SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
kun je in de rij bolkenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Morgen efteling dus dan gaat het misHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:gebrokenglas
mooie hit, 222222
How can I make this topic about me?![]()
powerbank ?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wil batterij sparen..... voor na de eftelingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
I've got 2 letters for you
One of them is f and the other one is u
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb ineens zin in een eierbalDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ufquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
I've got 2 letters for you
One of them is f and the other one is uIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
maar dat kan niet nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
teveel kilometers weg van eierballenlandDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
op naar het noorden !quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:43 schreef drakin het volgende:
teveel kilometers weg van eierballenlandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben in het noordenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hier is sûkerbôleDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dankuwel wel moeilijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Recepten nog gezien?
marc0871 in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19209]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Meh. Valt mee toch, voor iemand die kan koken?quote:
Het moeilijkste is de losse kruiden/specerijen ipv een zakje erin storten.
De rest zou je in feite ook moeten doen met een pakje.![]()
Toen was er ook geen afsluitdijk nodig
Kan niet, want het bestond nog nietquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Wijs groningen aan op deze kaart
[ afbeelding ]
https://erfgoed.groningen(...)edenis-van-groningen![]()
Precies, vroeger was alles beterquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan niet, want het bestond nog niet
https://erfgoed.groningen(...)edenis-van-groningen
hij wil dat je bij zijn handje vasthoudtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Valt mee toch, voor iemand die kan koken?
Het moeilijkste is de losse kruiden/specerijen ipv een zakje erin storten.
De rest zou je in feite ook moeten doen met een pakje.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En nergens op die site noemen dat de Friezen er eerder woonden.
* gebrokenglas wijstquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Wijs groningen aan op deze kaart
[ afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
Ja, maar dan kunnen we allebei niet snijden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij wil dat je bij zijn handje vasthoudt![]()
gezaktquote:
Zelfs Utrecht lag in Frieslandquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mja. Ik zag 8ste en 9de eeuw, dus ik dacht ik ga eerst eens kijken of Groningen überhaupt al bestaat.quote:
Dat duurde nog anderhalf tot 2 eeuwen, blijkbaar.![]()
Er is veel na die tijd veranderd, maar de basis is wel Friezen, Saksen en die andere vervelende groep, Franken waar we van af stammen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Ik zag 8ste en 9de eeuw, dus ik dacht ik ga eerst eens kijken of Groningen überhaupt al bestaat.
Dat duurde nog anderhalf tot 2 eeuwen, blijkbaar.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het is interessant in elk geval, die tijdsperiode
Maar genoeg andere interessante tijden, zoals bedtijden
Slapen dus
Dankje Freshquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
even mijn eerste met AI hulp sollicitatie sturen binnnkortUw ADH vitamine Worst
We hebben in deze tijd wel veel lekkerder bedden dan in de 8e en 9e eeuw.
Ja, je moet ook wel. Heel veel mensen gaan nu met AI hun sollicitatiebrief schrijven.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
even mijn eerste met AI hulp sollicitatie sturen binnnkortHow can I make this topic about me?![]()
Op vakantie, kramperen in koepeltentjes met lekke luchtbedden die je 3x per nacht weer moet oppompen....quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:21 schreef drakin het volgende:
8e en 9e eeuw: half nederland is Fries, maar slechte beddenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:21 schreef drakin het volgende:
21ste eeuw: niemand weet meer wat Friesland was, maar veel lekkerdere bedden.
Ik zie een correlatie.![]()
het is gelukkig een categorie van ik probeer het, maar wordt het niks dan blijf ik dit doen en dat is ook geen probleemquote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je moet ook wel. Hel veel mensen gaan nu met AI hun sollicitatiebrief schrijven.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
8e en 9e eeuw: half nederland is Fries, maar slechte bedden
21ste eeuw: niemand weet meer wat Friesland was, maar veel lekkerdere bedden.
Ik zie een correlatie.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is gelukkig een categorie van ik probeer het, maar wordt het niks dan blijf ik dit doen en dat is ook geen probleem![]()
Wie weet komt er wat geweldigs voorbij
Ja, niet geschoten is altijd mis.How can I make this topic about me?![]()
Aan wie zou ik een paar yoga pants kunnen gevenquote:You're looking through the big and tall section at TC Clothing when a man comes up to you holding some trousers.
"Hey there. Can ya'll read this for me? Does it say yogurt pants?"
He hands you a pair of yoga pants and you tell him what they're for.
"Aww no, I ain't interested then," he says as he leaves the store.
The man sets off the alarms as he exits, causing Mark Clark to follow him.
While he's gone, you take the pants to the desk and remove the security tag.
You then shove the yoga pants up your shirt and stand there looking innocent.
When Mark Clark returns, he thanks you for not stealing anything as you walk out with your hidden item.![]()
![]()
Ben jij een Fries?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt alleen een echte fries zijn als je in een slecht bed slaaptHow can I make this topic about me?![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
HelikopterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
godverquote:
die letterspammer had een eerdere account die heet thenightisfullofterrors oidUw ADH vitamine Worst
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed geheugen!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
godver
die letterspammer had een eerdere account die heet thenightisfullofterrors oid
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klopt!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OkéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ja schurkenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Hoi Shii
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu zie ik een ham voor me van konijn
quote:
quote:
* Homijn waaktMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
Dat lijkt het veld van boer Groeneveld welMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Dit is allemaal best traumatischMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Oh ik heb niet gekeken, ik zag een jager.....quote:Op donderdag 28 augustus 2025 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon verdiende loon van die konijnenjager![]()
![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De halve wereld heeft nu slechtere bedden dan de Friezen hadden in de 9e eeuwquote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op vakantie, kramperen in koepeltentjes met lekke luchtbedden die je 3x per nacht weer moet oppompen....Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
gaat elke keer fout als mensen het willen reguleren rest my point.Do what you love, love what you do!![]()
Red de duin, neuk een konijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:09 schreef kree het volgende:
konijnen komen we te kort hier nu he in duin gebied?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
was het maar zo simpel.....quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Red de duin, neuk een konijn.Do what you love, love what you do!![]()
Killemquote:
ik ben serieus hierover. en weet nemen jullie me niet. maar oke denk maar ff goed na over wat er gebeurt.Do what you love, love what you do!![]()
Vunzige taal hierMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ok jij ook eenquote:
ik beh helemaal oke met een soort van pad ofzo helemaal gewoon uit te roeien om te zorgen dat er drinkwater is. voor iedereen??
ok dat is tegen natuur, maar oke andere keuze is zeggen er is geen drinkwater aansluiting meer?
zover zijn we he? en niet om negatief te doen. maar is ene of andere
Do what you love, love what you do!![]()
We hebben in Nederland geen natuur.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:16 schreef kree het volgende:
ik beh helemaal oke met een soort van pad ofzo helemaal gewoon uit te roeien om te zorgen dat er drinkwater is. voor iedereen??
ok dat is tegen natuur, maar oke andere keuze is zeggen er is geen drinkwater aansluiting meer?
zover zijn we he? en niet om negatief te doen. maar is ene of andereProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
op termijn trouwens dus prognose, we kunnen niet meer genoeg drinkwater leveren..... daar komt het op neer.
dus leg er maar een keus voor je zelf neer? wat is belangrijker, ik in mijn huis stromend drinkbaar water of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon wat wolven loslaten in de duinen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
denk maar aan wat ik nu zeg....... want weet meer.
goh nieuwe huizen kunne. ipv elektriciteit wat al probleem is,,,, ook geen drinkwater meer krijgen.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon meer gebieden toewijzen waar we drinkwater mogen winnen. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:19 schreef kree het volgende:
op termijn trouwens dus prognose, we kunnen niet meer genoeg drinkwater leveren..... daar komt het op neer.
dus leg er maar een keus voor je zelf neer? wat is belangrijker, ik in mijn huis stromend drinkbaar water of niet?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik wist helemaal niet dat je wettelijk iemand naar de wc moet laten gaan als die aanbelt bij je huis en daarom vraagtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maat! Goed je te zien!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:21 schreef kree het volgende:
denk maar aan wat ik nu zeg....... want weet meer.
goh nieuwe huizen kunne. ipv elektriciteit wat al probleem is,,,, ook geen drinkwater meer krijgen.![]()
Freon!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
Gewoon wat wolven loslaten in de duinen.
Dat drinkwater moet er toch een keer uit.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
je neemt t probleem niet serieus genoeg, omdat denkt is gewoon. echt. herdenk dat welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
Gewoon wat wolven loslaten in de duinen.Do what you love, love what you do!![]()
aquote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Heer Killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dat daarom vaak de wc vlakbij de voordeur zitDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik zeg er niks meer over ook. denk maar wat je denkt. ok voorzie een probleem en kan het bewijzen ook.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn water komt niet uit de duinen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
je neemt t probleem niet serieus genoeg, omdat denkt is gewoon. echt. herdenk dat wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Je hoeft toch niemand binnen te laten als die moet plassen ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:23 schreef drakin het volgende:
En dat daarom vaak de wc vlakbij de voordeur zit![]()
waar wel vandaan dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn water komt niet uit de duinen.Do what you love, love what you do!![]()
er bestaat geen wettelijke verplichting in Nederland om iemand — die bij je aanbelt en vraagt om je toilet te gebruiken — binnen te laten, of om daar toestemming toe te geven.
Uitgebreide toelichting
1. Algemene hulpverleningsplicht (art. 422bis Sr)
Volgens artikel 422bis van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht bestaat er een algemene hulpverleningsplicht, waarmee burgers verplicht zijn hulp te verlenen aan iemand die in groot gevaar verkeert. Deze plicht geldt dus in levensbedreigende situaties, zoals bij een ernstig medisch noodgeval. Een toiletbezoek valt hier niet onder, omdat het geen situatie is waarbij gevaar voor leven of gezondheid op de loer ligt.
2. Eigen recht op eigendom en autonomie
Je woning is jouw privéterrein. Je bent dus vrij om te bepalen wie je binnenlaat. Er bestaat geen wet die bepaalt dat je verplicht bent iemand binnen te laten of je toilet te laten gebruiken, ook niet als die persoon daarom vraagt.
3. Winkels, horeca en toliettoegang
Er bestaan wel discussies over of winkels of horecagelegenheden verplicht zijn hun toiletten aan bepaalde groepen beschikbaar te stellen. In Nederland is dat over het algemeen niet het geval: winkels en horecabedrijven mogen zelf beslissen of ze hun toiletten openstellen. In sommige landen is dit anders — Colombia bijvoorbeeld kent wel wettelijke verplichtingen voor toegang voor ouderen, kinderen en zwangeren — maar in Nederland niet.
4. Misvattingen op internet
Er circuleren berichten en meningen zoals “er staat in de wet dat je verplicht bent iemand naar de wc te laten,” maar die kunnen niet worden onderbouwd door de wet. Dit blijkt ook uit diverse factchecks op platforms zoals Reddit en VNG; die melden dat er geen wettelijke basis is voor deze uitspraak in Nederland.
Samenvatting
Geen noodsituatie = geen hulpverleningsplicht: toiletbezoek valt niet onder wat de wet bedoelt met “in groot gevaar” (art. 422bis Sr).
Eigendom en zelfbeschikking: je beslist of je iemand binnenlaat of niet.
Geen uitzondering voor zwangeren of kinderen: die zijn niet wettelijk beschermde groepen bij privé-gelegenheden wat betreft toegang tot toiletten.
Misvattingen zijn niet gebaseerd op de wet: er is geen juridische grondslag voor de bewering dat je verplicht bent toilettoegang te verlenen.
Groetjes van ChatGPT @kreeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik las vandaag dat het wettelijk dus wel moet als iemand heel nodig moetquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je hoeft toch niemand binnen te laten als die moet plassen ofzo?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
IJsselmeer en grondwater.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat geloof ik niet.. ik geloof dat je het las, maar niet dat het waar isquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat het wettelijk dus wel moet als iemand heel nodig moet![]()
goed jij hebt beetje nog kennis ervan dan....quote:
maar dat nog. deels rivier water net als duneaDo what you love, love what you do!![]()
Dan was het dus een hoaxquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
er bestaat geen wettelijke verplichting in Nederland om iemand — die bij je aanbelt en vraagt om je toilet te gebruiken — binnen te laten, of om daar toestemming toe te geven.
Uitgebreide toelichting
1. Algemene hulpverleningsplicht (art. 422bis Sr)
Volgens artikel 422bis van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht bestaat er een algemene hulpverleningsplicht, waarmee burgers verplicht zijn hulp te verlenen aan iemand die in groot gevaar verkeert. Deze plicht geldt dus in levensbedreigende situaties, zoals bij een ernstig medisch noodgeval. Een toiletbezoek valt hier niet onder, omdat het geen situatie is waarbij gevaar voor leven of gezondheid op de loer ligt.
2. Eigen recht op eigendom en autonomie
Je woning is jouw privéterrein. Je bent dus vrij om te bepalen wie je binnenlaat. Er bestaat geen wet die bepaalt dat je verplicht bent iemand binnen te laten of je toilet te laten gebruiken, ook niet als die persoon daarom vraagt.
3. Winkels, horeca en toliettoegang
Er bestaan wel discussies over of winkels of horecagelegenheden verplicht zijn hun toiletten aan bepaalde groepen beschikbaar te stellen. In Nederland is dat over het algemeen niet het geval: winkels en horecabedrijven mogen zelf beslissen of ze hun toiletten openstellen. In sommige landen is dit anders — Colombia bijvoorbeeld kent wel wettelijke verplichtingen voor toegang voor ouderen, kinderen en zwangeren — maar in Nederland niet.
4. Misvattingen op internet
Er circuleren berichten en meningen zoals “er staat in de wet dat je verplicht bent iemand naar de wc te laten,” maar die kunnen niet worden onderbouwd door de wet. Dit blijkt ook uit diverse factchecks op platforms zoals Reddit en VNG; die melden dat er geen wettelijke basis is voor deze uitspraak in Nederland.
Samenvatting
Geen noodsituatie = geen hulpverleningsplicht: toiletbezoek valt niet onder wat de wet bedoelt met “in groot gevaar” (art. 422bis Sr).
Eigendom en zelfbeschikking: je beslist of je iemand binnenlaat of niet.
Geen uitzondering voor zwangeren of kinderen: die zijn niet wettelijk beschermde groepen bij privé-gelegenheden wat betreft toegang tot toiletten.
Misvattingen zijn niet gebaseerd op de wet: er is geen juridische grondslag voor de bewering dat je verplicht bent toilettoegang te verlenen.
Groetjes van ChatGPT @:kree
Wilde net gaan deurtjebellenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.. ik geloof dat je het las, maar niet dat het waar is
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AIquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou zelf zat ik er direct aan te denken hoe dit een gemakkelijk excuus kan zijn voor een woningovervalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan was het dus een hoax
Wilde net gaan deurtjebellen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2391 / +81 / +0 / 5203 / 6177 / 0.39
2. FreshFruit / 1691 / +124 / +0 / 1801 / 2503 / 0.68
3. KillemWieft / 1387 / +138 / +14 / 646 / 1039 / 1.33
4. Dotteke / 1309 / +27 / +0 / 2048 / 2538 / 0.52
5. Vino_Tinto / 1052 / +26 / +0 / 2481 / 2995 / 0.35
6. _UserName_ / 1023 / +28 / +0 / 759 / 1034 / 0.99
7. MooieTop6 / 980 / +51 / +0 / 3219 / 3806 / 0.26
8. gebrokenglas / 790 / +15 / +0 / 1800 / 2264 / 0.35
9. KoningWouter / 786 / +11 / +0 / 1132 / 1469 / 0.54
10. JustinK / 665 / +0 / +0 / 1915 / 2064 / 0.32
11. hemarookworst / 604 / +49 / +22 / 910 / 1206 / 0.5
12. Masberum / 517 / +16 / +0 / 463 / 603 / 0.86
13. Dr.Mikey / 493 / +7 / +4 / 202 / 353 / 1.4
14. mario390 / 401 / +0 / +0 / 213 / 324 / 1.24
15. devzero / 393 / +12 / +0 / 525 / 674 / 0.58
16. Bargehassus / 390 / +9 / +0 / 1018 / 1184 / 0.33
17. ToT / 365 / +2 / +0 / 1729 / 1979 / 0.18
18. MizzezAmy / 365 / +17 / +0 / 1494 / 1718 / 0.21
19. HappyCharly / 341 / +0 / +0 / 180 / 249 / 1.37
20. DerRabbit / 330 / +5 / +0 / 661 / 849 / 0.39SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jup, ik weiger echt als een onbekende dit vraagt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou zelf zat ik er direct aan te denken hoe dit een gemakkelijk excuus kan zijn voor een woningovervalDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
omdat ie een plaatje genereert vanuit het verleden. en wat alles al gezegd is.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Rivierwater komt ook van elders ons land binnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
goed jij hebt beetje nog kennis ervan dan....
maar dat nog. deels rivier water net als dunea“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik ook. Alleen het idee is al niet fijn. Laat ze maar in de bosjes plassenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup, ik weiger echt als een onbekende dit vraagt.![]()
Of voor een wildvreemde om in je huis z’n piemel uit de broek te halen!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou zelf zat ik er direct aan te denken hoe dit een gemakkelijk excuus kan zijn voor een woningovervalProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar als ze nou moeten poepen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik ook. Alleen het idee is al niet fijn. Laat ze maar in de bosjes plassen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik schijt gvd je hele voordeur onder als je me niet binnenlaat!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik ook. Alleen het idee is al niet fijn. Laat ze maar in de bosjes plassenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Genoeg horeca in de buurt, gaan ze daar maar naartoequote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik ook. Alleen het idee is al niet fijn. Laat ze maar in de bosjes plassenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
waar maar weet jij ook hoe dat gewonnen word? als drinkwater dus?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rivierwater komt ook van elders ons land binnen.Do what you love, love what you do!![]()
xd Ja nou ja, zolang ie niet de hele pot mist..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of voor een wildvreemde om in je huis z’n piemel uit de broek te halen!![]()
Dan ook.. Dan hebben ze een onderbroek die ze weg kunnen gooien of extra mogen wassen..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar als ze nou moeten poepen?![]()
Alsof ik ooit mijn zolderkamer verlaatquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik schijt gvd je hele voordeur onder als je me niet binnenlaat!![]()
Hier heb jij deels gelijk , maar het kan ook door een andere filteringquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:32 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar weet jij ook hoe dat gewonnen word? als drinkwater dus?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ooit een dame dat zien doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
xd Ja nou ja, zolang ie niet de hele pot mist..
Nou ja niet zien, maar hele hok onder de pies na 1dameDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik ben ervan overuitg hier he.... dat de meeste niet weten waarom er drinkbaar water uit hun kraan komt en als ze die ff open zetten. en verschild nog per gebied zelfs.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is dan dus toch met opzet..?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ooit een dame dat zien doen.
Nou ja niet zien, maar hele hok onder de pies na 1dame![]()
Was dus geen dame, maar ook geen ombouwDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Joh als die Saudis van zeewater drinkwater kunnen maken dan zou dat hier ook geen probleem mogen zijn. Gewoon optieven met die angstporno.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:32 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar weet jij ook hoe dat gewonnen word? als drinkwater dus?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik weet het wel, ik heb een kraan en een kraan geeft waterquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:34 schreef kree het volgende:
ik ben ervan overuitg hier he.... dat de meeste niet weten waarom er drinkbaar water uit hun kraan komt en als ze die ff open zetten. en verschild nog per gebied zelfs.![]()
Die welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is dan dus toch met opzet..?
Zat ze hurkzit op de bril ?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:35 schreef drakin het volgende:
Was dus geen dame, maar ook geen ombouw“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nieuwe methoden. zekers.... maargoed duurder en in onderzoek. alle waterbedrijven zijn er mee bezig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier heb jij deels gelijk , maar het kan ook door een andere filteringDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb niet gekeken tijdensquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En je betaald ervoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik weet het wel, ik heb een kraan en een kraan geeft water“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik begrijp het wel, ik heb vroeger in de discotheken met wc papier poep op de flusher en de deurknop geveegd. Dan ga je daarna buiten de wc's staan voor de reacties als ze doorspoelen en de deur openenquote:Ge-wel-dig
![]()
![]()
ja totdat ie het niet doet he. en die kans komt wel meer nabij.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik weet het wel, ik heb een kraan en een kraan geeft waterDo what you love, love what you do!![]()
Ok nu wil ik echt in
slaap vallenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan mochten ze het zelf even schoonmaken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het wel, ik heb vroeger in de discotheken met wc papier poep op de flusher en de deurknop geveegd. Dan ga je daarna buiten de wc's staan voor de reacties als ze doorspoelen en de deur openenGe-wel-dig
Moet vroeg op werk xijn.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou meer dat ze dan poep aan hun handen hadden was de grap toen. Ben er niet trots op laat ik dat wel zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mochten ze het zelf even schoonmaken?![]()
jullie geloven me zo niet, maar realiteit. wij mogen als waterbedrijven niet meer water uit natuur halen. dat is een limiet en ik heb de grafiekjes gezien. net als elektra kunnen niet meer toezeggen dus erna.
voor paar jaar is dit nog ok, maar let op mijn woorden. dit gaat punt worden later. ook geen drinkwater meer.Do what you love, love what you do!![]()
Dit zou ik met zo’n figuur als jij doen:quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het wel, ik heb vroeger in de discotheken met wc papier poep op de flusher en de deurknop geveegd. Dan ga je daarna buiten de wc's staan voor de reacties als ze doorspoelen en de deur openenGe-wel-dig
Misschien, afhankelijk van of je sterk genoeg bentquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit zou ik met zo’n figuur als jij doen:
[ afbeelding ]![]()
Nou dan gaan we dood. Als de plantjes maar water hebben, toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:40 schreef kree het volgende:
jullie geloven me zo niet, maar realiteit. wij mogen als waterbedrijven niet meer water uit natuur halen. dat is een limiet en ik heb de grafiekjes gezien. net als elektra kunnen niet meer toezeggen dus erna.
voor paar jaar is dit nog ok, maar let op mijn woorden. dit gaat punt worden later. ook geen drinkwater meer.
Wanneer gaan wij elkaar een keer ontmoeten maat?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:40 schreef kree het volgende:
voor paar jaar is dit nog ok, maar let op mijn woorden. dit gaat punt worden later. ook geen drinkwater meer.![]()
ja? denk maar eens voor jou als je geen water hebt?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou dan gaan we dood. Als de plantjes maar water hebben, toch?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga nú de plee onnodig doorspoelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:42 schreef kree het volgende:
denk er maar eens goed over,,,, waterkraan dicht enzo?
Ja graag. Maar mijn slaap is steeds zoekquote:
Gaat nooit gebeuren. Water zat. Die lijers waar jij voor werkt gaan het wel duurder maken, maar ook als het 3x zo duur wordt kost het nog geen flikker.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja? denk maar eens voor jou als je geen water hebt?
Dan blijf je toch. Het is leuker met jou erbij vind ikquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja graag. Maar mijn slaap is steeds zoek![]()
Er is toch ook nog neerslag ?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:40 schreef kree het volgende:
voor paar jaar is dit nog ok, maar let op mijn woorden. dit gaat punt worden later. ook geen drinkwater meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neerslachtigheid bedoel je?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is toch ook nog neerslag ?![]()
hmms baseer je op wat? ik heb ander idee als er neit snel wat gedaan gaat worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Water zat. Die lijers waar jij voor werkt gaan het wel duurder maken, maar ook als het 3x zo duur wordt kost het nog geen flikker.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga toch even proberen te slapen. Fresh neemt wel voor me waarquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan blijf je toch. Het is leuker met jou erbij vind ik
Ja nou als ik het echt deed dan was dat zo. Maar ik zei maar gewoon watquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze man. Ik wist wel dat je een held was!Ben gewoon een bluffende loser
![]()
Regen.quote:
ik ben eerlijk he? het kan allemaal wel, maar als waterbedrijven mogen we niet meer water winnen. dat is een politiek probleem.
\Do what you love, love what you do!![]()
FreshFruit klinkt als een man die het wel voor je waar zal nemen. Heb je er ooit aan gedacht om hem te daten?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga toch even proberen te slapen. Fresh neemt wel voor me waar![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
co2 enzo en ga me niet l;ullen over dingen, want denk heb me er over algemeen meer in verdiept als jullie.Do what you love, love what you do!![]()
Zoiets ?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze man. Ik wist wel dat je een held was!![]()
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ik weet anders van alles over 3-cpoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:47 schreef kree het volgende:
co2 enzo en ga me niet l;ullen over dingen, want denk heb me er over algemeen meer in verdiept als jullie.![]()
Evides heeft geen dreigend tekort. Bovendien is het gewoon een kwestie van water op andere plekken uit de grond halen. Jammer dan voor die paar boompjes die we waarschijnlijk zelf ooit eens geplant hebben. We managen de natuur al eeuwen in Nederland. Weinig natuurlijk meer aan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
hmms baseer je op wat? ik heb ander idee als er neit snel wat gedaan gaat worden.
alle waterbedrijven dus? maar is prognose. niet nu en in 5 jaar. maar erna wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Evides heeft geen dreigend tekort. Bovendien is het gewoon een kwestie van water op andere plekken uit de grond halen. Jammer dan voor die paar boompjes die we waarschijnlijk zelf ooit eens geplant hebben. We managen de natuurlijk al eeuwen in Nederland. Weinig natuurlijk meer aan.Do what you love, love what you do!![]()
Je weet ook dat er een max zit aan de concentratie CO2 in de atmosfeer? Of denk je dat die maar oneindig blijft stijgen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:47 schreef kree het volgende:
co2 enzo en ga me niet l;ullen over dingen, want denk heb me er over algemeen meer in verdiept als jullie.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Blablablaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
alle waterbedrijven dus? maar is prognose. niet nu en in 5 jaar. maar erna wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja dat weet ik en snap dilemma. maargoed wil je water uit de kraan nog of wat meer co2 ?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je weet ook dat er een max zit aan de concentratie CO2 in de atmosfeer? Of denk je dat die maar oneindig blijft stijgen?Do what you love, love what you do!![]()
Dan kunnen daar weer huizen gebouwd worden. Win/win.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Evides heeft geen dreigend tekort. Bovendien is het gewoon een kwestie van water op andere plekken uit de grond halen. Jammer dan voor die paar boompjes die we waarschijnlijk zelf ooit eens geplant hebben. We managen de natuurlijk al eeuwen in Nederland. Weinig natuurlijk meer aan.
Beidequote:Op donderdag 28 augustus 2025 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat weet ik en snap dilemma. maargoed wil je water uit de kraan nog of wat meer co2 ?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
BeidenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neen.quote:
Beiden wordt gebruikt alleen voor mensen, en vaak in een context waarin je het als zelfstandig naamwoord gebruikt.
Het heeft een wat formelere, nadrukkelijke toon en wordt bijna nooit gebruikt voor dingen of abstracte zaken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Joe Beiden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zou jullie af moeten sluiten weekje f dag eens moeten afsluiten en snappen jullie mijn puntDo what you love, love what you do!![]()
Klinkt als terroristisch dreigement. Even Dunea mailen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:01 schreef kree het volgende:
zou jullie af moeten sluiten weekje f dag eens moeten afsluiten en snappen jullie mijn puntProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Sommige medicatie in water schijnt wel een probleem te gaan worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:01 schreef kree het volgende:
zou jullie af moeten sluiten weekje f dag eens moeten afsluiten en snappen jullie mijn punt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zeg het bij wijze van spreken he?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klinkt als terroristisch dreigement. Even Dunea mailen.
ik zal het niet doen, maar wat als er water te kort is?Do what you love, love what you do!![]()
Ik drink toch alleenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:01 schreef kree het volgende:
zou jullie af moeten sluiten weekje f dag eens moeten afsluiten en snappen jullie mijn punt![]()
Dus die week kom ik wel door.
Dan denk ik dat het door jou komt. Want jij praat er de hele tijd over, waar rook is is vuurquote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg het bij wijze van spreken he?
ik zal het niet doen, maar wat als er water te kort is?![]()
Als…als…alsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg het bij wijze van spreken he?
ik zal het niet doen, maar wat als er water te kort is?
Als Jezus terugkomt op de wolken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
denk dat je je daar in vergist dus. hoeveel water je nog mondig hebt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik drink toch alleen![]()
Dus die week kom ik wel door.Do what you love, love what you do!![]()
Zit ook water in, wolken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als…als…als
Als Jezus terugkomt op de wolken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat je niet zo opFok!ken man, ze bedoelen het niet verkeerdquote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:05 schreef kree het volgende:
[..]
denk dat je je daar in vergist dus. hoeveel water je nog mondig hebt.![]()
omdat zorgen over, en meen ik echt nu ik het weet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het door jou komt. Want jij praat er de hele tijd over, waar rook is is vuurDo what you love, love what you do!![]()
Zeg het tegen Halsemaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
omdat zorgen over, en meen ik echt nu ik het weet.![]()
ja helemaal klaar mee, maar dit is de zorgen die waterbedrijven hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Waterbedrijven weten van niksquote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:06 schreef kree het volgende:
ja helemaal klaar mee, maar dit is de zorgen die waterbedrijven hebben.![]()
Halsema ook niet.quote:
Ze zoeken maar een oplossing. Krijgen ze genoeg geld voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:06 schreef kree het volgende:
ja helemaal klaar mee, maar dit is de zorgen die waterbedrijven hebben.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tis heel simpel he? door vergunningen etc mogen we niet meer drinkwater winnen....
dat gaat nieuwbouw tegen houden etc.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Waar is onze Kumpel ?quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
goed geen zin eigenlijk om er meer over in te gaan.
jullie kennen de landelijke index van hoe en wat drinkwater bedrijven geld aan besteden? openbaar die heDo what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kijk je GTST Mikey ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Momenteel nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat je de cast aan het posten bent.
![]()
Sambal bij ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe maar niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie vrouwquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die zijn hier niet dus je post het puur voor jezelf.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:19 schreef kree het volgende:
check dit voor die muzikanten onder ons
Bekijk deze YouTube-videoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb net even flink het toilet doorgespoeld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De A van Adele, lijkt me simpel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:19 schreef kree het volgende:
check dit voor die muzikanten onder ons
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb net even flink het toilet doorgespoeld.
ik weet dat er hier ook wel muzikanten zijn. dus sluit het niet te snel uitquote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die zijn hier niet dus je post het puur voor jezelf.
Do what you love, love what you do!![]()
Wij hadden ooit een lerares juf Maartje of Marlijn of Karina ik weet het niet meer maar type overgewicht blond kort haar en een bril die ging toen werken bij artsen zonder grenzen in Zimbabwe of Gambia zoiets en kwam terug met een meneer uit die streken en ze waren verloofd. omdat te vieren gingen we op school Afrika week houden en die man kwam Djembe les geven op van die trommels hij rook heel sterk weet ik nog wel een aardige man.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi verhaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is laatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kree ik had vorige week een chick hier waar ik eerder altijd bang was om mee af te spreken.Die ik al jaren ken liep niet goed af, ik ga nu weer sporten en heb lenzen besteld.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:24 schreef kree het volgende:
muzikaal wel aardig prachtig vond ik sir.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie weet een leuke TT ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmms voor haar? ik zou niet doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kree ik had vorige week een chick hier waar ik eerder altijd bang was om mee af te spreken.Die ik al jaren ken liep niet goed af, ik ga nu weer sporten en heb lenzen besteld.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: