SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Alleen zo'n vlinderstrikjequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met stropdas, hier moet ik eens even diep over nadenken.
Was in de jaren negentig toch mode?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met stropdas, hier moet ik eens even diep over nadenken.
Aaawquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen zo'n vlinderstrikje
Geen stropdasjes
Schoudervullingen ook ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was in de jaren negentig toch mode?
@bitterbalquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goeden TT
(Zie ik nu pas, kan net zo goed mn ogen weggooien)
Ook een hongerkequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Honger als een kameel, niet zo vies maar wel zoveel
Ook iets later. Kijk maar naar Avril Lavignequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was in de jaren negentig toch mode?
Ja, dat zal even raar zijn voor mijn omgevingquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euhm.
![]()
Zijn wel voor eeuwig zwart
Wat zit er in de oven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een hongerke
Eten zit al in de oven
Ik herhaal
Eten zit al in de oven
Dat je dan naar precies dezelfde dingen gaat kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien krijg ik 4E’s ogen dan wel
Klopt je naam ineensquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euhm.
![]()
Zijn wel voor eeuwig zwart
Onverklaarbare interesse in caafs en bubble teaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dan naar precies dezelfde dingen gaat kijken.
Liters mango lassie en borden vol groene asperges met Parmezaanse.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onverklaarbare interesse in caafs en bubble tea
Wennen ze vast snel aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zal even raar zijn voor mijn omgeving
Zoalsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dan naar precies dezelfde dingen gaat kijken.
TRESORquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onverklaarbare interesse in caafs en bubble tea
Onderwijl stoïcijns kijkend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liters mango lassie en borden vol groene asperges met Parmezaanse.
quote:
ENGELBEWAARDERquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onderwijl stoïcijns kijkend.
Moet ik eerst op mijn knieën gaan zitten om vervolgens op te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Af en toe opkijken met zo'n snaakse side-eye.
Ben je weer een grapje aan het maken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik eerst op mijn knieën gaan zitten om vervolgens op te kunnen kijken.
Op dit moment alleen een bakplaat en een ovenroosterquote:
Nee. Dit is natuurkunde. Met mijn lengte kijk ik alleen op naar kerktorens en overvliegende vliegtuigen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je weer een grapje aan het maken?
Is ze zo klein?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik eerst op mijn knieën gaan zitten om vervolgens op te kunnen kijken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment alleen een bakplaat en een ovenrooster
Oh, ik dacht de maan, zwarte gaten en Joepie-terquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Dit is natuurkunde. Met mijn lengte kijk ik alleen op naar kerktorens en overvliegende vliegtuigen.
Dit is nog erger dan mijn recept.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment alleen een bakplaat en een ovenrooster
Lekker licht verteerbaar enzquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan mijn recept.
Niet eens Uranus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de maan, zwarte gaten en Joepie-ter
Weet ik niet, moet je aan Buda vragenquote:
Ohw.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je aan Buda vragen
Hij heeft het over je bipsie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je aan Buda vragen
Buda's ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft het over je bipsie.
Je weet het niet hequote:
Bij mij ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een hongerke
Eten zit al in de oven
Ik herhaal
Eten zit al in de oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |