl staat het vonnis gepubliceerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |