abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2026 @ 18:37:22 #126
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219859157
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Hopelijk is die onzin vanaf november klaar als de democraten de midterms winnen
Ik mag hopen dat dat ook zo gaat zijn, maar ja :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219859169
Duur soldaatje die naar Groenland gestuurd wordt.
pi_219859184
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou ik vooral doen ja, dan is ASML hier meteen weg. Daar hebben ze al vaker mee zitten dreigen namelijk. Voor grote bedrijven is de VS namelijk een veel betere plek dan Nederland met alle beperkende regelgeving.
Dat gaat niet , voor dit bedrijf gelden andere en nationaal/EU stategische belangen. ASML gaat daarover zelf niet :N
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_219859192
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Hopelijk is die onzin vanaf november klaar als de democraten de midterms winnen
Welke verkiezingen?
Aldus Trump en co.
pi_219859202
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:38 schreef Jed1Gam het volgende:
Duur soldaatje die naar Groenland gestuurd wordt.
Als die daar z’n enkel breekt zijn we gelijk van de importtarieven af.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 18:41:13 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219859211
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:37 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat dat ook zo gaat zijn, maar ja :+
Trump zei gisteren nog dat hij deze verkiezingen gaat cancelen :')
  zaterdag 17 januari 2026 @ 18:41:33 #132
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219859216
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou ik vooral doen ja, dan is ASML hier meteen weg. Daar hebben ze al vaker mee zitten dreigen namelijk. Voor grote bedrijven is de VS namelijk een veel betere plek dan Nederland met alle beperkende regelgeving.
Zou het voor ASML uit maken of de omzet uit Amerika of China komt?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_219859223
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou ik vooral doen ja, dan is ASML hier meteen weg. Daar hebben ze al vaker mee zitten dreigen namelijk. Voor grote bedrijven is de VS namelijk een veel betere plek dan Nederland met alle beperkende regelgeving.
Ga je dan zelf ook verkassen naar de VS? Moet wel jouw droomland zijn.
pi_219859229
België komt goed weg, toch niet ideaal om 2 in plaats van 1 soldaat te sturen.
pi_219859243
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:42 schreef Jed1Gam het volgende:
België komt goed weg, toch niet ideaal om 2 in plaats van 1 soldaat te sturen.
Trump denkt vast dat België de 13e provincie van Nederland is.
pi_219859244
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ja, tezamen met die landen waar die tarieven gelden. Als de Amerikaanse consument 25% extra kwijt is voor alle Nederlandse producten dan zijn ze bijna alle export kwijt. En Nederlandse bedrijven bedrijf exporteren veel naar de VS. Nog wel althans.
Bijna volledig ASML spullen. Laat ze daar lekker verrekken, China is een goede en willige klant.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_219859248
Goh, stille FoK! Trump fans ineens ..
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 17 januari 2026 @ 18:45:28 #138
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219859259
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Trump zei gisteren nog dat hij deze verkiezingen gaat cancelen :')
Ja daarom :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219859262
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:41 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Zou het voor ASML uit maken of de omzet uit Amerika of China komt?
Ja, ze zijn nu een heleboel chipfabrieken in de VS aan het bouwen, maar Trump heeft de financiering een paar keer opgeheven en weer halfslachtig terug ingevoerd, dus de kans dat ASML die machines ook mag leveren is klein. Terwijl China er graag zoveel mogelijk wil hebben.

TSMC rapporteerde ook, dat alle spullen die hun fabriek nodig heeft, zoals heel zuiver water, in de VS niet te krijgen zijn en allemaal geïmporteerd moeten worden uit Taiwan ...
  zaterdag 17 januari 2026 @ 18:45:38 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219859263
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:44 schreef probeer het volgende:
Goh, stille FoK! Trump fans ineens ..
Die kijken nu sesamstraat
pi_219859270
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ga je dan zelf ook verkassen naar de VS? Moet wel jouw droomland zijn.
Wie weet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ga je dan zelf ook verkassen naar de VS? Moet wel jouw droomland zijn.
Het ligt er nogal aan waar je zit. In denk dat sommige plekken (Portland, Seattle etc.) meer jouw droomplek zijn dan de mijne.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219859273
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:38 schreef Jed1Gam het volgende:
Duur soldaatje die naar Groenland gestuurd wordt.
Duur voor de Amerikanen ja, de tariffs worden netjes doorbelast aan de eindgebruiker.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_219859276
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Trump denkt vast dat België de 13e provincie van Nederland is.
Ja Nederland kent hij waarschijnlijk ook enkel vanwege Rutte (en de hoeren).
pi_219859324
Ik roep hierbij IEDEREEN op de VS SNOEIHARD terug te pakken. Ga NIET meer naar de VS. Koop GEEN ENKEL Amerikaans product meer. Als je aan auto koopt, koop dan GEEN Ford. Mijd Amerikaanse films in de bioscoop, in dat soort films wordt toch alleen maar geschoten want enige vorm van diepgang kennen ze niet. Sla de McDonalds ook maar over. De gemiddelde levensverwachting van de Amerikaan ligt een stuk lager dan bij ons, met dank aan de kankerverwekkende rotzooi die ze in hun eten proppen om de boel maandenlang houdbaar te maken. Ga voortaan ALLEEN nog voor onze eigen gezonde kost. Ik ga verder geen opsomming meer geven van wat Amerikaans is, je weet dit zelf goed genoeg.

Vind je mijn oproep maar flauwekul? Prima, als je liever een slaaf wordt van Trump, blijf dan vooral de VS steunen. Geef dan maar lekker 300 euro uit aan een WK-ticket waarmee je de economie van dat 'lieve' land steunt. De VS moet het hebben van Europeanen die de reet van Trump kussen, ongeacht hoe hard hij ons ook aanpakt. Terwijl ik dit schrijf is hij de Vredesprijs die hij alsnog van de mevrouw uit Venezuela heeft gekregen in zijn prijzenkastje aan het zetten (ieder andere leider had deze prijs geweigerd, zoniet Trumpje, die vindt dat hij daar recht op heeft, want de meest machtige op aarde heeft overal recht op, stelt hij).

Moet je hard lachen om wat ik schrijf? Ga dan wel gezellig naar dat land en verblijf enige tijd in zo'n gezin waar ze hun 6-jarige dochtertje in de achtertuin leren schieten met een SIG-Sauer XM7. Ze moet zich immers leren verdedigen. En mocht ze op een dag ruzie krijgen met haar klasgenootjes dan kan ze die de volgende dag neermaaien. Ja, die Trump, grote vriend van mij, vindt dit ook allemaal heel normaal. Iedereen moet zich kunnen verdedigen namelijk, heeft hij vaak genoeg laten ontvallen. Het is mij wat met die MAGA's, ons Europeanen eventje heffingen opleggen omdat we een stuk grond van onszelf proberen te verdedigen.

De tijd is aangebroken en wel NU: maak de economie van de VS KAPOT! Breek ze! HELEMAAL!
  zaterdag 17 januari 2026 @ 18:51:50 #145
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219859346
Denkt Donnie nou serieus dat mensen hierom overstag gaan? Eerder het tegendeel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219859357
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:51 schreef thedeedster het volgende:
Denkt Donnie nou serieus dat mensen hierom overstag gaan? Eerder het tegendeel.
Het geeft je te denken hoe en waar hij zijn informatie vergaard.
pi_219859409
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:50 schreef TokkieFamilie het volgende:
Ik roep hierbij IEDEREEN op de VS SNOEIHARD terug te pakken. Ga NIET meer naar de VS. Koop GEEN ENKEL Amerikaans product meer. Als je aan auto koopt, koop dan GEEN Ford. Mijd Amerikaanse films in de bioscoop, in dat soort films wordt toch alleen maar geschoten want enige vorm van diepgang kennen ze niet. Sla de McDonalds ook maar over. De gemiddelde levensverwachting van de Amerikaan ligt een stuk lager dan bij ons, met dank aan de kankerverwekkende rotzooi die ze in hun eten proppen om de boel maandenlang houdbaar te maken. Ga voortaan ALLEEN nog voor onze eigen gezonde kost. Ik ga verder geen opsomming meer geven van wat Amerikaans is, je weet dit zelf goed genoeg.

Vind je mijn oproep maar flauwekul? Prima, als je liever een slaaf wordt van Trump, blijf dan vooral de VS steunen. Geef dan maar lekker 300 euro uit aan een WK-ticket waarmee je de economie van dat 'lieve' land steunt. De VS moet het hebben van Europeanen die de reet van Trump kussen, ongeacht hoe hard hij ons ook aanpakt. Terwijl ik dit schrijf is hij de Vredesprijs die hij alsnog van de mevrouw uit Venezuela heeft gekregen in zijn prijzenkastje aan het zetten (ieder andere leider had deze prijs geweigerd, zoniet Trumpje, die vindt dat hij daar recht op heeft, want de meest machtige op aarde heeft overal recht op, stelt hij).

Moet je hard lachen om wat ik schrijf? Ga dan wel gezellig naar dat land en verblijf enige tijd in zo'n gezin waar ze hun 6-jarige dochtertje in de achtertuin leren schieten met een SIG-Sauer XM7. Ze moet zich immers leren verdedigen. En mocht ze op een dag ruzie krijgen met haar klasgenootjes dan kan ze die de volgende dag neermaaien. Ja, die Trump, grote vriend van mij, vindt dit ook allemaal heel normaal. Iedereen moet zich kunnen verdedigen namelijk, heeft hij vaak genoeg laten ontvallen. Het is mij wat met die MAGA's, ons Europeanen eventje heffingen opleggen omdat we een stuk grond van onszelf proberen te verdedigen.

De tijd is aangebroken en wel NU: maak de economie van de VS KAPOT! Breek ze! HELEMAAL!
Hoezo is dat Europees grond? Omdat er toevallig wat bootjes 300 jaar geleden aan kwamen ? :')
pi_219859431
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie weet.
[..]
Het ligt er nogal aan waar je zit. In denk dat sommige plekken (Portland, Seattle etc.) meer jouw droomplek zijn dan de mijne.
Euh, nee hoor. Nederland is qua onderwijs, zorg en veiligheid een veel mooiere plek om te wonen dan welke staat in de US ook.
pi_219859478
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:55 schreef Omnyakom220 het volgende:

[..]
Hoezo is dat Europees grond? Omdat er toevallig wat bootjes 300 jaar geleden aan kwamen ? :')
Is de US van de huidige bevolking omdat daar in 1492 een Italiaan met Spaanse expeditie aan land kwam?
pi_219859480
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Euh, nee hoor. Nederland is qua onderwijs, zorg en veiligheid een veel mooiere plek om te wonen dan welke staat in de US ook.
Jij bent in dagelijkse leven de hele dag bezig met onderwijs en/of zorg?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')