Lekker met Konadu er inquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Brobbey zal wel pas op dinsdag vertrekken en dan hebben we geen vervanger meer
Traore in de spitsquote:
Ja, als je niet wilt scoren hebben we een goede selectie.quote:
Valenciaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:19 schreef Tjacka het volgende:
Waar beste op vliegen naar Villarreal? @:gurneyisbestoke
ReusGOD?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valencia
Alternatief Barcelona
Taylor gaat blijkbaar ook nog weg.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:47 schreef Black-Death het volgende:
Kaplan dus echt op weg naar NEC. Waar zit her voordeel voor Ajax? Enige dat ik me kan bedenken is salarisruimte..
Die speelt al sinds PSV-uit als iemand die weg wilt .quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Taylor gaat blijkbaar ook nog weg.
Lijkt me niet, enige gerucht is Porto die een dik transferrecord zou moeten vestigen om enigzins in de buurt te komen van de minimumprijs.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan ?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat zou een goede zaak zijn, Ajax kan die 35 miljoen euro goed gebruiken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Met wel de vraag welk deel NEC overneemtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:47 schreef Black-Death het volgende:
Kaplan dus echt op weg naar NEC. Waar zit her voordeel voor Ajax? Enige dat ik me kan bedenken is salarisruimte..
2 uur rijden is dichtbij man naar EHV. Als het 200 euro scheeltquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet je wel in de buurt van Eindhoven wonen. (En vrijwillig met Ryanair willen vliegen)
Benieuwd welke loting jij had kunnen uittekenen die makkelijker is dan wat Ajax nu heeft. Ik zie 4 winstpartijen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 01:44 schreef Parafernalia het volgende:
Zo, wat een loting
Max een puntje of 6 a 9 voor Ajax resp PSV.
Ach, kunnen we straks tenminste klagen over de nieuwe opzet
Inderdaad. Veel makkelijker kun je bijna niet loten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Benieuwd welke loting jij had kunnen uittekenen die makkelijker is dan wat Ajax nu heeft. Ik zie 4 winstpartijen.
Heitinga vindt het anders een pittige lotingquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel makkelijker kun je bijna niet loten.
Die houdt rekening met de kwaliteit van zijn selectie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heitinga vindt het anders een pittige loting
Voor Ajax is het ook een pittige loting, maakt niet dat het niet veel makkelijker had gekund.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heitinga vindt het anders een pittige loting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |