Niets geleerd van zijn foutenquote:Op donderdag 25 september 2025 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://x.com/LidlTrek/status/1971116702567125385
Ayuso voor 5 (!) jaar naar Lidl Trek.
De opvolger van Mollema.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://x.com/LidlTrek/status/1971116702567125385
Is seniele gek Mart Smeets serieus in de lachwekkende rubriek Beppe Conti getrapt ja?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:46 schreef Idisrom het volgende:
Gelukkig neemt niemand hier Mart Smeets serieus met 'Vingegaard gaat naar Uno-X en Bernal komt naar Visma-LaB'.
Net van een langlopend contract af na wat gezeik en dan gewoon weer voor vijf jaar tekenen.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Die jongen is net 18. Best een groot talent hoor, maar dit lijkt me echt veel te vroeg.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Mattia Agostinacchio naar EF. De eerste (en ik vermoed enige) van 2007 die direct naar de WorldTour gaat.
Hij kan natuurlijk vaak mee met de opleidingsploeg en af en toe eens een koers bij de grote jongens. Zo te horen is dat ook het plan van Vaughters. Alsnog eens dat het erg vroeg is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die jongen is net 18. Best een groot talent hoor, maar dit lijkt me echt veel te vroeg.
Denk dat het geld richting de vrouwen gaat.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:14 schreef Halcon het volgende:
VolkerWessels haalt Joost Brinkman (ooit bij DSM Dev team gereden) en een zooi Belgen, waaronder Senne Hulsmans van Soudal QS Dev. Die gaan blijkbaar flink verjongen (en terug in budget lijkt het). Ooit praatjes over de stap naar de Pro Tour, maar lijkt nu toch een beetje richting einde verhaal te gaan.
Volgens een reactie op WF is dit inderdaad het laatste seizoen voor de mannenploeg, daarna alle ballen op de vrouwen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat het geld richting de vrouwen gaat.
Misschien heeft ze andere talenten dan hard fietsen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:18 schreef The_Undertone het volgende:
Moet er iemand een compleet ongetalenteerde renster hebben?
[ x ]
Afgaande op de transfers tot nu toe lijkt dat wel te kloppen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens een reactie op WF is dit inderdaad het laatste seizoen voor de mannenploeg, daarna alle ballen op de vrouwen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien heeft ze andere talenten dan hard fietsen?
Waarom? Die twee kunnen volgens mij perfect naast elkaar leven. De enige ronde waar Enric Menos structureel niveau haalt is de Vuelta. Aangezien het inmiddels oktober is zullen alle ploegen wel zo'n beetje vol zitten of hebben ze een structuur waar niet echt ruimte is voor een (gemankeerde) ronderenner. Tel daarbij op dat Eus er niet vies van is om onder de tafel geluld te worden door een gladjanus als Carrera en dan kom je al gauw bij Movistar uit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Oké, weten we ook weer dat Uijtdebroeks geen zelfrespect heeft. Anders word je geen ploeggenoot van Enric fucking Mas.
Waarom? Vanwege Mas zijn racistische uitingen tegenover Nederlandstaligen, natuurlijk. En zoals ik al wel vaker heb gezegd: dat jij het gewoon nadoet wordt ook niet op prijs gesteld. Je noemt een Chinees toch ook geen 'ching cheng chong'?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? Die twee kunnen volgens mij perfect naast elkaar leven. De enige ronde waar Enric Menos structureel niveau haalt is de Vuelta. Aangezien het inmiddels oktober is zullen alle ploegen wel zo'n beetje vol zitten of hebben ze een structuur waar niet echt ruimte is voor een (gemankeerde) ronderenner. Tel daarbij op dat Eus er niet vies van is om onder de tafel geluld te worden door een gladjanus als Carrera en dan kom je al gauw bij Movistar uit.
Wat? Jij bent knettergek.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarom? Vanwege Mas zijn racistische uitingen tegenover Nederlandstaligen, natuurlijk. En zoals ik al wel vaker heb gezegd: dat jij het gewoon nadoet wordt ook niet op prijs gesteld. Je noemt een Chinees toch ook geen 'ching cheng chong'?
Cian is een kernautist, dat is nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:24 schreef Momo het volgende:
Wat mij wel opviel op Instagram aantal maanden terug is dat Cian altijd enthousiaste berichtjes plaatste en dingen likete, maar dat andere renners van Visma, dat nooit echt bij hem terug deden. Misschien is het ook een beetje een rare eend?
Heeft wel de wereldkampioene aan de haak geslagen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:24 schreef Momo het volgende:
Wat mij wel opviel op Instagram aantal maanden terug is dat Cian altijd enthousiaste berichtjes plaatste en dingen likete, maar dat andere renners van Visma, dat nooit echt bij hem terug deden. Misschien is het ook een beetje een rare eend?
kozijnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cian reed natuurlijk geen deuk in n pak boter maar met kozijnen en benoot ook weg, wordt visma er niet beter op
Maar dan pas je toch beter bij Visma dan bij Movistar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:26 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Cian is een kernautist, dat is nu wel duidelijk.
Het vreemde is dat hij de laatste maanden eindelijk weer een beetje op niveau komt. En dat dus zowel Visma als Cian er toch geen heil meer in zien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cian reed natuurlijk geen deuk in n pak boter maar met kozijnen en benoot ook weg, wordt visma er niet beter op
Ja, of bij Picnic. Het is een speciale jongen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan pas je toch beter bij Visma dan bij Movistar?
Het was beter dan daarvoor ja, maar denk dat hij nog steeds niet op het niveau zat van z’n laatste maanden bij Bora en de 1e maanden bij Visma. Gok dat Visma er wel vanuit was gegaan dat hij een stuk beter zou zijn toen, zeker in combinatie met z’n leeftijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat hij de laatste maanden eindelijk weer een beetje op niveau komt. En dat dus zowel Visma als Cian er toch geen heil meer in zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |