Die doodschop van de jong was dieprood iddquote:Op zondag 7 september 2025 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als de scheids volgens de regels floot De Jong en Bommel al in de eerste helft.
Ik bij Sneijder tegen Mexico (lol)quote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Sneijder tegen Brazilie heb ik wel hardst geschreeuwd volgens mij
Bommeltje ging ook even smerig door bij de zijlijn achter op de knie .quote:Op zondag 7 september 2025 18:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die doodschop van de jong was dieprood idd
Toen had je nog spelers die er de beuk in gooiden en het gras opvraten.quote:Op zondag 7 september 2025 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bommeltje ging ook even smerig door bij de zijlijn achter op de knie .
Zou Koeman niet weten dat het doelsaldo van belang is?quote:Op zondag 7 september 2025 18:32 schreef chufi het volgende:
Winnen is het belangrijkste doel lijkt het wel
Weghorst was er in 2014 toch helemaal niet bij? Of ben ik nou gek?quote:
Er zijn nog wat toernooien daarna gespeeld.quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Weghorst was er in 2014 toch helemaal niet bij? Of ben ik nou gek?
Bruin fruit.quote:
Ik ben bang dat het het laatste isquote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Weghorst was er in 2014 toch helemaal niet bij? Of ben ik nou gek?
Nee ik kijk nu pasquote:
Ik bij die goal van Iniesta, enige wat erger zou zijn geweest dan Depay als topscorer aller tijden is Van Marwijk en Van Bommel als coach/speler van het WK-winnende team.quote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Sneijder tegen Brazilie heb ik wel hardst geschreeuwd volgens mij
Ja die Gio goal is memorabel.quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef Blik het volgende:
Niemand die van Basten op EK 88 noemt, of van Bronckhorst in de halve finale tegen Uruguay. Toch maar even 2 doelpunten die van veel grotere waarde waren én mooier dan die van Van Persie en van Bergkamp bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |