SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ICJ heeft helemaal nog geen uitspraak gedaan.quote:Op maandag 15 september 2025 22:29 schreef svann het volgende:
Je mag blijkbaar niet tegen het huidige optreden van israelische zionisten* zijn al hebben internationale rechters het benoemd als genocide.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:37 schreef svann het volgende:
Mona Keijzer vindt het in Gaza wel meevallen, genocide zou officieel nog niet vastgesteld zijn.
We vergeten al die arme uitgemergelden gegijzelden.
Dit naar aanleiding van de outfit van Caroline vd Plas in israel-kleuren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:09 schreef dexamfetamine het volgende:
Walgelijk wijf mens die Mona Keizer. wat een teringhoer.
MisoMonastisch.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:16 schreef dexamfetamine het volgende:
Ik bedoel het overigens het niet misogynistisch. dat zou niet goed zijn.
Even lelijk als bij die ook wat viezige John Leerdam.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:42 schreef svann het volgende:
Toch even....
Die compenserende bril van Teeven doet net niet genoeg -imo natuurlijk.
Dat doet weinig af aan de kern van haar betoog, imnsho.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:46 schreef NoCigar het volgende:
Sylvana praat ineens voor alle vrouwen en verspreekt zich nogal: 'als ik een witte vrouw was zou ik denken (….) Ik zeg wat ik hoor'.
Iemand die pretendeert voor de helft van de mensheid te praten is (vind ik) niet helemaal ok.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Dat doet weinig af aan de kern van haar betoog.
Ik vond het namens mijn helft erg okay.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:55 schreef NoCigar het volgende:
Iemand die pretendeert voor de helft van de mensheid te praten is niet helemaal ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |