SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gewoon blijven doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zal geen tijdstippen meer noemen.![]()
Ik roep hier nooit Bolk GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als je je dildo op je nachtkastje kan laten, dan kan je dat ook met je foonquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:37 schreef maily het volgende: [..] Dan kan op je nachtkastje ook prima.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je je dildo op je nachtkastje kan laten, dan kan je dat ook met je foon
ze hadden wel plannen daarvoor en het is ten minste iets onderscheidend ipv zoveelste tent met chicken wingsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat er hier ook enorme rijen zullen ontstaan als de Hema hier een winkel gaat openenUw ADH vitamine Worst
![]()
be!!!MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand @:dezwabber nog gezien? Ik heb zin in humor op niveau🐙![]()
![]()
Als je met de lift naar de hoogste etage van een hoge flat of wolkenkrabber gaat en je kijkt daar een filmpje van Herman Finkers, is dat dan ook humor op niveau?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Onder zeeniveau is ook niveauquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:46 schreef Homijn het volgende:
Als je met de lift naar de hoogste etage van een hoge flat of wolkenkrabber gaat en je kijkt daar een filmpje van Herman Finkers, is dat dan ook humor op niveau?Uw ADH vitamine Worst
Zeker. Rookworst zonder R is ook worst
![]()
Scherp weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:47 schreef Homijn het volgende:
Zeker. Rookworst zonder R is ook worstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke van deze smilies is er nou dubbel? Ik zie hem niet![]()
![]()
Tegenwoordig zit hier op elke hoek een "smoke shop". Voor je ananas vape of THC drankjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze hadden wel plannen daarvoor en het is ten minste iets onderscheidend ipv zoveelste tent met chicken wings![]()
![]()
Dat zijn grappen die over mijn hoofd heen gaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:46 schreef Homijn het volgende:
Als je met de lift naar de hoogste etage van een hoge flat of wolkenkrabber gaat en je kijkt daar een filmpje van Herman Finkers, is dat dan ook humor op niveau?![]()
![]()
![]()
Dat is niet zoiets als het mysterie van de niet-synchroon bewegende smilesquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:49 schreef drakin het volgende:
Welke van deze smilies is er nou dubbel? Ik zie hem niet![]()
![]()
![]()
Ik heb daar ooit uitvoerig onderzoek naar gedaan en een heel topic aan gewijd.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Hier ook overal tabakshops die als paddestoelen uit de grond groeien sinds er geen sigaretten meer verkocht mag worden bij supermarktquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit hier op elke hoek een "smoke shop". Voor je ananas vape of THC drankjesUw ADH vitamine Worst
Ik heb hoogtevreesquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:46 schreef Homijn het volgende:
Als je met de lift naar de hoogste etage van een hoge flat of wolkenkrabber gaat en je kijkt daar een filmpje van Herman Finkers, is dat dan ook humor op niveau?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron dat er zo weer een uitzending op Radio 49 begint.
Ik ga dus zeker weer luisteren.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Denk dat de geheime dienst homijn al heeft gerekruteerd vanwege zijn betrouwbare bronnenUw ADH vitamine Worst
Ik heb net "be!" geroepen, maar niemand begreep het
Ik typ het wel eens. Maar roep het nooitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En vangen mensen die uit de hoogte doen ook veel wind?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
Kunnen mensen met hoogtevrees uit de hoogte doen?![]()
Er ging geen belletje brandenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:55 schreef Homijn het volgende:
Ik heb net "be!" geroepen, maar niemand begreep het![]()
![]()
Lastige vraag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
Kunnen mensen met hoogtevrees uit de hoogte doen?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Als er in de tt beroepen zou staan wel, maar nu weet ik het nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:55 schreef Homijn het volgende:
Ik heb net "be!" geroepen, maar niemand begreep hetUw ADH vitamine Worst
Be roepenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als er in de tt beroepen zou staan wel, maar nu weet ik het niet
![]()
Maar goed...
* Homijn gaat Radio 49 luisteren
Je kan luisterend hier bolken, het is immers geen tv 49quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:59 schreef Homijn het volgende:
Maar goed...
* Homijn gaat Radio 49 luisterenUw ADH vitamine Worst
Gaat toch een beetje lastigquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan luisterend hier bolken, het is immers geen tv 49![]()
Tot later
Kleurrijke bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klobDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
DrakinbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had helemaal niet door het al 19:15 is geweest in NederlandWaar is @gebrokenglas als je hem nodig hebt
![]()
Kut buitenlanders ook, staan zomaar klaar met eten als je terug komt bij de fiets na het rondje in het bos.
Met stoel en drinken. Gekkigheid.
Dat lijkt mij totaal niet de bedoeling
Trotste mama van Ambar
Het officiėle liefje van @Monitor O+![]()
Een of ander persoon, niet belangrijk verder.quote:
Trotste mama van Ambar
Oh, oke, dan laat ik het hierbij denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een of ander persoon, niet belangrijk verder.🐙![]()
Grok?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
Oja grok heb ik nog niet geprobeerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Saai welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, oke, dan laat ik het hierbij denk ik.Trotste mama van Ambar
AaiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blubb hoe is het met je vader. Nog pijn gedaan bij het vallen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
Niet exterminate, wel extremely late.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan een kwarktaartbolk.![]()
goeie +1000![]()
Ik was andere dingen aan het doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:19 schreef devzero het volgende:
Ik had helemaal niet door het al 19:15 is geweest in NederlandWaar is @:gebrokenglas als je hem nodig hebt
How can I make this topic about me?![]()
Met Travis kelce een football spelerquote:Trotste mama van Ambar
quote:Bijna, AI van Twitter, zie foto van homijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb net een lekkere roomboter spirits bij de koffiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan een kwarktaartbolk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nizza kokos is een heel goed merkquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net een lekkere roomboter spirits bij de koffie![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net een lekkere roomboter spirits bij de koffie!!!!
Komt wel heel erg dichtbij zo....
![]()
![]()
![]()
Koelkast leeggehaald voor ik weg ging gelukkig op tijd voor de winkelUw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt wel op gedroogde plakken pindakaasen kots, gatsederrie zegquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
Volgens een ander recepdts: iets voor de stevige trek!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
lijkt wel op gedroogde plakken pindakaas, gatsederrie zegNooit balkenbrij gehad?!?
![]()
Ik denk steeds dat het iets van koek of brownie is met nootjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Klomp slachtafval met meel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:53 schreef drakin het volgende:
Ik denk steeds dat het iets van koek of brownie is met nootjes![]()
![]()
![]()
ik sla graag overquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel in dunne plakjes en goed knapperig gebakken hoor!
bloedworst is net zo iets![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
500 gram varkensvlees
500 gram spek
1 kilogram lever
3 liter water
1 kilogram boekweitmeel
4 eetlepels rommelkruid
zout
peper
Valt dus wel mee!![]()
![]()
Spam, gatsederrie veel te fabriekerigquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de barbaren die de Oudhollandse lekkernij niet kennen of kunnen waarderen.![]()
^ Dit!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Spam, gatsederrie veel te fabriekerig
Ranzige zooi!![]()
![]()
ToT bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
Spam musubi, al eens geprobeerd @:devzero?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hey Greys
Hebben ze ook bolknoten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
LIF / Kruidnotennin het schap
[ afbeelding ]![]()
![]()
4
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
soort haggiskoekquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
RemiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
SollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mario kart op de snelwegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Olleke.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolleke.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb net 1 weggegooidquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pas op voor spookjes en banaanschillenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
KnollllllllWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen bier meer als ik overmorgen met collega's ga etenUw ADH vitamine Worst
Niet daar, ik ben die remi nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Op de snelweg, ik dacht al: waarom draai ik zo vaak om mijn asDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
HoppaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
HoplakeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
smilie diarree
Kan je beter hebben dan poepdiarreeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen als er ananas bij zitquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
Spam musubi, al eens geprobeerd @:devzero?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wordt wel tijd zeg. Het is al bijna eind Augustusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
LIF / Kruidnotennin het schap
[ afbeelding ]![]()
Er is een lego adventkalender
Mooi
![]()
Wel garpig, maar wat erin zit is niks voor mijquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Die is er ieder jaar, maar volgens mij vooral voor kinderen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Met 24 verschillende soorten bier is dat ook wel te verwachten. Hopelijk waren de meeste wel lekker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een bierkalender, maar er vielen er toch wel wat tegen helaas.![]()
biertje bierkalender lijkt me ook niet echt heel smakelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een bierkalender, maar er vielen er toch wel wat tegen helaas.![]()
Minstens. Maar ik prefereer Tjolk.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ftfyquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
1 bolk per dag minuut neem ik aan?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het was een beetje 50/50quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Met 24 verschillende soorten bier is dat ook wel te verwachten. Hopelijk waren de meeste wel lekker.
Maar toch leuk om te proberen.![]()
Wijnkalender al geprobeerd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was een beetje 50/50
Paar keer geweest en ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Meest depressieve plek op de aardkloot.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik zat even op amazon te kijken naar een whiskey advent kalender. Mar die dingen kosten al snel tussen de 200 en 350 dollar. Daar kan ik wel een aantal normale flessen voor kopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was een beetje 50/50
Ja is wel belachelijk zo duur. Vooral als je niet weet wat je ervoor krijgt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat even op amazon te kijken naar een whiskey advent kalender. Mar die dingen kosten al snel tussen de 200 en 350 dollar. Daar kan ik wel een aantal normale flessen voor kopen.![]()
Of naar een whiskeyproeverijquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat even op amazon te kijken naar een whiskey advent kalender. Mar die dingen kosten al snel tussen de 200 en 350 dollar. Daar kan ik wel een aantal normale flessen voor kopen.![]()
Wat je er voor krijgt? Geheugenverlies.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja is wel belachelijk zo duur. Vooral als je niet weet wat je ervoor krijgt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Een slijterij hier organiseert vaak proeverijen. Voor $20 krijg je 6 a 8 verschillende soorten drank (wijn of tequila of whiskey) en wat kleine snacks. En er zit vaak prima dingen tussen. Ik had anders nooit Japanse whisky geproefd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of naar een whiskeyproeverij![]()
Dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wat je er voor krijgt? Geheugenverlies.![]()
Kan je er weer één voor het eerst kopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wat je er voor krijgt? Geheugenverlies.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Maar zonder dollen. Ik werd voor het eerst echt dronken toen ik ongeveer 17 of 18 was. In m'n eentje een liter Beerenburg opgedronken/. Daarna uitgeweest, waar ik dus het meeste niet meer van kan herinneren.
Ik heb toen veel uitgekotst () maar ik was de volgende ochtend wel het helderst van alle betrokkenen.
Geen actie waar ik trots op ben.
Daarna nooit meer gedronken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:00 schreef Bargehassus het volgende:
Maar zonder dollen. Ik werd voor het eerst echt dronken toen ik ongeveer 17 of 18 was. In m'n eentje een liter Beerenburg opgedronken/. Daarna uitgeweest, waar ik dus het meeste niet meer van kan herinneren.
Ik heb toen veel uitgekotst () maar ik was de volgende ochtend wel het helderst van alle betrokkenen.
Geen actie waar ik trots op ben.![]()
![]()
Ehm.... ehhh...quote:
Nou, niet zoveel....Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Was een wijze les dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ehm.... ehhh...
Nou, niet zoveel....![]()
![]()
Ik had dat altijd wel met wijn, kging na een grote fles vaak heel hard zingen en vooral vals en heel kinderlijk![]()
Daar heb ik geen wijn voor nodigquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik had dat altijd wel met wijn, kging na een grote fles vaak heel hard zingen en vooral vals en heel kinderlijk![]()
![]()
No mercy voor valse zingers.
You win. Ik ga even wat anders doen.
Have funquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:19 schreef Bargehassus het volgende:
You win. Ik ga even wat anders doen.![]()
![]()
See 2 round touwtrekkert!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2262 / +96 / +81 / 5033 / 5955 / 0.38
2. FreshFruit / 1567 / +10 / +0 / 1677 / 2322 / 0.67
3. Dotteke / 1279 / +137 / +120 / 1982 / 2448 / 0.52
4. KillemWieft / 1235 / +73 / +55 / 602 / 974 / 1.27
5. Vino_Tinto / 1023 / +72 / +22 / 2420 / 2911 / 0.35
6. _UserName_ / 995 / +3 / +50 / 759 / 1031 / 0.97
7. MooieTop6 / 929 / +33 / +42 / 3134 / 3688 / 0.25
8. gebrokenglas / 775 / +42 / +16 / 1771 / 2230 / 0.35
9. KoningWouter / 774 / +71 / +37 / 1103 / 1432 / 0.54
10. JustinK / 630 / +7 / +48 / 1900 / 2045 / 0.31
11. hemarookworst / 528 / +7 / +19 / 874 / 1131 / 0.47
12. Masberum / 501 / +50 / +17 / 442 / 573 / 0.87
13. Dr.Mikey / 478 / +21 / +20 / 195 / 341 / 1.4
14. mario390 / 401 / +0 / +0 / 213 / 324 / 1.24
15. devzero / 381 / +22 / +18 / 516 / 660 / 0.58
16. Bargehassus / 381 / +7 / +9 / 972 / 1127 / 0.34
17. ToT / 363 / +4 / +23 / 1714 / 1963 / 0.18
18. MizzezAmy / 348 / +4 / +6 / 1419 / 1630 / 0.21
19. HappyCharly / 341 / +1 / +1 / 180 / 249 / 1.37
20. DerRabbit / 325 / +6 / +0 / 648 / 831 / 0.39SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussie
Ja de laatste tijd steeds rustiger aan het worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaag je iedereen weg?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de laatste tijd steeds rustiger aan het worden.![]()
![]()
![]()
Zal vast aan mij liggenquote:
Jip immer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geweldig, helaas weer thuisquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vriend Hacker-Pschorr![]()
Hoe was München?
Jij nog op vakantie?Uw ADH vitamine Worst
Ja gaat snel voorbij he. Ik heb nog een dagje te gaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geweldig, helaas weer thuis
Jij nog op vakantie?![]()
![]()
Geniet zequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja gaat snel voorbij he. Ik heb nog een dagje te gaanUw ADH vitamine Worst
Maandag weer werken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja gaat snel voorbij he. Ik heb nog een dagje te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
hullo
heeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
booDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik hoef nog maar 2 legobloemetjes in elkaar te zetten en dan heb ik mijn vaasje vol
1 zonnebloemDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
en nog iets, ik gok een rode zonnehoedDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Deze heb ik, die voorste lijkt wel op de rode zonnehoed toch?
Daardoor ben ik nu verslaafdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
lego is zo hip met zijn bloemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:14 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
zijn leuke setsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hou wel wat stukjes over van dit bouwpakketjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik kreeg dit cadeauquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lego is zo hip met zijn bloemen
zijn leuke sets
Ik had deze TTquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mijn zoon, betere mannen zijn er niet dan hij isquote:
Deze heb ik ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:14 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gerbera.![]()
![]()
dat wordt nog 4 dagen wachtenquote:You have enough working stats to be promoted to Sergeant! It will cost 10 Army Points to upgrade.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn zoon, betere mannen zijn er niet dan hij is![]()
![]()
lief
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan is die andere ook geen zonnebloem maar ook een Gerbera, anders klopt het formaat nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hij wilde me vanavond nog meenemen naar de film, draaide rond 6 uur toen de dakdekker nog bezig was en nu, maar dat is me te laat.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ziet er niet uit als de reuzenzonnebloemquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
lego zonnebloemset van 2 meter
nee maar als volgende set die lego bekend zou maken, zou grappig zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maken ze iets bekend dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nee maar ik kan dromen
net als de lego set voor de baron van de eftelingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: