SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gewoon viel meloenen vragen. Komt vast goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik moet meteen voor 450.000.000.000 keer zoveel gaan![]()
Alvast twee meloenen in de OPquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gewoon viel meloenen vragen. Komt vast goed.Uw ADH vitamine Worst
Jij zegt het ik dacht hetquote:
Zei het laatst ook al, die meid staat al tig keer in de OPquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik denk dat hij NIJN NIJN NIJN denktquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij hebt de TT dus jij bepaaldquote:
Ja ik mieter haar er steeds uit, maar ja die mannen hier hequote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zei het laatst ook al, die meid staat al tig keer in de OPWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien moet MT6 het gifje even uit printen en boven zijn bed op hangenquote:
Met al dat geschud is het vast karnemelk gewordenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alvast twee meloenen in de OP![]()
De OP is prima zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik mieter haar er steeds uit, maar ja die mannen hier he
How can I make this topic about me?![]()
Ik denk dat het dichter bij een dubbele kwarktaart komtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Met al dat geschud is het vast karnemelk geworden
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Milkshakequote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Met al dat geschud is het vast karnemelk gewordenUw ADH vitamine Worst
Die denken maar aan 1 dingquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik mieter haar er steeds uit, maar ja die mannen hier he
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien moet MT6 het gifje even uit printen en boven zijn bed op hangen![]()
Ja helaas behoor jij ook tot die mannenquote:
Met de verkeerde kop ook nogquote:
Ik krijg er iig de puddingbuks niet meer mee op scherpquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het dichter bij een dubbele kwarktaart komt![]()
![]()
![]()
is rustgevendquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zei het laatst ook al, die meid staat al tig keer in de OPHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zit ook een muziekje bij als je video in nieuw tabblad doet openenquote:
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik denk van nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik heb vandaag geleerd dat alle mannen levensgevaarlijk zijn, pas op hoor!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas behoor jij ook tot die mannenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb de video ook maar op mijn sever gezet, mocht de link ooit niet meer werken...
https://www.thuisserver.net/fok_pics/aoyDj8n_460svav1.mp4Maakt de lekkerste wraps :9![]()
wist je dat nu pas?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat alle mannen levensgevaarlijk zijn, pas op hoor!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt, anders krijgen ze gedoe met rechten enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ja dat is zo'n standaard muziekjeMaakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Heb de video ook maar op mijn sever gezet, mocht de link ooit niet meer werken...
https://www.thuisserver.net/fok_pics/aoyDj8n_460svav1.mp4
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uhu, ik ben heel gevaarlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat alle mannen levensgevaarlijk zijn, pas op hoor!
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
https://www.thuisserver.net/fok_pics/aoyDj8n_460svav1.mp4
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je kunt het bestand ook opslaan. Misschien als achtergrond voor op je mobiel?quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Allemaal, geen enkele uitzondering !quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pasta gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
uiteraardquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Allemaal, geen enkele uitzondering !Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is wel fijn ja.. sinds ik een luisterboek luister, val ik sneller in slaap..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Boh![]()
Al is moe niets mis mee als je graag wil slapen
misschien moet ik mijn lesboeken weer uit de kast trekken om makkelijker in slaap te vallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
die wil je wel in je folie wrappen hequote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
https://www.thuisserver.net/fok_pics/aoyDj8n_460svav1.mp4Uw ADH vitamine Worst
Kan ik me voorstellen. Wij hebben de tv op de achtergrond aan met daarop wetenschappelijke documentaires, werkt ook erg goed. Lekker luisteren en val vanzelf in slaap.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja.. sinds ik een luisterboek luister, val ik sneller in slaap..Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik zou er geen nee tegen zeggen. Blijven ze in ieder geval beter op hun plek.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die wil je wel in je folie wrappen heMaakt de lekkerste wraps :9![]()
En de tv gaat na zo'n tijd vanzelf uit?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Wij hebben de tv op de achtergrond aan met daarop wetenschappelijke documentaires, werkt ook erg goed. Lekker luisteren en val vanzelf in slaap."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jup, na 2 uur meen ik. Is ook het minimale wat in te stellen is qua timer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de tv gaat na zo'n tijd vanzelf uit?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Moeten we dat dan maar open laten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar de wiebel wiebel is leuk
Al kan ze dan ook geen potten meer maken, dus geen wiebel...Maakt de lekkerste wraps :9![]()
dan wiebel je haarquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Moeten we dat dan maar open laten.
Al kan ze dan ook geen potten meer maken, dus geen wiebel...
Uw ADH vitamine Worst
Pottenbakmeisje heeft ook nog hele andere filmpjes
link?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Pottenbakmeisje heeft ook nog hele andere filmpjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk niet dat ik OF mag linken hierquote:
Stuur een DM danquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik OF mag linken hier
je ziet toch niks als je niet betaaltquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik OF mag linken hierUw ADH vitamine Worst
Je weet maar nooit wie die mee leestquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heeft degene die meeleest ook profijtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie die mee leest
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar de wiebel wiebel is leuk![]()
stuur elders dan XDquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik OF mag linken hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb hier ook nog een pottenbakkersfilmpje.
En ik zit er zelf ook in.
Schooljaar 87/88
Uitzending van Van gewest tot gewest
Bekijk deze YouTube-video![]()
nooit genoegquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Genoeg rustgevend materiaal voor @:loveislikeakissHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kom danquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jaja, heb nog wel wat andere rustgevende dingen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik wilde op het moment een hart tekenen om te gaan borduren maar de kat zegt neequote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als ik de mogelijkheid had op dit moment...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kat wil graag aandacht van jouquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wilde op het moment een hart tekenen om te gaan borduren maar de kat zegt nee![]()
Leuk idee een hart, maar moet even wachten helaas![]()
Ga je paars gebruiken?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
anatomisch correct hartquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kat wil graag aandacht van jou![]()
Leuk idee een hart, maar moet even wachten helaas![]()
Ga je paars gebruiken?
voor in een skelettas
die ik voor 13 oktober af wil hebbenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oh god krijgen we weer halloweenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan is paars geen juiste keuze, tenzij zuurstofgebrekquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
anatomisch correct hart
voor in een skelettas
die ik voor 13 oktober af wil hebben![]()
Gaat dat lukken denk je? Geen idee hoelang het duurt zoiets te maken...Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Dat valt reuze mee hoor althans. Ik vind niet alle mannen gevaarlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat alle mannen levensgevaarlijk zijn, pas op hoor!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je rode en blauwe folie over elkaar doet in een enkele laag wordt het paars. Alleen niet heel intens helaas.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
vandaag halloween kaarsen houder gekochtquote:
en gekeken wat de lush allemaal heeft
mag alleen zelf niets bij de lush kopen
moet eerst mijn stash opmaken
its been 2 yearsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
geen idee, het borduren is vooral het lastige ding denk ikquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan is paars geen juiste keuze, tenzij zuurstofgebrek![]()
Gaat dat lukken denk je? Geen idee hoelang het duurt zoiets te maken...
en alles samenvoegen aan het eind is altijd een uitdaging
maar er is paars
*Lust geen koffie*![]()
Er is zeker paarsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee, het borduren is vooral het lastige ding denk ik
en alles samenvoegen aan het eind is altijd een uitdaging
maar er is paars
[ afbeelding ]Is borduren ook een beetje rustgevend?
Benieuwd naar het resultaat als je klaar bent
Zoveel speel ik het ook nietquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is niet meer level up gegaan vannacht![]()
![]()
borduren is rustgevend in de zin van godver auw jezus waarom zit ik hier draad werk eens meequote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Er is zeker paarsIs borduren ook een beetje rustgevend?
Benieuwd naar het resultaat als je klaar bentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
borduren is rustgevend in de zin van godver auw jezus waarom zit ik hier draad werk eens mee
Maar herkenbaar. Als ik met elektriek aan het spelen ben werken draden ook nooit mee...Maakt de lekkerste wraps :9![]()
ow en nu dan de bonus 'nee poes dat is geen speelgoed' hindernisquote:![]()
*Lust geen koffie*![]()
Nohquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ow en nu dan de bonus 'nee poes dat is geen speelgoed' hindernis
[ afbeelding ]![]()
En inderdaad, niet alle touw is speelgoed
maar vandaag kleurtjes wikkelen
misschien nog basis ontwerp schetsen
en dan uren staren naar hetzelfde ontwerp om het na te makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh, kleurtjes wikkelen. Dat kan ik dan weer welquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar vandaag kleurtjes wikkelen
misschien nog basis ontwerp schetsen
en dan uren staren naar hetzelfde ontwerp om het na te maken![]()
Veel werk, maar vast heel mooi resultaatIk doe het in ieder geval niet na.
ja dmc levert klosjes maar je wil ze op een papiertje hebben om makkelijk af te kunnen wikkelenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oeh, kleurtjes wikkelen. Dat kan ik dan weer wel![]()
Veel werk, maar vast heel mooi resultaatIk doe het in ieder geval niet na.
ach
het houd me van de straatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Scheelt het uiteindelijk veel tijd als je papier gebruikt ipv de klos? Want zo kun je het ook bekijken, zelfde geldt voor automatiseren. Als je er uiteindelijk meer tijd mee bespaard dan het kostte om te ontwikkelen kan het uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dmc levert klosjes maar je wil ze op een papiertje hebben om makkelijk af te kunnen wikkelen
ach
het houd me van de straatMaakt de lekkerste wraps :9![]()
ja want je gebruikt steeds maar een armlengte garen en er zitten 6 garen per keer en je wil er maar 2quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Scheelt het uiteindelijk veel tijd als je papier gebruikt ipv de klos? Want zo kun je het ook bekijken, zelfde geldt voor automatiseren. Als je er uiteindelijk meer tijd mee bespaard dan het kostte om te ontwikkelen kan het uit.
het is ook hetzelfde merk dat de boel zo verkoopt, en dan ook de papiertjes verkoopt
zag ook iemand die een opzetstuk had gemaakt op een boor en ze zo wikkelde
*Lust geen koffie*![]()
"Waar gaat het eigenlijk over?"Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Meer spelen!quote:
Ik heb vandaag geleerd dat er ook dingen her en der op de map liggen zo heb ik een xanax, een blikje munster energydrank en een zwitsers zakmes gevonden
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
er is een map?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meer spelen!
Ik heb vandaag geleerd dat er ook dingen her en der op de map liggen zo heb ik een xanax, een blikje munster energydrank en een zwitsers zakmes gevondenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Au...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
duizenden keren in een hart stekenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Apart, je zou verwachten dat ze het wel even op een papiertje wikkelen als servicequote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja want je gebruikt steeds maar een armlengte garen en er zitten 6 garen per keer en je wil er maar 2
het is ook hetzelfde merk dat de boel zo verkoopt, en dan ook de papiertjes verkoopt
zag ook iemand die een opzetstuk had gemaakt op een boor en ze zo wikkelde![]()
En met een boor kan vast ook als is dat wel beetje brute force voor dit. Ik wikkel spoelen van koper met een opzetstuk voor op een boormachine maar dat is toch anders.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
zachtjes op het knopje drukkenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:39 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Apart, je zou verwachten dat ze het wel even op een papiertje wikkelen als service![]()
En met een boor kan vast ook als is dat wel beetje brute force voor dit. Ik wikkel spoelen van koper met een opzetstuk voor op een boormachine maar dat is toch anders.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BOEM!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zachtjes op het knopje drukkenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja, wist ik ook niet, maar onder city zit dus ook een map ipv het rijtje met alle winkels enzo.quote:
Je moet wel tot minimaal eennalaatste niveau ingezoomd zijn om iets te kunnen vindenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
hoe ziet het eruit als er iets ligt?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wist ik ook niet, maar onder city zit dus ook een map ipv het rijtje met alle winkels enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben hier even niet op mijn plaats geloof ik....Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Euh als een icoontje van datgene, dus voor de xanax een pil.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe ziet het eruit als er iets ligt?
Je moet wel tot minimaal eennalaatste niveau ingezoomd zijn om iets te kunnen vindenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
je bent welkom hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:44 schreef Bargehassus het volgende:
Ik ben hier even niet op mijn plaats geloof ik....
hoe was jouw dag?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon mij negeren, gaat vanzelf wel weer over andere dingenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:44 schreef Bargehassus het volgende:
Ik ben hier even niet op mijn plaats geloof ik....
Of gewoon over iets anders beginnen
Oh, dank je. Wel prima eigenlijk. En jouw?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je bent welkom hoor
hoe was jouw dag?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Okay. Wat is het leukste dat je hebt gedaan vandaag? Of het leukste, waar voel je je het meest tevreden over?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon mij negeren, gaat vanzelf wel weer over andere dingen
Of gewoon over iets anders beginnenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
een map?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meer spelen!
Ik heb vandaag geleerd dat er ook dingen her en der op de map liggen zo heb ik een xanax, een blikje munster energydrank en een zwitsers zakmes gevonden![]()
beetje gewandeld, inspiratie voor een nieuw ideequote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Oh, dank je. Wel prima eigenlijk. En jouw?
dus wel goedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wist ik ook niet, maar onder city zit dus ook een map ipv het rijtje met alle winkels enzo.
Je moet wel tot minimaal eennalaatste niveau ingezoomd zijn om iets te kunnen vinden![]()
![]()
city en dan map maken ipv quick linksquote:
inzoomen en zoekenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wandelen is altijdquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje gewandeld, inspiratie voor een nieuw idee
dus wel goed
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Oh wat een moeilijke vraagquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Okay. Wat is het leukste dat je hebt gedaan vandaag? Of het leukste, waar voel je je het meest tevreden over?
Vandaag was niet zo'n goede dag
Ik heb een vergadering overleefd, dat vond ik al heel wat.
En ik voel me tevreden dat ik net al begonnen ben met spullen voor het weekend bij elkaar rapen.
En jij?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:En elke nacht om 12 uur verschijnen er nieuwe dingen las ikquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
city en dan map maken ipv quick links
inzoomen en zoekenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
hun 12 uurquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
En elke nacht om 12 uur verschijnen er nieuwe dingen las ik
is daar nu pas 7Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sorry om dat te horen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wat een moeilijke vraag
Vandaag was niet zo'n goede dag
Ik heb een vergadering overleefd, dat vond ik al heel wat.
En ik voel me tevreden dat ik net al begonnen ben met spullen voor het weekend bij elkaar rapen.
En jij?![]()
Ja, we zijn bezig met een nieuw (beleggings)systeem hier en heb vandaag toch wel weer een paar flinke stappen gezet, vind ik, om het beter te begrijpen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Beleggingssysteem, werk je in de financiële sector?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Sorry om dat te horen.![]()
Ja, we zijn bezig met een nieuw (beleggings)systeem hier en heb vandaag toch wel weer een paar flinke stappen gezet, vind ik, om het beter te begrijpen.
Of in een broodjeszaak?
ik vond het wel een lieve vraag
vragen naar een positief element van iemands dag is specifiek en benadrukt positieve gedachte patronenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Financiele sector.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beleggingssysteem, werk je in de financiële sector?
Of in een broodjeszaak?
Maar een goed broodje hou ik ook wel van. Maar dan om te eten.
Stab stab stab stab stab.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
borduren is rustgevend in de zin van godver auw jezus waarom zit ik hier draad werk eens mee🐙![]()
Heel belangrijk inderdaad gezien negatieve vaak de boventoon voert.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
vragen naar een positief element van iemands dag is specifiek en benadrukt positieve gedachte patronenMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Bij mij is het alles of niets toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zachtjes op het knopje drukken
kan zo naar de Eftelingquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:00 schreef maily het volgende:
Leuk huisje gezien vlakbij Turnhout
[ link | afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
ik zeg nietsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Bij mij is het alles of niets toch?
*Lust geen koffie*![]()
Het is alles of niets....quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Bij mij is het alles of niets toch?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Tomorrow, tomorrow....quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
T heeft blijkbaar ook iets met Tomorrowland te makenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik krijg op reddit wel eens tomorrowland dingen want 'similar to efteling'quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
T heeft blijkbaar ook iets met Tomorrowland te maken
ik vind dat altijd bijzonderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
https://weekend.knack.be/(...)rowland-in-turnhout/quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik krijg op reddit wel eens tomorrowland dingen want 'similar to efteling'
ik vind dat altijd bijzonder![]()
Emergency kit gevonden. Grote map met veel fractions, maar weinig items.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
inzoomen en zoeken
Zitten jullie allemaal in een fraction?![]()
woah je kunt er etenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
https://weekend.knack.be/(...)rowland-in-turnhout/
*Lust geen koffie*![]()
KW en ik zitten bij embersquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Emergency kit gevonden. Grote map met veel fractions, maar weinig items.
Zitten jullie allemaal in een fraction?
amy en mt6 zijn lonersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat wel jaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
vragen naar een positief element van iemands dag is specifiek en benadrukt positieve gedachte patronen
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Linda Roos en Jessica zingen nu in mn hoofd
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
inzoomen en zoeken
na na naquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
na na na na na na naHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog niet in ademnood, hoop ik?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Linda Roos en Jessica zingen nu in mn hoofdHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik had 4 items, beter zoeken!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Emergency kit gevonden. Grote map met veel fractions, maar weinig items.
Zitten jullie allemaal in een fraction?
Niemand zit in een fraction, gij wiskundige. Maar ik zit ook niet in een faction
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had 4 items, beter zoeken!
Niemand zit in een fraction, gij wiskundige. Maar ik zit ook niet in een factionja, faction
![]()
![]()
Nee, ik ben nog bij alles of nietsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nog niet in ademnood, hoop ik?
Bekijk deze YouTube-videoI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Goede tip @loveislikeakiss ik vond net een blikje energydrank van 2,4 miljoenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
There's a fraction to much fiction.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
de teringquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Goede tip @:loveislikeakiss ik vond net een blikje energydrank van 2,4 miljoen
*Lust geen koffie*![]()
Energydrinks gives you wings.quote:
Naar een snellere dood.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Goede tip @:loveislikeakiss ik vond net een blikje energydrank van 2,4 miljoen![]()
Lilak gaat er weer eens met de eer vandoor. Het is dat ik haar zo lief vind, anders had ik het erg gevonden
Ik zag deze, Amiequote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
inzoomen en zoekenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Voelt meer Afterling nu,quote:
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:![]()
Oh wacht, dat was Corry
en die heb ik gevonden door amiequote:
dus allemaal dankzij haar
*Lust geen koffie*![]()
Allemaal Amie bedankenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en die heb ik gevonden door amie
dus allemaal dankzij haar
Waarom koopt niemand mijn blikje energydrankIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ipv dezequote:quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wist ik ook niet, maar onder city zit dus ook een map ipv het rijtje met alle winkels enzo.
Je moet wel tot minimaal eennalaatste niveau ingezoomd zijn om iets te kunnen vinden
Konings doen het niet altijd goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken![]()
Oh wacht, dat was CorryHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja hallo, ik lees niet alles terug hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar Corry wel!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Konings doen het niet altijd goed.
Tent op Paaspop dit jaar was gewoon vol, mocht niemand meer naar binnen. Dus heb Corry moeten missen
Zeker. Maar niet genoeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je betaald voor je harde werk
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je betaald voor je harde werk![]()
dat was ook weer niet nodig
Ik praat MT6 gewoon graag een schuldgevoel aan, zodat hij denkt dat hij nog wat heeft goed te maken
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja hallo, ik lees niet alles terug he
Alleen al mijn posts natuurlijk wel
Heb alweer een cadeautje gestuurdquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
dat was ook weer niet nodig
Ik praat MT6 gewoon graag een schuldgevoel aan, zodat hij denkt dat hij nog wat heeft goed te maken
Ah...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar Corry wel!
Tent op Paaspop dit jaar was gewoon vol, mocht niemand meer naar binnen. Dus heb Corry moeten missen
Geen fan van grootschalige evenementen. Autistje hier,
wij zijn goed bezigquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb alweer een cadeautje gestuurd
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2381 / +129 / +71 / 5184 / 6151 / 0.39
2. FreshFruit / 1691 / +0 / +124 / 1798 / 2499 / 0.68
3. KillemWieft / 1373 / +55 / +138 / 637 / 1021 / 1.34
4. Dotteke / 1309 / +123 / +27 / 2045 / 2535 / 0.52
5. Vino_Tinto / 1052 / +25 / +26 / 2477 / 2989 / 0.35
6. _UserName_ / 1023 / +50 / +28 / 759 / 1034 / 0.99
7. MooieTop6 / 979 / +42 / +50 / 3210 / 3795 / 0.26
8. KoningWouter / 786 / +38 / +11 / 1132 / 1469 / 0.54
9. gebrokenglas / 783 / +16 / +8 / 1785 / 2246 / 0.35
10. JustinK / 665 / +83 / +0 / 1915 / 2064 / 0.32
11. hemarookworst / 564 / +24 / +31 / 903 / 1192 / 0.47
12. Masberum / 517 / +17 / +16 / 458 / 598 / 0.86
13. Dr.Mikey / 487 / +24 / +5 / 199 / 349 / 1.4
14. mario390 / 401 / +0 / +0 / 213 / 324 / 1.24
15. devzero / 387 / +18 / +6 / 522 / 669 / 0.58
16. Bargehassus / 384 / +9 / +3 / 996 / 1156 / 0.33
17. ToT / 365 / +23 / +2 / 1729 / 1979 / 0.18
18. MizzezAmy / 364 / +6 / +16 / 1481 / 1704 / 0.21
19. HappyCharly / 341 / +1 / +0 / 180 / 249 / 1.37
20. DerRabbit / 330 / +0 / +5 / 661 / 849 / 0.39SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:14 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
There's a fraction to much fiction.![]()
Nog steeds op 16.![]()
Onbegrijpelijk.
Ik ben er ook niet altijd fan van, maar muziek meestal wel. Iets als sail ofzo heb ik een stuk minder behoefte om daarbij in de mensenmassa te staan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ah...
Geen fan van grootschalige evenementen. Autistje hier,I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
zo, prostitué slaat even mijn halve leven uit me met een dildo
*Lust geen koffie*![]()
Die mag je zelf aandoen en dan een pic sturenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb alweer een cadeautje gestuurd
Wat...?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, prostitué slaat even mijn halve leven uit me met een dildoHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
is het een stringetje?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die mag je zelf aandoen en dan een pic sturenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik 5, inclusief vakantiequote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:31 schreef Bargehassus het volgende:
Nog steeds op 16.![]()
Onbegrijpelijk.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dunno. Maar mijn lief weet er veel van.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Fijn voor je!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik sta graag op nr 17, bijna doel bereikt
Keihard bolken is het doelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In dit topic? Niet echt. Maar ik vind het wel vermakelijk en je komt er soms leuke mensen tegen.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
DoelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helloquote:
Hoi! Leuke verjaardag gehad?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Het is 10 voor 10Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Denk er om, het water is heet!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem even een noedels soepje.
Een klant? Da's interessant.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Gestuurd!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.quote:
Kaas genoeg.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Gaat goed met je puntjesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan er geen genoeg van krijgenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Puntje d'r in, puntje d'r uit...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
A good heart these days is hard to find.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Boven je is er éénquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:08 schreef Bargehassus het volgende:
A good heart these days is hard to find.
trustenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
En slapen. Welterusten alvastHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, ik ga ook maar eens de binnenkant van mijn oogleden bekijken.
lekker sliepeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik mis @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
rip amyquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: