SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Ik heb de laatste twee dagen die docu over orkaan Katrina gekeken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:21 schreef Haags het volgende:
Zit hostage te kijken op Netflix. Kijkt lekker weg hoor.
Is dat wat?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de laatste twee dagen die docu over orkaan Katrina gekeken.
Dat is hier soms niet anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wel veel sociale dingen de laatste weken. /kruipt weer lekker veilig terug in schilletje
Vandaag ging het wel heel veel over kinderen, want alle andere hadden of net (nieuwe) baby's of waren zwanger
Ja ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Het is al best laat nu.
yesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)c-3903209-1872692-15 deze?
net gevondenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken.
Maar jullie moeten ook ouders zijn/wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is hier soms niet anders.
Zijn gelukkig ook nog andere dingen in het leven.
Bij tien miljoen krijg je een theedoek gratis!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, en wat kun je precies met vijf miljoen internetpunten
Met tekst erop!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij tien miljoen krijg je een theedoek gratis!
Ohja dat wist ik lol.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, morgen. Dus ergens vandaag.
successquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou goedemorgen allen, ik ga weer werkjes werken
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou goedemorgen allen, ik ga weer werkjes werken
Of hapjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]Zonder werkjes geen water uit de kraan.
Maar zonder werk geen brood op de plank.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, hapjes zijn verbonden met stapjes, niet met werkjes.
Zonder werkjes wordt het ook wel knap lastig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, hapjes zijn verbonden met stapjes, niet met werkjes.
Jup.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:59 schreef Recce het volgende:
Hmm, dus hoe meer werkjes, hoe meer hapjes, hoe meer stapjes?
Hee jijquote:
STINGquote:
Eindelijk zegt ie hetquote:
Steeds als Dotteke je begroet zie ik voor een split second een typoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eindelijk zegt ie het
STING, STIG
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:12 schreef STING het volgende:
[..]
Steeds als Dotteke je begroet zie ik voor een split second een typo
Ik werk lekker vanuit huis. Eerste week na de vakantie is snel gegaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Hallo hallo. Vandaag lekker een dagje niks, misschien straks nog even opruimen op kantoor.
Ik ook sinds deze week volledig, maar ik woon heel dicht bij kantoor en er moet nog wel her en der even wat opgeruimd worden voordat we de sleutels inleveren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ik werk lekker vanuit huis. Eerste week na de vakantie is snel gegaan.
Van het huis of kantoor?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ook sinds deze week volledig, maar ik woon heel dicht bij kantoor en er moet nog wel her en der even wat opgeruimd worden voordat we de sleutels inleveren.
Ik heb nog 25 verlofdagenquote:
Ik niet meerquote:
De sleutels inleveren van kantoor. Volledig thuiswerken!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van het huis of kantoor?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:28 schreef Donna het volgende:
[..]
De sleutels inleveren van kantoor. Volledig thuiswerken!
quote:
Oehquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:33 schreef Donna het volgende:
Dat betekent dus ook; werken in je ondergoed!
Geen rekening gehouden met de lange Nederlandersquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit laatste hotel in Dublin is wel wat klein. Als ik op het toilet zit, zit ik met mijn benen zowat in de wasbak.
Eh nee dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:33 schreef Donna het volgende:
Dat betekent dus ook; werken in je ondergoed!
Handig voor een voetenbadjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit laatste hotel in Dublin is wel wat klein. Als ik op het toilet zit, zit ik met mijn benen zowat in de wasbak.
Ik wel. Heerlijk haha!quote:
Uh oke?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:37 schreef Nattekat het volgende:
Tijdens corona heb ik altijd een gewone broek aangehad.
Het ergste wat ik ooit heb gedaan is direct na de wekker zien dat een meeting is afgelast en meteen weer m'n ogen dicht doen voor een uurtje omdat ik echt verrot was
Niet alles draait om Ambarquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar is het niet eens met deze TT
Ik denk wel dat je hierdoor in de hel komt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:37 schreef Nattekat het volgende:
Tijdens corona heb ik altijd een gewone broek aangehad.
Het ergste wat ik ooit heb gedaan is direct na de wekker zien dat een meeting is afgelast en meteen weer m'n ogen dicht doen voor een uurtje omdat ik echt verrot was
Niet? Ik vind van welquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet alles draait om Ambar
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Goede filmquote:
Ik was zwanger en in de ziektewet door zwangerschap haha. Heb toen ook niks meegekregen van thuiswerken etc.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werkte tijdens corona op het lab in de avond. Ik heb weinig mee gekregen van de hele heisa van corona, het leven ging gewoon door.
Ik had een intake voor een opdracht tijdens corona. Daar werk ik nu nog steedsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik was zwanger en in de ziektewet door zwangerschap haha. Heb toen ook niks meegekregen van thuiswerken etc.
wat jij wilt uiteraard maar ik zou het van de zotte vinden, werk mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Lol. Nee, volledig thuiswerken, zoals het er staat.
leert hij maar mee eens te zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja het had ook niet mijn voorkeur, maar het is ook van de zotte om duizenden euro's per maand af te tikken voor een pand terwijl er nog maar 3 mensen 3 dagen op kantoor zitten en de rest van het personeel hooguit 1 dag op kantoor is. Dat is gewoon zonde.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
wat jij wilt uiteraard maar ik zou het van de zotte vinden, werk mee naar huis nemen
Hij valt ze aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
leert hij maar mee eens te zijn
katten
Gewoon alles in de auto gooien en gaan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:55 schreef STING het volgende:
Typisch altijd ineens een eindeloze ToDo list voor de vakantie, every single time
maar dat is ook aan de werkgever, die kan ook gewoon gaan zeggen: minder thuiswerken maar goed, niet echt vrijwillige keuze dus in dit gevalquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja het had ook niet mijn voorkeur, maar het is ook van de zotte om duizenden euro's per maand af te tikken voor een pand terwijl er nog maar 3 mensen 3 dagen op kantoor zitten en de rest van het personeel hooguit 1 dag op kantoor is. Dat is gewoon zonde.
We gaan t.z.t. wel weer een kleinere ruimte huren, dus dan kan ik alsnog 'naar kantoor'.
Ga niet meteen ontslag nemen. So far vind ik het prima, beetje huishouden doen ondertussen.
Ik liep op m'n 16de binnen voor een bijbaantje en ik werk daar nu nog steeds haha!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had een intake voor een opdracht tijdens corona. Daar werk ik nu nog steeds
werk mee naar huis nemen is echt intens kut, been there done thatquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Thuiswerken is tha bomb, hadden ze veel eerder moeten invoeren.
Heerlijk idd, al hecht ik wel heel veel waarde aan hybride werken, ik wil toch wel minstens 2 dagen in de week m'n collega's fysiek zien en het huis uit zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Thuiswerken is tha bomb, hadden ze veel eerder moeten invoeren.
Och, ik begin vroeg en om drie uur gaat de laptop dicht. De rest lees ik morgen of na het weekend wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
werk mee naar huis nemen is echt intens kut, been there done that
Ik weet niet of je als werkgever in deze tijd je personeel nog moet willen verplichten om vaak/meer op kantoor te zijn. Dan zoeken ze het wellicht ergens anders, waar wel 'alles' kan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat is ook aan de werkgever, die kan ook gewoon gaan zeggen: minder thuiswerken maar goed, niet echt vrijwillige keuze dus in dit geval
quote:
Werkte dat maar zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon alles in de auto gooien en gaan!
Bij ons werd het gevraagd maar het kan bijna niet gecontroleerd worden, scheelt ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik weet niet of je als werkgever in deze tijd je personeel nog moet willen verplichten om vaak/meer op kantoor te zijn. Dan zoeken ze het wellicht ergens anders, waar wel 'alles' kan.
Ik hoop ze straks idd ook 2x per week te zien, het grootste deel. Sowieso zien we elkaar op maandag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Heerlijk idd, al hecht ik wel heel veel waarde aan hybride werken, ik wil toch wel minstens 2 dagen in de week m'n collega's fysiek zien en het huis uit zijn.
EN dan zondag nog een dagje voor afschakelen en inpakken, en maandag pas weg toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Werkte dat maar zomaar hopelijk straks alles gedaan en kan ik met een leeg hoofd op vakantie. Morgen nog wel een beetje buffer, maar liever vandaag alles af.
Jachthond en katten. Hmmm. Denk dat ik makkelijker een vis kan leren lopen.quote:
Nee zondag vliegen wequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan zondag nog een dagje voor afschakelen en inpakken, en maandag pas weg toch?
Jachthond?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jachthond en katten. Hmmm. Denk dat ik makkelijker een vis kan leren lopen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
werk mee naar huis nemen is echt intens kut, been there done that
Mile High Clubquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Nee zondag vliegen wedus zaterdag al inpakken etc.
Dan is dus morgen afschakelen en inpakken. En niet "buffer".quote:
Nul reistijd is ook wel fijn. 17:00 is echt me-time en niet eerst nog anderhalf uur om thuis te komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Je gaat om half 9 achter je laptop zitten en je klapt hem om 17 uur weer dicht. Klaar. En dat allemaal in het comfort van je eigen huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |