Wat is er volgens jou discriminatie aan? Het gaat er in de basis (want, je verwacht het niet, Grondwet) om dat je niet mag discrimineren op wie er een urgentieverklaring krijgt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:23 schreef Koen66 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)n-verboden~b5ab59a5/
Ik zal het wel fout zien, maar statushouders voorrang geven is toch juist discriminatie
Uiteraard! En nu is er ook al gedoe over soep aan illegalen geven. Tuurlijk moet dat strafbaar zijn!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik zal wel weer te woke zijn.
Asielzoekers slecht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
linkse soepquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard! En nu is er ook al gedoe over soep aan illegalen geven. Tuurlijk moet dat strafbaar zijn!
Het gore lef!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard! En nu is er ook al gedoe over soep aan illegalen geven. Tuurlijk moet dat strafbaar zijn!
Wilders wordt gewoon weer tegengewerkt. Die Raad van State is ook een links bolwerk. Afschaffen!quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik las net ergens een reactie over dat lek bij het lab voor het bevolkingsonderzoek. Zegt iemand dat ze niet meer durft, al heeft ze een uitnodiging liggen. Antwoord van iemand: dan laat je je uitstrijkje bij de huisarts maken.
wtf?
inmiddels denken ze dat gewoon alle gegevens van iedereen in dat bevolkingsonderzoek op straat liggen, heeft even geduurd voordat ze bedachtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik las net ergens een reactie over dat lek bij het lab voor het bevolkingsonderzoek. Zegt iemand dat ze niet meer durft, al heeft ze een uitnodiging liggen. Antwoord van iemand: dan laat je je uitstrijkje bij de huisarts maken.
wtf?
Op zich: fair. Ik zit er ook niet bepaald op te wachten dat m'n gegevens (bijvoorbeeld BSN) gedeeld kunnen zijn geweest op duistere krochten van het internet. Via HA (dus los van bevolkingsonderzoek) gaan die samples naar lokale laboratoria.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
wtf?
U heeft een baarmoeder?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:12 schreef Pheno het volgende:
Die gegevens hadden hackers toch al gescoord tijdens de corona-onderzoeken? Ik ben nog nooit zo vaak gebeld door een robotstem over mijn vermeende sollicitatie...
Ik dacht dat die naar hetzelfde lab gingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich: fair. Ik zit er ook niet bepaald op te wachten dat m'n gegevens (bijvoorbeeld BSN) gedeeld kunnen zijn geweest op duistere krochten van het internet. Via HA (dus los van bevolkingsonderzoek) gaan die samples naar lokale laboratoria.
Neen. Maar dan snap ik je verwondering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat die naar hetzelfde lab gingen.
Tegenwoordig kan alles.quote:
Het is dan ook een vraag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan alles.
Ik ga er vanuit dat mijn gegevens er idd gewoon bijzitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben er niet heel rouwig om dat ik een tussendoor-check heb gehad en het bevolkingsonderzoek 5 maanden later heb laten schieten, zeg maar.![]()
Alleen m'n eerste heb ik twijfels over, als het gegevens vanaf 2017 zijn, zit mijn data daar hoogstwaarschijnlijk ook gewoon tussen.
Ik ben sinds 2017 twee keer getest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn gegevens er idd gewoon bijzitten.
Dat had ik al verwacht eigenlijk, begin dit jaar nog getest. Maar toen kreeg ik toch geen brief.
Iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2017 twee keer getest.
De droom.quote:
Ja dromen kan ook in bedquote:
Zin in soep nuquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |