en om 18:00 mag je klusje X of Y nog even opknappen voor morgenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Je gaat om half 9 achter je laptop zitten en je klapt hem om 17 uur weer dicht. Klaar. En dat allemaal in het comfort van je eigen huis
Heb nog wel tijd tussendoor morgen om nog wat werk gerelateerde zaken af te ronden, maar liever gewoon straks de werk laptop dicht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is dus morgen afschakelen en inpakken. En niet "buffer".
Goed hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Ambar is een jachthond. Boef heeft in 1 week minstens 2 muizen gevangen al.
Dat weiger ik pertinent. Weten ze ook. Wordt nooit moeilijk over gedaan. Ze zeggen zelfs: kijk morgen maar. Dan doe ik datquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
en om 18:00 mag je klusje X of Y nog even opknappen voor morgen
Neuh echt niet. Dat mag de werkgever ook niet van je vragen tenzij betaald. Gewoon laptop en telefoon uit, klaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
en om 18:00 mag je klusje X of Y nog even opknappen voor morgen
Laptop sluit je aan op extern beeldscherm, toetsenbord etc net zoals op werkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:03 schreef mschol het volgende:
maar goed, laptop alleen al zou een no go zijn om ergonomische redenen
Ik ben hem in het bos ook wel eens kwijt omdat hij achter iets aanholt en het wil vangen. Tis een klein opdondertje, maar in zijn genen zit alleen maar jachthond. Onderschat hem niet.quote:
geez, omslachtigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laptop sluit je aan op extern beeldscherm, toetsenbord etc net zoals op werk
Een goede werkgever geeft je namelijk ook alle randapparatuur op thuis te kunnen werken.
Weet je wat omslachtig is? Een boel reistijd om taken uit te voeren die je ook thuis had kunnen doenquote:
Same here. Ze weten ook dat ik sommige dagen gewoon niet reageer op Slack (want vrij). Als de boel in de fik staat kunnen ze me bellen, maar dat is in al die jaren maar 3x voorgekomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weiger ik pertinent. Weten ze ook. Wordt nooit moeilijk over gedaan. Ze zeggen zelfs: kijk morgen maar. Dan doe ik dat
Hier valt het mee. 1x moest een periode wel doorgewerkt worden maar dat liep uiteindelijk goed af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Same here. Ze weten ook dat ik sommige dagen gewoon niet reageer op Slack (want vrij). Als de boel in de fik staat kunnen ze me bellen, maar dat is in al die jaren maar 3x voorgekomen.
1x was er letterlijk brand, 1x was er ingebroken en 1x waren we down door een aanval.
Snap niet dat sommige mensen thuis nog steeds hun laptop schermpje gebruiken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laptop sluit je aan op extern beeldscherm, toetsenbord etc net zoals op werk
Een goede werkgever geeft je namelijk ook alle randapparatuur op thuis te kunnen werken.
Ik gebruik hem als webcamquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:10 schreef STING het volgende:
[..]
Snap niet dat sommige mensen thuis nog steeds hun laptop schermpje gebruiken.
Sterker nog, sommige mensen op kantoor verkiezen soms hun laptop schermpje boven een grote monitor. Gekke mensen
Momentje even wolvenhek kopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben hem in het bos ook wel eens kwijt omdat hij achter iets aanholt en het wil vangen. Tis een klein opdondertje, maar in zijn genen zit alleen maar jachthond. Onderschat hem niet.
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen rekening gehouden met de lange Nederlanders
Relatief snel een webcam gekocht voor bovenop m'n monitor, aangezien m'n laptop altijd links staat en mensen dan tegen de zijkant van m'n hoofd kijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik gebruik hem als webcam
De laptop dan
Hier ook, daar heb ik vaak m'n ToDo list staanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn laptop is thuis mijn 2e scherm
Dat is hier normaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:12 schreef STING het volgende:
[..]
Relatief snel een webcam gekocht voor bovenop m'n monitor, aangezien m'n laptop altijd links staat en mensen dan tegen de zijkant van m'n hoofd kijken
Cool!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Was vandaag in een glazen kabelbaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met wat vliegtuigjes voor @:recce
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je hierdoor in de hel komt.
Ik heb me echt geen enkele keer laten tegenhouden door die avondklok.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest alleen op een gegeven moment een brief hebben van werk dat ik nog naar huis mocht fietsen in de avond ivm avondklok.
Dat was het wel
Ik ook niet, maar ik had dan ook toestemmingquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb me echt geen enkele keer laten tegenhouden door die avondklok.
Rebel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik überhaupt van het bestaan van het woord "wolvenhek" weet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:19 schreef STING het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/319450/(...)gt-in-barneveld.html
Ik kwam er achter dat ik standaard al in een wereld leefde van isolatiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:20 schreef Haags het volgende:
Bizar was die hele pandemie eigenlijk he. En nu nog, de tijd erna.
Van de ene rollercoaster naar de ander
Nou ja voelde toch wat ongemakkelijk om als enige over straat te lopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja we zijn 2 jaar gewoon kwijt ergens. Terwijl ik toch ook wel dingen gedaan heb. Reisjes gemaakt, andere baan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:20 schreef Haags het volgende:
Bizar was die hele pandemie eigenlijk he. En nu nog, de tijd erna.
Van de ene rollercoaster naar de ander
In theorie moest ik ze ook de volle 8 uur dragen op werkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
Ik vond het meest vervelende die mondkapjes. Vooral als ik hele tijd in de trein zat was ik er wel klaar mee.
Ja dat ging in Duitsland nog veel en veel te lang door. Zelfs in december '22 was dat nog verplicht in de trein.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
Ik vond het meest vervelende die mondkapjes. Vooral als ik hele tijd in de trein zat was ik er wel klaar mee.
Precies. Het kan best maar ze willen het niet dus dan kan het niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:23 schreef Koen66 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)n-verboden~b5ab59a5/
Ik zal het wel fout zien, maar statushouders voorrang geven is toch juist discriminatie
Vreselijk. Even snel door de supermarkt heen boeide me niet zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In theorie moest ik ze ook de volle 8 uur dragen op werk
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat ging in Duitsland nog veel en veel te lang door. Zelfs in december '22 was dat nog verplicht in de trein.
ze krijgen een urgentie verklaring omdat ze geen woning hebben volgens mij.. en dan krijgen ze daarop dus voorrangquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:23 schreef Koen66 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)n-verboden~b5ab59a5/
Ik zal het wel fout zien, maar statushouders voorrang geven is toch juist discriminatie
Mijn post op een ballie-picquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze?
Heeft een chewy inside
[ afbeelding ]
Nee. Ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze?
Heeft een chewy inside
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |