abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218597688
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:37 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Maar weet je dan wel waar ze woont? Ze beschermt alle privé informatie heeeel goed.
Ik weet in welk dorp ze woont en ik woon daar ook in de buurt. Eerder deelde ze dat ze mee wou doen met de avondvierdaagse bij hun in het dorp (met flip en flap). Toen ik op facebook zag dat er in haar dorp avondvierdaagse was vroeg ik op threads of net nog gelukt was met het trainen omdat ik zag dat dea avondvierdaagse in haar dorp was. Toen was ik de boeman want ik vroeg naar persoonlijke dingen en dat deed ik vaker (nooit eerder contact gehad), wat ik van haar weet, heeft ze zelf gedeeld maar ze was echt heel boos omdat IK prive informatie vroeg of had.
pi_218597699
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:15 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik neem dit ook in verband met mijn pots klachten (te hoge hartslag etc) maaar ik neem het niet extra op drukke dagen daarvoor helpt het niet.
Neem het trouwens niet van waterdrop hoor.

Maar her word dus echt niet alleen maar bij veel sporten geadviseerd wat hier boven veel genoemd word.
Ik heb pots diagnose en drink het ook. Vind het wel heel goor trouwens -O-
Debbie heeft dit weer ergens op een Facebook groep gelezen of zo.
pi_218597702
Wat een gedoe trouwens bij AM met het inhalen van die paardrijlessen. Ja je hebt ze betaald maar dat is toch met alle sporten zo. Wij hebben de sporten van de kinderen afgelopen maand ook gewoon betaald. Zoon kon wat vakantietrainingen volgen maar sport van dochter lag gewoon 6 weken stil.
pi_218597714
Ik was vanmiddag in Joure aan het lunchen (je komt nog eens ergens he als je vakantie hebt). Achter mij was een zakelijk gesprek bezig tussen 2 mensen en later kwam er nog een man bij. (ik houd van luisteren naar gesprekken, kijken naar mensen etc) en uit het gesprek bleek dat de laatst aangeschoven man Mark van Opkop was. Had Annemarie daar eerder niet een samenwerking mee, dat is ook al een poosje over toch?
pi_218597729
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:20 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik heb pots diagnose en drink het ook. Vind het wel heel goor trouwens -O-
Debbie heeft dit weer ergens op een Facebook groep gelezen of zo.
Ik gebruik de amacx hydro Tabs Forest Fruit die zijn heel lekker.
pi_218597739
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Of ze heeft buikgriep en noemt het lc 🤔
Dat zou wel verklaren waarom ze scheef in die rolstoel zat. Haar billen deden gewoon pijn door de buikgriep 🤣
pi_218597768
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat zou wel verklaren waarom ze scheef in die rolstoel zat. Haar billen deden gewoon pijn door de buikgriep 🤣
😂 hier moest ik om lachen, Debbie en haar zere aars, weer een nieuwe diagnose
pi_218597784
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:22 schreef IlseMarije het volgende:
Ik was vanmiddag in Joure aan het lunchen (je komt nog eens ergens he als je vakantie hebt). Achter mij was een zakelijk gesprek bezig tussen 2 mensen en later kwam er nog een man bij. (ik houd van luisteren naar gesprekken, kijken naar mensen etc) en uit het gesprek bleek dat de laatst aangeschoven man Mark van Opkop was. Had Annemarie daar eerder niet een samenwerking mee, dat is ook al een poosje over toch?
Nee hoor, daar krijgen ze nog iedere maand gratis koffie van. Zelfs Sam krijgt zijn eigen koffie van hem
pi_218597908
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:15 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik neem dit ook in verband met mijn pots klachten (te hoge hartslag etc) maaar ik neem het niet extra op drukke dagen daarvoor helpt het niet.
Neem het trouwens niet van waterdrop hoor.

Maar her word dus echt niet alleen maar bij veel sporten geadviseerd wat hier boven veel genoemd word.
Debbie neemt iedere dag ritalin zegt ze. Daarom is haar hartslag verhoogd. Dat is ongeveer het eerste waarover je geïnformeerd wordt en op moet letten bij het gebruik van. En het kan ook een reden zijn om er mee te stoppen.
Dat en het feit dat ze geen conditie heeft natuurlijk.

Toevoeging: sportdrankjes icm methylfenidaat is overigens niet een gouden combi 😅

[ Bericht 4% gewijzigd door Hocuspocus2 op 26-08-2025 15:51:30 ]
pi_218597921
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:36 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Met z’n alle als support op de tribune? 😂
Entree is een tientje 😂. Als je op de website van de Ascending Cup kijkt zie je haar staan. Inclusief haar meisjesnaam. Geloof niet dat ze zo heel veel kans maakt (understatement), zelfs niet op karakter.
pi_218597926
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:58 schreef Maremare het volgende:

[..]
Hahahaha een narcist en aan het shamen? Die vrouw kraamt echt alleen maar onzin uit. Misschien moet ze voordat ze allerlei moeilijke woorden gebruikt eerst eens kijken wat ze betekenen. En anders alleen woorden uit haar eigen woordenschat gebruiken. Zeg niet snel dat mensen dom zijn, maar zij doet toch een beste poging om dat woord aan haar toe te kennen.
Toen ik dat dus letterlijk zei: " misschien moet je narcist eens opzoeken in het woordenboek", toen zei ze: o je geeft me nog huiswerk ook😏😏
pi_218597942
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:20 schreef Noor_ het volgende:
Wat een gedoe trouwens bij AM met het inhalen van die paardrijlessen. Ja je hebt ze betaald maar dat is toch met alle sporten zo. Wij hebben de sporten van de kinderen afgelopen maand ook gewoon betaald. Zoon kon wat vakantietrainingen volgen maar sport van dochter lag gewoon 6 weken stil.
Ik vind dat ook niet handig van zo'n paardrijschool.
Maar dat ze al die lessen in gaat halen snap ik ook niet, ik zou gek worden.
pi_218597983
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:41 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

[..]
Entree is een tientje 😂. Als je op de website van de Ascending Cup kijkt zie je haar staan. Inclusief haar meisjesnaam. Geloof niet dat ze zo heel veel kans maakt (understatement), zelfs niet op karakter.
Ze heeft die inschrijving, inclusief haar (meisjes)naam zelf ook gedeeld op threads.
pi_218597992
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:42 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Toen ik dat dus letterlijk zei: " misschien moet je narcist eens opzoeken in het woordenboek", toen zei ze: o je geeft me nog huiswerk ook😏😏
Whahahahaha, zij gaat echt ondankbaar om met gratis advies 😂😂😂
pi_218597996
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:22 schreef IlseMarije het volgende:
Volgens mij drinkt ze nog steeds enkel koffie van mark... komt geregeld voorbij
pi_218598023
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij drinkt ze nog steeds enkel koffie van mark... komt geregeld voorbij
Ik volg haar niet meer dagelijks (kijk zo nu en dan anoniem) maar had dit gemist. In dat geval heb ik Mark van Opkop gezien 😂 Vooral gehoord dan 😂
pi_218598029
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:18 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik weet in welk dorp ze woont en ik woon daar ook in de buurt. Eerder deelde ze dat ze mee wou doen met de avondvierdaagse bij hun in het dorp (met flip en flap). Toen ik op facebook zag dat er in haar dorp avondvierdaagse was vroeg ik op threads of net nog gelukt was met het trainen omdat ik zag dat dea avondvierdaagse in haar dorp was. Toen was ik de boeman want ik vroeg naar persoonlijke dingen en dat deed ik vaker (nooit eerder contact gehad), wat ik van haar weet, heeft ze zelf gedeeld maar ze was echt heel boos omdat IK prive informatie vroeg of had.
Zo gaat dat bij al die fluflu’s. Alles gooien ze online en als je dan een opmerking maakt, dan ben je met hun privé informatie bezig. Nee dat heb je zelf al tig keer online gegooid.
Moeilijke mensen zijn het.

Ze heeft mij ook geblokkeerd toen ik op threads een opmerking maakte wat ook op insta stond. Alsthans op insta zei ze A en threads B. Maar ja wie zijn wij.
pi_218598047
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:46 schreef Maremare het volgende:

[..]
Whahahahaha, zij gaat echt ondankbaar om met gratis advies 😂😂😂
Maar ook zo ontzettend dom. Ze praat echt zoveel onzin!
Ik luister dus nooit naar die blaat stories van dr, maar vandaag gedaan. Echt wat een nonsens komt daar uit. Haar vragen of ze in de gaten heeft dat online alles te vinden is over haar kinderen en dan: je hoort je niet zo te gedragen!
Nee hoe zij zich gedraagt tov de kinderen is lekker. Wat een vreselijk karakter heeft die vrouw.
pi_218598072
Die DBM, ze heeft zelf ook geen ruimte voor iemand die een andere mening heeft. Maar verwacht het andersom wel. Ja zo werkt da nie hè Kim... Sowieso vind ik haar erg hatelijk in het leven staan. Maar helemaal priem hoor.

Je oogst wat je zaait. 🫶🏼
pi_218598092
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:50 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik volg haar niet meer dagelijks (kijk zo nu en dan anoniem) maar had dit gemist. In dat geval heb ik Mark van Opkop gezien 😂 Vooral gehoord dan 😂
Heeft hij nog steeds een grote baard? Want daar kickte AM nogal op
pi_218598106
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 16:03 schreef Earring het volgende:

[..]
Heeft hij nog steeds een grote baard? Want daar kickte AM nogal op
Nee geen baard
pi_218598131
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Ik vind dat redelijk gestoord hoor.
Vind ze fijn 🤣
pi_218598147
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Debbie neemt iedere dag ritalin zegt ze. Daarom is haar hartslag verhoogd. Dat is ongeveer het eerste waarover je geïnformeerd wordt en op moet letten bij het gebruik van. En het kan ook een reden zijn om er mee te stoppen.
Dat en het feit dat ze geen conditie heeft natuurlijk.

Toevoeging: sportdrankjes icm methylfenidaat is overigens niet een gouden combi 😅
En dat is weer zo heerlijk tegenstrijdig bij ons Debbie: haar hartslag mocht toch niet hoog , daarom niet op de fiets, iets met peacen of wat was het.
En nu moet die hartslag weer omhoog??
Die komt toch om in haar eigen leugens .
pi_218598172
Gezellige laatste vakantieweek bij AM: elke dag verplichte uitjes, zelfs voor de twee bijna middelbaren die vanaf het middelbaar dus helemaal losgelaten worden (lees: over 6 dagen). En elke middag een inhaalles... 🙃 Lekker bijkomen zo.
pi_218598193
En Judith is te moe voor schoenen kopen. Dat kon niet in week 5 van de vakantie? Voor hun uitputtende week?
En 4 (!) paar schoenen is niet gek toch met een kind in de groei, als in: minimaal 1 paar nieuwe normale schoenen, laarzen, gymschoenen en wellicht sportschoenen voor een hobby?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')