Goh. Je zult Olympiakos en Union moeten winnen en dan is Napoli of Atleti waarschijnlijk de beste kans. Leverkusen kan ook nog maar dat is helaas uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toen zat ook werkelijk alles meer. Bayern was gewoon beter, maar als bij jou alle ballen op doel erin vliegen en de tegenstander weet er niet 1 te maken ondanks dat er veel meer kansen zijn...
Zou ik niet op rekenen. Sterker nog, Bayern zal nu wel even willen laten zien dat ze op Nederlandse bodem wel kunnen winnen.
Het zal een lastig puzzeltje worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh. Je zult Olympiakos en Union moeten winnen en dan is Napoli of Atleti waarschijnlijk de beste kans. Leverkusen kan ook nog maar dat is helaas uit
Elke wedstrijd is een finale!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zal een lastig puzzeltje worden.
Erg leuk dat Schaars het daar aan het draaien heeft gekregen. Zo belangrijk voor het eerste als Jong gewoon goed draait en een beetje in dezelfde stijl kan spelen.quote:
Die kan mooi Bosz opvolgen over een jaar of 2/3 .quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Erg leuk dat Schaars het daar aan het draaien heeft gekregen. Zo belangrijk voor het eerste als Jong gewoon goed draait en een beetje in dezelfde stijl kan spelen.
Ik vind Schaars ook in de media erg sterk. Hoop dat hij na dit jaar in de Eredivisie terecht kan en dan over een paar jaar de kwaliteiten heeft om Bosz op te volgen.
De vraag is of hem uit de basis houden alleen is voor zijn huidige fitheid. Het zal ook deels wellicht een signaal zijn naar de bondscoach om hem niet op te roepen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:49 schreef ISVV het volgende:
Pepi vanavond geen basis, mag toch hopen dat hij na dit weekend aan twee weken rust genoeg heeft en dan weer kan gaan starten. Veerman is zogenaamd nog een twijfelgeval, maar die zullen ze wel aan de kant houden i.v.m. zijn transferperikelen.
https://www.psvinside.nl/(...)p2YhrIanmgxgMMIGhHuwquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:49 schreef ISVV het volgende:
Pepi vanavond geen basis, mag toch hopen dat hij na dit weekend aan twee weken rust genoeg heeft en dan weer kan gaan starten. Veerman is zogenaamd nog een twijfelgeval, maar die zullen ze wel aan de kant houden i.v.m. zijn transferperikelen.
De foutjes liggen in het meevoetballen, hij lijkt soms iets té graag de voetballende oplossing te willen zoeken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:26 schreef bbuddybb het volgende:
“Desalniettemin dient Kovar wel op zijn tellen te passen want de kleine foutjes kunnen zich niet op blijven stapelen.“
Heeft hij in de afgelopen wedstrijden dan foutjes gemaakt? Heb PSV niet zo gevolgd dus ik heb geen idee.
Anders gezegd: je moet er de eerste 4 wedstrijden staan, want daarna heb je weinig ruimte.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:24 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
9/10 punten in de eerste 4 wedstrijden![]()
Bayern thuis, (wanneer Bayern al geplaatst is). In de kolkende hel van Eindhoven, zie ik PSV ook nog wel ¨stunten¨.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Anders gezegd: je moet er de eerste 4 wedstrijden staan, want daarna heb je weinig ruimte.
Ja, dat kan natuurlijk helpen. Maar wat minder is, is dat je met de blessure van Mauro en Pepi nog niet 100% belangrijke spelers mist als de punten gesprokkeld moeten worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bayern thuis, (wanneer Bayern al geplaatst is). In de kolkende hel van Eindhoven, zie ik PSV ook nog wel ¨stunten¨.
Het programma zit iig mee, is een gunstige volgorde.
Dat kun je denk ik wel met pen invullen. We hebben een leuk team, maar dit is gewoon een zaadloting waar weinig te halen is. Gok dat je blij mag zijn met 6 a 7 punten aan het einde van de rit, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk helpen. Maar wat minder is, is dat je met de blessure van Mauro en Pepi nog niet 100% belangrijke spelers mist als de punten gesprokkeld moeten worden.
We gaan het zien, maar ik zou niet gek opkijken als je de tussenrond niet haalt.
Niet enkel de goal natuurlijk, die schiet die prachtig binnen. Echter ook bij de goal staan er 2 man (Flamingo en nog iemand, zag zo gauw niet wie, maar dacht Sildillia) op meters afstand te dekken. Niet de eerste keer dit seizoen dat het zo gaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Deze zat er gewoon heel goed in, kan gebeuren.
Hele seizoen al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
En het is alweer bijzonder matig.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:48 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Van Lang naar Van Bommel. Dat is een pijnlijke downgrade.
Van Bommel speelt prima. Moet gewoon simpeler spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze buitenspelers ookDie Man heeft in z'n speeltijd nog niets laten zien, ook al is het kort, en bij van Bommel vliegt alles 5 meter van z'n voet af. 23 miljoen voor afgetikt
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van Bommel speelt prima. Moet gewoon simpeler spelen.
Nee, lekker haten op Van Bommel. Terwijl Perisic er niets van bakt, Til onzichtbaar en Saibari postbode staat te spelen.quote:
Scheelt dat voor die 3 geen 15,5 miljoen is betaald.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, lekker haten op Van Bommel. Terwijl Perisic er niets van bakt, Til onzichtbaar en Saibari postbode staat te spelen.
Oh, voor de duidelijkheid, zo ongeveer iedereen speelt mensonterend slecht, dat betekent dan toch niet dat Van Bommel daarom ineens “prima speelt”? Die jongen kan er echt heel, heel weinig van zonder zeeën van ruimte.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, lekker haten op Van Bommel. Terwijl Perisic er niets van bakt, Til onzichtbaar en Saibari postbode staat te spelen.
Als buitenspeler ben je gewoon afhankelijk van de mensen om je heen. Ik zag grotere dissonanten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Oh, voor de duidelijkheid, zo ongeveer iedereen speelt mensonterend slecht, dat betekent dan toch niet dat Van Bommel daarom ineens “prima speelt”? Die jongen kan er echt heel, heel weinig van zonder zeeën van ruimte.
Je hebt van die wedstrijden dat de doelman van de tegenstander alles tegenhoudt. Dit zou er wel eens zo een kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Koeman staat wel aardig te keepen.
PSV speelt als een stel ouwe wijven. Net zoals in de dip vorig seizoen. Het is echt niets beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
Je kunt niet eens zeggen dat het onverdiend is
Plea en Gasiorowski zijn de enige die wat toevoegen tot nu toe, En dan is 1 van de 2 er een jaar uitgeschoptquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef PSVCL het volgende:
![]()
Topscout Schalling die zichzelf veren in de reet stak heeft alleen maar troep binnengehaald
Wat momenteel binnen de lijnen staat was er vorig jaar al op 1 speler na…quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef PSVCL het volgende:
![]()
Topscout Schalling die zichzelf veren in de reet stak heeft alleen maar troep binnengehaald
Dat is knap vervelend wanneer je een stuk of 5 basisspelers kwijt bent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat momenteel binnen de lijnen staat was er vorig jaar al op 1 speler na…
4, waaronder een kutkeeper en een spits die sowieso op zijn laatste benen liep.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is knap vervelend wanneer je een stuk of 5 basisspelers kwijt bent.
Maakt niet uit. Al spelen ze nog twee helften, dan nog verliezen ze vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef PSVCL het volgende:
De scheids lekker aan het tijdrekken met Telstar
Dit mag toplevel-spelers niet gebeuren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef PSVCL het volgende:
Prima actie in z'n eerste minuut, daarna behoorlijk meh inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef VEM2012 het volgende:
Die Bajraktarevic is ook teveel in zichzelf gaan geloven met een gelukje en een intikker.
Stel je niet zo aan man.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik kan me geen slechter PSV meer herinneren.
Dit is geen incident, het is heel het seizoen al niet veel meer dan dit. Het wordt nu alleen afgestraft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk een incident, het zou wat vroeg zijn voor de Bosz trein om in het ravijn te vliegen
Het zal vast wel eens nog slechter zijn geweest maar ik kan het me oprecht niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef PSVCL het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:48 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit is geen incident, het is heel het seizoen al niet veel meer dan dit. Het wordt nu alleen afgestraft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |