Maar de laatste 24 moet je gewoon halen heb ik gehoord!quote:
Thuis winnen van die Belgen, uit bij de Grieken. Atleti thuis of Napoli wimnen. Puntje tegen Bayern of uit Bij Newcastele en je bent doorquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de laatste 24 moet je gewoon halen heb ik gehoord!
Is inderdaad ongeveer wat je moet doen, maar wordt wel pittig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Thuis winnen van die Belgen, uit bij de Grieken. Atleti thuis of Napoli wimnen. Puntje tegen Bayern of uit Bij Newcastele en je bent door
Napoli kan je thuis hebben. Dat soort teama niet groter maken dan ze zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:19 schreef Makamba_ het volgende:
https://www.vi.nl/pro/cha(...)et-psv-punten-pakken
Napoli en Newcastle, sportieve uitdaging. Zo kun je het ook omschrijven
De landskampioen van Italië? Maar op een dag waar alles goed loopt bestaat er altijd een kans.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Napoli kan je thuis hebben. Dat soort teama niet groter maken dan ze zijn
Zijn een keer perongeluk kampioen geworden idd. In eigen huis, als PSV in normale doen is, kan je iedereen hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De landskampioen van Italië? Maar op een dag waar alles goed loopt bestaat er altijd een kans.
Ik waardeer je optimisme en trots.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn een keer perongeluk kampioen geworden idd. In eigen huis, als PSV in normale doen is, kan je iedereen hebben
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn een keer perongeluk kampioen geworden idd. In eigen huis, als PSV in normale doen is, kan je iedereen hebben
Thuis denk ik dat je tegen geen een Italiaans team volstrekt kansloos bent, maar het kan ook op een slechte dag 0-3 wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De landskampioen van Italië? Maar op een dag waar alles goed loopt bestaat er altijd een kans.
Laat dat nou net een PSV probleem zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Probleem is vooral dat je in de wedstrijden waar je kansjes hebt je niks mag laten liggen,
Is ook maar net hoe de stand ervoor staat tegen de tijd dat je ze treft.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thuis denk ik dat je tegen geen een Italiaans team volstrekt kansloos bent, maar het kan ook op een slechte dag 0-3 worden
Wel als je Boadu en Salah-Eddine aankoopt jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:53 schreef Solispolar het volgende:
Maximaal 6 punten.. kansloze loting.
Als breedteversterkingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel als je Boadu en Salah-Eddine aankoopt ja
Mja, met Pepi nog terugkomend van lang blessureleed is de kans groot dat Boadu regelmatig gaat starten ook in de CL.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als breedteversterkingen.
Sluit me hier wel bij aan, al ben ik bang dat we op een puntje of zeven gaan blijven hangen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat een prachtige loting. Kans is er nauwelijks (eigenlijk niet) dat je doorgaat maar wat een affiches.
Mwah, winnen in Griekenland en thuis tegen die Belgen en dan moet je er nog 4 (of 3 als het mee zit), ik zeg niet dat dat makkelijk is maar als je vorig jaar Juve versloeg is hier nog ergens 4 punten halen ook weer niet onmogelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat een prachtige loting. Kans is er nauwelijks (eigenlijk niet) dat je doorgaat maar wat een affiches.
Je kunt enkel verrassen en mooie wedstrijden staan vast.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, winnen in Griekenland en thuis tegen die Belgen en dan moet je er nog 4 (of 3 als het mee zit), ik zeg niet dat dat makkelijk is maar als je vorig jaar Juve versloeg is hier nog ergens 4 punten halen ook weer niet onmogelijk.
Ik denk wel als je 1 van die 2 niet wint, dat het dan meteen klaar is.
In Griekenland winnen is nog niet zo simpel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, winnen in Griekenland en thuis tegen die Belgen en dan moet je er nog 4 (of 3 als het mee zit), ik zeg niet dat dat makkelijk is maar als je vorig jaar Juve versloeg is hier nog ergens 4 punten halen ook weer niet onmogelijk.
Ik denk wel als je 1 van die 2 niet wint, dat het dan meteen klaar is.
Een counterspits kan je goed gebruiken in de CLquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mja, met Pepi nog terugkomend van lang blessureleed is de kans groot dat Boadu regelmatig gaat starten ook in de CL.
Ik vond Olympiakos vorig jaar niet zo sterk, maar is wel een H E K S E N K E T E L jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In Griekenland winnen is nog niet zo simpel.
Het is gewoon een loting waarbij het kwartje verkeerd kan vallen.
Dit. Kansloos voor de coëfficiëntenlijst, maar wat een mooie tegenstanders.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Doe je mee aan de Champions League, ga je echt spelen tegen de top uit het Europese voetbal is het weer niet goedMachtig mooi lotinkje dit.
Ik haal wel graag die tussenronde en dan helpt 1 of 2 minder mooie tegenstanders wel. Wat dat betreft vind ik vooral Newcastle uit jammer, als je daar Kopenhagen ofzo krijgt is het al een stuk makkelijker. Bayern en Napoli wel mooie opponenten voor de thuispotjes, daar ga ik wel graag voor naar het stadion.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit. Kansloos voor de coëfficiëntenlijst, maar wat een mooie tegenstanders.
Pleur op met je coëfficiëntenlijst. Daar hebben WE al genoeg aan bijgedragen de afgelopen jaren. Tijd om eens een seizoen te genieten van de creme de la creme.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit. Kansloos voor de coëfficiëntenlijst, maar wat een mooie tegenstanders.
Beetje een onzinreactie natuurlijk, aangezien dit de jongens zijn die in dergelijke potten niet (of anders hoogstens 20 minuten) zullen spelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel als je Boadu en Salah-Eddine aankoopt ja
Zo laat in de window zou ik hem ook niet verkopen nee, tenzij Brentford 35 plus neerlegt en er al een vervanger klaarstaat (Bidon/Hamer?)quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Godverdomme.
Blijkbaar is Brentford flink aan het bieden op Veerman. Ik hoop dat ie blijft.
Maar dat is mArKtCoNfoRmquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:39 schreef Buitendam het volgende:
Voor 25 miljoen zou ik een schoenendoos opsturen. Tijd dat spelers voor een fooi naar Engeland gaan is toch wel klaar, hoop ik.
Dat denken ze bij Ajax voor Brobbey te gaan krijgen....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:39 schreef Buitendam het volgende:
Voor 25 miljoen zou ik een schoenendoos opsturen. Tijd dat spelers voor een fooi naar Engeland gaan is toch wel klaar, hoop ik.
Newcastle zal zomaar eens de meest kansloze pot kunnen gaan worden die je speelt. Dat is een team die niet ontzettend ver van de top af zitten (qua voetbal) en ontzettend gedreven zijn. Een Bayern en een Liverpool hebben nog wel eens van die off-days tegen 'kleine' clubs als PSV, maar Newcastle gaat echt 8x vlammen denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik haal wel graag die tussenronde en dan helpt 1 of 2 minder mooie tegenstanders wel. Wat dat betreft vind ik vooral Newcastle uit jammer, als je daar Kopenhagen ofzo krijgt is het al een stuk makkelijker. Bayern en Napoli wel mooie opponenten voor de thuispotjes, daar ga ik wel graag voor naar het stadion.
De blessure bij Mauro, dat verwacht je toch ook niet.quote:
Ah 25, ik dacht dat het al om 35 ging. Nee, dan zoeken ze het maar uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:39 schreef Buitendam het volgende:
Milambo was 20+5.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar dat is mArKtCoNfoRm![]()
En ondertussen gaat die Jorgen Strand Larsen (die de dozen nog om de schoenen heeft zitten) voor 60 miljoen van club naar club. Houd op hoor. Als Feyenoord Milambo (wie? Precies) voor 30 of 35 miljoen verkoopt dan mag je toch wel een miljoentje of 40 á 45 voor Veerman verwachten.
Brobbey blijft waarschijnlijk. Ik hoop het ook. Vind ik een leuke speler voor Ajax.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat denken ze bij Ajax voor Brobbey te gaan krijgen....
Als dat lukt is Veerman 150 miljoen waard.
Als je hem goed kan verkopen moet je dat gewoon doen. Zonder Veerman heb je nog altijd genoeg kwaliteit om kampioen te worden. En gelet op de tegenstanders heb je denk ik heel weinig aan Veerman in de CL.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
In juli had ie van mij weg gemogen. 2 dagen voor het eind van de deadline ben ik daar minder kapot van.
Wie wordt zijn vervanger?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je hem goed kan verkopen moet je dat gewoon doen. Zonder Veerman heb je nog altijd genoeg kwaliteit om kampioen te worden. En gelet op de tegenstanders heb je denk ik heel weinig aan Veerman in de CL.
Ook zonder Veerman worden jullie fluitend kampioen omdat Ajax en Feyenoord gemankeerde trainers hebben. In de CL heb je vaak niets aan Veerman, vooral niet met jullie zware loting.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
In juli had ie van mij weg gemogen. 2 dagen voor het eind van de deadline ben ik daar minder kapot van.
Je zal denk ik anders gaan spelen, maar een middenveld met Schouten, Saibari en Wanner is misschien geen gekke gedachte.quote:
En als er eentje wegvalt, wie is dan vervanger? Til? En daarna?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je zal denk ik anders gaan spelen, maar een middenveld met Schouten, Saibari en Wanner is misschien geen gekke gedachte.
Of je moet nog kwaliteit kunnen halen op het laatste moment. Maar dat is natuurlijk lastig, tenzij er al goed is voorgesorteerd.
Land! Oh wacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als er eentje wegvalt, wie is dan vervanger? Til? En daarna?
Tegen Liverpool, Bayern en Atletico red je het ongeacht je selectie sowieso niet hoor. Ook al mag je van elk team in de Eredivisie de beste spelers kiezen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ook zonder Veerman worden jullie fluitend kampioen omdat Ajax en Feyenoord gemankeerde trainers hebben. In de CL heb je vaak niets aan Veerman, vooral niet met jullie zware loting.
Van den Berg en Babadi.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als er eentje wegvalt, wie is dan vervanger? Til? En daarna?
Feyenoord won vorig jaar ook van Bayern.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tegen Liverpool, Bayern en Atletico red je het ongeacht je selectie sowieso niet hoor. Ook al mag je van elk team in de Eredivisie de beste spelers kiezen.
Dat lijkt me ook. Als je uit die drie wedstrijden 1 punt pakt en niet 2x gigantisch op je bek gaat heb je het goed gedaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tegen Liverpool, Bayern en Atletico red je het ongeacht je selectie sowieso niet hoor. Ook al mag je van elk team in de Eredivisie de beste spelers kiezen.
Bayern en Liverpool zijn 'normaal' gewoon nederlagen ja. Napoli lijkt me op dit moment even zwaar als Atleti.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Als je uit die drie wedstrijden 1 punt pakt en niet 2x gigantisch op je bek gaat heb je het goed gedaan.
Onderschatting. Dat gaat bij een topclub als PSV niet gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord won vorig jaar ook van Bayern.
Ja duh, dan hou je gewoon hetzelfde team.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:26 schreef Solispolar het volgende:
Ook al mag je van elk team in de Eredivisie de beste spelers kiezen.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Als je uit die drie wedstrijden 1 punt pakt en niet 2x gigantisch op je bek gaat heb je het goed gedaan.
Met dit geld moet je die Bidon wel kunnen halen, weet alleen niet of hij qua type 1:1 vergelijkbaar is met Veerman.quote:
Toen zat ook werkelijk alles meer. Bayern was gewoon beter, maar als bij jou alle ballen op doel erin vliegen en de tegenstander weet er niet 1 te maken ondanks dat er veel meer kansen zijn...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord won vorig jaar ook van Bayern.
Goh. Je zult Olympiakos en Union moeten winnen en dan is Napoli of Atleti waarschijnlijk de beste kans. Leverkusen kan ook nog maar dat is helaas uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toen zat ook werkelijk alles meer. Bayern was gewoon beter, maar als bij jou alle ballen op doel erin vliegen en de tegenstander weet er niet 1 te maken ondanks dat er veel meer kansen zijn...
Zou ik niet op rekenen. Sterker nog, Bayern zal nu wel even willen laten zien dat ze op Nederlandse bodem wel kunnen winnen.
Het zal een lastig puzzeltje worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh. Je zult Olympiakos en Union moeten winnen en dan is Napoli of Atleti waarschijnlijk de beste kans. Leverkusen kan ook nog maar dat is helaas uit
Elke wedstrijd is een finale!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zal een lastig puzzeltje worden.
Erg leuk dat Schaars het daar aan het draaien heeft gekregen. Zo belangrijk voor het eerste als Jong gewoon goed draait en een beetje in dezelfde stijl kan spelen.quote:
Die kan mooi Bosz opvolgen over een jaar of 2/3 .quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Erg leuk dat Schaars het daar aan het draaien heeft gekregen. Zo belangrijk voor het eerste als Jong gewoon goed draait en een beetje in dezelfde stijl kan spelen.
Ik vind Schaars ook in de media erg sterk. Hoop dat hij na dit jaar in de Eredivisie terecht kan en dan over een paar jaar de kwaliteiten heeft om Bosz op te volgen.
De vraag is of hem uit de basis houden alleen is voor zijn huidige fitheid. Het zal ook deels wellicht een signaal zijn naar de bondscoach om hem niet op te roepen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:49 schreef ISVV het volgende:
Pepi vanavond geen basis, mag toch hopen dat hij na dit weekend aan twee weken rust genoeg heeft en dan weer kan gaan starten. Veerman is zogenaamd nog een twijfelgeval, maar die zullen ze wel aan de kant houden i.v.m. zijn transferperikelen.
https://www.psvinside.nl/(...)p2YhrIanmgxgMMIGhHuwquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:49 schreef ISVV het volgende:
Pepi vanavond geen basis, mag toch hopen dat hij na dit weekend aan twee weken rust genoeg heeft en dan weer kan gaan starten. Veerman is zogenaamd nog een twijfelgeval, maar die zullen ze wel aan de kant houden i.v.m. zijn transferperikelen.
De foutjes liggen in het meevoetballen, hij lijkt soms iets té graag de voetballende oplossing te willen zoeken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:26 schreef bbuddybb het volgende:
“Desalniettemin dient Kovar wel op zijn tellen te passen want de kleine foutjes kunnen zich niet op blijven stapelen.“
Heeft hij in de afgelopen wedstrijden dan foutjes gemaakt? Heb PSV niet zo gevolgd dus ik heb geen idee.
Anders gezegd: je moet er de eerste 4 wedstrijden staan, want daarna heb je weinig ruimte.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:24 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
9/10 punten in de eerste 4 wedstrijden![]()
Bayern thuis, (wanneer Bayern al geplaatst is). In de kolkende hel van Eindhoven, zie ik PSV ook nog wel ¨stunten¨.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Anders gezegd: je moet er de eerste 4 wedstrijden staan, want daarna heb je weinig ruimte.
Ja, dat kan natuurlijk helpen. Maar wat minder is, is dat je met de blessure van Mauro en Pepi nog niet 100% belangrijke spelers mist als de punten gesprokkeld moeten worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bayern thuis, (wanneer Bayern al geplaatst is). In de kolkende hel van Eindhoven, zie ik PSV ook nog wel ¨stunten¨.
Het programma zit iig mee, is een gunstige volgorde.
Dat kun je denk ik wel met pen invullen. We hebben een leuk team, maar dit is gewoon een zaadloting waar weinig te halen is. Gok dat je blij mag zijn met 6 a 7 punten aan het einde van de rit, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk helpen. Maar wat minder is, is dat je met de blessure van Mauro en Pepi nog niet 100% belangrijke spelers mist als de punten gesprokkeld moeten worden.
We gaan het zien, maar ik zou niet gek opkijken als je de tussenrond niet haalt.
Niet enkel de goal natuurlijk, die schiet die prachtig binnen. Echter ook bij de goal staan er 2 man (Flamingo en nog iemand, zag zo gauw niet wie, maar dacht Sildillia) op meters afstand te dekken. Niet de eerste keer dit seizoen dat het zo gaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Deze zat er gewoon heel goed in, kan gebeuren.
Hele seizoen al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
En het is alweer bijzonder matig.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:48 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Van Lang naar Van Bommel. Dat is een pijnlijke downgrade.
Van Bommel speelt prima. Moet gewoon simpeler spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze buitenspelers ookDie Man heeft in z'n speeltijd nog niets laten zien, ook al is het kort, en bij van Bommel vliegt alles 5 meter van z'n voet af. 23 miljoen voor afgetikt
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van Bommel speelt prima. Moet gewoon simpeler spelen.
Nee, lekker haten op Van Bommel. Terwijl Perisic er niets van bakt, Til onzichtbaar en Saibari postbode staat te spelen.quote:
Scheelt dat voor die 3 geen 15,5 miljoen is betaald.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, lekker haten op Van Bommel. Terwijl Perisic er niets van bakt, Til onzichtbaar en Saibari postbode staat te spelen.
Oh, voor de duidelijkheid, zo ongeveer iedereen speelt mensonterend slecht, dat betekent dan toch niet dat Van Bommel daarom ineens “prima speelt”? Die jongen kan er echt heel, heel weinig van zonder zeeën van ruimte.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, lekker haten op Van Bommel. Terwijl Perisic er niets van bakt, Til onzichtbaar en Saibari postbode staat te spelen.
Als buitenspeler ben je gewoon afhankelijk van de mensen om je heen. Ik zag grotere dissonanten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Oh, voor de duidelijkheid, zo ongeveer iedereen speelt mensonterend slecht, dat betekent dan toch niet dat Van Bommel daarom ineens “prima speelt”? Die jongen kan er echt heel, heel weinig van zonder zeeën van ruimte.
Je hebt van die wedstrijden dat de doelman van de tegenstander alles tegenhoudt. Dit zou er wel eens zo een kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Koeman staat wel aardig te keepen.
PSV speelt als een stel ouwe wijven. Net zoals in de dip vorig seizoen. Het is echt niets beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
Je kunt niet eens zeggen dat het onverdiend is
Plea en Gasiorowski zijn de enige die wat toevoegen tot nu toe, En dan is 1 van de 2 er een jaar uitgeschoptquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef PSVCL het volgende:
![]()
Topscout Schalling die zichzelf veren in de reet stak heeft alleen maar troep binnengehaald
Wat momenteel binnen de lijnen staat was er vorig jaar al op 1 speler na…quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef PSVCL het volgende:
![]()
Topscout Schalling die zichzelf veren in de reet stak heeft alleen maar troep binnengehaald
Dat is knap vervelend wanneer je een stuk of 5 basisspelers kwijt bent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat momenteel binnen de lijnen staat was er vorig jaar al op 1 speler na…
4, waaronder een kutkeeper en een spits die sowieso op zijn laatste benen liep.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is knap vervelend wanneer je een stuk of 5 basisspelers kwijt bent.
Maakt niet uit. Al spelen ze nog twee helften, dan nog verliezen ze vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef PSVCL het volgende:
De scheids lekker aan het tijdrekken met Telstar
Dit mag toplevel-spelers niet gebeuren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef PSVCL het volgende:
Prima actie in z'n eerste minuut, daarna behoorlijk meh inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef VEM2012 het volgende:
Die Bajraktarevic is ook teveel in zichzelf gaan geloven met een gelukje en een intikker.
Stel je niet zo aan man.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik kan me geen slechter PSV meer herinneren.
Dit is geen incident, het is heel het seizoen al niet veel meer dan dit. Het wordt nu alleen afgestraft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk een incident, het zou wat vroeg zijn voor de Bosz trein om in het ravijn te vliegen
Het zal vast wel eens nog slechter zijn geweest maar ik kan het me oprecht niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef PSVCL het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:48 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit is geen incident, het is heel het seizoen al niet veel meer dan dit. Het wordt nu alleen afgestraft.
Vorig seizoen was het het 3e kwart wekelijks zo slecht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:49 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Het zal vast wel eens nog slechter zijn geweest maar ik kan het me oprecht niet meer herinneren.
Ware het niet dat het vorig seizoen tijdens die dip vaak tegen zat. Nu is het zo slecht mbt passing van iedere speler dat Telstar gewoon stukken beter was. De aankopen kunnen mij nog niet bekoren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV speelt als een stel ouwe wijven. Net zoals in de dip vorig seizoen. Het is echt niets beter.
Hopelijk vindt Earnie Italy ook heel leuk, net als die kale knakker. Kan Earnie mooi in Italie aan de slag, met z'n 30 miljoen voor Bommel, Man en Sildillia.quote:
Nou, dat ben ik niet met je eens. Die 0-1… laat je hem 10 keer van die plek aanleggen gaat die er niet meer in. En in het begin van de tweede helft had je 2x moeten scoren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:55 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ware het niet dat het vorig seizoen tijdens die dip vaak tegen zat. Nu is het zo slecht mbt passing van iedere speler dat Telstar gewoon stukken beter was. De aankopen kunnen mij nog niet bekoren.
Offdayquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dat in de Hel van Eindhoven.
Telstar begon ook met drie dikke kansen in de eerste helft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet met je eens. Die 0-1… laat je hem 10 keer van die plek aanleggen gaat die er niet meer in. En in het begin van de tweede helft had je 2x moeten scoren.
Maar het probleem is dat Bosz zijn spelers niet in hun kracht laat spelen. Gewoon hetzelfde systeem als altijd, terwijl je geen spits hebt en Veerman er niet bij was in de eerste helft.
En zoiets heb je vorig jaar niet gezien? Ik noem bv de wedstrijden tegen GAE?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Telstar begon ook met drie dikke kansen in de eerste helft.
Telstar troefde PSV totaal af op elk facet.
Absoluut.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:01 schreef Nober het volgende:
Van Peter Bosz had je na het vorige seizoen afscheid moeten nemen.
Ik schat GAE persoonlijk iets hoger in dan Telstar. Tegen GAE uit en Volendam uit zijn lastige potjes. Tegen Telstar wint elke topclub normaal makkelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En zoiets heb je vorig jaar niet gezien? Ik noem bv de wedstrijden tegen GAE?
Tja dat de verdediging volgens mij nog slechter is dan het vorige seizoen want dat was tegen Groningen al zichtbaar had je teminste nog afgelopen seizoen Boscagli die een fatsoenlijke opening kon creeeren. Dat ontbreekt nu ook. Bovendien was de passing vandaag ook nog zeer slecht. Zelfs Dest zat er niet in. Dat je 2x had kunnen scoren klopt maar Telstar had er ook nog wel 2 of 3 kunnen maken. En dat het vorig seizoen tegen GAE 2x niet liep vond ik ze toch nog beter dan vandaag en GAE draaide een top seizoen met de bekerwinst etc.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet met je eens. Die 0-1… laat je hem 10 keer van die plek aanleggen gaat die er niet meer in. En in het begin van de tweede helft had je 2x moeten scoren.
Maar het probleem is dat Bosz zijn spelers niet in hun kracht laat spelen. Gewoon hetzelfde systeem als altijd, terwijl je geen spits hebt en Veerman er niet bij was in de eerste helft.
Verdedigend is het niet slechter geworden vind ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:15 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja dat de verdediging volgens mij nog slechter is dan het vorige seizoen want dat was tegen Groningen al zichtbaar had je teminste nog afgelopen seizoen Boscagli die een fatsoenlijke opening kon creeeren. Dat ontbreekt nu ook. Bovendien was de passing vandaag ook nog zeer slecht. Zelfs Dest zat er niet in. Dat je 2x had kunnen scoren klopt maar Telstar had er ook nog wel 2 of 3 kunnen maken. En dat het vorig seizoen tegen GAE 2x niet liep vond ik ze toch nog beter dan vandaag en GAE draaide een top seizoen met de bekerwinst etc.
En als Bosz niet meer voldoet wie dan wel?
Dat Boscagli na zijn blessure minder was is waar maar daar hadden Schouten en Veerman ook last van. Voor mij was Boscagli als je ook het aankoopbedrag erbij pakt een zeer goede aankoop. Dat moet ik nog maar eerst eens zien bij alle nieuwe aankopen waarbij de 2 doelmannen mij nog wel bekoren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verdedigend is het niet slechter geworden vind ik.
Dest is duidelijk beter op rechtsback. Maar het probleem wat volgens mij tweeledig: middenveld stond niet goed en je had geen aanspeelpunt voorin.
Daardoor werd je regelmatig overlopen.
En die mooie passes van Boscagli… dat was vooral het seizoen daarvoor. Ik vond Boscagli vorig jaar een stoorzender.
Die Pool doet het uitstekend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:25 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat Boscagli na zijn blessure minder was is waar maar daar had Schouten en Veerman ook last van. Voor mij was Boscalgi als je ook het aankoopbedrag erbij pakt een zeer goede aankoop. Dat moet ik nog maar eerst eens zien bij alle nieuwe aankopen waarbij de 2 doelmannen mij nog wel bekoren.
Mogelijk heb ik een zwak voor BoscagliPersoonlijk jammer dat hij weg is.
Het ligt niet aan de verdediging, maar het was de fout van een verdediger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verdedigend is het niet slechter geworden vind ik.
Dest is duidelijk beter op rechtsback. Maar het probleem wat volgens mij tweeledig: middenveld stond niet goed en je had geen aanspeelpunt voorin.
Daardoor werd je regelmatig overlopen.
En die mooie passes van Boscagli… dat was vooral het seizoen daarvoor. Ik vond Boscagli vorig jaar een stoorzender.
Nek-shirtje aandoen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:52 schreef ISVV het volgende:
Hoe moet ik dit verwerken? Ik woon in Nijmegen tussen NEC en Ajax-fans en heb geen weerwoord.
Telstar had in de Arena ook meer verdiend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:52 schreef ISVV het volgende:
Hoe moet ik dit verwerken? Ik woon in Nijmegen tussen NEC en Ajax-fans en heb geen weerwoord.
Daar kopen we weinig voor. Ik was op een feest, gelukkig had ik niet al te hoog van de toren geblazen na dat gelijkspel van Ajax. Klinkt makkelijk, maar ergens had ik toch een slecht voorgevoelquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Telstar had in de Arena ook meer verdiend.
Dat was een zeker onpopulaire mening die ik al eerder eens bezigde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:01 schreef Nober het volgende:
Van Peter Bosz had je na het vorige seizoen afscheid moeten nemen.
Dit verhaal schuift elk jaar een jaartje op merk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:08 schreef CR7 het volgende:
Tja niet onverwacht dit. De teams van Bosz staan er bekend om in zijn tweede/derde seizoen te imploderen. Niet voor niets is zijn bijnaam Kamikaze Bosz . En dan heb je ook nog zo'n poffertje als aanvoerder.
"JA SUCCES IN DE EL!!!"
Moet je ook wel een aardige vervanger hebben, als je ziet wie er bij de andere topclubs de trainer is dan is Bosz de minst slechte oplossing.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was een zeker onpopulaire mening die ik al eerder eens bezigde.
Ik denk vooral dat Tillman de afgelopen 2 seizoenen veel heeft verbloemd. Die periode van zijn blessure was geen toeval.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:51 schreef Solispolar het volgende:
Oh de hele 'Bosz kan er niks van' act wordt hier alweer in volle glorie opgevoerd zie ik
We kunnen ook, en ik snap het; dit is een wild idee, iets langer wachten dan 1 verliespartij voordat we dergelijke conclusies trekken?
Henk de Jongquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je ook wel een aardige vervanger hebben, als je ziet wie er bij de andere topclubs de trainer is dan is Bosz de minst slechte oplossing.
Het is niet gebaseerd op 1 verliespartij.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:51 schreef Solispolar het volgende:
Oh de hele 'Bosz kan er niks van' act wordt hier alweer in volle glorie opgevoerd zie ik
We kunnen ook, en ik snap het; dit is een wild idee, iets langer wachten dan 1 verliespartij voordat we dergelijke conclusies trekken?
Behalve dan dat hij maar 2 wedstrijden meer heeft gespeeld afgelopen seizoen dan het seizoen daarvoor…quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Tillman de afgelopen 2 seizoenen veel heeft verbloemd. Die periode van zijn blessure was geen toeval.
Omdat je ze de ruimte geeft.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit verhaal schuift elk jaar een jaartje op merk ik.
OT: wanvertoning van PSV, maar wat Bosz al terecht ze: laten we de credits ook absoluut geven aan Telstar. Die hebben echt 90 minuten ongelofelijk goed voetbal laten zien en meer dan verdiend gewonnen. Heel knap.
Mourinho is vrijquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je ook wel een aardige vervanger hebben, als je ziet wie er bij de andere topclubs de trainer is dan is Bosz de minst slechte oplossing.
Halen!quote:
Nou nee, vorig jaar is het een godswonder geweest dat het gebruikelijke Boszverhaal in eindresultaat Eredvisiie niet van toepassing wasquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:41 schreef Solispolar het volgende:
Dit verhaal schuift elk jaar een jaartje op merk ik.
Ach wat een onzin. Als het niet lukt dan is het de schuld van Bosz en als het wel lukt dan is het geluk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:07 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nou nee, vorig jaar is het een godswonder geweest dat het gebruikelijke Boszverhaal in eindresultaat Eredvisiie niet van toepassing was [ afbeelding ]
5 wedstrijden gespeeld. Slechts 1x gemakkelijk gewonnen terwijl de tegenstanders van het type 2 vingers in de neus waren.quote:Op maandag 1 september 2025 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Joh, je zou bijna denken dat de waan van de dag ineens toeslaat in het voetbal.
De tering wat een negativiteit hier ineens omdat je een keer een zeperd maakt aan het begin van het seizoen.
Doe even rustig. Het seizoen is nog lang. Volgende wedstrijd angstgegner NEC. Helmpjes op!
PSV heeft 5 of 6 mutaties t.a.v. vorig seizoen en je pakt, op zaterdag na, gewoon de punten. Mogen de nieuwe spelers even wennen aan elkaar? Vorig jaar waren je belangrijkste spelers zo ongeveer Lang, de Jong, Tillman en Boscagli. Letterlijk je hele as van voetbal is in 1 klap verdwenen en dan vind jij het gek dat we niet meteen 5x met 6-0 winnen?quote:Op maandag 1 september 2025 09:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
5 wedstrijden gespeeld. Slechts 1x gemakkelijk gewonnen terwijl de tegenstanders van het type 2 vingers in de neus waren.
Het is niet 1 wedstrijd.
Nee, ik kijk naar waarom het mis gaat.quote:Op maandag 1 september 2025 09:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV heeft 5 of 6 mutaties t.a.v. vorig seizoen en je pakt, op zaterdag na, gewoon de punten. Mogen de nieuwe spelers even wennen aan elkaar? Vorig jaar waren je belangrijkste spelers zo ongeveer Lang, de Jong, Tillman en Boscagli. Letterlijk je hele as van voetbal is in 1 klap verdwenen en dan vind jij het gek dat we niet meteen 5x met 6-0 winnen?
Ik krijg het gevoel dat sommige mensen hier denken dat het een soort football manager is.. elke seizoen lekker dik inkopen en alles loopt vanaf dag 1 soepel.
Nou vertel, waarom gaat het mis? (buiten het gegeven dat we met een nieuwe selectie spelen en jongens die nog nooit met elkaar hebben gespeeld uiteraard).quote:Op maandag 1 september 2025 09:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar waarom het mis gaat.
In 23/24 hadden jullie met Schouten, Lang, Pepi, Dest en Tillman ook veel wisselingen. En toen wonnen jullie 20 wedstrijden achter elkaar ofzo.quote:Op maandag 1 september 2025 09:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom gaat het mis? (buiten het gegeven dat we met een nieuwe selectie spelen en jongens die nog nooit met elkaar hebben gespeeld uiteraard).
Omdat Bosz zijn systeem heilig heeft verklaard. Hij heeft nu spelers met andere kwaliteiten.quote:Op maandag 1 september 2025 09:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom gaat het mis? (buiten het gegeven dat we met een nieuwe selectie spelen en jongens die nog nooit met elkaar hebben gespeeld uiteraard).
Maandje te vroeg ja, al weet ik niet wie daar wel een team van gaat makenquote:Op maandag 1 september 2025 12:06 schreef Zorro het volgende:
Slecht nieuws voor PSV. Ten Hag is ontslagen bij Leverkusen.
Ja, helaas schiet je daar niets mee op.quote:Op maandag 1 september 2025 18:22 schreef AmenhotepIV het volgende:
Opta zet ons op P21 in de CL met 10,2 punten.
Onze vrienden uit A'dam P32 met 8,2 punten.
https://theanalyst.com/competition/uefa-champions-league/table
Eens. Veerman is voetballend gewoon moeilijk te vervangen (voor Eredivisie niveau). Die stap naar Real Madrid (@CR7) gaat er niet meer komen vrees ik voor hem, maar in Eindhoven wordt hij gewaardeerdquote:Op maandag 1 september 2025 18:36 schreef vivelafete het volgende:
Ik hoop dat Veerman lekker blijft.
Heerlijke voetballer (okee, niet altijd...) en gewoon lekker niveautje PSV.
Die miljoentjes hebben we nu helemaal niet nodig en voor Veerman zelf is het ook veel beter om niet naar zo'n non-club in Engeland, maar volgende zomer gewoon lekker naar een Zuid-Europese competitie te gaan.
Ik zie hem graag nog lekker en jaar bij ons ballen.
Ik vind het op zich wel bijzonder dat vorig seizoen ik zoveel gekanker op Lang zag en nu hij weg is hij gemist wordt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Veerman is voetballend gewoon moeilijk te vervangen (voor Eredivisie niveau). Die stap naar Real Madrid (@:CR7) gaat er niet meer komen vrees ik voor hem, maar in Eindhoven wordt hij gewaardeerd![]()
Wat vinden jullie al met al van de transferperiode? Gevoelsmatig zeg ik een kleine tot ruime voldoende (6,5-7). In de breedte is er wel echt wat bij gekomen. Ik maak me wel een beetje zorgen over de huidige kwaliteiten van de aanwinsten (op Gasiorowski na). Met het verlies van Tillman en Lang laat je kwalitatief wel een gat vallen en het is mij nu al duidelijk dat de nieuwe aanwinsten dat niet meteen op kunnen vullen. Hopelijk groeit het nog wat..
Dat 'gekanker' op Lang is ergens ook wel logisch. Voor mij persoonlijk zat hem dat vooral in de wetenschap dat hij veel meer kon dan hij heeft laten zien. 1 geniale wedstrijd om er vervolgens 4 met vakantie te zijn, dat is gewoon onvoldoende.. maar dat het een jongen is met Eredivisie-overstijgende kwaliteiten is duidelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel bijzonder dat vorig seizoen ik zoveel gekanker op Lang zag en nu hij weg is hij gemist wordt.
Wat Lang heeft (en Van Bommel minder) is dat hij goed uit de voeten kan met een tegenstander die zich ver heeft teruggetrokken. Van Bommel is daarentegen beter bij een tegenstander die ruimte laat zodat hij zijn snelheid kan uitnutten. Nou vind ik Pepi ook een spits die beter tot zijn recht komt met meer ruimte (waar Luuk excelleert als hij er al staat) en Boadu heeft dat al helemaal.
Dus als je gewoon meer ruimte laat ontstaan, dan hoef je daar niet echt minder te zijn dan vorig seizoen.
Verdedigend ben je ook niet minder geworden vind ik. Eerder sterker.
Middenveld hangt heel erg af van hoe Wanner het gaat doen. Hoe snel hij het oppikt. Die is natuurlijk anderhalf jaar jonger dan Tillman toen die hier begon (en die was ook niet meteen op het niveau waar die geëindigd is, indertijd kwamen termen als ‘lui’ voorbij). Maar in potentie misschien wel beter. Hoe dan ook: je hebt daar natuurlijk wat verloren. Kan niet anders. Echter, daarvoor in de plaats heb je wel een fitte Schouten terug.
De komende wedstrijden heeft PSV in ieder geval weer een spits. Door het systeem wat af te stellen op de kwaliteiten die je nu hebt kan het een prima seizoen worden.
Blijf je echter volharden in de fouten, dan kan het ook een enorm kutseizoen worden. Want PSV mist toch wel wat echte bikkelaars.
Mwoah. Luuk was voetballend wel belangrijk hoor. Niet alleen door zijn (kop)doelpunten en leiderschap maar juist door zijn voetballend vermogen. En nee, hij speelt niet iemand uit op de vierkante meter, maar als kapstok/aanspeelpunt was hij toch wel ontzettend vaardig hoor. Als je ook even wat fragmenten terugkijkt en ziet hoe makkelijk/precies hij in de kaats is, dat zijn wel dingen waar ik ontzettend van heb genoten van hem.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:52 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat PSV nu vooral Mauro en De Jong mist.
Mauro die de rest meesleept met zijn inzet en vechtlust, en Luuk niet zozeer vanwege zijn voetballende kwaliteiten maar vooral omdat die tenminste de rest op zijn plek zette als dat nodig was. Zo iemand zie ik nu niet echt.
R9, dat waren nog eens tijden. 17 jaar en hij stond er direct op Monikkenhuizen. Aad noemde hem toen zijn verzekeringspolis ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef Solispolar het volgende:
Nee, niet de kwaliteiten van een Romario/Ronaldo natuurlijk
Ik zeg ook niet dat Luuk daar niet goed was (waarbij wel "was" een belangrijk detail is) maar dat ie niet speciaal daarvoor wordt gemist maar op dit moment vooral door zijn leiderschap.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat 'gekanker' op Lang is ergens ook wel logisch. Voor mij persoonlijk zat hem dat vooral in de wetenschap dat hij veel meer kon dan hij heeft laten zien. 1 geniale wedstrijd om er vervolgens 4 met vakantie te zijn, dat is gewoon onvoldoende.. maar dat het een jongen is met Eredivisie-overstijgende kwaliteiten is duidelijk.
Wanner gaat vrij bepalend worden inderdaad (of juist niet)
[..]
Mwoah. Luuk was voetballend wel belangrijk hoor. Niet alleen door zijn (kop)doelpunten en leiderschap maar juist door zijn voetballend vermogen. En nee, hij speelt niet iemand uit op de vierkante meter, maar als kapstok/aanspeelpunt was hij toch wel ontzettend vaardig hoor. Als je ook even wat fragmenten terugkijkt en ziet hoe makkelijk/precies hij in de kaats is, dat zijn wel dingen waar ik ontzettend van heb genoten van hem.
Nee, niet de kwaliteiten van een Romario/Ronaldo natuurlijk, maar wel een onwijs belangrijke speler geweest voor ons en voor mij 1 van de meest (structureel) onderschatte spelers van de Eredivisie. Hopelijk krijgt hij binnen afzienbare tijd nog een passend afscheid
Het zal me benieuwen wat hij nog op kan brengen dit jaar. Het is gewoon een jongen met wat uitdagende karaktertrekjes en een vervelend stukje zelfoverschatting. Afgelopen weekend was het ook bijzonder matig. Eigenlijk wil hij ook helemaal niet meer bij PSV / in de eredivisie ballen, maar een niveautje hoger wil vrijwel niemand hem hebben. Nou krijgt hij eens een kansje, wordt het geblokkeerd door de club. Dan heb je nog het geluk dat er een WK aankomt waar hij bij wil zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 18:36 schreef vivelafete het volgende:
Ik hoop dat Veerman lekker blijft.
Heerlijke voetballer (okee, niet altijd...) en gewoon lekker niveautje PSV.
Die miljoentjes hebben we nu helemaal niet nodig en voor Veerman zelf is het ook veel beter om niet naar zo'n non-club in Engeland, maar volgende zomer gewoon lekker naar een Zuid-Europese competitie te gaan.
Ik zie hem graag nog lekker en jaar bij ons ballen.
Mwoah. Dit weekend werd het spel wel spontaan een stuk beter toen hij erin kwam; hij brengt natuurlijk wel een stukje voetbal. Maar jij doelt vast op dat moment van balverlies waar een kans uit Telstar uit voort kwam (want die zat in de samenvatting inderdaad).quote:Op woensdag 3 september 2025 00:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen wat hij nog op kan brengen dit jaar. Het is gewoon een jongen met wat uitdagende karaktertrekjes en een vervelend stukje zelfoverschatting. Afgelopen weekend was het ook bijzonder matig. Eigenlijk wil hij ook helemaal niet meer bij PSV / in de eredivisie ballen, maar een niveautje hoger wil vrijwel niemand hem hebben. Nou krijgt hij eens een kansje, wordt het geblokkeerd door de club. Dan heb je nog het geluk dat er een WK aankomt waar hij bij wil zijn.
Bij Oranje ingehaald door Sem Steijn.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Mwoah. Dit weekend werd het spel wel spontaan een stuk beter toen hij erin kwam; hij brengt natuurlijk wel een stukje voetbal. Maar jij doelt vast op dat moment van balverlies waar een kans uit Telstar uit voort kwam (want die zat in de samenvatting inderdaad).
Volgens mij gaat die teleurstelling er niet zozeer zijn. Die was er vorig jaar wel maar ik heb niet de indruk dat Joey Veerman deze zomer nog echt ergens op rekende.. helemaal niet meer in de laatste week.
En het WK kan hij prima bij zijn, maar spelen gaat hij toch niet. Ik denk dat Veerman zelf ook wel zo realistisch is dat hij dat zelf ook wel weet/kan zien met de huidige concurrentie. Lang verhaal kort blijft Veerman gewoon een topspeler voor de Eredivisie en geen enkele speler in de selectie heeft laten zien hem te kunnen vervangen, dus blij dat hij blijft
Sem mag een keertje meetrainen.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bij Oranje ingehaald door Sem Steijn.
Nee Veerman zien we nooit meer terug in Oranje. Wellicht nog die van Volendam.
Zijn ook zo vergelijkbaar, waarom Steijn opgeroepen is mag Joost weten, maar die is in principe net zo kansloos als iedereen fit is.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nog steeds boos over merk ik.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sem mag een keertje meetrainen.
Kinderhandje?
Oh je maakt er een Feyenoord PSV dingetje van. Wat lief.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zie jij nog een andere nieuwe middenvelder bij Oranje?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oh je maakt er een Feyenoord PSV dingetje van. Wat lief.
Nou, nu mag Steijn 90 minuten op de bank zitten ipv Veerman.
Het profiel van Veerman is ook weer heel anders dan die.. ach laat ook maarquote:Op woensdag 3 september 2025 09:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zie jij nog een andere nieuwe middenvelder bij Oranje?
De rest stak al met kop en schouders boven Veerman uit. En nu vindt Koeman dat schijnbaar ook van Steijn.
Probeer ook helemaal niet te stoken oid. Het valt mij alleen gewoon zo op hoe ver Veerman is afgegleden.
Het zit verder niet zo diep.
https://www.voetbalzone.n(...)/blt1881de79e97568d6quote:Op woensdag 3 september 2025 00:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen wat hij nog op kan brengen dit jaar. Het is gewoon een jongen met wat uitdagende karaktertrekjes en een vervelend stukje zelfoverschatting. Afgelopen weekend was het ook bijzonder matig. Eigenlijk wil hij ook helemaal niet meer bij PSV / in de eredivisie ballen, maar een niveautje hoger wil vrijwel niemand hem hebben. Nou krijgt hij eens een kansje, wordt het geblokkeerd door de club. Dan heb je nog het geluk dat er een WK aankomt waar hij bij wil zijn.
Aldus Erniequote:Op woensdag 3 september 2025 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.n(...)/blt1881de79e97568d6
Ik had hem toch wel weggedaan denk ik, al is het wel heel laat, het lijkt bij Veerman al een tijdje alsof hij met tegenzin nog bij PSV zit, met de nadruk op het lijkt.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik had die indruk wel, maar inmiddels niet meer. Veerman is sowieso altijd een beetje theatraal (andere mensen zullen het 'echt' noemen) met zijn emoties. Als het niet loopt dan gaat hij zwaaien met zijn armen en dat soort onzin.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had hem toch wel weggedaan denk ik, al is het wel heel laat, het lijkt bij Veerman al een tijdje alsof hij met tegenzin nog bij PSV zit, met de nadruk op het lijkt.
We gaan het zien. Natuurlijk is het voor PSV vaak een goede/belangrijke speler, maar ik heb het idee dat hij de 100% scherpte in de eredivisie regelmatig niet meer kan opbrengen. Als het niet zo’n naar mannetje was zou je het bijna sneu gaan vinden hoe intens hij op een niveautje hoger door de ondergrens is gezakt.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Naar mannetje? Waarom?quote:Op woensdag 3 september 2025 11:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
We gaan het zien. Natuurlijk is het voor PSV vaak een goede/belangrijke speler, maar ik heb het idee dat hij de 100% scherpte in de eredivisie regelmatig niet meer kan opbrengen. Als het niet zo’n naar mannetje was zou je het bijna sneu gaan vinden hoe intens hij op een niveautje hoger door de ondergrens is gezakt.
Als hij de ruimte krijgt is hij wel goed, maar dat geldt voor meer spelers.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Naar mannetje? Waarom?
En dat 'door de ondergrens zakken' gaat ook wel een beetje zij eigen leven leiden hé. 2 intens slechte wedstrijd (wel op het EK, dat dan weer wel) maar verder natuurlijk ook best veel goede wedstrijden in de CL gespeeld tegen prima tegenstanders toch? Denk dat hij bij een Sevilla of Dortmund op het middenveld bijvoorbeeld prima mee kan.
Zet hem op een middenveld met twee spelers die hem ontlasten en hij kan op hoger niveau best eens verrassen.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Naar mannetje? Waarom?
En dat 'door de ondergrens zakken' gaat ook wel een beetje zij eigen leven leiden hé. 2 intens slechte wedstrijd (wel op het EK, dat dan weer wel) maar verder natuurlijk ook best veel goede wedstrijden in de CL gespeeld tegen prima tegenstanders toch? Denk dat hij bij een Sevilla of Dortmund op het middenveld bijvoorbeeld prima mee kan.
Het punt is alleen dat hij niet zo goed is dat je er 2 slopers voor gaat opstellen. Veerman is voor mij een beetje een gevalletje te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Er zal uiteindelijk best een club op de middenmoot/subtop van een Europese competitie komen, maar hij wordt er natuurlijk (langzamerhand) ook niet jonger op..quote:Op woensdag 3 september 2025 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zet hem op een middenveld met twee spelers die hem ontlasten en hij kan op hoger niveau best eens verrassen.
Dat is natuurlijk ook wel iets bij PSV, dat als de tegenstand groter is, het voor meer spelers lastig wordt, waardoor hij a. nauwelijks tijd heeft, maar b. ook heel weinig medespelers heeft waar hij de bal goed aan kwijt kan.
Sommigen lijken te vergeten dat voetbal een teamsport is. En dat terwijl Telstar dat nu net even in het Philips Stadion heel duidelijk heeft gemaakt met 11 spelers die individueel stuk voor stuk minder zijn, maar die als team PSV overklast hebben. Wat natuurlijk ook niet zou mogen, maar goed...
Ik verwacht hem niet bij Real Madrid. Maar er is vast een team in de top 5 competities waar hij prima in kan meedraaien.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat hij niet zo goed is dat je er 2 slopers voor gaat opstellen. Veerman is voor mij een beetje een gevalletje te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Er zal uiteindelijk best een club op de middenmoot/subtop van een Europese competitie komen, maar hij wordt er natuurlijk (langzamerhand) ook niet jonger op..
Hij is misschien meer gebaat met wat meer voetballend vermogen achter hem en naast hem, als de tegenstander keuzes moet maken heb je ook meer kans dat hij die ruimte wel krijgt en 2 slopers betekent ook weer 2 afspeelmogelijkheden minder waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat hij niet zo goed is dat je er 2 slopers voor gaat opstellen. Veerman is voor mij een beetje een gevalletje te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Er zal uiteindelijk best een club op de middenmoot/subtop van een Europese competitie komen, maar hij wordt er natuurlijk (langzamerhand) ook niet jonger op..
Dat zou voor zijn eigen carrière ook niet slim zijn. Al had ik hem graag (eerder in de window) verkocht.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:37 schreef CR7 het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltda906b94338eb414
Tja Veerman kan je afschrijven dit seizoen. Hij kan zich nog wel opladen voor de CL. Maar ja daar heeft die het niveau weer niet voor.
quote:Op donderdag 4 september 2025 08:37 schreef CR7 het volgende:
Tja Veerman kan je afschrijven dit seizoen. Hij kan zich nog wel opladen voor de CL. Maar ja daar heeft die het niveau weer niet voor.
Kijk, zelfs Veerman vindt jou een mongool.quote:Veerman benadrukt dat hij zich altijd professioneel zal blijven gedragen. “Er zijn zoveel mensen die hier een mening over hebben. Als het dan niet doorgaat zijn er mensen die denken dat ik me slecht zal gedragen. Dat is gewoon niet waar, dat is gewoon onzin. Dat soort mensen moet ik gewoon lekker laten lullen, daar geef ik eigenlijk helemaal niks om.”
Hoop is uitgestelde teleurstelling. Vraag maar aan Sem die tegen Polen gewoon toeschouwer is.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:37 schreef CR7 het volgende:
"Dat is gewoon onzin". Je zou je eigen speler na 3 jaar maar nog steeds niet kennen.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Kijk, zelfs Veerman vindt jou een mongool.
Wat is je punt nou precies dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
"Dat is gewoon onzin". Je zou je eigen speler na 3 jaar maar nog steeds niet kennen.
En "daar geef ik helemaal niks om". We merken het Joey.![]()
Goh misschien was seizoen 23/24 een mazzelpik seizoen (waar die niet eens uitzonderlijk was)? Ik noem maar wat hoor.quote:Op maandag 8 september 2025 09:35 schreef Solispolar het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Schouten was gisteren wel écht absurd slecht zeg.. een mindere pot kan, maar het leek wel alsof hij ook gewoon niet wilde lopen. Het was net alsof ik de nummer 6 van de lokale bal op het dak zag lopenBlijf dan maar gewoon lekker thuis en focus je op PSV.. als minimale inzet al teveel gevraagd is.
Dat wisten we al hoor.quote:
Fijn dat je het zegt, want anders was het iedereen ontgaan.quote:Op maandag 8 september 2025 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat wisten we al hoor.
Nee, Schouten is niet structureel zo slecht gelukkig, maar als het dan een keer echt slecht is dan mag dat ook gewoon gezegd worden.
Het kan natuurlijk ook dat jij geen verstand hebt van voetbal. Of gewoon een ordinaire trol bent.quote:Op maandag 8 september 2025 09:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goh misschien was seizoen 23/24 een mazzelpik seizoen (waar die niet eens uitzonderlijk was)? Ik noem maar wat hoor.
En die komen er dan in de tweede helft in "omdat we teveel kansen weggaven en wat meer zekerheid wilden inbouwen"quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Obispo, dat gaat weer feest worden. Flamingo en Yarek op de bank?
Wellicht lost het zichzelf opquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:
En dat was al bijna het eerste tegendoelpunt door geklungel van Obispo. Dit gaat een lange zit worden.
Ja, sneu voor hem. Buiten die eerste minuut was het wel OK verder.quote:
Het is maar goed dat NEC slordig is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:49 schreef VEM2012 het volgende:
PSV moet wel minder slordig zijn met de kansen. Dat NEC weet dat ze geen kans hebben.
PSV speelt aan de bal ook gewoon goed.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is maar goed dat NEC slordig is.
Nou daar kan je de keeper weinig verwijtenquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zo daar zagen Schouten en de keeper er even ruk uit zeg.
De keeper? Wat moet Kovar daar nog tegen doen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
je bedoeld flamingo en schoutenquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Johquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zo daar zag Schouten er even ruk uit zeg.
Er is over de afgelopen 2 jaar gewoon 30+ miljoen in deze knakenverdediging gepompt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:19 schreef PSVCL het volgende:
Tussenjaar , zei het toch. De verdediging is waardeloos
Salah-eddine is best ok. Centraal had er een ervaren topper bij gemoeten. Zeker als je CL voetbal speeltquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is over de afgelopen 2 jaar gewoon 30+ miljoen in deze knakenverdediging gepompt.
Dan heb ik de huur van koekenbakker Malacia en Salah-Eddine nog niet meegeteld. Hoe mag iemand zo lang blijven zitten die met dit materiaal aan blijft komen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |