SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan vannacht weer wakker liggen je leert het ook nooit
Even een patatje halen of zo je hebt vast wel wat in huis ook tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet iets in de vriezer? Of een blik soepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel komt goed. Maak zo even gebakken aardappels, vind ik lekkerder dan soep.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
Niet iets in de vriezer? Of een blik soep![]()
dat is zeker waarquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel komt goed. Maak zo even gebakken aardappels, vind ik lekkerder dan soep.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GG bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, ben in slaap gevallen vanmiddag :/ Zou bij mijn ma gaan eten. Overkomt me echt nooit....![]()
![]()
Nog niet helemaal beter danquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, ben in slaap gevallen vanmiddag :/ Zou bij mijn ma gaan eten. Overkomt me echt nooit....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uren in de keuken voor Jan met de korte achternaamHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee niet helemaal lekker idd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog niet helemaal beter dan![]()
Snap ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lach maar, ze was behoorlijk pissig.![]()
![]()
hou vast die gedachtequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik denk steeds dat het zondag is
tot zondag
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Idemquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:13 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb sowieso geen enkel besef van tijd op dit moment. Maandag, Woensdag, het kan allemaal.![]()
Kan nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hou vast die gedachte
tot zondag
Ze zeggen dat het donderdag ander weer wordtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
niet naar luisterenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan niet
Ze zeggen dat het donderdag ander weer wordtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zal jou eens vasthoudenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hou vast die gedachte
tot zondag![]()
![]()
dat gaat je niet meer lukken voor woensdagquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat je niet meer lukken voor woensdag![]()
![]()
Wat is een woensdag?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat je niet meer lukken voor woensdagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
voor jou welquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar het is eeuwig zondag
46They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben al wat ouder hoor.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Alleen maar zien hoe je de trap oplooptquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2158 / +6 / +73 / 4875 / 5768 / 0.37
2. FreshFruit / 1567 / +140 / +10 / 1677 / 2322 / 0.67
3. KillemWieft / 1180 / +44 / +73 / 591 / 956 / 1.23
4. Dotteke / 1159 / +223 / +137 / 1785 / 2209 / 0.52
5. Vino_Tinto / 1001 / +50 / +72 / 2412 / 2898 / 0.35
6. _UserName_ / 945 / +5 / +3 / 758 / 1027 / 0.92
7. MooieTop6 / 886 / +36 / +32 / 3074 / 3594 / 0.25
8. gebrokenglas / 755 / +53 / +38 / 1739 / 2187 / 0.35
9. KoningWouter / 737 / +9 / +71 / 1053 / 1369 / 0.54
10. JustinK / 577 / +0 / +2 / 1791 / 1908 / 0.3
11. hemarookworst / 508 / +28 / +6 / 844 / 1090 / 0.47
12. Masberum / 484 / +10 / +50 / 413 / 532 / 0.91
13. Dr.Mikey / 457 / +22 / +20 / 189 / 327 / 1.4
14. mario390 / 401 / +1 / +0 / 213 / 324 / 1.24
15. Bargehassus / 371 / +0 / +6 / 939 / 1086 / 0.34
16. devzero / 360 / +3 / +19 / 492 / 621 / 0.58
17. MizzezAmy / 342 / +1 / +4 / 1402 / 1612 / 0.21
18. HappyCharly / 339 / +0 / +0 / 178 / 247 / 1.37
19. ToT / 339 / +6 / +3 / 1677 / 1917 / 0.18
20. DerRabbit / 325 / +12 / +6 / 638 / 821 / 0.4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
deze is lekkerquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Tim Burtons Joker blijft heerlijk
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Nog nooit mentaal gebroken dus zeg het maar..quote:
Ik ben als een vliegende hinde, op jacht naar... ja, wat naar eigenlijk?
Nee niks, ik ben happy zoals ik ben.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb de hype van die nooit begrepenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze is lekker
Bekijk deze YouTube-videoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
niet de filmquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb de hype van die nooit begrepen
wel de muziekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik niet, officieel.quote:
Maar gevoelsmatig wel. And me like.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
officieel of nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik niet, officieel.
Maar gevoelsmatig wel. And me like.
verbondenheid is wat teltThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker!quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
officieel of niet
verbondenheid is wat teltHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb tv met extra geur sensatie
Joker electroduceert iemand en de onderburen laten de popcorn aanbrandenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
officieel of niet
verbondenheid is wat telt![]()
![]()
Het is zondag, dus jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ga ik vandaag deze pagina af krijgen![]()
soms heb je van die momenten
dat je van alles wilt doen
maar nergens toe komt
owww wat is een brein toch fijn
Zit er een vette beat onder dit liedje?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
maar nergens toe komt
owww wat is een brein toch fijn![]()
![]()
* DerRabbit mompelt iets vrouwonvriendelijksquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
maar nergens toe komt
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar het is eeuwig zondag![]()
Herkenbaar.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
maar nergens toe komt
owww wat is een brein toch fijn
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
maar nergens toe komt
![]()
Zoooooooooooooo herkenbaar... Ik wil wel wat doen maar... ik wil eigenlijk niet...? Of wat wil eigenlijk wel...?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
maar nergens toe komt
owww wat is een brein toch fijnHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ook wel. Of je hersens eens kunnen resetten, als een computer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
zou willen dat er een knopje op zatHow can I make this topic about me?![]()
ja en neequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook wel. Of je hersens eens kunnen resetten, als een computer.
dan ben je al je info kwijtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er zit wel een gas pedaal in je waggie, helpt meestal wel bij mijquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
zou willen dat er een knopje op zat![]()
Herkenbaar!quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
zou willen dat er een knopje op zat![]()
![]()
Eerst alles ff opslaan!quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
dan ben je al je info kwijt![]()
![]()
Nou, misschien niet eens zo'n slecht idee. Met een schone lei weer beginnen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
dan ben je al je info kwijtHow can I make this topic about me?![]()
wel lekker jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zit wel een gas pedaal in je waggie, helpt meestal wel bij mij![]()
even scheuren
maar aangezien de halve politie macht hier momenteel in het dorp rond rijdt/loopt
nu even niet zo handig
Om mijzelf uit te zetten. Gewoon even helemaal uit. Niks voelen, niks beleven...quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
zou willen dat er een knopje op zatHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
dat jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Om mijzelf uit te zetten. Gewoon even helemaal uit. Niks voelen, niks beleven...
even die oneindige stroom gedachten stoppen
Even warm draaien tot aan de duitse grens en dan vol gas de autobaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel lekker ja
even scheuren
maar aangezien de halve politie macht hier momenteel in het dorp rond rijdt/loopt
nu even niet zo handig![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even warm draaien tot aan de duitse grens en dan vol gas de autobaan![]()
Bezoekje smartshop een optie?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Om mijzelf uit te zetten. Gewoon even helemaal uit. Niks voelen, niks beleven...![]()
![]()
1km tot aan de eerste baustellequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of een snoeiharde bolk op je neusquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
Wild lettuce is heel fijn om ff alles uit te zetten!
Catmint en passiebloem in lichtere mate ook.![]()
![]()
Door rijden tot je bij de nordschleife bent, amateurquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Door rijden tot je bij de nordschleife bent, amateur![]()
![]()
Heerlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
How can I make this topic about me?![]()
Ja, gelukkig is die ellende op de A31 vorig jaar al geweest. Dat was best erg.quote:
Maar nu kunnen we volgas in een keer van Bunde naar Duisburg knallen.How can I make this topic about me?![]()
Oh gelukkigquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is die ellende op de A31 vorig jaar al geweest. Dat was best erg.
Maar nu kunnen we volgas in een keer van Bunde naar Duisburg knallen.![]()
Het grootste deel van die autobahn is nog unbegrenzt, kun je flink tempo machen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Wel iemand een boete gekregen voor 200 nog wat te hard
3 maanden rijbewijs kwijtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
3 maanden maar? Dat valt nog mee. En punten op zijn rijbewijs waarschijnlijk.How can I make this topic about me?![]()
Ja twee puntenquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
3 maanden maar? Dat valt nog mee. En punten op zijn rijbewijs waarschijnlijk.
En boete van 300 ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In Nederland was het waarschijnlijk grover geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind dat heel erg meevallen. Sowieso zijn die boetes daar laag tov hier in Nederland.How can I make this topic about me?![]()
Ja maar dat risico van rijbewijs kwijt houdt ze beter in het gareelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt. dat puntensysteem is best effectief.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja maar dat risico van rijbewijs kwijt houdt ze beter in het gareelHow can I make this topic about me?![]()
In Tsjechië heeft iemand een f2 Ferrari en de is al zes jaar de politie ermee aan het ontwijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had aantal jaren geleden al de filmpjes gezien jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
In Tsjechië heeft iemand een f2 Ferrari en de is al zes jaar de politie ermee aan het ontwijken![]()
![]()
Hij doet het nu goed op TikTokquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had aantal jaren geleden al de filmpjes gezien jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja daar doe ik niet aanquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij doet het nu goed op TikTok![]()
Is wel al een pre 2012 model F2 wagen, toen het nog GP2 werd genoemd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij doet het nu goed op TikTokOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was stiekem gewoon een goede filmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En de tieten van Ana de Armas en Sydney Sweeney gezien, topfilm dus eigenlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:17 schreef MooieTop6 het volgende:
En de tieten van Ana de Armas en Sydney Sweeney gezien, topfilm dus eigenlijk![]()
Heb een abo, en neem uiteraard een flesje cola en snoep van thuis meequote:Op maandag 25 augustus 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
25 euro? Voor een bioscoopbeleving? Inclusief popcorn enzo?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:17 schreef MooieTop6 het volgende:
En de tieten van Ana de Armas en Sydney Sweeney gezien, topfilm dus eigenlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nopequote:Op maandag 25 augustus 2025 22:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?![]()
Maar ook zonder die dingen was het gewoon een goede film
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Cijfer?quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Maar ook zonder die dingen was het gewoon een goede film![]()
quote:quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Paste toch nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:30 schreef devzero het volgende:
Autorijles 5: zijspiegel kapotHopelijk is mijn dochter niet te nerveus morgen bij de volgende les
Geen zorgen
Nederlanders niet met rijbewijs deponeren hier de laatste tijd ook spiegels langs de a4Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als daar nog een hele spiegel voor een toyota corolla tussen zit, kun je die dan even opsturen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Paste toch niet
Geen zorgen
Nederlanders niet met rijbewijs deponeren hier de laatste tijd ook spiegels langs de a4![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Als daar nog een hele spiegel voor een toyota corolla tussen zit, kun je die dan even opsturen?
Hoe bout treefiddy?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
man3, ik heb nu een mission in torn.
Ik moet een level 21 verslaan door diegene alleen maar met melee te aan te vallen. Maar ik word geoneshot door die player
Ik zie dat je in het ziekenhuis bent belandquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:38 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moet een level 21 verslaan door diegene alleen maar met melee te aan te vallen. Maar ik word geoneshot door die playerAangezien jij level 8 bent, is level 21 is wel hoog.
![]()
Precies, en ook nog met alleen maar meleequote:Op maandag 25 augustus 2025 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie dat je in het ziekenhuis bent belandAangezien jij level 8 bent, is level 21 is wel hoog.
Ja die was pijnlijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:38 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moet een level 21 verslaan door diegene alleen maar met melee te aan te vallen. Maar ik word geoneshot door die player
Ik heb er extra dagen sportschool gepakt voor ik met de missies verder ging
Ik moet nu bij random spelers 100k stelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik stuur je wel even $3.50!quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tuurlijk
Hoe bout treefiddy?![]()
Dan maar een beetje de item-markt manipuleren en die mission laten verlopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
0,35?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik denk ook wel dat een nieuwe aanwas kunnen gebruikenquote:Op maandag 25 augustus 2025 02:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut! We zouden eigenlijk die mention lijst weer eens moeten doornemen, want ik gok dat de helft anoniem is of niet meer wil spelen..
![]()
moemoequote:Op maandag 25 augustus 2025 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat een nieuwe aanwas kunnen gebruiken.
![]()
![]()
Batman is klaar
Ga ik meteen door voor Batman returns of ga ik naar bed?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit vaak op the office maar wat te kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:59 schreef StevenHyde het volgende:
Zit maar weer ff the office te kijken![]()
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Batman is klaar
Ga ik meteen door voor Batman returns of ga ik naar bed?![]()
jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Batman is klaar
Ga ik meteen door voor Batman returns of ga ik naar bed?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
slimquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zet m aan zodat ik m morgen niet kwijt benIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zeker stiekem naar pamquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zit vaak op the office maar wat te kijkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey youquote:.
Wij hebben eitjes geschoten samen, maar nog nooit Skribbl gespeeld met elkaar, klopt dat?![]()
Niet nodig. Batman komt toch wel weer terug.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zet m aan zodat ik m morgen niet kwijt ben![]()
Dat zou heel goed kunnen! Ik was grotere fan van de eitjesquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hey you.
Wij hebben eitjes geschoten samen, maar nog nooit Skribbl gespeeld met elkaar, klopt dat?![]()
![]()
Zit einde seizoen 8 en half uurtje terug kwam deze scène voorbij: Bekijk deze YouTube-videoquote:
Blijft genieten
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zouden ze de 50 euro skribbl lidmaatschap willen betalen? Voor de exclusieve FOK! skribbl clubquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat een nieuwe aanwas kunnen gebruiken.
![]()
![]()
Wat is eitjes?quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen! Ik was grotere fan van de eitjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat ja!quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://shellshock.io/![]()
oh jezus dat weet ik nog wel, dat was een hele rage toentertijdquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://shellshock.io/Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De eitjes blijven leuk. Ik heb het al een tijd niet gespeeld, zullen vast weer nieuwe features zijn ondertussenquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen! Ik was grotere fan van de eitjes.
![]()
Sssst, je weet dat die club alleen per uitnodiging toegankelijk isquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Zouden ze de 50 euro skribbl lidmaatschap willen betalen? Voor de exclusieve FOK! skribbl club.
![]()
Ik ook niet. Moet het denk ik weer helemaal opnieuw lerenquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
De eitjes blijven leuk. Ik heb het al een tijd niet gespeeld, zullen vast weer nieuwe features zijn ondertussen.
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zo lang ik maar niet van je verlies vind ik het best.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook niet. Moet het denk ik weer helemaal opnieuw leren
* moemoe is een slechte verliezer![]()
![]()
Wanneer je Sting bent en je wordt door je oud-bandgenoten aangeklaagd, krijg je dan The Police op je dak?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wat is de aanklacht?quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:20 schreef Homijn het volgende:
Wanneer je Sting bent en je wordt door je oud-bandgenoten aangeklaagd, krijg je dan The Police op je dak?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Iets met royaltiesMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
komen ze nu pas mee aanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Beetje laatMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Ik heb vandaag lego gekocht
![]()
Nu wachtenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Savaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Nice, ooit koop ik die nintendo 8 bit van lego. Maar is meer dan 300euquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja het is echt heel duur, maar met de feestdagen zijn er ook vaak wel aanbiedingen. Maar ziet er gaaf uit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice, ooit koop ik die nintendo 8 bit van lego. Maar is meer dan 300eu![]()
![]()
Nog iets gekocht?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
zonnebloemen, zwarte dahlia, maleficent als draak (waar ik met een roze kasteel zit die ik wil verkopen)quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee alleen gekeken. Maar wat heb jij gekocht?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
* Homijn staat nog lang geen 37eMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
* Homijn heeft een stap in de goede richting gezet
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
nee vooruit, eentje danMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Shii is nu aan de beurtMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Weet ik nog nietMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
Klaar nu
neeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik heb nachtdienstMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
UedaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
cMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
hoiMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
fMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2181 / +96 / +0 / 4914 / 5811 / 0.38
2. FreshFruit / 1567 / +10 / +0 / 1677 / 2322 / 0.67
3. KillemWieft / 1180 / +73 / +0 / 591 / 956 / 1.23
4. Dotteke / 1159 / +137 / +0 / 1785 / 2209 / 0.52
5. Vino_Tinto / 1001 / +72 / +0 / 2413 / 2899 / 0.35
6. _UserName_ / 945 / +3 / +0 / 758 / 1027 / 0.92
7. MooieTop6 / 887 / +33 / +0 / 3087 / 3611 / 0.25
8. gebrokenglas / 759 / +42 / +0 / 1754 / 2202 / 0.34
9. KoningWouter / 737 / +71 / +0 / 1053 / 1370 / 0.54
10. JustinK / 582 / +7 / +0 / 1822 / 1948 / 0.3
11. hemarookworst / 509 / +7 / +0 / 845 / 1091 / 0.47
12. Masberum / 491 / +50 / +7 / 418 / 542 / 0.91
13. Dr.Mikey / 466 / +21 / +8 / 189 / 331 / 1.41
14. mario390 / 401 / +0 / +0 / 213 / 324 / 1.24
15. Bargehassus / 372 / +7 / +0 / 950 / 1099 / 0.34
16. devzero / 363 / +22 / +0 / 497 / 629 / 0.58
17. MizzezAmy / 342 / +4 / +0 / 1402 / 1612 / 0.21
18. HappyCharly / 341 / +1 / +1 / 180 / 249 / 1.37
19. ToT / 340 / +4 / +0 / 1684 / 1924 / 0.18
20. DerRabbit / 325 / +6 / +0 / 647 / 830 / 0.39SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
h
[ Bericht 97% gewijzigd door Homijn op 26-08-2025 02:36:24 ]MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: