SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Leuke plaat inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit heb ik al eeuwen niet meer gehoord.
Leuk…
Hier krijg ik een beetje de kriebels van.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leuke plaat inderdaad.
Deze ook trouwens
Dat dus, ik hoop dat aRd straks de setlist post.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk altijd dat ik best wat muziek ken, maar met deze shows wordt dan het tegendeel bewezen. Dat vind ik wel tof, ook omdat ik erg mooie muziek hoor
Zal ik doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, ik hoop dat aRd straks de setlist post.
Ik wil wat dingen opnieuw beluisteren…
Snap ik wel… je moet een beetje door de bliepjes heen luisterenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier krijg ik een beetje de kriebels van.
Dat klonk heerlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:53 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nee Diablo Swing Orchestra
Ik zal het eens aanzetten, hier uit Duitsland staat alleen Radio Antenne Bayern heel soms op.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt zo’n eightiesklassieker van Klaus Lage. Wdr 4 is behoorlijk op 80’s georienteerd. Het motto is “ Achtziger und die grössten Klassiker”. Helaas verstaan ze onder die Klassiker ook veel zangeresjes uit de Nineties
Guido Belcanto it is, wel uit België…quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
Dit klinkt als meneer de burgemeester van Samson en Gert.
Het liedje heet ook: ik moest kloppen want de bel deed het niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
Dit klinkt als meneer de burgemeester van Samson en Gert.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het liedje heet ook: ik moest kloppen want de bel deed het niet.
Ik had in de vakantie 8080s.de op de autoradio . Ook wel een fijne zender, hoewel ik het vorige vakantie iets prettiger vond om te luisteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal het eens aanzetten, hier uit Duitsland staat alleen Radio Antenne Bayern heel soms op.
Vanwege de nostalgie van de vroegere wintersportritten…
We hebben het er wel eens eerder over gehad, maar voorheen was Duitse radio bijna alleen maar slap geouwehoer. Als we door Duitsland op pad moesten, werden er daarom altijd cassettebandjes en CD's meegenomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had in de vakantie 8080s.de op de autoradio . Ook wel een fijne zender, hoewel ik het vorige vakantie iets prettiger vond om te luisteren.
Enige nadeel was dat in de regio waar ik zat (Nord Friesland) de ontvangst ook op DAB nogal beroerd was op veel plekken, dus ik heb de usb stick ook regelmatig gebruikt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben het er wel eens eerder over gehad, maar voorheen was Duitse radio bijna alleen maar slap geouwehoer. Als we door Duitsland op pad moesten, werden er daarom altijd cassettebandjes en CD's meegenomen.
Dat is met de hedendaagse (DAB) themazenders gelukkig wel verdwenen…
Dat is ook typisch Duitsland.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Enige nadeel was dat in de regio waar ik zat (Nord Friesland) de ontvangst ook op DAB nogal beroerd was op veel plekken, dus ik heb de usb stick ook regelmatig gebruikt.
Ik versta er niets van, maar ik herken het qua klanken van optredens in de Ierse en Schotse kroegen en de cèilidh's in Schotland…quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |