SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf![]()
Dan maakt ze extraquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Weet niet of 80 stuks dan genoeg is![]()
![]()
Hou het maar bij denkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat @:StevenHyde en ik een keer moeten aanschuiven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mogge MootjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dat is lief. Want normaal zeggen ze tegen me dat ik beter maar niet doe denken.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is lief. Want normaal zeggen ze tegen me dat ik beter maar niet doe denken.![]()
Moet dat nu weer
Wanneer reist u weer terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das ook niet goed.quote:
Heb je gisteren nog iets gehoord over je sollicitatie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope, heb de telefoon klaar liggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das ook niet goed.
Heb je gisteren nog iets gehoord over je sollicitatie?![]()
O dacht dat je gisteren gebeld zou wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, heb de telefoon klaar liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer richting Oostenrijk, hoelang blijf je daar dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jussiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, heb de telefoon klaar liggen.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat verwachtte ik, maar ze hebben niets toegezegd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je gisteren gebeld zou worden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: