Mooie trofeeën wel.quote:
Zien er mooi uit iddquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooie trofeeën wel.
Oei, Norris kan maar beter geen podium halen.quote:
Zeg er wat vanquote:
Snel geregeldquote:
Of wel, die dingen zijn echt vreselijk lelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oei, Norris kan maar beter geen podium halen.
Toch een stream.quote:
Als iemand die daar in 2023 was kan ik je ervan verzekeren dat niemand regen wil.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:02 schreef byah het volgende:
Hopen maar dat het regent, voor die mensen die 200+ hebben betaald om zeiknat te worden voor een beetje spektakel
Ech welquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iemand die daar in 2023 was kan ik je ervan verzekeren dat niemand regen wil.
quote:
Als één persoon kan jij spreken voor de rest van de 104.999 bezoekers? Dat is toch altijd wel knapquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iemand die daar in 2023 was kan ik je ervan verzekeren dat niemand regen wil.
Gruwelijk Nattekatquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iemand die daar ook in 2023 was kan ik dat enkel beamen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat spelletje is al wel gespeeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:32 schreef THEFXR het volgende:
Oef, McLaren ligt in het constructeurs kampioenschap mega voor.
Einde Begin tijdperk MCLarenquote:
Piastri neemt hem overquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Einde Begin tijdperk MCLaren
MCLaren? Net zoiets als MC Hammer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Einde Begin tijdperk MCLaren
Schijnbaar.quote:
Alleen jammer dat het waarschijnlijk na volgend jaar weer minstens 20 jaar aan het vervallen isquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel leuk dat Zandvoort hiermee is verworden tot een modern circuit
En tijdens quali niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schijnbaar.
Vanmiddag sowieso volgens de FIA
Lichte regen volgens de FIA.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En tijdens quali niet?
Gaat weer een zooitje worden..........
Kan. Maar ja het is nu eenmaal geen duurzame GP.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het waarschijnlijk na volgend jaar weer minstens 20 jaar aan het vervallen is
Valt wel mee dus.quote:
Jouw schuldquote:
Genoteerd!quote:
Eigenlijk welquote:
Al opquote:
Goed plan.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet er vandoor. Veel plezier nog
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet er vandoor. Veel plezier nog
Hmm. Ik zie geel.quote:
Toch mediumquote:
Volgens mij is die Engelsquote:
Je meent het?quote:
Medische afspraakquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel plezier
We willen wel een verslag in 3-voud
Je had het zelf over een Rus dus ik snap deze reactie niet helemaalquote:
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Medische afspraak![]()
En morgen gaan we op vakantie, dus de rest vh weekend zijn we er ook niet/amper. Zullen moeten terugkijken.
Sterktequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Medische afspraak![]()
En morgen gaan we op vakantie, dus de rest vh weekend zijn we er ook niet/amper. Zullen moeten terugkijken.
Duurde in elk geval niet langquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Viaplay heeft PiP reclame tijdens de FP1. Hopelijk 1 keertje
Die McLaren is ook niet overal even stabiel.quote:
Zou het aan de motor liggen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die McLaren is ook niet overal even stabiel.
Wie weet!quote:
Lijkt me nietquote:
Teveel vermogen?quote:
of Red Bull tijdperk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:06 schreef Faraday01 het volgende:
De verschillen zijn echt schrikbarend groot tussen McLaren en de rest. Terug naar het Mercedes tijdperk
Godver dan heb ik zondag ook die teringherrie ipv doordeweeksquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
F35 genot van de KLu aanstaande zondag
De race is op zondagquote:
Eindelijk eens ja?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
F-35 genot van de KLu aanstaande zondag
En morgen de kwalificatie.quote:
Werd intussen wel een keer tijd ja.quote:
Kijkt naar buiten en zie blauwe lucht.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijkt naar buiten en zie blauwe lucht.
Hmmm...quote:
Met die Chinook hebben ze Lewis binnen no time weggetakeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
F-35 genot van de KLu aanstaande zondag
Keek wel heel erg nauw.quote:
Ik zie bijna alleen maar blauw (in dit topic)quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijkt naar buiten en zie blauwe lucht.
Het moet hier wel in goede banen geleid worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik zie bijna alleen maar blauw (in dit topic)
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er wordt hier hard gewerktquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het moet hier wel in goede banen geleid worden.
Dan missen we nog een blauwequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het moet hier wel in goede banen geleid worden.
Doet pijn aan mijn ogen zo blauwquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Jaquote:
We missen alleen code rood nogquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, tot later allenquote:
With Heavy Rain volgens de FIAquote:
Wordt een leuke trainingquote:
We gaan het meemakenquote:
Scheelt weer een voorvleugelquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij houdt hem wel netjes uit de muur.
Hebben ze wel even de tijd voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
De monteurs kunnen grindsteentjes eruit pulken.
NOSquote:Minder toeschouwers op de vrijdag in Zandvoort: 'Mensen verliezen interesse in Verstappen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door 3rr0r op 29-08-2025 13:53:43 ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
[ [url=https://www.lolvvv.com/_next/image?url=https%3A%2F%2Fwww.lolvvv.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F08%2Fsadge-emote-2.jpg&w=1200&q=75]afbeelding[/url] ]Winst wordt toch wel gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Misschien nu nog, maar die neerwaartse trend heeft zich nu toch echt wel ingezet, ze stoppen niet voor niets na 2026.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Winst wordt toch wel gemaakt
Straks nog even iemand een hengst verkopen op de kartbaan.quote:
Genieten.quote:
Gruwelijk natquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
[ [url=https://www.lolvvv.com/_next/image?url=https%3A%2F%2Fwww.lolvvv.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F08%2Fsadge-emote-2.jpg&w=1200&q=75]afbeelding[/url] ]Einde tijdperk VER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rini dankjewel.
Poncho wel.quote:
quote:
Test.quote:
Allemaal nog een rondje rijden.quote:
3 rondjes max.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal nog een rondje rijden.
Max rijdt wel meerquote:
Op zich niet slecht.quote:
Wou het net zeggenquote:
Dat kan harder.quote:
Het is al 2de keer vandaag.quote:
Rode vlag heel toevalligquote:
quote:
Volgend jaar knallen in die nieuwe auto dan is het zo weer vol.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Idd heel veel lege plekken op de tribunes.
50/50.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Volgend jaar knallen in die nieuwe auto dan is het zo weer vol.![]()
![]()
![]()
Of nog leger als het mis gaat.
Dacht misschien ook dat Fernando er in zatquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max schijnt zich zorgen te maken over Lance’ handen. Moeilijk vanaf de RBR box om daar uitspraken over te doen
Z'n maat erafquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:19 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dacht misschien ook dat Fernando er in zat
Het is vol omdat het de laatste keer is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Volgend jaar knallen in die nieuwe auto dan is het zo weer vol.![]()
![]()
![]()
Of nog leger als het mis gaat.
Die hebben plezier iigquote:
Volgend jaar nog he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is vol omdat het de laatste keer is.
Stoppen op het hoogtepuntquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is vol omdat het de laatste keer is.
Doe je meestal.quote:
Komt nog wel een bui.quote:
quote:
Die Marshall zonder handschoenen mocht niet meer meedouwen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ze krijgen hem niet geduwd
Ik keek wat de kaartjes kosten en dat heb ik er niet voor over. En dat zal voor veel Nederlanders gelden nu de nieuwigheid er vanaf is. Volgend jaar de laatste dus dan zal er meer fomo zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Idd heel veel lege plekken op de tribunes.
Zou ik ook doen.quote:
Niet nodig maat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:30 schreef Perox het volgende:
We gaan weer, als er nou weer rood komt log ik echt uit!
Rode band!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:30 schreef Perox het volgende:
We gaan weer, als er nou weer rood komt log ik echt uit!
Dat werkt wel vaker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Giedo: de truc bij de Hugenholtz is “zo hard mogelijk erin, en zo hard mogelijk eruit.”
Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |