Je krijgt het echt in elk topic voor elkaar om er naast te zitten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Haha lol jij kan de realiteit niet accepteren. Onze bevolkingspiramide is sinds 1990 een trechter. Er zijn geen bevolkingsexplosies. Er worden ieder jaar minder jongens geboren m.u.z. lockdown jaar.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)g/bevolkingspiramidequote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je krijgt het echt in elk topic voor elkaar om er naast te zitten.
Bij de TT zag ik het ook voor mij dat er vrouwen kwamen binnenstormen en met tassenvol echte pistolen en geweren vertrokken, zonder te betalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:11 schreef Raw85 het volgende:
Ze betalen er toch gewoon netjes voor lijkt me of niet? Plunderen lijkt me niet me goede term.
Als ik in Ter Apel woonde zou ik wel standaard met een mes op zak lopen 's avonds.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bangerik. Aantal moorden is nog nooit zo laag geweest en jij kan zonder pistool niet veilig zijn. Lachwekkend gewoon. Ga eens kijken naar je testosteron gehalte.
Anders stemmen en niet zo naïef doen over buitenlanders.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:38 schreef littlemindy het volgende:
Logisch. Daders worden met fluwelen handschoenen aangepakt, risicogroepen mogen niet worden benoemd 'want discriminatie', en zelfs als je in staat bent nog 112 te bellen is de politie niet vlug genoeg bij je, zelfs niet in een stad als Amsterdam.
Niet gek dat men dan inzet op zelfverdediging.
Die smurfenspray is nog kutter. Kan zelfs averechts werken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:51 schreef over_hedge het volgende:
Pepperspray gaat je echt geen kut helpen op het moment dat iemand je wilt vermoorden. Ik wens ze er veel succes mee
Werkt prima.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:51 schreef over_hedge het volgende:
Pepperspray gaat je echt geen kut helpen op het moment dat iemand je wilt vermoorden. Ik wens ze er veel succes mee
Rot op met je cijfers en statistieken. Ik weet wel beter!!!1!!1!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er worden altijd iets meer mannen geboren en het aantal jongens neemt al decennia af. Geen idee over welke EXPLOSIES je het hebt, maar je bent bang voor spoken.
Je hebt absoluut een punt, maar wanneer de overheid het simpelweg nalaat om de problemen van mensen op te lossen dan gaan mensen dat zelf doen. Of ze stemmen op partijen die beloven dat te doen. Vaak krijg je dan een overreactie maar wat moet je nog als burger als je letterlijk vogelvrij bent?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laten we vanwege 1 moord de hele bevolking bewapenen. Daar wordt het vast veiliger door.....
Oh jeetje. Iemand filmt een doorgedraaide puber uit tokkiefamiliequote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:35 schreef Nober het volgende:
Geeft nachtterugeiser Danique de Jong subsidie?
[..]
Schotse toestanden.
[ afbeelding ]
[ tiktok ]
[ x ]
https://x.com/vpopulimedia/status/1959746711267529166
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of je bent in paniek. Wilt je pepperspray gebruiken. Door de paniek bedenk je niet hoe de wind staat. Of dat je in een kleine ruimte staat. En spuit meer in je eigen gezicht dan op de dader. Om een voorbeeld te noemen.
In duitsland zelf zijn er ook vrijwel geen voorbeelden te vinden van pepperspray die een verkrachting of wat dan ook voorkomen hebben.
Ze wil geen Lisa worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:37 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Oh jeetje. Iemand filmt een doorgedraaide puber uit tokkiefamilie
Het aantal moorden is al jaren kneiterlaag. Als je zo'n bange poeperd bent moet je lekker op je zolderkamer blijven zitten, veiliger voor iedereen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vanwege de falende politie en de hordes asielcriminelen kun je zonder pistool op zak niet meer veilig zijn.
Kan jequote:
Verander je naam in Cuckwhale bangerik.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als ik in Ter Apel woonde zou ik wel standaard met een mes op zak lopen 's avonds.
Ligt eraan hoe je het gebruikt. Je moet in dat opzicht zelf ook 'merciless' worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 01:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die smurfenspray is nog kutter. Kan zelfs averechts werken.
Duidelijk nog nooit in 1 vs velen straatgevecht geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Verander je naam in Cuckwhale bangerik.
Ik zat in groep 7 toen ik voor het eerst met een mes werd bedreigd. Sukkeltjes die er een denken nodig te hebben zijn bange broekpoepers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit in 1 vs velen straatgevecht geweest.
Dan moet je maar aan de andere kant van de straat gaan lopen!!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:53 schreef Twiitch het volgende:
Word je dadelijk getaserd door zon neurotisch meisje omdat je toevallig langsloopt
Ja het maakbaarheidsdenken in dit topic is wonderlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laten we vanwege 1 moord de hele bevolking bewapenen. Daar wordt het vast veiliger door.....
We zullen de krantenberichten af wachtenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:53 schreef Twiitch het volgende:
Word je dadelijk getaserd door zon neurotisch meisje omdat je toevallig langsloopt
Ach alsjeblieft zeg...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als je als man een mooie vrouw op straat tegemoet ziet komen kun je beter oversteken of rechtsomkeer maken.
Dat word toch nooit meer wat, zelfs niet met respect.
Ik loop al jaren met een busje pepperspray rond. We hebben toen wel een busje getest, dat was in een cafe, iemand spoot het zo in het gezicht van zijn kameraden, en we konden mooi allemaal naar buiten want binnen kon je niet meer wezen. Is echt wel goed spul. Gelukkig nooit hoeven te gebruiken maar geeft me wel een veilig gevoel op sommige momenten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of je bent in paniek. Wilt je pepperspray gebruiken. Door de paniek bedenk je niet hoe de wind staat. Of dat je in een kleine ruimte staat. En spuit meer in je eigen gezicht dan op de dader. Om een voorbeeld te noemen.
In duitsland zelf zijn er ook vrijwel geen voorbeelden te vinden van pepperspray die een verkrachting of wat dan ook voorkomen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |