SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Pinto“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat vrouwen worden lastig gevallen is geen probleem van de vrouwen, het is een mannenprobleem dat we als maatschappij op moeten lossen. Echter kan dat alleen maar als het grotendeel van de mannen ook eens ingaat zien dat ze ook eens na zichzelf als groep moeten kijken en niet alleen individueel zeggen: ja maar ik als individu ben hier niet voor verantwoordelijk.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vrouwen kunnen ook best lastig zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat vrouwen worden lastig gevallen is geen probleem van de vrouwen, het is een mannenprobleem dat we als maatschappij op moeten lossen. Echter kan dat alleen maar als het grotendeel van de mannen ook eens ingaat zien dat ze ook eens na zichzelf als groep moeten kijken en niet alleen individueel zeggen: ja maar ik als individu ben hier niet voor verantwoordelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook weer zoquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hebben toch altijd vakantie? Behalve tijdens carnaval.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dus nu mag generaliseren wel, maar zodra het over anderen groepen gaat niet dus?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat vrouwen worden lastig gevallen is geen probleem van de vrouwen, het is een mannenprobleem dat we als maatschappij op moeten lossen. Echter kan dat alleen maar als het grotendeel van de mannen ook eens ingaat zien dat ze ook eens na zichzelf als groep moeten kijken en niet alleen individueel zeggen: ja maar ik als individu ben hier niet voor verantwoordelijk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moeilijk weer hoor, consequent zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toen was ik 11quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben voor het laatst in 1989 in De Akkers geweest.
Ik kan toch moeilijk over een ander oordelen ook ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als wij maar weten dat wij lieverds zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan toch moeilijk over een ander oordelen ook ?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
In dit geval als het over veiligheid van vrouwen gaat, gaat het letterlijk over vrouwen vs mannen ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dus nu mag generaliseren wel, maar zodra het over anderen groepen gaat niet dus?
Hoe de nuance ligt bij andere problemen is, komt wel ten sprake bij die discussie.Trotste mama van Ambar
En ik 12. Ik moest dat hele teringeind met de metro afleggen om wat spelletjes voor m’n Commodore64 te halen.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Toen kon dat nog.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En ik 12. Ik moest dat hele teringeind met de metro afleggen om wat spelletjes voor m’n Commodore64 te halen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow ja heb nog niet gecheckt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Paiq nog steeds geen voortgangBen je ook nog niet tegengekomen.
Heb nu wel een leuk gesprek met een man, die 10 minuten bij mij vandaan woont
En hij is leuk
Mijn basisschool vriendje had ook commodor64 spelletjesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En ik 12. Ik moest dat hele teringeind met de metro afleggen om wat spelletjes voor m’n Commodore64 te halen.
You go girl.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ja heb nog niet gecheckt.
Heb nu wel een leuk gesprek met een man, die 10 minuten bij mij vandaan woont
En hij is leuk
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
van die twilight cd romsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Games kopiëren, lekker goedkoop.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zou het geen mannenprobleem noemen, maar een maatschappelijk probleem. De individualisering van de samenleving.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat vrouwen worden lastig gevallen is geen probleem van de vrouwen, het is een mannenprobleem dat we als maatschappij op moeten lossen. Echter kan dat alleen maar als het grotendeel van de mannen ook eens ingaat zien dat ze ook eens na zichzelf als groep moeten kijken en niet alleen individueel zeggen: ja maar ik als individu ben hier niet voor verantwoordelijk.
Toen ik werd lastiggevallen op een feestje, was het gewoon een man die naast me ging staan en de grijpgrage handen weg sloeg.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja denk wel dat het tot een date komt. Teveel raakvlakken.quote:
Best erg want wilde de eerste 6-8 maanden niet datenHeette hij Simon?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Games kopiëren, lekker goedkoop.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik had toen maar een 486 en erna een pentium 90. Dus kon 75% vd games sowieso niet draaien..
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Toen je er echter kwam heb je het uitgemaakt?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn basisschool vriendje had ook commodor64 spelletjesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee hij deed kopiëren voor mij. Zodat ik de surfen kon spelenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toen je er echter kwam heb je het uitgemaakt?
Heet je vader Simon? Want het was een volwassen kerel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja denk wel dat het tot een date komt. Teveel raakvlakken.
Best erg want wilde de eerste 6-8 maanden niet daten
[..]
Heette hij Simon?
Ownee mijn basisschool vriendje van 11quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heet je vader Simon? Want het was een volwassen kerel.
Zolang jij mannen als geheel als gevaar ziet, is er geen discussie mogelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit geval als het over veiligheid van vrouwen gaat, gaat het letterlijk over vrouwen vs mannen ja.
Hoe de nuance ligt bij andere problemen is, komt wel ten sprake bij die discussie.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Datenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja denk wel dat het tot een date komt. Teveel raakvlakken.
Best erg want wilde de eerste 6-8 maanden niet daten
[..]
Heette hij Simon?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
In de discussie is het een mooie stok om mee te slaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zolang jij mannen als geheel als gevaar ziet, is er geen discussie mogelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja superengquote:
Maar klikt heel.heel erg. We kunnen niet meer stoppen met appen
Ja nu wel want hij rijdt terug naar Nederland vanuit zuid Frankrijk
Maakt niet uit wat je nodig hebt, bij de Action hebben ze het toch nooit. Althans, dat is mijn ervaring. Action is zo’n zaak die je verlaat met een tas vol shit behalve datgene waarnaar je op zoek was.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Moet naar de action. Maar weet niet meer wat ik moest halenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh, gaat het weer over femicide enzo?
Gewoon gewapend over straat lopen, probleem opgelost:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik heb wel een pannensponsje nodigquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je nodig hebt, bij de Action hebben ze het toch nooit. Althans, dat is mijn ervaring. Action is zo’n zaak die je verlaat met een tas vol shit behalve datgene waarnaar je op zoek was.
Ik zie mannen niet als gevaarquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zolang jij mannen als geheel als gevaar ziet, is er geen discussie mogelijk.
Trotste mama van Ambar
Deze heb ik gezien.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:47 schreef ToT het volgende:
Oh, gaat het weer over femicide enzo?
Gewoon gewapend over straat lopen, probleem opgelost:
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pillenkoerier.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja supereng
Voor een date ja?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb wel een pannensponsje nodig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hebben ze niet. Let maar op.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb wel een pannensponsje nodigProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Men kijkt maar. Deze hele discussie wordt gewoon weer misbruikt om verder te polariserenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de discussie is het een mooie stok om mee te slaan.
Mij is jarenlang geleerd dat je geen hele groepen negatief mag zien omdat er een paar rotte appels in zitten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Diverse kanalen hebben het er over.quote:
The Body Language Guy moet zichzelf echt inhouden bij het pratne over dit filmpje en de Reddit reacties er over: die arme asielzoekers moeten zich vandaag de dag bewapenen om zichzelf te beschermen tegen bewapende tienergrietjes als haar die zo angstig reageren als ze zo creepy benaderd en gefilmd worden.![]()
Nee met zn zoon van 14 op vakantie geweestquote:Neequote:voor mijn pan
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit geval als het over veiligheid van vrouwen gaat, gaat het letterlijk over vrouwen vs mannen ja.
Hoe de nuance ligt bij andere problemen is, komt wel ten sprake bij die discussie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie mannen niet als gevaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We weten het over 45 minuten. En dsn maak ik een fotoquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hebben ze niet. Let maar op.
Ze was er klaar voor in ieder geval. Hier zal best ook iets aan vooraf zijn gegaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Diverse kanalen hebben het er over.
The Body Language Guy moet zichzelf echt inhouden bij het pratne over dit filmpje en de Reddit reacties er over: die arme asielzoekers moeten zich vandaag de dag bewapenen om zichzelf te beschermen tegen bewapende tienergrietjes als haar die zo angstig reageren als ze zo creepy benaderd en gefilmd worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Absoluut, ja!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze was er klaar voor in ieder geval. Hier zal best ook iets aan vooraf zijn gegaan.![]()
Ah, je krijgt er een bonus tiener bijquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee met zn zoon van 14 op vakantie geweest
[..]
Neevoor mijn pan
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ga je helemaal naar Utrecht of zo?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
We weten het over 45 minuten. En dsn maak ik een fotoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kimpiequote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je helemaal naar Utrecht of zo?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lang leve mijn autisme die me altijd dwingt om twee uur eerder te vertrekken dan eigenlijk nodig is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah, je krijgt er een bonus tiener bij
Maar 14 is niet ergbeter dan baby en kleine kutkinderen
Ik sta op de loopband stapjes te makenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je helemaal naar Utrecht of zo?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Je kunt er vanaf stappen en naar de Action lopen. Die stappen tellen ook mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Maar 14 is niet ergbeter dan baby en kleine kutkinderen
[..]
Ik sta op de loopband stapjes te makenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Saar on the beach.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja kan. Ga ik zo doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je kunt er vanaf stappen en naar de Action lopen. Die stappen tellen ook mee.
De Wibra heeft leuke schuursponsjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik moet die met dat roze hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Wibra heeft leuke schuursponsjes.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja supereng
Snel voor een date afspreken dan, je kan het maar gehad hebben
Mijn ervaring is juist dat de action vaak wel heeft wat ik zoek. En heel veel wat ik niet zoek, maar toch kan gebruikenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hebben ze niet. Let maar op.
Scrub daddy`s.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik moet die met dat roze hebben
Noord?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
Gaaf, een Koreaanse gaming platform is geinteresseerd in mijn spel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou hij wil morgen na de efteling elkaar effe snel zienquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Snel voor een date afspreken dan, je kan het maar gehad hebben
Heb je een spel gemaakt?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
Gaaf, een Koreaanse gaming platform is geinteresseerd in mijn spel
Met AI?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
Gaaf, een Koreaanse gaming platform is geinteresseerd in mijn spel
Ja, jaren geleden al. Coin Treasures.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je een spel gemaakt?
Met AI?![]()
Oh, daar zou ik zelf niet zo op zitten te wachten als ik al een hele dag door de Efteling rondgelopen heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou hij wil morgen na de efteling elkaar effe snel zien
Maar ik vind eerste dates sowieso wat stressvol
Leuk, heb je het te koop aangeboden? Neem aan dat ze niet zo maar bij je aankloppenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, jaren geleden al. Coin Treasures.
Ik zei al. Ik weet niet hoelaat ik in spijkenisse benquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik zelf niet zo op zitten te wachten als ik al een hele dag door de Efteling rondgelopen heb.
Ik begon op 4,99 per spelletje.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk, heb je het te koop aangeboden? Neem aan dat ze niet zo maar bij je aankloppen
Maar toen ging ik weer te veel over mijn grenzen aan en kon het onderhoud niet voort zetten en heb ik hem gratis gemaakt.
Was vooral erg leuk en leerzaam om te doen.
Maar hij staat dus ook op Steam, daar hebben ze me op gevonden.![]()
![]()
Oh ja, is de Efteling nog tot 22 uur open? Dan kan het wel eens laat wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zei al. Ik weet niet hoelaat ik in spijkenisse ben
Ah op die manier, geen idee hoe dat allemaal werkt en wat het precies betekent dat ze interesse hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik begon op 4,99 per spelletje.
Maar toen ging ik weer te veel over mijn grenzen aan en kon het onderhoud niet voort zetten en heb ik hem gratis gemaakt.
Was vooral erg leuk en leerzaam om te doen.
Maar hij staat dus ook op Steam, daar hebben ze me op gevonden.
Wel leuk!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
21 uur morgenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, is de Efteling nog tot 22 uur open? Dan kan het wel eens laat worden
@KillemWieft
We gaan een conference call plannen en dan hoor ik meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah op die manier, geen idee hoe dat allemaal werkt en wat het precies betekent dat ze interesse hebben.
Wel leuk!![]()
Gaan jullie ook naar Freak night ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Panne heeft iets wat Blankenberge niet heeft.
Rust.
Het breedste strand van België is te vinden in De Panne, met een breedte die bij eb kan oplopen tot 425 meter. Dit uitgestrekte zandgebied aan de Franse grens biedt veel ruimte voor wandelingen, watersporten zoals strandzeilen en is een geliefde plek voor natuurliefhebbers in het aangrenzende duinengebied De Westhoek.Werewolf![]()
Strandzeilen.
Spannend!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We gaan een conference call plannen en dan hoor ik meer.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wat goed KW.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We gaan een conference call plannen en dan hoor ik meer.
Daarom eerst jaren met iemand online pratenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik zelf niet zo op zitten te wachten als ik al een hele dag door de Efteling rondgelopen heb.
Maar ik vind eerste dates sowieso wat stressvol
Maar dan wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daarom eerst jaren met iemand online praten
Geen idee eigenlijk.🐙![]()
Bij Efteling haakte ik al af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga volgende weekquote:
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: