Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is Timber?
JA WANT HIJ HEEFT GESCOORD
quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Toen had je nog spelers die er de beuk in gooiden en het gras opvraten.
Bronckorst dacht ik ook aan.quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef Blik het volgende:
Niemand die van Basten op EK 88 noemt, of van Bronckhorst in de halve finale tegen Uruguay. Toch maar even 2 doelpunten die van veel grotere waarde waren én mooier dan die van Van Persie en van Bergkamp bij elkaar
Van Basten '88 was de mooiste.quote:Op zondag 7 september 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah, vond Bergkamp tegen Argentinië in 98 echt wel de mooiste.
2014 was het laatste wk dat wij hebben gespeeld.quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn nog wat toernooien daarna gespeeld.
Dat dachten we tegen Polen ook....quote:
Koeman heeft zijn favorietjesquote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef SamCooke het volgende:
Waarom speelt Gravenberch eigenlijk niet?
racismequote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef SamCooke het volgende:
Waarom speelt Gravenberch eigenlijk niet?
Niet persoonlijk beleefd, denk ik dan? Van Basten leeft bij mij ook minder. Ik was toen 4.quote:Op zondag 7 september 2025 18:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bronckorst dacht ik ook aan.
Van Basten, de belangrijkste en mooiste, gek genoeg niet.
Ja dat zou mijn top 2 MOOISTE goals zijn. Die van Gio sowieso mijn favoriet want Feyenoorder (lol)quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef Blik het volgende:
Niemand die van Basten op EK 88 noemt, of van Bronckhorst in de halve finale tegen Uruguay. Toch maar even 2 doelpunten die van veel grotere waarde waren én mooier dan die van Van Persie en van Bergkamp bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |