SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ICJ heeft helemaal nog geen uitspraak gedaan.quote:Op maandag 15 september 2025 22:29 schreef svann het volgende:
Je mag blijkbaar niet tegen het huidige optreden van israelische zionisten* zijn al hebben internationale rechters het benoemd als genocide.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:37 schreef svann het volgende:
Mona Keijzer vindt het in Gaza wel meevallen, genocide zou officieel nog niet vastgesteld zijn.
We vergeten al die arme uitgemergelden gegijzelden.
Dit naar aanleiding van de outfit van Caroline vd Plas in israel-kleuren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:09 schreef dexamfetamine het volgende:
Walgelijk wijf mens die Mona Keizer. wat een teringhoer.
MisoMonastisch.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:16 schreef dexamfetamine het volgende:
Ik bedoel het overigens het niet misogynistisch. dat zou niet goed zijn.
Even lelijk als bij die ook wat viezige John Leerdam.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:42 schreef svann het volgende:
Toch even....
Die compenserende bril van Teeven doet net niet genoeg -imo natuurlijk.
Dat doet weinig af aan de kern van haar betoog, imnsho.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Sylvana praat ineens voor alle vrouwen en verspreekt zich nogal: 'als ik een witte vrouw was zou ik denken (….) Ik zeg wat ik hoor'.
Iemand die pretendeert voor de helft van de mensheid te praten is (vind ik) niet helemaal ok.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Dat doet weinig af aan de kern van haar betoog.
Ik vond het namens mijn helft erg okay.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:55 schreef NoCigar het volgende:
Iemand die pretendeert voor de helft van de mensheid te praten is niet helemaal ok.
Dat haalt ze wel weer in bij het vriendelijker WNL, denkt ze.quote:Op maandag 22 september 2025 22:59 schreef bozewitteman het volgende:
VVD weer 3 zetels minder na vanavond.
Die stemt in ieder geval geen VVDquote:Op maandag 22 september 2025 23:06 schreef NoCigar het volgende:
Die AIVD-man moet zich erg inhouden krijg ik de indruk.
Ze denkt dat ze hier het debat wint omdat ze het laatste woord heeft. Ik denk niet dat ze snapt hoe ze zetels kwijt raakt.quote:Op maandag 22 september 2025 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Dat haalt ze wel weer in bij het vriendelijker WNL, denkt ze.
Ik vind ze nogal retro.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Die sjaaltjes zijn wel erg in op dit moment, begrijp ik.
Prima als ze het over televisie heeft, zelfs al ben ik het niet persé met haar eens. Minder prettig als het over politiek gaat.quote:Op woensdag 24 september 2025 00:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Altijd jammer wanneer Angela de freaking Jong aan tafel zit, die haar eigen mening altijd tot feiten of de mening van 'het volk' probeert te bombarderen.
De blanke John Leerdam.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Fred Teeven heeft een opvallend brilletje
Vorige week had hij zo'n soort brilletje met een fel gekleurd randje.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Fred Teeven heeft een opvallend brilletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ftfy.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:34 schreef NoCigar het volgende:
Fred Teeuwen, Caroline Visser van der Plas, Jimmy Dijk, drie mensen met nare opvattingen, en dan ken ik die andere gasten zo snel even niet
quote:Spanningen tussen Europa, Rusland en de VS
Ruben Brekelmans
quote:Opvallend bij #Eva. Aboutaleb: “Ik mis een ding heel erg bij Nederland en West-Europa. En dat is het diplomatieke overleg met Rusland. Dat is er gewoon niet”. En dan krijg je weer die moralistische riedel van Helga @HSalemon over Putin. En dat gaat zo al maanden, jaren. En @huibmodderkolk zit ook in dat schema. Rusland en China zijn boeven, spioneren, etc. Salemon sluit af: We moeten doorknokken. Erop af! Wat een machteloos gesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |