SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dank voor de TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima reden om het niet te lezen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:17 schreef Paul het volgende:
Ik heb iets bijzonders in NWS gedaan![]()
Schijnt op de frontpage te komen
Thanks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij wordt geëerd door PottenbakMadamquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima reden om het niet te lezen.
Thanks.![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Een kitten die al zwak was opgevangen en het leek eerst goed te gaan maar toch niet gelukt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja sterkte. Kreeg het net een beetje mee maar weet er niet alles van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah wat sneuquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een kitten die al zwak was opgevangen en het leek eerst goed te gaan maar toch niet gelukt.![]()
![]()
Je hecht toch snel aan zo'n pluizenbolletjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een kitten die al zwak was opgevangen en het leek eerst goed te gaan maar toch niet gelukt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb een iets andere opvoeding gehad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je hecht toch snel aan zo'n pluizenbolletje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ergste vond ik ooit dat mijn vader de ponykar met pony verkocht omdat iemand had gezien hoe ik er mee reed.
En ik zou een andere krijgen. En wat kreeg ik; een platte kar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als het een gezin is mag dat gewoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zou volgens mij niet eens mogen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ergste vond ik ooit dat mijn vader de ponykar met pony verkocht omdat iemand had gezien hoe ik er mee reed.
En ik zou een andere krijgen. En wat kreeg ik; een platte kar.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben geland btw. Klaar voor?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als het een gezin is mag dat gewoon![]()
oke geen idee of het al tijd is maar ik denk dat @KoningWouter geland is?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja heb je link?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben geland btw. Klaar voor?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Helemaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke geen idee of het al tijd is maar ik denk dat @:koningwouter geland is?
Dit is het slachtoffer (hopelijk heeft hij veel geld op zak)
Sunshine_Bright
Forum Opties Forumhop: Hop naar: