SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Pinto“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat vrouwen worden lastig gevallen is geen probleem van de vrouwen, het is een mannenprobleem dat we als maatschappij op moeten lossen. Echter kan dat alleen maar als het grotendeel van de mannen ook eens ingaat zien dat ze ook eens na zichzelf als groep moeten kijken en niet alleen individueel zeggen: ja maar ik als individu ben hier niet voor verantwoordelijk.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vrouwen kunnen ook best lastig zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat vrouwen worden lastig gevallen is geen probleem van de vrouwen, het is een mannenprobleem dat we als maatschappij op moeten lossen. Echter kan dat alleen maar als het grotendeel van de mannen ook eens ingaat zien dat ze ook eens na zichzelf als groep moeten kijken en niet alleen individueel zeggen: ja maar ik als individu ben hier niet voor verantwoordelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook weer zoquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hebben toch altijd vakantie? Behalve tijdens carnaval.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dus nu mag generaliseren wel, maar zodra het over anderen groepen gaat niet dus?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat vrouwen worden lastig gevallen is geen probleem van de vrouwen, het is een mannenprobleem dat we als maatschappij op moeten lossen. Echter kan dat alleen maar als het grotendeel van de mannen ook eens ingaat zien dat ze ook eens na zichzelf als groep moeten kijken en niet alleen individueel zeggen: ja maar ik als individu ben hier niet voor verantwoordelijk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moeilijk weer hoor, consequent zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toen was ik 11quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben voor het laatst in 1989 in De Akkers geweest.
Ik kan toch moeilijk over een ander oordelen ook ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als wij maar weten dat wij lieverds zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan toch moeilijk over een ander oordelen ook ?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
In dit geval als het over veiligheid van vrouwen gaat, gaat het letterlijk over vrouwen vs mannen ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dus nu mag generaliseren wel, maar zodra het over anderen groepen gaat niet dus?
Hoe de nuance ligt bij andere problemen is, komt wel ten sprake bij die discussie.Trotste mama van Ambar
En ik 12. Ik moest dat hele teringeind met de metro afleggen om wat spelletjes voor m’n Commodore64 te halen.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Toen kon dat nog.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En ik 12. Ik moest dat hele teringeind met de metro afleggen om wat spelletjes voor m’n Commodore64 te halen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow ja heb nog niet gecheckt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Paiq nog steeds geen voortgangBen je ook nog niet tegengekomen.
Heb nu wel een leuk gesprek met een man, die 10 minuten bij mij vandaan woont
En hij is leuk
Mijn basisschool vriendje had ook commodor64 spelletjesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En ik 12. Ik moest dat hele teringeind met de metro afleggen om wat spelletjes voor m’n Commodore64 te halen.
You go girl.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ja heb nog niet gecheckt.
Heb nu wel een leuk gesprek met een man, die 10 minuten bij mij vandaan woont
En hij is leuk
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
van die twilight cd romsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Games kopiëren, lekker goedkoop.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zou het geen mannenprobleem noemen, maar een maatschappelijk probleem. De individualisering van de samenleving.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat vrouwen worden lastig gevallen is geen probleem van de vrouwen, het is een mannenprobleem dat we als maatschappij op moeten lossen. Echter kan dat alleen maar als het grotendeel van de mannen ook eens ingaat zien dat ze ook eens na zichzelf als groep moeten kijken en niet alleen individueel zeggen: ja maar ik als individu ben hier niet voor verantwoordelijk.
Toen ik werd lastiggevallen op een feestje, was het gewoon een man die naast me ging staan en de grijpgrage handen weg sloeg.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja denk wel dat het tot een date komt. Teveel raakvlakken.quote:
Best erg want wilde de eerste 6-8 maanden niet datenHeette hij Simon?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Games kopiëren, lekker goedkoop.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik had toen maar een 486 en erna een pentium 90. Dus kon 75% vd games sowieso niet draaien..
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Toen je er echter kwam heb je het uitgemaakt?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn basisschool vriendje had ook commodor64 spelletjesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee hij deed kopiëren voor mij. Zodat ik de surfen kon spelenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toen je er echter kwam heb je het uitgemaakt?
Heet je vader Simon? Want het was een volwassen kerel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja denk wel dat het tot een date komt. Teveel raakvlakken.
Best erg want wilde de eerste 6-8 maanden niet daten
[..]
Heette hij Simon?
Ownee mijn basisschool vriendje van 11quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heet je vader Simon? Want het was een volwassen kerel.
Zolang jij mannen als geheel als gevaar ziet, is er geen discussie mogelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit geval als het over veiligheid van vrouwen gaat, gaat het letterlijk over vrouwen vs mannen ja.
Hoe de nuance ligt bij andere problemen is, komt wel ten sprake bij die discussie.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Datenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja denk wel dat het tot een date komt. Teveel raakvlakken.
Best erg want wilde de eerste 6-8 maanden niet daten
[..]
Heette hij Simon?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
In de discussie is het een mooie stok om mee te slaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zolang jij mannen als geheel als gevaar ziet, is er geen discussie mogelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja superengquote:
Maar klikt heel.heel erg. We kunnen niet meer stoppen met appen
Ja nu wel want hij rijdt terug naar Nederland vanuit zuid Frankrijk
Maakt niet uit wat je nodig hebt, bij de Action hebben ze het toch nooit. Althans, dat is mijn ervaring. Action is zo’n zaak die je verlaat met een tas vol shit behalve datgene waarnaar je op zoek was.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Moet naar de action. Maar weet niet meer wat ik moest halenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh, gaat het weer over femicide enzo?
Gewoon gewapend over straat lopen, probleem opgelost:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik heb wel een pannensponsje nodigquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je nodig hebt, bij de Action hebben ze het toch nooit. Althans, dat is mijn ervaring. Action is zo’n zaak die je verlaat met een tas vol shit behalve datgene waarnaar je op zoek was.
Ik zie mannen niet als gevaarquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zolang jij mannen als geheel als gevaar ziet, is er geen discussie mogelijk.
Trotste mama van Ambar
Deze heb ik gezien.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:47 schreef ToT het volgende:
Oh, gaat het weer over femicide enzo?
Gewoon gewapend over straat lopen, probleem opgelost:
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pillenkoerier.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja supereng
Voor een date ja?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb wel een pannensponsje nodig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hebben ze niet. Let maar op.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb wel een pannensponsje nodigProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Men kijkt maar. Deze hele discussie wordt gewoon weer misbruikt om verder te polariserenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de discussie is het een mooie stok om mee te slaan.
Mij is jarenlang geleerd dat je geen hele groepen negatief mag zien omdat er een paar rotte appels in zitten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Diverse kanalen hebben het er over.quote:
The Body Language Guy moet zichzelf echt inhouden bij het pratne over dit filmpje en de Reddit reacties er over: die arme asielzoekers moeten zich vandaag de dag bewapenen om zichzelf te beschermen tegen bewapende tienergrietjes als haar die zo angstig reageren als ze zo creepy benaderd en gefilmd worden.![]()
Nee met zn zoon van 14 op vakantie geweestquote:Neequote:voor mijn pan
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit geval als het over veiligheid van vrouwen gaat, gaat het letterlijk over vrouwen vs mannen ja.
Hoe de nuance ligt bij andere problemen is, komt wel ten sprake bij die discussie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie mannen niet als gevaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We weten het over 45 minuten. En dsn maak ik een fotoquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hebben ze niet. Let maar op.
Ze was er klaar voor in ieder geval. Hier zal best ook iets aan vooraf zijn gegaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Diverse kanalen hebben het er over.
The Body Language Guy moet zichzelf echt inhouden bij het pratne over dit filmpje en de Reddit reacties er over: die arme asielzoekers moeten zich vandaag de dag bewapenen om zichzelf te beschermen tegen bewapende tienergrietjes als haar die zo angstig reageren als ze zo creepy benaderd en gefilmd worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Absoluut, ja!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze was er klaar voor in ieder geval. Hier zal best ook iets aan vooraf zijn gegaan.![]()
Ah, je krijgt er een bonus tiener bijquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee met zn zoon van 14 op vakantie geweest
[..]
Neevoor mijn pan
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ga je helemaal naar Utrecht of zo?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
We weten het over 45 minuten. En dsn maak ik een fotoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kimpiequote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je helemaal naar Utrecht of zo?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lang leve mijn autisme die me altijd dwingt om twee uur eerder te vertrekken dan eigenlijk nodig is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah, je krijgt er een bonus tiener bij
Maar 14 is niet ergbeter dan baby en kleine kutkinderen
Ik sta op de loopband stapjes te makenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je helemaal naar Utrecht of zo?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Je kunt er vanaf stappen en naar de Action lopen. Die stappen tellen ook mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Maar 14 is niet ergbeter dan baby en kleine kutkinderen
[..]
Ik sta op de loopband stapjes te makenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Saar on the beach.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja kan. Ga ik zo doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je kunt er vanaf stappen en naar de Action lopen. Die stappen tellen ook mee.
De Wibra heeft leuke schuursponsjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik moet die met dat roze hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Wibra heeft leuke schuursponsjes.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja supereng
Snel voor een date afspreken dan, je kan het maar gehad hebben
Mijn ervaring is juist dat de action vaak wel heeft wat ik zoek. En heel veel wat ik niet zoek, maar toch kan gebruikenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hebben ze niet. Let maar op.
Scrub daddy`s.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik moet die met dat roze hebben
Noord?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
Gaaf, een Koreaanse gaming platform is geinteresseerd in mijn spel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou hij wil morgen na de efteling elkaar effe snel zienquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Snel voor een date afspreken dan, je kan het maar gehad hebben
Heb je een spel gemaakt?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
Gaaf, een Koreaanse gaming platform is geinteresseerd in mijn spel
Met AI?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
Gaaf, een Koreaanse gaming platform is geinteresseerd in mijn spel
Ja, jaren geleden al. Coin Treasures.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je een spel gemaakt?
Met AI?![]()
Oh, daar zou ik zelf niet zo op zitten te wachten als ik al een hele dag door de Efteling rondgelopen heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou hij wil morgen na de efteling elkaar effe snel zien
Maar ik vind eerste dates sowieso wat stressvol
Leuk, heb je het te koop aangeboden? Neem aan dat ze niet zo maar bij je aankloppenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, jaren geleden al. Coin Treasures.
Ik zei al. Ik weet niet hoelaat ik in spijkenisse benquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik zelf niet zo op zitten te wachten als ik al een hele dag door de Efteling rondgelopen heb.
Ik begon op 4,99 per spelletje.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk, heb je het te koop aangeboden? Neem aan dat ze niet zo maar bij je aankloppen
Maar toen ging ik weer te veel over mijn grenzen aan en kon het onderhoud niet voort zetten en heb ik hem gratis gemaakt.
Was vooral erg leuk en leerzaam om te doen.
Maar hij staat dus ook op Steam, daar hebben ze me op gevonden.![]()
![]()
Oh ja, is de Efteling nog tot 22 uur open? Dan kan het wel eens laat wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zei al. Ik weet niet hoelaat ik in spijkenisse ben
Ah op die manier, geen idee hoe dat allemaal werkt en wat het precies betekent dat ze interesse hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik begon op 4,99 per spelletje.
Maar toen ging ik weer te veel over mijn grenzen aan en kon het onderhoud niet voort zetten en heb ik hem gratis gemaakt.
Was vooral erg leuk en leerzaam om te doen.
Maar hij staat dus ook op Steam, daar hebben ze me op gevonden.
Wel leuk!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
21 uur morgenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, is de Efteling nog tot 22 uur open? Dan kan het wel eens laat worden
@KillemWieft
We gaan een conference call plannen en dan hoor ik meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah op die manier, geen idee hoe dat allemaal werkt en wat het precies betekent dat ze interesse hebben.
Wel leuk!![]()
Gaan jullie ook naar Freak night ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Panne heeft iets wat Blankenberge niet heeft.
Rust.
Het breedste strand van België is te vinden in De Panne, met een breedte die bij eb kan oplopen tot 425 meter. Dit uitgestrekte zandgebied aan de Franse grens biedt veel ruimte voor wandelingen, watersporten zoals strandzeilen en is een geliefde plek voor natuurliefhebbers in het aangrenzende duinengebied De Westhoek.Werewolf![]()
Strandzeilen.
Spannend!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We gaan een conference call plannen en dan hoor ik meer.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wat goed KW.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We gaan een conference call plannen en dan hoor ik meer.
Daarom eerst jaren met iemand online pratenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik zelf niet zo op zitten te wachten als ik al een hele dag door de Efteling rondgelopen heb.
Maar ik vind eerste dates sowieso wat stressvol
Maar dan wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daarom eerst jaren met iemand online praten
Geen idee eigenlijk.🐙![]()
Bij Efteling haakte ik al af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga volgende weekquote:
Lekker ite.quote:
Hee wat?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sociaal zijn?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze geniet op het strand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ken Saar al sinds UTO, zou haar nooit pesten . Wat loop jij nou te stoken zeg.quote:
Fruit is liefquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken Saar al sinds UTO, zou haar nooit pesten . Wat loop jij nou te stoken zeg.Werewolf![]()
Jij ook deene.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent haar zelf aan het pesten, pipoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik moet wel lachen om het woord : Pipo.
Die ga ik er in houden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vannacht had ik al bootbestuurder geleerd.
@drakin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
niet!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je bent haar zelf aan het pesten, pipoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Toch wel pipo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
jullie plaatsen haar foto's hier! Echt niet lief hoor!quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is een stevige maaltijd.quote:
Huh doet ze zelf toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:18 schreef Paul het volgende:
[..]
jullie plaatsen haar foto's hier! Echt niet lief hoor!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Robquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:17 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe ik zelf welquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:18 schreef Paul het volgende:
[..]
jullie plaatsen haar foto's hier! Echt niet lief hoor!Werewolf![]()
Hey Robquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:17 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wat een liefde weer <3quote:You were sent a Dahlia from KoningWouterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ten eerste : Neequote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:18 schreef Paul het volgende:
[..]
jullie plaatsen haar foto's hier! Echt niet lief hoor!
Ten tweede: Jij plaatst mijn volledige naam hier.
Pipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
oh dacht dat jullie zo foto's zo van een beroemde internetmeid aan het plaatsen waren
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Bye byequote:
Paul
![]()
ohhhh wist niet dat jij zoeen beroemde mevrouw wasquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
@devzero had vannacht betere verhalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
ugh moet 250 kogels gebruiken voor een missie
![]()
![]()
die is niet meer level up gegaan vannachtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:devzero had vannacht betere verhalen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
maar ga maar eens klaarmaken om naar de stad te lopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stapjes komen niet vanzelf.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar ga maar eens klaarmaken om naar de stad te lopen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
in de middag een bui maar voelt als 25 gradenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
effe het weer checken voor morgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in de middag een bui maar voelt als 25 graden
Gentle breeze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
From south west.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@KoningWouter wanneer gaan we verhuizen naar iets groters?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dit is mijn festival weer check appquote:
Deze voorspelt al jaren alles goed.
Sta ik in een poncho de housuhhhhhh, wordt de rest zeiknatIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
als je beetje kunt plannen pak je net voor de bui de danse macabre, of de fata morgana, of je gaat keihard en neemt een PiranaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
als je beetje kunt plannen pak je net voor de bui de danse macabre, of de fata morgana, of je gaat keihard en neemt een Pirana
Ow ik heb btw plan van aanpak ontvangen van werkgever
Jaren geleden bij een Dancevalley was er op het eind een wolkbreuk. Zaten we met 6 man in de auto. Dikke chaos.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dit is mijn festival weer check app
Deze voorspelt al jaren alles goed.
Sta ik in een poncho de housuhhhhhh, wordt de rest zeiknat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dat zijn ze verplicht
die van mij ook net weer geupdateHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Plan van aanpak om btw te ontwijken?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ik heb btw plan van aanpak ontvangen van werkgever
Die wil ik ook wel
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jaren geleden bij een Dancevalley was er op het eind een wolkbreuk. Zaten we met 6 man in de auto. Dikke chaos.6 man
In wat voor auto
Hopelijk groot genoeg
Ja weet ik, maar krijg al kriebels als ik dit lees :quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja dat zijn ze verplicht
die van mij ook net weer geupdateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Het is een plan, jij maakt de keuze.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ik heb btw plan van aanpak ontvangen van werkgever“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ik 15 miljoen $ bij elkaar heb geschraaptquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:koningwouter wanneer gaan we verhuizen naar iets groters?
We moeten ook de upgrades hebben dus wordt het nog duurder![]()
Ja mar ik weet het allemaal niet. Geen zin om hier vandaag over na te denkenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is een plan, jij maakt de keuze.
Wil het schuiven naar vrijdag of zelfs maandag
Leg het dan maar even weg ook dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja mar ik weet het allemaal niet. Geen zin om hier vandaag over na te denken
Wil het schuiven naar vrijdag of zelfs maandag
ja misschien even met iemand invullenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leg het dan maar even weg ook dan.
ik heb 25 nu maar wil mijn spaarpot niet open makenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als ik 15 miljoen $ bij elkaar heb geschraapt
We moeten ook de upgrades hebben dus wordt het nog duurder
dacht dat jij vet veel doekoes zou verdienen nu je zoveel reistHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou hier ook niet blij mee zijn. Maar het is wel het einddoel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja misschien even met iemand invullen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huh?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou hier ook niet blij mee zijn. Maar het is wel het einddoel.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
kan goed zijn dat het bedrijf geen culturefit meer gaat zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou hier ook niet blij mee zijn. Maar het is wel het einddoel.
maar spoor 2 gaan ze pas na een jaar ziekte inzettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als in ,ergens naar toe werken op zijn tijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja of VSO? Dat is eigenlijk wel wat ik wilquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan goed zijn dat het bedrijf geen culturefit meer gaat zijn
maar spoor 2 gaan ze pas na een jaar ziekte inzetten
Ik wil niet meer terug bij dat bedrijf
Ik snapquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in ,ergens naar toe werken op zijn tijd.
Warm hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
voor nu nog je rust nemen, je kunt ook zelfstandig kijken om te solliciteren enzoquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja of VSO? Dat is eigenlijk wel wat ik wil
Ik wil niet meer terug bij dat bedrijf
[..]
Ik snapHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan trek je wat uit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn stringetje?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja eerst die wft cursus afronden.....quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor nu nog je rust nemen, je kunt ook zelfstandig kijken om te solliciteren enzo
Ja rust nemenis dat keuze 1
ja en dan voor 30k op de itemmarkt verkopenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoeveel dagen moet ik dat stringetje dragen dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en dan voor 30k op de itemmarkt verkopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of deze dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
volgens chatgpt 2 tot 3 dagenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoeveel dagen moet ik dat stringetje dragen dan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zij zegt nee maar ik zeg jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Best viesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens chatgpt 2 tot 3 dagenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Of deze dan:dat ze kortzichtig waren wist je toch al ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb 25 nu maar wil mijn spaarpot niet open maken
dacht dat jij vet veel doekoes zou verdienen nu je zoveel reist25? Hoe kom je daar aan dan?
Ik vind dat die crimes niet echt heel veel opleveren. Door slim te traden wordt je het rijkst denk ik.
Reizen doe ik eigenlijk alleen 's nachts omdat je dan 2 uur niets meer kunt. Maar moet het allemaal nog een beetje uitzoeken.
Maar hoe kom jij in godsnaam zo snel op 25 miljoen?![]()
![]()
Ja dat welquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat ze kortzichtig waren wist je toch al ?Pfffffff
Ow en deze bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze zegt nee
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]25? Hoe kom je daar aan dan?
Ik vind dat die crimes niet echt heel veel opleveren. Door slim te traden wordt je het rijkst denk ik.
Reizen doe ik eigenlijk alleen 's nachts omdat je dan 2 uur niets meer kunt. Maar moet het allemaal nog een beetje uitzoeken.
Maar hoe kom jij in godsnaam zo snel op 25 miljoen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens chatgpt 2 tot 3 dagen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zit op een networth van 4,5 miljoen en ben pas een uur geleden met stocks begonnenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
Maar hoe kom jij in godsnaam zo snel op 25 miljoen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
beetje gokken beetje crimes beetje items verkopenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
Maar hoe kom jij in godsnaam zo snel op 25 miljoen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou dat lukt mij niet hoor. Maar ik doe ook iets verkeerd met dat reizen volgens mij. Want ik heb niet meer dan 50-100k gekregen door bloemen te verkopen.quote:![]()
oh ben nog niet eens begonnen aan stocksquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zit op een networth van 4,5 miljoen en ben pas een uur geleden met stocks begonnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Netjes hoor!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zit op een networth van 4,5 miljoen en ben pas een uur geleden met stocks begonnen![]()
Ik ben het meer gaan doen omdat ik 2 miljoen handje contantje had en kan pas over 3 dagen weer wat op de bank mikkenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ben nog niet eens begonnen aan stocksIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik weet nu al 1 ding van dat spel. Nooit trouwen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet nu al 1 ding van dat spel. Nooit trouwen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik gebruik het als een spaarpot waar je geld in en uit kunt trekken. Moet je wel fee betalen elke sale maar zo kun je wel je geld wat niet afgepakt kan worden beschermen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ben nog niet eens begonnen aan stocks
En die grafiek gaat alleen maar omhoog van de stocks. Dus investeren is een hele goede optie nu.![]()
hoezo? is keimooiquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet nu al 1 ding van dat spel. Nooit trouwen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nooit aan het spel beginnenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet nu al 1 ding van dat spel. Nooit trouwen.
zit te denken om na level 14 hold te doen
want als je onder de 15 bent denken ze dat je nog niet volledig meedoet enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
heb liever de korte casual games waar je even snel met elkaar kan spelen, net als eitjes schieten en skribblUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja even snel wasje draaien voor de kleding die ik morgen aan doe
ga je morgen wat speciaals doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja even snel wasje draaien voor de kleding die ik morgen aan doeUw ADH vitamine Worst
Ik ga wel anoniem items verkopen denk, zat te lezen dat je een groot doelwit bent als je dure dingen gaat verkopenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit te denken om na level 14 hold te doen
want als je onder de 15 bent denken ze dat je nog niet volledig meedoet enzoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eftelingquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je morgen wat speciaals doen?
Wat een wachttijden daar vandaag
Er is een tijd voor alles.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Succes gegarandeerd!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daarom eerst jaren met iemand online praten
ja hoe gaan dingen anoniem?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga wel anoniem items verkopen denk, zat te lezen dat je een groot doelwit bent als je dure dingen gaat verkopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
baron is druk maar die gaat ook lang dicht binnenkortquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon het vinkje 'sell anonymous' aanvinken, kost je wel 5% extraquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja hoe gaan dingen anoniem?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben gewend om overal door te kunnen lopen, ga echt geen 50 minuten wachten voor ietsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
baron is druk maar die gaat ook lang dicht binnenkort
Zolang het morgen maar niet isquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgende week geloof ik, precies als ik gaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb maar 200k aan monnies, networth is wel 10 miljoen
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb maar 200k aan monnies, networth is wel 10 miljoenhoezo moet ik dan een villa voor je kopen, man3
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2347 / +129 / +37 / 5137 / 6091 / 0.39
2. FreshFruit / 1689 / +0 / +122 / 1790 / 2488 / 0.68
3. KillemWieft / 1373 / +55 / +138 / 631 / 1014 / 1.35
4. Dotteke / 1296 / +123 / +14 / 2009 / 2485 / 0.52
5. Vino_Tinto / 1049 / +25 / +23 / 2467 / 2974 / 0.35
6. _UserName_ / 1023 / +50 / +28 / 759 / 1034 / 0.99
7. MooieTop6 / 971 / +42 / +42 / 3186 / 3760 / 0.26
8. KoningWouter / 786 / +38 / +11 / 1132 / 1469 / 0.54
9. gebrokenglas / 775 / +16 / +0 / 1771 / 2230 / 0.35
10. JustinK / 665 / +83 / +0 / 1915 / 2064 / 0.32
11. hemarookworst / 553 / +24 / +20 / 875 / 1152 / 0.48
12. Masberum / 517 / +17 / +16 / 458 / 598 / 0.86
13. Dr.Mikey / 487 / +24 / +5 / 197 / 347 / 1.4
14. mario390 / 401 / +0 / +0 / 213 / 324 / 1.24
15. devzero / 386 / +18 / +5 / 516 / 663 / 0.58
16. Bargehassus / 381 / +9 / +0 / 972 / 1127 / 0.34
17. ToT / 364 / +23 / +1 / 1720 / 1969 / 0.18
18. MizzezAmy / 354 / +6 / +6 / 1450 / 1667 / 0.21
19. HappyCharly / 341 / +1 / +0 / 180 / 249 / 1.37
20. DerRabbit / 326 / +0 / +1 / 648 / 832 / 0.39SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Omdat ik met wat mijn persoontje waard is geen huis kan kopen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]hoezo moet ik dan een villa voor je kopen, man3
Ik heb nu 734quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik met wat mijn persoontje waard is geen huis kan kopen?
Zijn we in gemeenschap van goederen getrouwd, @MizzezAmy?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar komen we wel achter als we gaan scheidenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:37 schreef MooieTop6 het volgende:
Zijn we in gemeenschap van goederen getrouwd, @:MizzezAmy?
Zou wel leuk zijn als het spel daar ook iets voor ingebouwd heeftI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Las gisteren een verhaal van een man die na 2 maanden relatie zn toenmalige vriendin een kitten had gegeven. Na 6 maanden relatie gingen ze weer uit elkaar, kreeg hij van haar betaalverzoek voor 250 euro per maand aan kat-alimentatie
Op fok?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil klieren, maar dat mag nietIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja de laatste keer moest ik op vakantiequote:Trotste mama van Ambar
ik heb al klierenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil klieren, maar dat mag nietUw ADH vitamine Worst
Paul
![]()
Paul
![]()
Ik wil hier een antwoord op geven, bestaande uit een paar letters, maar dat durf ik niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil klieren, maar dat mag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil hier een antwoord op geven, bestaande uit een paar letters, maar dat durf ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
er is anders al iemand anders aan het klieren
Nou is het de vraag of iemand een huisdier cadeau doen als je diegene nog maar twee maanden date om te beginnen al een goed idee is.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Las gisteren een verhaal van een man die na 2 maanden relatie zn toenmalige vriendin een kitten had gegeven. Na 6 maanden relatie gingen ze weer uit elkaar, kreeg hij van haar betaalverzoek voor 250 euro per maand aan kat-alimentatie🐙![]()
it's giving red flagsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou is het de vraag of iemand een huisdier cadeau doen als je diegene nog maar twee maanden date om te beginnen al een goed idee is.Trotste mama van Ambar
Paul
![]()
en in de nacht is er ook al altijd iemand anders aan het klieren met slechts wat nikszeggende lettersUw ADH vitamine Worst
Paul
![]()
Paul
![]()
jaaaaaaaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
en in de nacht is er ook al altijd iemand anders aan het klieren met slechts wat nikszeggende letters
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Man3quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Las gisteren een verhaal van een man die na 2 maanden relatie zn toenmalige vriendin een kitten had gegeven. Na 6 maanden relatie gingen ze weer uit elkaar, kreeg hij van haar betaalverzoek voor 250 euro per maand aan kat-alimentatieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
TR gemachtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja de laatste keer moest ik op vakantie
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil hier een antwoord op geven, bestaande uit een paar letters, maar dat durf ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die is morgen pas thuisquote:
Ouders waren gisteren 48 jaar getrouwd. Dus we gaan met de familie uiteten
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee die is morgen pas thuis
Ouders waren gisteren 48 jaar getrouwd. Dus we gaan met de familie uitetenGezellig
Maakt de lekkerste wraps :9
Forum Opties Forumhop: Hop naar: