Hier gaat iets niet goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
afgelopen donderdag al. Meeste alweer op
Zij huilen?quote:
dat was gewoon een ijsklontje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een ijsje op, van 0,03 cent
Ja kloptquote:
Ja daar krijg je idd een suikerpiek vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Lekker ijsklontjes knauwen
Doen jullie dat niet? Doe dat wel als het warm isquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Lekker ijsklontjes knauwen
*limonadeijsklontjequote:
Alleen als dat in mn drinken zit, niet naturel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen jullie dat niet? Doe dat wel als het warm is
Een echte of een echt neppe ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een soort kneedbare sinaasappel en ik kan er niet vanaf blijven.
Ben m'n tijd gewoon lichtjaren vooruitquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als dat in mn drinken zit, niet naturel.
Maar jouw etensvoorkeuren zijn sowieso... wel bijzonder te noemen
Zo kun je het ook verwoordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben m'n tijd gewoon lichtjaren vooruit
Eh..quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een soort kneedbare sinaasappel en ik kan er niet vanaf blijven.
*side eyed 4ebe de moederquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo kun je het ook verwoorden
Keer mijn knieschijf op de verkeerde plek. Dat wilde de arts op de eerste hulp even zonder mijn medeweten rechttrekken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vinger stond eens in een hoek van 90 graden, dat heeft een orthopeed even 'recht' gezet
Echt gezellig vandaagquote:
I see what you did therequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zijn geheel doorslikken meteen, koelt lekker je maag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |