quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:29 schreef Earring het volgende:
Weet je wat ze stuurde: "wel eens van sarcasme gehoord"?
Nou waarom noem je ze dan flipje flapje?
[..]
En heeft ze je nog geantwoord? Of heeft ze he weggevloekt?
Haha wat een grap die vrouw: bewust in zoveel negativiteit leven...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heeft een dm gevonden die ze kon gebruiken voor haar frustratie 😂 alle "Maar je hebt 74 blogs en websites waar je foto's namen en alles openbaar hebt .. hoezo doe je geheimzinnig?" Waren niet bruikbaar want dan gaan mensen googlen
Tja en we zijn zwak 😂👍 zegt de 5 dagen in de week maand sportende vrouw die non stop alles op karakter moet doen 👍quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:08 schreef Lampje88 het volgende:
Daar is dbm weer. 1 of ander forum terwijl ze alles gewoon meeleest
En ook andere momfluencers zien het. Thezhoufamily had van de week ook een story met: " hoe zeggen ze dat ook al weer, een dagje op karakter".🤣quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja en we zijn zwak 😂👍 zegt de 5 dagen in de week maand sportende vrouw die non stop alles op karakter moet doen 👍
Haar ouders hebben hem opgehaald:) dus daar is hij een nachtje geblevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoe is J bij Bzzonder naar huis gegaan? Hij was ook met hen op vakantie, maar was al thuis toen zij vertraagd thuis kwamen?
(Ik ken ze verder niet, dus weet ook niets van relaties/familieverbanden enzo)
Bedoel je hun oudste zoon? Die was naar het logeerhuis en opa&oma hebben hem daar opgehaald begreep ik. Hij was niet mee naar Milaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoe is J bij Bzzonder naar huis gegaan? Hij was ook met hen op vakantie, maar was al thuis toen zij vertraagd thuis kwamen?
Joas? (Alle kinderen hebben een j)quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maakt ze even reclame?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:08 schreef Lampje88 het volgende:
Daar is dbm weer. 1 of ander forum terwijl ze alles gewoon meeleest
Volgens mij had ze die wens maar heeft hem uiteindelijk toch los gelaten en jaagt ze nu op broertjes en zusjes voor bob via de donorquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:38 schreef Lampje88 het volgende:
Huh ik dacht dat Judith nog open stond voor baby (stond in dat interview) maar wist niet dat ze 48!! Was. Dacht wel over de 40 en oud eruit zien maar niet bijna 50 ivm die wens
Echt, zo’n ontzettende hekel aan dat vrouwen elkaar zouden moeten steunen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:16 schreef Lampje88 het volgende:
Dbm zegt over vrouwen neerhalen.. vervolgens doet ze zelf niet anders😆
Ze doen inderdaad allemaal een "how can I make this about me". Snap dat het heftig is als je iets vergelijkbaars hebt meegemaakt (maar het gelukkig overleefd hebt), maar om dat nu allemaal te gaan uitmelken op social media vind ik onnodig. Blijkbaar gevalletje gebrek aan aandacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:08 schreef IlseMarije het volgende:
Niet helemaal passend hier denk ik maar toch.. Iedereen heeft het verschrikkelijke nieuws over de vermoorde Lisa wel gehoord, waarom moet elke influencer (oa DBM en closet van val) hun plasje erover doen. Hoeveel heeft DBM al niet gedeeld, gisteren nog van Peter Heerschop, Val over dat ze zelf misbruikt is of wat dan ook. Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk maar waarom nou altijd zodat ze zelf de aandacht krijgen. Ik snap denk ik niks van het influencer wereldje.
Ik ergerde me vooral aan dbm op threads "wij fietsten samen naar huis... " en het hele systeem uitgelegd hoe ze dit deden... echt denk je dat die vrienden zich niet voor hun kop hebben geslagen en zich al zwaar piep voelen? Die hebben echt geen bevestiging nodig van een troela uit Friesland.. en het zou niet nodig moeten zijn! Als jonge vrouw (of oudere of als meisje of whatever) moet je gewoon 24/7 naar huis kunnen fietsenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:08 schreef IlseMarije het volgende:
Niet helemaal passend hier denk ik maar toch.. Iedereen heeft het verschrikkelijke nieuws over de vermoorde Lisa wel gehoord, waarom moet elke influencer (oa DBM en closet van val) hun plasje erover doen. Hoeveel heeft DBM al niet gedeeld, gisteren nog van Peter Heerschop, Val over dat ze zelf misbruikt is of wat dan ook. Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk maar waarom nou altijd zodat ze zelf de aandacht krijgen. Ik snap denk ik niks van het influencer wereldje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |