Fijne avond.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:54 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee zwaai ik alvast af/uit.
Dank Melting en good night voor later allemaal!

Fijne avond MadMasterquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:54 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee zwaai ik alvast af/uit.
Dank Melting en good night voor later allemaal!

Zoiets, jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Same title beginning of the evening, different song later on

quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, lach en bewonder (in willekeurige volgorde)

quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
Bid expres weggelaten, werk freudiaanse weglating, vrees ik.

Helaas moet ik zaterdag verstek laten gaan. Ik heb een etentje. Ik doe zelf dus ook geen uitzending.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er wel op.
Dank allemaal voor het luisteren en wellicht tot zaterdag.
[ afbeelding ]

Ik gun Utrecht en met name hun sympathieke trainer Ron Jans het beste. Maar niet komend weekendquote:

Helaas heb ik jouw uitzending woensdag gemist. Ik had er geen erg in dat er een uitzending was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik zou vanavond waarschijnlijk wel een gedeelte mee kunnen luisteren

Was dan ook nogal onverwacht dat ik draaide.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas heb ik jouw uitzending woensdag gemist. Ik had er geen erg in dat er een uitzending was.
Ik kijk nog even hoe veel animo er is. Rond 18:30 uur hak ik wel een knoop door. Anders wordt het waarschijnlijk maandag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |