SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Alleen zo'n vlinderstrikjequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met stropdas, hier moet ik eens even diep over nadenken.
Was in de jaren negentig toch mode?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met stropdas, hier moet ik eens even diep over nadenken.
Aaawquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen zo'n vlinderstrikje
Geen stropdasjes
Schoudervullingen ook ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was in de jaren negentig toch mode?
@bitterbalquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goeden TT
(Zie ik nu pas, kan net zo goed mn ogen weggooien)
Ook een hongerkequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Honger als een kameel, niet zo vies maar wel zoveel
Ook iets later. Kijk maar naar Avril Lavignequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was in de jaren negentig toch mode?
Ja, dat zal even raar zijn voor mijn omgevingquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euhm.
![]()
Zijn wel voor eeuwig zwart
Wat zit er in de oven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een hongerke
Eten zit al in de oven
Ik herhaal
Eten zit al in de oven
Dat je dan naar precies dezelfde dingen gaat kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien krijg ik 4E’s ogen dan wel
Klopt je naam ineensquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euhm.
![]()
Zijn wel voor eeuwig zwart
Onverklaarbare interesse in caafs en bubble teaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dan naar precies dezelfde dingen gaat kijken.
Liters mango lassie en borden vol groene asperges met Parmezaanse.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onverklaarbare interesse in caafs en bubble tea
Wennen ze vast snel aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zal even raar zijn voor mijn omgeving
Zoalsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dan naar precies dezelfde dingen gaat kijken.
TRESORquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onverklaarbare interesse in caafs en bubble tea
Onderwijl stoïcijns kijkend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liters mango lassie en borden vol groene asperges met Parmezaanse.
quote:
ENGELBEWAARDERquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onderwijl stoïcijns kijkend.
Moet ik eerst op mijn knieën gaan zitten om vervolgens op te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Af en toe opkijken met zo'n snaakse side-eye.
Ben je weer een grapje aan het maken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik eerst op mijn knieën gaan zitten om vervolgens op te kunnen kijken.
Op dit moment alleen een bakplaat en een ovenroosterquote:
Nee. Dit is natuurkunde. Met mijn lengte kijk ik alleen op naar kerktorens en overvliegende vliegtuigen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je weer een grapje aan het maken?
Is ze zo klein?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik eerst op mijn knieën gaan zitten om vervolgens op te kunnen kijken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment alleen een bakplaat en een ovenrooster
Oh, ik dacht de maan, zwarte gaten en Joepie-terquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Dit is natuurkunde. Met mijn lengte kijk ik alleen op naar kerktorens en overvliegende vliegtuigen.
Dit is nog erger dan mijn recept.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment alleen een bakplaat en een ovenrooster
Lekker licht verteerbaar enzquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan mijn recept.
Niet eens Uranus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de maan, zwarte gaten en Joepie-ter
Weet ik niet, moet je aan Buda vragenquote:
Ohw.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je aan Buda vragen
Hij heeft het over je bipsie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je aan Buda vragen
Buda's ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft het over je bipsie.
Je weet het niet hequote:
Bij mij ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een hongerke
Eten zit al in de oven
Ik herhaal
Eten zit al in de oven
Bij mij niet meerquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Halve bips met frietjes uit de oven.
quote:
Ik moet nog even wachtenquote:
quote:
Is vast ter compensatie van die gaapcaafloze topicsquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:19 schreef essnhills het volgende:
Courgette gevuld met rode ui, paprika, tonijn en kaas
quote:
Hullie wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben ze nou gewoon zitten seksen in de OP?
Gaapcaafdraat.quote:
In het volgende topic hebben we drie gaapcaafsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben ze nou gewoon zitten seksen in de OP?
Sowquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Haar uitmaken voor nijlpaard gaat wel ver hoor
Gaapcaafinfquote:
Gameovercaafquote:
Fish & chips and mushy peasquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een klassieker gegaan vandaag.
watquote:
Klinkt net zo aantrekkelijk als @UitStraling zn grijze carpaccio uit de magnetronquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk kan niets tegen caafvlees opquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt net zo aantrekkelijk als @:uitstraling zn grijze carpaccio uit de magnetron
Dat is als het uitgespeeld isquote:
Ohquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is als het uitgespeeld is
Het zag er niet aantrekkelijk uit inderdaad. Ok had eerst ook zoiets van: " wat is dat groene spul."quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt net zo aantrekkelijk als @:uitstraling zn grijze carpaccio uit de magnetron
iets met machaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zag er niet aantrekkelijk uit inderdaad. Ok had eerst ook zoiets van: " wat is dat groene spul."
Maar...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zag er niet aantrekkelijk uit inderdaad. Ok had eerst ook zoiets van: " wat is dat groene spul."
quote:
quote:Macha is een godin uit de Ierse mythologie.
Goed eten wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk
Naast mezelf hydrateren, hydrateer ik ook m'n t-shirt.
Ik kan me hier echt geen voorstelling van makenquote:Jupiter is de grootste en zwaarste planeet van het zonnestelsel. Hij weegt 1.898.000 miljard miljard ton en is 142.984 kilometer in doorsnee. Dat is 318 keer zo zwaar als de aarde en 1300 keer zo groot!
Heb al genoeg messen in mijn rug zittenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die rijden doorgaans de AH niet binnen en ik ben niet zo gevaarlijk zoals jij ... Je had daar wel kans op een mes tussen je ribben![]()
Je wilde er nog wat meer voor in je collectie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al genoeg messen in mijn rug zitten
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geen bier voor mij vanavond...
Is grootquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me hier echt geen voorstelling van maken
1.898.000.000.000.000.000.000.000 kilo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me hier echt geen voorstelling van maken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al genoeg messen in mijn rug zitten
En zwaar, stel je voor dat je Jupiter op je voet krijgt.quote:
Ja, nog steeds nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
1.898.000.000.000.000.000.000.000 kilo?
Ja geïnspireerd door de Duitsers denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wilde er nog wat meer voor in je collectie?
Voel je niets van dan ben je al aan t ont-levelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En zwaar, stel je voor dat je Jupiter op je voet krijgt.
Maar ook echt 5 seconden later: "heeujjjj hij klapte me in meeee gezicht."quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geïnspireerd door de Duitsers denk ik
quote:
Ik ben morgen gewoon vrij. Maar anti-bioticakuur en alcohol zijn doorgaans geen goede combi..quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blijkbaar morgen toch op kantoor
Gewoon balletje trappenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar...
Was het wel lekker?
Nee, dat is niet zo'n goede combiquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik ben morgen gewoon vrij. Maar anti-bioticakuur en alcohol zijn doorgaans geen goede combi..
Zo, dwars tegen Mars aan.quote:
Ik moest gisteren nog bezorgen in een straat die Jupiter heetquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan niet stoer genoeg zijn om om te keren en de Nieuwe Waterweg van dichtbij te gaan bekijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ook echt 5 seconden later: "heeujjjj hij klapte me in meeee gezicht."
Ze twijfelden... en doe nou maar niet zo stoerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan niet stoer genoeg zijn om om te keren en de Nieuwe Waterweg van dichtbij te gaan bekijken
Aardbei, Chocola en Vanille/Citroen??quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een ijsje na.
Jaloersedquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een ijsje na.
Wollah zus, ik ben stoere bro jwzquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze twijfelden... en doe nou maar niet zo stoer
Nou nou.quote:
Oehquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een ijsje na.
Heb je al verteld hier wat je gedaan hebt?quote:
Vanille inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aardbei, Chocola en Vanille/Citroen??
*doet oren dichtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al verteld hier wat je gedaan hebt?
Ook even voor de mensen hier achterin enz.
Mooi, want dan kan je het extra goed lezenquote:
Mijn hand uitgestoken en wat geroepen naar een paar kutjong op zo'n flikkerfiets die daarna dachten dat ik ze wilde slaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al verteld hier wat je gedaan hebt?
Ook even voor de mensen hier achterin enz.
"Oeps"quote:
Ja datquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn hand uitgestoken en wat geroepen naar een paar kutjong op zo'n flikkerfiets die daarna dachten dat ik ze wilde slaan?
Mars ineens kapotquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn hand uitgestoken en wat geroepen naar een paar kutjong op zo'n flikkerfiets die daarna dachten dat ik ze wilde slaan?
Ja, kan toch niet?quote:
Heb liever Lion.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je altijd nog overgaan op twix of snickers
2 van die jankventjes die denken dat ze van de straat zijn terwijl ze eigenlijk gewoon met paps en mams op het bungalowpark op vakantie waren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Mag hopen dat je wel even een inschatting had gemaakt van hetgeen wat er op die fiets zat?
Is dat niet hoe ze denken dat de maan is ontstaan?quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 van die jankventjes die denken dat ze van de straat zijn terwijl ze eigenlijk gewoon met paps en mams op het bungalowpark op vakantie waren?
4E zou me wel beschermenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
Moeten @:bitterbal en ik weer drones achter je aan laten vliegen?
Weet ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet hoe ze denken dat de maan is ontstaan?
Een botsing met Mars?
Nou echt hequote:
Is dat een lekkere soep?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet
Zijn wij ook ontstaan uit oersoep?
quote:
toen waren die lekkernijen nog niet uitgevonden dus denk ik niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet hoe ze denken dat de maan is ontstaan?
Een botsing met Mars?
Ik had al zo'n vermoeden dat het hierop zou uitdraaien ...quote:
Jij kan ook niet zonder toezicht naar buiten hequote:
Ik denk het nietquote:
Daar zijn ze te snel voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het hierop zou uitdraaien ...![]()
Maar goed, andersom toch ook?![]()
Al zou ik nooit fatbikers in het gezicht slaan...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader en ik werden een keer in een bocht afgesneden door een paar van die snotneuzen in zo'n klein autootje, volkswagen polo achtig. Wij stonden gewoon nog op de stoep.
Dus mijn vader ramt zo met zijn vuist op hun dak
Komen ze even later teruggereden
Raampje gaat open
En toen "gooiden" ze een open blikje frisdrank naar ons toe.
Maar dat mislukte. Dus dat blikje viel gewoon uit de auto.
En toen reden ze snel weer weg
Uhm.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn ze te snel voor
Heb die al wel vaker bijna van hun fiets af gekregen hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het hierop zou uitdraaien ...![]()
Maar goed, andersom toch ook?![]()
Al zou ik nooit fatbikers in het gezicht slaan...
Daarom had ik een begeleider bij mequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij kan ook niet zonder toezicht naar buiten he
Ja heel goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom had ik een begeleider bij me
Sneller dan het lichtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.
Volgens mij was het LT wel gelukt.
en toch kan je t niet laten...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom had ik een begeleider bij me
Heeft ze nog geen verslag bij jou uitgebracht?quote:
Neequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze nog geen verslag bij jou uitgebracht?
Dit klinkt wel serieusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Daar zullen we even een woordje over moeten babbelen @:4everblackeyed
Even een appelke schillenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Daar zullen we even een woordje over moeten babbelen @:4everblackeyed
Ja, oke is goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die al wel vaker bijna van hun fiets af gekregen hoorHier in het centrum moet je voor de AH door een vrij smal weggetje. Maar daar willen ze ook wel eens stoer doen met hun flikkerfietsje, alleen wijk ik dan geen millimeter en moeten ze vol in de remmen en mopperend afstappen of de muur kussen
Ik ben heel serieusquote:
Ik eet de appel altijd gewoon met schilquote:
Maar in zulke situaties waarbij je nog wat tegoed hebt moet je dat niet van tevoren doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet de appel altijd gewoon met schil
Je laat mij ook even een keertje stoer doen johquote:
Sowieso met schil het lekkerstquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet de appel altijd gewoon met schil
Wij zijn heel onder de indruk hoor, dat zie je toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je laat mij ook even een keertje stoer doen joh
Daarom loop ik ook vaak achter jequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je laat mij ook even een keertje stoer doen joh
of je leert eerst eenwieleren zonder zadel, dan kan je gewoon op de band gaan staanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
Morgen komt mijn wiel.Dus dan dump ik meteen mijn fiets + wiel als ik mijn bakje op ga halen. Moet ik wel een stukje teruglopen maar is ook niet verkeerd voor mij.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of je leert eerst eenwieleren zonder zadel, dan kan je gewoon op de band gaan staan
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oke voldoende fok voor vandaag
Tot morgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oke voldoende fok voor vandaag
Na ben nog steeds herstellende van een afrijding 2 jaar geleden dus ik kijk wel beetje uit tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of je leert eerst eenwieleren zonder zadel, dan kan je gewoon op de band gaan staan
Ja want mensen zijn engquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom loop ik ook vaak achter je
Hoef ik mensen geen gedag te zeggen enz (ewl, sociaal doen)
Ik word nog steeds vaak gillend wakker jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mij wil je niet irl meemaken hoor, ik begrijp haar wel.
als je op moet staan of midden in de nacht? Dat eerste is dan niet zo'n probleem...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik word nog steeds vaak gillend wakker ja
Heeft @Budapestenaar het licht aan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar in zulke situaties waarbij je nog wat tegoed hebt moet je dat niet van tevoren doen.
#wijsheidnr46578 #verlichteBuddhavolger
Jaquote:
Midden in mijn slaap. Ik slaap ook vaak overdag...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je op moet staan of midden in de nacht? Dat eerste is dan niet zo'n probleem...
Uhmquote:
Die in mijn appelboom zijn wel weer joekels aan het wordenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik zal eens kijken in Buddhapest voor jequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft @:budapestenaar het licht aan?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die in mijn appelboom zijn wel weer joekels aan het wordenen zijn straks natuurlijk precies rijp als ik op vakantie ben
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je mag ze wel van de boom af plukken als ik op vakantie benquote:
Ohquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ze wel van de boom af plukken als ik op vakantie benZitten alleen wel vaak beestjes in helaas
*schiet gifpijlen af die alleen de rupsen rakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ze wel van de boom af plukken als ik op vakantie benZitten alleen wel vaak beestjes in helaas
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet of het alleen rupsen zijn of ook andere beestjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*schiet gifpijlen af die alleen de rupsen raken
Maar anders vallen ze er zomaar afquote:
Ja okee zij mag best aan mijn appels zitten..quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee zij mag best aan mijn appels zitten..
oeh wat klinkt dit fout...
Oppassen als ze takken gaat snoeienquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee zij mag best aan mijn appels zitten..
oeh wat klinkt dit fout...
Ff de boel flinks snoeienquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oppassen als ze takken gaat snoeien
Al die witte emulsie van eikenprocessierups zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oppassen als ze takken gaat snoeien
Oh zondequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon OV gratis makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Zit dat programma Overtreders weer te kijken. Dan heb je van die mensen die een poortje intrappen op het station om zwart te rijden, en vervolgens vertellen ze dat ze geen geld meer hebben om hun OV op te laden. Aan de ene kant vind ik dat wel zielig, en help je die mensen niet met een boete geven. Maar ja je kunt het ook niet laten gaan, en misschien moeten ze leren beter met hun geld om te gaan.
Kan me bijna niet voorstellen dat je in Nederland, met de hoogte van de uitkeringen, echt helemaal niks overhoudt voor een metrokaartje als je een beetje fatsoenlijk met je geld omgaat.
of gewoon voor ene tientje een afgetrapte fiets kopen en fietsen als je geen geld hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Zit dat programma Overtreders weer te kijken. Dan heb je van die mensen die een poortje intrappen op het station om zwart te rijden, en vervolgens vertellen ze dat ze geen geld meer hebben om hun OV op te laden. Aan de ene kant vind ik dat wel zielig, en help je die mensen niet met een boete geven. Maar ja je kunt het ook niet laten gaan, en misschien moeten ze leren beter met hun geld om te gaan.
Kan me bijna niet voorstellen dat je in Nederland, met de hoogte van de uitkeringen, echt helemaal niks overhoudt voor een metrokaartje als je een beetje fatsoenlijk met je geld omgaat.
Ja, of dat inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon voor ene tientje een afgetrapte fiets kopen en fietsen als je geen geld hebt
Heb er ook wel eens appeltaart mee gemaaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zondeAnders kon je er appelmoes ofzo van maken
Onze grootste sponsor.quote:
Volgens mij is een bijstandsuitkering iets van 1300 euro (en dan krijg je vast wel huur en zorg toeslag).quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Heb jij toch geen last van. Meer plaats op de weg voor jou.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal het vast nog gezelliger van worden in de treintje.
De treintjequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal het vast nog gezelliger van worden in de treintje.
Als je echt niks hebt krijg je toch ook nog extra hulp van de gemeente?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij is een bijstandsuitkering iets van 1300 euro (en dan krijg je vast wel huur en zorg toeslag).
Lijkt mij krapjes met de huidige prijzen voor huur, boodschappen, zorg.
Goed burgerschap is ook aan anderen denken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij toch geen last van. Meer plaats op de weg voor jou.
Zou gratis OV ook prima vinden, maar ja dat is me nogal een kostenpost in Nederland. Moet er weer flink in iets gesneden worden dat waarschijnlijk ook gewoon nodig is, zoals onderwijs of zorg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze grootste sponsor.
Maar zijn gewoon aantal zaken die je als basisdiensten moet zien. NS gooit ieder jaar weer 10-15% bovenop de prijs en gaat het dan vreemd vinden dat er minder mensen in de trein zitten.
Als je de stookkosten niet meer kunt betalen krijg je zelfs gratis geld voor kratten bier en LEGO.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je echt niks hebt krijg je toch ook nog extra hulp van de gemeente?
Ja en omdat er minder mensen in de trein zitten moet de prijs weer omhoog omdat er niet genoeg mensen inzittenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze grootste sponsor.
Maar zijn gewoon aantal zaken die je als basisdiensten moet zien. NS gooit ieder jaar weer 10-15% bovenop de prijs en gaat het dan vreemd vinden dat er minder mensen in de trein zitten.
Gelukkig snijden waar daar nu niet inquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou gratis OV ook prima vinden, maar ja dat is me nogal een kostenpost in Nederland. Moet er weer flink in iets gesneden worden dat waarschijnlijk ook gewoon nodig is, zoals onderwijs of zorg.
Geen idee. Ligt denk ik ook aan je gemeente. Volgens mij zijn er wel gemeenten die potjes hebben voor bijzondere bijstand, maar of dat een ‘recht’ is zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je echt niks hebt krijg je toch ook nog extra hulp van de gemeente?
Kun je straks gratis met de trein naar het ziekenhuis, als je weer eens neer bent gestoken door een ongeschoolde gekkiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig snijden waar daar nu niet in
Cursus Arabisch erbij om je in het OV verstaanbaar te kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je straks gratis met de trein naar het ziekenhuis, als je weer eens neer bent gestoken door een ongeschoolde gekkie
Kom je bij het ziekenhuis, deur dicht omdat het is wegbezuinigdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je straks gratis met de trein naar het ziekenhuis, als je weer eens neer bent gestoken door een ongeschoolde gekkie
Zodat het plebs lekker daarmee gaat en wij niet in de file hoeven te staanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:12 schreef Ygritte het volgende:
Waarom zou openbaar vervoer gratis moeten zijn?
Nou op zich zou het fijn zijn als dat gratis is, zodat iedereen in ieder geval ten alle tijde* mobiel is. Geld of geen geld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:12 schreef Ygritte het volgende:
Oh ja eenschquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat het plebs lekker daarmee gaat en wij niet in de file hoeven te staan
"Wij zijn permanent gesloten. Maar u kon hier in ieder geval gratis naartoe met de trein! Grgr."quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom je bij het ziekenhuis, deur dicht omdat het is wegbezuinigd
hoef je niet te glippenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:12 schreef Ygritte het volgende:
Van mij zou dat niet hoeven. ik vind het tegenwoordig wel vreselijk duur dus dat er een gesubsidieerde variant zou bestaan voor mensen die het écht nodig hebben kan ik mij dan nog wel iets bij voorstellen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan mensen die naar ziekenhuizen/hulpverleners moeten, jongeren die geen recht op een ov kaart hebben maar wel naar school moeten, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou op zich zou het fijn zijn als dat gratis is, zodat iedereen in ieder geval ten alle tijde* mobiel is. Geld of geen geld.
*Tenzij blaadjes op de rails, of vlokken sneeuw, of regen, of teveel zon.
Te dicht bij je telefoon gehouden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kwam terug in het hotel en tien deed de card het niet om mijn deur open te maken. Dus ik kon mijn kamer niet meer in.
Ik heb dat een keer ‘s avonds laat bij het inchecken 4x achter elkaar gehad. Toen bleek het hele pasjes systeem naar de filistijnen te zijn en heb ik tot half drie ‘snachts in de lobby gezeten. Kreeg daarna wel een suitequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kwam terug in het hotel en tien deed de card het niet om mijn deur open te maken. Dus ik kon mijn kamer niet meer in.
Ja zo'n uitzonderingen mee eens, als het niet gratis is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van mij zou dat niet hoeven. ik vind het tegenwoordig wel vreselijk duur dus dat er een gesubsidieerde variant zou bestaan voor mensen die het écht nodig hebben kan ik mij dan nog wel iets bij voorstellen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan mensen die naar ziekenhuizen/hulpverleners moeten, jongeren die geen recht op een ov kaart hebben maar wel naar school moeten, dat soort dingen.
Dat vroeg mijn broer ook al.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer ‘s avonds laat bij het inchecken 4x achter elkaar gehad. Toen bleek het hele pasjes systeem naar de filistijnen te zijn en heb ik tot half drie ‘snachts in de lobby gezeten. Kreeg daarna wel een suite
Ja we hebben goed OV, de prijs is er dan ook naarquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:19 schreef Karzai het volgende:
ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n goed ov heb ervaren als in basel
Vast alsnog goedkoper dan de NSquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja we hebben goed OV, de prijs is er dan ook naar
we kregen gratis ov bij een hotel overnachting en er was verder ook geen controlequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja we hebben goed OV, de prijs is er dan ook naar
Ja leuk was anders, ik was al kapot toen ik aankwam. Ach, gratis drankjes, speciaal voor mij de frietpan aangezet… kon slechter.quote:
Oh is dat ook waar mensen zwemmend naar kantoor/naar huis gaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
best een leuke stad voor een weekendje
[ afbeelding ]
Controle kom je hier zelden tegen, vooral in de tram of bus. Af en toe doen ze eens een dag waarbij er dan veel gecontroleerd wordt. Precies op zo'n dag heb ik natuurlijk eens een kaartje net na vertrek van de bus gekocht, en kreeg ik een boetequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
we kregen gratis ov bij een hotel overnachting en er was verder ook geen controle
Dat is van Zurich over de Limmat rivierquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh is dat ook waar mensen zwemmend naar kantoor/naar huis gaan?
En in Bern zie ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is van Zurich over de Limmat rivier
Fantastisch lijkt mij datquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:ygritte er zijn hier ook mensen die naar huis paragliden, mountainbiken of skiën, als ze overdag op een berg werken
nee was saill dit weekend in amsterdam, filmpje van mijn zus ik zat ziek thuisquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus wat druk, was dit tijdens het songfestival?
Zat al te zoeken, waar zijn de pharma gebouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee was saill dit weekend in amsterdam, filmpje van mijn zus ik zat ziek thuis
O ja hoe was het nog bij de dokter? Extra onderzoek gehad?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee was saill dit weekend in amsterdam, filmpje van mijn zus ik zat ziek thuis
Hoezo gebruik je de term vegan voor een kaars, het is niet dat je daar op gaan knabbelen lijkt mequote:Glade Geurglas vanille vegan raapzaadwas
https://www.ah.nl/product(...)le-vegan-raapzaadwas
Lekker man!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:ygritte er zijn hier ook mensen die naar huis paragliden, mountainbiken of skiën, als ze overdag op een berg werken
Omdat er geen dierlijke producten in zijn verwerkt, en sommige mensen dat belangrijk vinden. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik had kaarsen gekocht bij de AH (90% korting, ons bin zuunig). Zit ik even te kijken welke het zijn
[..]
Hoezo gebruik je de term vegan voor een kaars, het is niet dat je daar op gaan knabbelen lijkt me
Ik vind vegan meer een term voor voedselquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat er geen dierlijke producten in zijn verwerkt, en sommige mensen dat belangrijk vinden. Denk ik dan.
Net als met vegan makeup.
Ok, zal het doorgeven aan de hele wereldquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind vegan meer een term voor voedsel
strijkje afgenomen en naar het ziekenhuis gestuurdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja hoe was het nog bij de dokter? Extra onderzoek gehad?
Dank je welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, zal het doorgeven aan de hele wereld
Ben je alleen op reis? Of met anderen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het souvenir dat ik gekocht heb.
[ afbeelding ]
Maar wat is het?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich snap ik het wel. Mooie oude stad, aan een prachtig groot meer en midden tussen de bergen. Maar vind het zelf ook wat te toeristisch om voor de lol doorheen te lopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:56 schreef Karzai het volgende:
luzern schijnt toch wel de beste plaat op aarde te zijn hoorde ik op bnr radio en ik ben het er niet geheel mee oneens, wel een beet kak en toeristisch
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Samen met mijn broer en zijn vriendin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je alleen op reis? Of met anderen?
Plex of Jellyfin?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk het probleem met mijn filmserver weten op te lossen waardoor er rook uit m'n nas kwam als ik eens per ongeluk een ongeldige audio oid selecteerde, maar ik zou echt bij god niet weten wat ik gedaan heb om dat op te lossen
Een harp. Het nationale symbool van Ierland.quote:
Ik ben niet zo bekend met de nationale symbolen van landenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een harp. Het nationale symbool van Ierland.
Harpsicat.quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook niet wist.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh droom eigenlijk best wel vaak. Weet vaak grote delen ook nog wel als ik wakker word.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben al blij als ik überhaupt droom. Dat betekent dat ik weer eens goed geslapen heb.
Staat ook op de staart van Ryanair toestellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja sorry daar ben ik ook niet zo bekend mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat ook op de staart van Ryanair toestellen
Ik wel. Want daarom staat het ook op Guinness.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook niet wist.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wel. Want daarom staat het ook op Guinness.
(Ken het van naam en weet wat het is maar daar stopt het)quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:38 schreef Ama het volgende:
Ja sorry daar ben ik ook niet zo bekend mee.
Staat ook op de Ierse euromuntjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook niet wist.
Kijk ik ook niet dagelijks naar moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat ook op de Ierse euromuntjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |