De BBB schaamt zich werkelijk nergens voor in de kruistocht om deze mooie dieren weer uit ons land te krijgen.quote:https://www.omroepbrabant(...)eeg-het-doorgestuurd
BBB-Statenlid Johan van Dommelen heeft een nepverhaal over een wolvenaanval op de Oirschotse Heide op Facebook gedeeld. Tijdens een dropping zou een 14-jarige jongen vrijdagnacht zijn aangevallen door een wolf en met bijtwonden in het ziekenhuis zijn opgenomen. Ook is een citaat van de burgemeester te lezen waarin ze oproept tot voorzichtigheid. Volgens de gemeente Oirschot klopt er niets van het verhaal.
BBB-Statenlid Johan van Dommelen heeft een nepverhaal over een wolvenaanval op de Oirschotse Heide op Facebook gedeeld. Tijdens een dropping zou een 14-jarige jongen vrijdagnacht zijn aangevallen door een wolf en met bijtwonden in het ziekenhuis zijn opgenomen. Ook is een citaat van de burgemeester te lezen waarin ze oproept tot voorzichtigheid. Volgens de gemeente Oirschot klopt er niets van het verhaal.
Profielfoto van Rick Lemmens
Profielfoto van Florence van der Molen
Geschreven door
Rick Lemmens & Florence van der Molen
Dat laat de gemeente in een reactie aan Omroep Brabant weten. "Bij ons is niets bekend over onderstaand voorval."
'Nepbericht'
De gemeente heeft inmiddels een oproep op haar website geplaatst met daarin de vraag om het verhaal niet te delen om 'onrust te voorkomen'. "Burgemeester Judith Keijzers-Verschelling heeft onderstaande oproep dan ook niet gedaan. Wij vermoeden dat het om een nepbericht gaat", aldus een woordvoerder.
Ook Staatsbosbeheer wordt aangehaald in de post, maar zegt ook van niets te weten.
Of een typische BBB-stamboom, een met weinig takken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:54 schreef Jahr00n het volgende:
Alleen al als ik zijn hoofd zie denk ik dat dit iemand met benedengemiddeld iq is
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:54 schreef Jahr00n het volgende:
Alleen al als ik zijn hoofd zie denk ik dat dit iemand met benedengemiddeld iq is
wel veel minder Monaquote:
mooie dieren , ???quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De BBB schaamt zich werkelijk nergens voor in de kruistocht om deze mooie dieren weer uit ons land te krijgen.
Inderdaad, heel erg in lijn met extreem links (wellicht het extreem in de naam). nergens meer verantwoording voor nemen en zelfs vaak er op dubbledownen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind vooral zijn reactie typerend voor de extreem rechtse tijd. Geen sorry, dom van mij of ik zal beter opletten. Nee: het had gebeurd kunnen zijn.
Kan nooit te weinig zijn.quote:
extreem links is meer druk met knappe asielzoekers en voedselbossenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind vooral zijn reactie typerend voor de extreem rechtse tijd. Geen sorry, dom van mij of ik zal beter opletten. Nee: het had gebeurd kunnen zijn.
Nee, dit kan niet. Het had ook waar kunnen zijn dat Johan van Dommelen een dikke homofiel is.quote:
Oh dat maakt het wel ok voor rechtse politici om hun aanhang te bedriegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
extreem links is meer druk met knappe asielzoekers en voedselbossen
die kortharige types hebben de Burka al in de kast hangen, klaar om zich te onderwerpen
klopt je doet een pruik op , flikkert je paspoort weg , koopt een fabike en een paar messen en klaar om een linkse Amsterdamse wethouder te scorenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh dat maakt het wel ok voor rechtse politici om hun aanhang te bedriegen.
Als je persoonlijk begeleider deze post leest moet je denk ik je mobieltje weer inleveren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt je doet een pruik op , flikkert je paspoort weg , koopt een fabike en een paar messen en klaar om een linkse Amsterdamse wethouder te scoren
Verrassendquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:04 schreef Hexagon het volgende:
De BBB schaamt zich werkelijk nergens voor in de kruistocht om deze mooie dieren weer uit ons land te krijgen.
Wat linkse politici doen dat nooit he.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh dat maakt het wel ok voor rechtse politici om hun aanhang te bedriegen.
Leg uit?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:47 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat linkse politici doen dat nooit he.
(kijkt naar o.a. naar belangrijke personen binnen PvdA-GL en DENK).
Oh links doet het misschien ook (voorbeelden missen), dus dan mogen rechtse politici best hun kiezers voorliegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:47 schreef HSG het volgende:
[..]
Veel van de progressieve en linkse politiek hangen aan elkaar van leugens en misinformatie, alleen dat betreft veelal dingen die op grote schaal genormaliseerd worden door de media.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:47 schreef HSG het volgende:
[..]
ja dat zou mooi zijn , met baarden op de Veluwe grotten bouwen waar ze kunnen ze vuur stoken en wilde zwijnen eten en dat ze naar de Oostvaardersplassen lopen over de ecoducten om vissen te vangenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het echte nieuws hier zou moeten zijn dat de cro-magnonmens nog springlevend blijkt
Nee, jij! @JochemSjakiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:31 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Inderdaad, heel erg in lijn met extreem links (wellicht het extreem in de naam). nergens meer verantwoording voor nemen en zelfs vaak er op dubbledownen.
En de standaard antwoorden van users als Glazenwasser.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 06:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh links doet het misschien ook (voorbeelden missen), dus dan mogen rechtse politici best hun kiezers voorliegen.
Dit nieuwsbericht gaat over iemand van de BedriegenBedonderenBelazeren. En jij doet net alsof het over de goden van GL gaat. Dat vind ik nogal idioot.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:12 schreef HSG het volgende:
[..]
En de standaard antwoorden van users als Glazenwasser.
"DaT pRAaT dE aCTiES vAn RecHTS NIet GoED". Volgens mij ben jij degene die doet alsof alleen rechts dat doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |