Goh. Je zult Olympiakos en Union moeten winnen en dan is Napoli of Atleti waarschijnlijk de beste kans. Leverkusen kan ook nog maar dat is helaas uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toen zat ook werkelijk alles meer. Bayern was gewoon beter, maar als bij jou alle ballen op doel erin vliegen en de tegenstander weet er niet 1 te maken ondanks dat er veel meer kansen zijn...
Zou ik niet op rekenen. Sterker nog, Bayern zal nu wel even willen laten zien dat ze op Nederlandse bodem wel kunnen winnen.
Het zal een lastig puzzeltje worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh. Je zult Olympiakos en Union moeten winnen en dan is Napoli of Atleti waarschijnlijk de beste kans. Leverkusen kan ook nog maar dat is helaas uit
Elke wedstrijd is een finale!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zal een lastig puzzeltje worden.
Erg leuk dat Schaars het daar aan het draaien heeft gekregen. Zo belangrijk voor het eerste als Jong gewoon goed draait en een beetje in dezelfde stijl kan spelen.quote:
Die kan mooi Bosz opvolgen over een jaar of 2/3 .quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Erg leuk dat Schaars het daar aan het draaien heeft gekregen. Zo belangrijk voor het eerste als Jong gewoon goed draait en een beetje in dezelfde stijl kan spelen.
Ik vind Schaars ook in de media erg sterk. Hoop dat hij na dit jaar in de Eredivisie terecht kan en dan over een paar jaar de kwaliteiten heeft om Bosz op te volgen.
De vraag is of hem uit de basis houden alleen is voor zijn huidige fitheid. Het zal ook deels wellicht een signaal zijn naar de bondscoach om hem niet op te roepen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:49 schreef ISVV het volgende:
Pepi vanavond geen basis, mag toch hopen dat hij na dit weekend aan twee weken rust genoeg heeft en dan weer kan gaan starten. Veerman is zogenaamd nog een twijfelgeval, maar die zullen ze wel aan de kant houden i.v.m. zijn transferperikelen.
https://www.psvinside.nl/(...)p2YhrIanmgxgMMIGhHuwquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:49 schreef ISVV het volgende:
Pepi vanavond geen basis, mag toch hopen dat hij na dit weekend aan twee weken rust genoeg heeft en dan weer kan gaan starten. Veerman is zogenaamd nog een twijfelgeval, maar die zullen ze wel aan de kant houden i.v.m. zijn transferperikelen.
De foutjes liggen in het meevoetballen, hij lijkt soms iets té graag de voetballende oplossing te willen zoeken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:26 schreef bbuddybb het volgende:
“Desalniettemin dient Kovar wel op zijn tellen te passen want de kleine foutjes kunnen zich niet op blijven stapelen.“
Heeft hij in de afgelopen wedstrijden dan foutjes gemaakt? Heb PSV niet zo gevolgd dus ik heb geen idee.
Anders gezegd: je moet er de eerste 4 wedstrijden staan, want daarna heb je weinig ruimte.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:24 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
9/10 punten in de eerste 4 wedstrijden![]()
Bayern thuis, (wanneer Bayern al geplaatst is). In de kolkende hel van Eindhoven, zie ik PSV ook nog wel ¨stunten¨.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Anders gezegd: je moet er de eerste 4 wedstrijden staan, want daarna heb je weinig ruimte.
Ja, dat kan natuurlijk helpen. Maar wat minder is, is dat je met de blessure van Mauro en Pepi nog niet 100% belangrijke spelers mist als de punten gesprokkeld moeten worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bayern thuis, (wanneer Bayern al geplaatst is). In de kolkende hel van Eindhoven, zie ik PSV ook nog wel ¨stunten¨.
Het programma zit iig mee, is een gunstige volgorde.
Dat kun je denk ik wel met pen invullen. We hebben een leuk team, maar dit is gewoon een zaadloting waar weinig te halen is. Gok dat je blij mag zijn met 6 a 7 punten aan het einde van de rit, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk helpen. Maar wat minder is, is dat je met de blessure van Mauro en Pepi nog niet 100% belangrijke spelers mist als de punten gesprokkeld moeten worden.
We gaan het zien, maar ik zou niet gek opkijken als je de tussenrond niet haalt.
Niet enkel de goal natuurlijk, die schiet die prachtig binnen. Echter ook bij de goal staan er 2 man (Flamingo en nog iemand, zag zo gauw niet wie, maar dacht Sildillia) op meters afstand te dekken. Niet de eerste keer dit seizoen dat het zo gaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Deze zat er gewoon heel goed in, kan gebeuren.
Hele seizoen al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
En het is alweer bijzonder matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |