Maar de laatste 24 moet je gewoon halen heb ik gehoord!quote:
Thuis winnen van die Belgen, uit bij de Grieken. Atleti thuis of Napoli wimnen. Puntje tegen Bayern of uit Bij Newcastele en je bent doorquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de laatste 24 moet je gewoon halen heb ik gehoord!
Is inderdaad ongeveer wat je moet doen, maar wordt wel pittig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Thuis winnen van die Belgen, uit bij de Grieken. Atleti thuis of Napoli wimnen. Puntje tegen Bayern of uit Bij Newcastele en je bent door
Napoli kan je thuis hebben. Dat soort teama niet groter maken dan ze zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:19 schreef Makamba_ het volgende:
https://www.vi.nl/pro/cha(...)et-psv-punten-pakken
Napoli en Newcastle, sportieve uitdaging. Zo kun je het ook omschrijven
De landskampioen van Italië? Maar op een dag waar alles goed loopt bestaat er altijd een kans.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Napoli kan je thuis hebben. Dat soort teama niet groter maken dan ze zijn
Zijn een keer perongeluk kampioen geworden idd. In eigen huis, als PSV in normale doen is, kan je iedereen hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De landskampioen van Italië? Maar op een dag waar alles goed loopt bestaat er altijd een kans.
Ik waardeer je optimisme en trots.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn een keer perongeluk kampioen geworden idd. In eigen huis, als PSV in normale doen is, kan je iedereen hebben
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn een keer perongeluk kampioen geworden idd. In eigen huis, als PSV in normale doen is, kan je iedereen hebben
Thuis denk ik dat je tegen geen een Italiaans team volstrekt kansloos bent, maar het kan ook op een slechte dag 0-3 wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De landskampioen van Italië? Maar op een dag waar alles goed loopt bestaat er altijd een kans.
Laat dat nou net een PSV probleem zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Probleem is vooral dat je in de wedstrijden waar je kansjes hebt je niks mag laten liggen,
Is ook maar net hoe de stand ervoor staat tegen de tijd dat je ze treft.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thuis denk ik dat je tegen geen een Italiaans team volstrekt kansloos bent, maar het kan ook op een slechte dag 0-3 worden
Wel als je Boadu en Salah-Eddine aankoopt jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:53 schreef Solispolar het volgende:
Maximaal 6 punten.. kansloze loting.
Als breedteversterkingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel als je Boadu en Salah-Eddine aankoopt ja
Mja, met Pepi nog terugkomend van lang blessureleed is de kans groot dat Boadu regelmatig gaat starten ook in de CL.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als breedteversterkingen.
Sluit me hier wel bij aan, al ben ik bang dat we op een puntje of zeven gaan blijven hangen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat een prachtige loting. Kans is er nauwelijks (eigenlijk niet) dat je doorgaat maar wat een affiches.
Mwah, winnen in Griekenland en thuis tegen die Belgen en dan moet je er nog 4 (of 3 als het mee zit), ik zeg niet dat dat makkelijk is maar als je vorig jaar Juve versloeg is hier nog ergens 4 punten halen ook weer niet onmogelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat een prachtige loting. Kans is er nauwelijks (eigenlijk niet) dat je doorgaat maar wat een affiches.
Je kunt enkel verrassen en mooie wedstrijden staan vast.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, winnen in Griekenland en thuis tegen die Belgen en dan moet je er nog 4 (of 3 als het mee zit), ik zeg niet dat dat makkelijk is maar als je vorig jaar Juve versloeg is hier nog ergens 4 punten halen ook weer niet onmogelijk.
Ik denk wel als je 1 van die 2 niet wint, dat het dan meteen klaar is.
In Griekenland winnen is nog niet zo simpel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, winnen in Griekenland en thuis tegen die Belgen en dan moet je er nog 4 (of 3 als het mee zit), ik zeg niet dat dat makkelijk is maar als je vorig jaar Juve versloeg is hier nog ergens 4 punten halen ook weer niet onmogelijk.
Ik denk wel als je 1 van die 2 niet wint, dat het dan meteen klaar is.
Een counterspits kan je goed gebruiken in de CLquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mja, met Pepi nog terugkomend van lang blessureleed is de kans groot dat Boadu regelmatig gaat starten ook in de CL.
Ik vond Olympiakos vorig jaar niet zo sterk, maar is wel een H E K S E N K E T E L jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In Griekenland winnen is nog niet zo simpel.
Het is gewoon een loting waarbij het kwartje verkeerd kan vallen.
Dit. Kansloos voor de coëfficiëntenlijst, maar wat een mooie tegenstanders.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Doe je mee aan de Champions League, ga je echt spelen tegen de top uit het Europese voetbal is het weer niet goedMachtig mooi lotinkje dit.
Ik haal wel graag die tussenronde en dan helpt 1 of 2 minder mooie tegenstanders wel. Wat dat betreft vind ik vooral Newcastle uit jammer, als je daar Kopenhagen ofzo krijgt is het al een stuk makkelijker. Bayern en Napoli wel mooie opponenten voor de thuispotjes, daar ga ik wel graag voor naar het stadion.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit. Kansloos voor de coëfficiëntenlijst, maar wat een mooie tegenstanders.
Pleur op met je coëfficiëntenlijst. Daar hebben WE al genoeg aan bijgedragen de afgelopen jaren. Tijd om eens een seizoen te genieten van de creme de la creme.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit. Kansloos voor de coëfficiëntenlijst, maar wat een mooie tegenstanders.
Beetje een onzinreactie natuurlijk, aangezien dit de jongens zijn die in dergelijke potten niet (of anders hoogstens 20 minuten) zullen spelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel als je Boadu en Salah-Eddine aankoopt ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |