Met die andere twee als mooie second options:quote:
quote:
Dit. Ik ben van een wittint overal en de kleur in de accessoires, zoals KUSSENTJESquote:Op vrijdag 19 september 2025 03:49 schreef flipsen het volgende:
Vragen over kleuren ga IK niet beantwoorden.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit. Ik ben van een wittint overal en de kleur in de accessoires, zoals KUSSENTJES
Ik vind de derde het mooist maar alledrie mooie optiesquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:08 schreef BE het volgende:
Wat jij zelf had vond ik wat te koel, maar deze vind ik heel tof:
[..]
Met die andere twee als mooie second options:
[..]
Ik ben al een tijdje klaar met witquote:Op vrijdag 19 september 2025 10:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit. Ik ben van een wittint overal en de kleur in de accessoires, zoals KUSSENTJES
Jazeker!quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:21 schreef Puala het volgende:
Ik heb inmiddels een topic of 3 teruggescrold maar zo 123 geen recente foto's van beneden gezien. Kunnen die gerepost/gemaakt worden?
Ik heb van de week mijn gang petrolblauw geverfd (meer blauw dan petrol hoor) en dat is heel mooi geworden, al zeg ik het zelf. Het plafond krijg ik mijn lieftallige alleen niet warm voor!quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind de derde het mooist maar alledrie mooie opties
[..]
Ik ben al een tijdje klaar met witmaar kleur op de muren én mooie gekleurde kussentjes
Is dit een AI dingetje? Of is dit wat het nu is?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:46 schreef Seven. het volgende:
Let niet op de troep, onze nieuwe keuken staat in de eetkamer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
In ons vorige huis hadden we Sombrero Tan, ook een hele mooie roze tint. Was heel erg mooiquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:59 schreef BE het volgende:
[..]
Ik heb van de week mijn gang petrolblauw geverfd (meer blauw dan petrol hoor) en dat is heel mooi geworden, al zeg ik het zelf. Het plafond krijg ik mijn lieftallige alleen niet warm voor!
Onze woonkamer moet ook hoognodig en ik zou heel graag warm-poederroze (nee, dat heet geen zalmroze) doen voor de lange wanden, naast 1 korte okergele muur, maar ik vrees dat het toch weer wit gaat worden.
Dit is daadwerkelijk de meuk zoals het nu is. Vet onrustig en onsamenhangend.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:00 schreef BE het volgende:
[..]
Is dit een AI dingetje? Of is dit wat het nu is?
Ik word hier ook wel blij van. Sowieso moeten we declutterenquote:
Echt? Ik vind het juist helemaal hip, zeker als de rommel straks een beetje weg is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:35 schreef bleiblei het volgende:
Omdat het een AI plaatje is vertekent het een beetje. Maar opzich voelt dat plaatje voor mij wat oud-(jaren70)-engels aan. Een beetje Miss Bouquet-like. Zal met name door dat oud-rose icm. De planten en dat het vrij donker is op het plaatje, komen denk ik
Ik ben ondertussen ook maar een ouwe lul geworden. Kan goed zijn dat ik de hip van nu associeer met iets andersquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik word hier ook wel blij van. Sowieso moeten we declutterenmaar ik vind het ook met rommel veel warmer.
[..]
Echt? Ik vind het juist helemaal hip, zeker als de rommel straks een beetje weg is.
Lilaquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:25 schreef BE het volgende:
Hyacinth zou iets van lila bloemetjesbehang hebben!
Degene die de bedenker is van zo een enorme wand met 100000 kleurstaaltjes verdient een nekschot.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |