Ik vind het zo jammer voor L. Weer in jurken steeds. In Spanje en Frankrijk liep ze zo lekker vrij in t-shirts en korte broek. Ze leek toen ook op het bijna 5-jarige kind dat ze is. Nu lijkt ze weer drie of zo.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:10 schreef Roesssst het volgende:
AM is naar een pretpark, Lot heeft haar lange haar los en een superonhandige jurk aan. Zo kan je toch niet lekker van een glijbaan af.
Vooral in die gesponsorde bolderkar. Ze wil er zelf ook niet inzitten haha.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:18 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer voor L. Weer in jurken steeds. In Spanje en Frankrijk liep ze zo lekker vrij in t-shirts en korte broek. Ze leek toen ook op het bijna 5-jarige kind dat ze is. Nu lijkt ze weer drie of zo.
Ja weer die bolderkar mee en kind van vijf erin... ik vind er wat van.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:21 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Vooral in die gesponsorde bolderkar. Ze wil er zelf ook niet inzitten haha.
Ik ook, het ziet er belachelijk uit en het is compleet onnodig.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja weer die bolderkar mee en kind van vijf erin... ik vind er wat van.
Los van hoe dat gesprek ging: als school zo met mijn allergische kind omging (hier wel epipennen en bekend met anafylaxie) zou ik die ook direct thuishouden en van school wisselen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:10 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Hier staat het hele verhaal voor de liefhebber
https://deblijemama.wordp(...)-andere-basisschool/
Ik betwijfel enorm of het werkelijk zo gegaan is. In haar story's staat al zo vreselijk veel onzin dat ik hier heel weinig van geloof.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:34 schreef Odonata het volgende:
[..]
Los van hoe dat gesprek ging: als school zo met mijn allergische kind omging (hier wel epipennen en bekend met anafylaxie) zou ik die ook direct thuishouden en van school wisselen.
Het is net of het kind in de tijd van Afkes tiental opgroeit ipv in de 2020squote:Op maandag 25 augustus 2025 11:30 schreef Tarantelle het volgende:
Lange haren los en een (smaken verschillen, maar ik vind het een ouderwetse onderjurk) flodderjurk aan. Dat speelt toch totaal niet fijn, ik snap het ook niet. Doe een joggingbroek aan en neem een korte broek mee. En doe die haren lekker vast, voor ze ergens in blijven hangen.
Het verhaal klopt tijd technisch niet eens.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:40 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik betwijfel enorm of het werkelijk zo gegaan is. In haar story's staat al zo vreselijk veel onzin dat ik hier heel weinig van geloof.
Als het wel zo is gegaan dan doet de school dat niet goed hoor. Een kind met een epi-pen moet je op die leeftijd toch nog wel scherp in de gaten houden. Daar zijn hele protocollen voor.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:40 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik betwijfel enorm of het werkelijk zo gegaan is. In haar story's staat al zo vreselijk veel onzin dat ik hier heel weinig van geloof.
Toch erg eigenlijk dat we dat in de gaten houden omdat zijn moeder dat post op insta.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:42 schreef Ballerina888 het volgende:
Eens kijken of Bob op tijd op school was🤣
Ik volg haar niet maar nav dit topic kijk ik soms bij haar. Begrijp ik nou goed dat haar zoon een ernstig darmprobleem heeft, epilepsie, én een heftige pinda-allergie (waar ze dan weer geen EpiPen voor heeft?🤔)? En haar dochter heeft iets waardoor ze regelmatig in het ziekenhuis wordt opgenomen en veel vatbaarder is voor virussen en bacteriën?quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:38 schreef papierentas het volgende:
Die DBM, de kinderen afschermen op instagram, maar op dat blog staat alles open.
Je kunt prima pinda allergie hebben en toch geen epi-pen hebben. Ligt gewoon aan de mate van de allergie en hoe de provocatietest gegaan is.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:58 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik volg haar niet maar nav dit topic kijk ik soms bij haar. Begrijp ik nou goed dat haar zoon een ernstig darmprobleem heeft, epilepsie, én een heftige pinda-allergie (waar ze dan weer geen EpiPen voor heeft?🤔)? En haar dochter heeft iets waardoor ze regelmatig in het ziekenhuis wordt opgenomen en veel vatbaarder is voor virussen en bacteriën?
En is dit allemaal waar of wordt hier ook van alles bij elkaar verzonnen/overdreven?
Hoe dan ook echt bizar wat zij allemaal aan medische informatie van haar kinderen online plempt zeg, my god.
Nee geen pinda-allergie en epilepsie, het kind kan alleen niet goed schijten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:58 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik volg haar niet maar nav dit topic kijk ik soms bij haar. Begrijp ik nou goed dat haar zoon een ernstig darmprobleem heeft, epilepsie, én een heftige pinda-allergie (waar ze dan weer geen EpiPen voor heeft?🤔)? En haar dochter heeft iets waardoor ze regelmatig in het ziekenhuis wordt opgenomen en veel vatbaarder is voor virussen en bacteriën?
En is dit allemaal waar of wordt hier ook van alles bij elkaar verzonnen/overdreven?
Hoe dan ook echt bizar wat zij allemaal aan medische informatie van haar kinderen online plempt zeg, my god.
Oh ja, dat verhaal van de school vind ik ook bizar hoor, en snap helemaal dat iemand om zoiets van school wisselt!!quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef Odonata het volgende:
[..]
Je kunt prima pinda allergie hebben en toch geen epi-pen hebben. Ligt gewoon aan de mate van de allergie en hoe de provocatietest gegaan is.
En als groep 8 bij de kleuters meelunchen zonder leerkracht in het lokaal dan vind ik dat ook ècht niet oké.
Bij veel dingen kun je het nog op haar eigen beleving gooien (haar glas is altijd halfleeg) maar dit is gewoon meetbaar toch?
Meer uitdaging nodig? Die vrouw is niet in orde in haar bovenkamer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Judith deze vakantie was verschrikkelijk. Volgend jaar gaat ze weer meer uitdaging zoeken want dat heeft bob echt nodig. Als die vakantie zo verschrikkelijk is, waarom blijf je dan zo lang? Zeker een reden km eerder naar huis te gaan toch... oh nee daar heeft ze geen mensen waar ze bob kan droppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |