Uhm.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn ze te snel voor
Heb die al wel vaker bijna van hun fiets af gekregen hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het hierop zou uitdraaien ...![]()
Maar goed, andersom toch ook?![]()
Al zou ik nooit fatbikers in het gezicht slaan...
Daarom had ik een begeleider bij mequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij kan ook niet zonder toezicht naar buiten he
Ja heel goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom had ik een begeleider bij me
Sneller dan het lichtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.
Volgens mij was het LT wel gelukt.
en toch kan je t niet laten...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom had ik een begeleider bij me
Heeft ze nog geen verslag bij jou uitgebracht?quote:
Neequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze nog geen verslag bij jou uitgebracht?
Dit klinkt wel serieusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Daar zullen we even een woordje over moeten babbelen @:4everblackeyed
Even een appelke schillenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Daar zullen we even een woordje over moeten babbelen @:4everblackeyed
Ja, oke is goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die al wel vaker bijna van hun fiets af gekregen hoorHier in het centrum moet je voor de AH door een vrij smal weggetje. Maar daar willen ze ook wel eens stoer doen met hun flikkerfietsje, alleen wijk ik dan geen millimeter en moeten ze vol in de remmen en mopperend afstappen of de muur kussen
Ik ben heel serieusquote:
Ik eet de appel altijd gewoon met schilquote:
Maar in zulke situaties waarbij je nog wat tegoed hebt moet je dat niet van tevoren doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet de appel altijd gewoon met schil
Je laat mij ook even een keertje stoer doen johquote:
Sowieso met schil het lekkerstquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet de appel altijd gewoon met schil
Wij zijn heel onder de indruk hoor, dat zie je toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je laat mij ook even een keertje stoer doen joh
Daarom loop ik ook vaak achter jequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je laat mij ook even een keertje stoer doen joh
of je leert eerst eenwieleren zonder zadel, dan kan je gewoon op de band gaan staanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
Morgen komt mijn wiel.Dus dan dump ik meteen mijn fiets + wiel als ik mijn bakje op ga halen. Moet ik wel een stukje teruglopen maar is ook niet verkeerd voor mij.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of je leert eerst eenwieleren zonder zadel, dan kan je gewoon op de band gaan staan
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oke voldoende fok voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |