abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218847502
Nou politie, volgens Yesilgöz hoeft de politie maar te zeggen wat ze nodig heeft.
De politiebond dame voelt dat niet zo, aan haar verbaasde gezichtsuitdrukking te zien.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_218847519
De antifa is net zo iets als de vredesbeweging of de milieubeweging.

O ja, en geen gevaar voor de democratie volgens de AIVD.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_218847523
VVD weer 3 zetels minder na vanavond.
pi_218847554
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2025 22:59 schreef bozewitteman het volgende:
VVD weer 3 zetels minder na vanavond.
Dat haalt ze wel weer in bij het vriendelijker WNL, denkt ze.
pi_218847573
Die AIVD-man moet zich erg inhouden krijg ik de indruk.
anonieme razernist
pi_218847590
Prima om een politicus stevig te ondervragen, echter is hier gewoon een hele club uitgenodigd om continu op de rechtse politicus in te hakken. De subjectiviteit spat er weer van af.
pi_218847596
Wat missen we een premier Rutte.
Dat ik dat nog eens zou zeggen. @monkyyy

[ Bericht 22% gewijzigd door svann op 23-09-2025 02:16:58 (Typo -weer eens. ) ]
  maandag 22 september 2025 @ 23:10:00 #158
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_218847600
Tot morgen
pi_218847608
Welterusten straks :z
pi_218847639
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2025 23:06 schreef NoCigar het volgende:
Die AIVD-man moet zich erg inhouden krijg ik de indruk.
Die stemt in ieder geval geen VVD _O-
pi_218847906
quote:
80s.gif Op maandag 22 september 2025 23:04 schreef svann het volgende:

[..]
Dat haalt ze wel weer in bij het vriendelijker WNL, denkt ze.
Ze denkt dat ze hier het debat wint omdat ze het laatste woord heeft. Ik denk niet dat ze snapt hoe ze zetels kwijt raakt.
pi_218854816
Eerste relschoppers Den Haag voor de rechter
Brandende politieauto’s, vernielingen en gewonde agenten: de rellen in Den Haag van afgelopen zaterdag houden de gemoederen nog steeds bezig. De eerste verdachten stonden vandaag voor de rechter. Waarom deden zij dit? Aan tafel rechtbankverslaggever Marieke de Witte en plaatsvervangend hoofdofficier van justitie Frank van Dijk.

Frans Timmermans
Na de extreemrechtse rellen in Den Haag, gaat de Tweede Kamer daarover in debat. We spreken GL-PvdA-leider Frans Timmermans over zijn reactie op het geweld en het antwoord dat hij van de regering wil zien.

NAVO-spoedoverleg
Vandaag kwamen de NAVO-bondgenoten bijeen voor een spoedoverleg nadat Rusland het Estse luchtruim heeft geschonden met drones. De NAVO ziet een ‘patroon van toenemend onverantwoordelijk gedrag’ van Rusland nadat het land eerder boven Polen en vermoedelijk Denemarken hetzelfde deed. Wat kan de NAVO doen om deze dreiging onder controle te houden? We bespreken dit met Ron Keller, voormalig ambassadeur van Oekraïne en Rusland, en journalist en Europacorrespondent Stefan de Vries.

En we maken de genomineerden van de Sonja Barend award bekend met Angela de Jong aan tafel.
  dinsdag 23 september 2025 @ 22:18:46 #163
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_218854837
Begonnen
pi_218854884
"De Nederlandse cultuur wordt uitgewist", vervolgens klinkt er een Sieg Heil.
pi_218854943
Hoe vaderlandslievend ben je als je politieagenten gaat doxen?
pi_218855100
Tijs van den Brink blijft een aparte (en gewaardeerde) figuur.
Maar of hij ook als politicus tot zijn recht kan komen?
pi_218855124
Die sjaaltjes zijn wel erg in op dit moment, begrijp ik.
anonieme razernist
pi_218855147
Al die drones, meteen zijn alle gangbare methodes verouderd.
pi_218855165
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2025 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Die sjaaltjes zijn wel erg in op dit moment, begrijp ik.
Ik vind ze nogal retro.
Als niemand ze meer draagt, valt het vanzelf meer op als bijna iets nieuws.
  dinsdag 23 september 2025 @ 23:05:58 #170
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_218855169
Tot morgen
pi_218855170
Welterusten straks :z
pi_218855369
Altijd jammer wanneer Angela de freaking Jong aan tafel zit, die haar eigen mening altijd tot feiten of de mening van 'het volk' probeert te bombarderen.
Een heer met stijl
  woensdag 24 september 2025 @ 10:09:54 #173
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218856601
Yesilgoz nog even teruggekeken maar ik vond het redelijk meevallen, ze was niet slechter dan anders :')

Goed optreden van die AIVD man.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 24 september 2025 @ 11:07:44 #174
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218857024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 00:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Altijd jammer wanneer Angela de freaking Jong aan tafel zit, die haar eigen mening altijd tot feiten of de mening van 'het volk' probeert te bombarderen.
Prima als ze het over televisie heeft, zelfs al ben ik het niet persé met haar eens. Minder prettig als het over politiek gaat.
pi_218862293
Doodgeschoten 15-jarige jongen Capelle aan den IJssel
De jongen van 15, die afgelopen zondag werd doodgeschoten door de politie, had een omgebouwd gasalarmpistool bij zich, meldt het OM vandaag. Strafrechtadvocaat Gerald Roethof staat de moeder van de jongen bij en schuift vanavond aan om voor het eerst te reageren op deze zaak. Documentairemaker en journalist Sinan Can, die de documentaire ‘De wapenroute’ wijdde aan de opkomst van dit soort wapens, sluit aan om te vertellen over deze zorgwekkende ontwikkeling.

Draai van Trump over Oekraïne
Gisteren maakte president Donald Trump een flinke draai over de oorlog in Oekraïne, hij zei dat Oekraïne alle gebieden kan heroveren die Rusland nu bezet houdt. Dit staat haaks op wat hij tot nu toe zei over de oorlog. De Oekraïense president Zelensky sprak met de Amerikaanse president en hield vandaag een toespraak bij de Verenigde Naties. Hierover en over Trumps houding ten opzichte van de VN spreken we met voormalig VVD-kamerlid en podcastmaker Arend Jan Boekestijn.

Rapport NCTV over rellen Den Haag
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid heeft demissionair minister van Justitie en Veiligheid Van Oosten geadviseerd de rellen in Den Haag ‘rechts-extremistisch’ te noemen. Dat advies werd in eerste instantie door de minister in de wind geslagen, maar kwam daar later op terug. Hoe ga je om met rechts-extremisme? Dat vragen we D66-partijleider Rob Jetten en voormalig minister van Justitie en Veiligheid Ferd Grapperhaus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')