SPOILER: 797-776Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je zou ze moeten horen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:53 schreef Tussle266 het volgende:
We komen nu wel in het deel waar ik de liederen gewoon ook luister op onbewaakte momenten, daar kan zelfs de jazzpolitie niets tegen doen.
Tsja, die stonden niet in de Top 2000.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:05 schreef peaceman het volgende:
Jazzpolitie heeft mooiere liedjes dan deze, maar wel leuk om die nog tegen te komen hier.
I know.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, die stonden niet in de Top 2000.
Ik denk dat dat wel lukt. Eigenlijk vind ik dat leesplankliedje van Bill de minste in dit blokje. Eigenlijk precies zoals in de recensie staat, behalve dat stukje over 10.00, dan werkt gewoon wat koffie beter bij mij denk ik.quote:
In deze regio staat heel veel van die arbeidsvitaminenmuziek bij mij, want ik vind het bijna allemaal echt leuk, maar niet zo geniaal dat het op 300 hoort ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel lukt. Eigenlijk vind ik dat leesplankliedje van Bill de minste in dit blokje. Eigenlijk precies zoals in de recensie staat, behalve dat stukje over 10.00, dan werkt gewoon wat koffie beter bij mij denk ik.
Oh, maar ik ben ook wel pro-arbeidsvitaminenhits. Ik heb de afgelopen dagen in de avonduren wel wat Rob 3000 (best prima als je het manipuleren negeert) geluisterd. Dan kwam ineens Cuddly Toy of zo, allemaal prima. Maar dat opsommen van aap, noot, mies heeft me altijd een beetje tegengestaan in deze.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In deze regio staat heel veel van die arbeidsvitaminenmuziek bij mij, want ik vind het bijna allemaal echt leuk, maar niet zo geniaal dat het op 300 hoort ofzo
We krijgen de rechtszaak nog dit najaar. Ik deblnk dat het mee gaat vallenquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:15 schreef Tussle266 het volgende:
Rabbering heeft er nog even lekker een Borsatannetje doorheen gejaagd. Ik zou toch allemaal maar voorzichtig gaan vrezen voor week 53.
SPOILER: 772-751Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Love at First Sight en Slow zijn wel echt heel goed.quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:42 schreef Eightyone het volgende:
Kylie Minogue varieert voor mezelf van nietszeggende lopende band-discopop (ook 35 jaar na SAW) tot 'best leuk om te horen'. En eentje die er bovenuit stak, maar dat lag meer aan Nick Cave.
Dit is 'best leuk om te horen'. Een soort moderner alternatief voor Gypsy woman, al hoor ik dat wel liever.
Toen het net uit was, was het voor mezelf subtop.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Love at First Sight en Slow zijn wel echt heel goed.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zijn in elk geval aardige Top 40-hits.
En Can’t Get You Out Of My Head 1000 plaatsen boven iets als Fool’s Overture vind ik ook zogezegd ook niet ondergewaardeerd.
Is wel gewoon een vaste waarde in de top 100, en in dit geval niet eentje die vooral door huismoeders erin wordt gestemd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:11 schreef Eightyone het volgende:
Fool's overture zei me weinig, en nu het op staat nog steeds. In het laatste stuk wordt dat iets beter.
Maar toch - duidelijk niet eentje die ooit op m'n radar beland is.
Vrees van welquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:43 schreef Cassa95 het volgende:
De schildpadden zijn al te lang afwezig voor een bonus zeker
De eerste jaren deed ie het niet per se beter dan Sir Duke, Isn't She Lovely en I Wish (In de eerste jaren zelfs I Just Called als hoogste). Pas vanaf 2009 was er een plek bij de bovenste 1000 weggelegd, maar nooit heel hoog.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:57 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wist eigenlijk niet dat Superstition het maar gemiddeld deed in de lijst al die jaren. Wel jammer, dat had wel wat beter gemogen.
Sir Duke en I Wish vind ik wel prima, maar die andere 2 mogen wel op de Marco-lijst. Gejengel allemaal. Living just enough for the City en Part-Time Lover zijn denk ik mijn favorieten.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste jaren deed ie het niet per se beter dan Sir Duke, Isn't She Lovely en I Wish (In de eerste jaren zelfs I Just Called als hoogste). Pas vanaf 2009 was er een plek bij de bovenste 1000 weggelegd, maar nooit heel hoog.
Ik móet het in m'n leven al vaak gehoord hebben, maar blijkbaar blijft het nog steeds niet plakken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wel gewoon een vaste waarde in de top 100, en in dit geval niet eentje die vooral door huismoeders erin wordt gestemd.
Stuk beter nummer dan het wmb overgewaardeerde Hunger Strike uit hetzelfde genre.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik móet het in m'n leven al vaak gehoord hebben, maar blijkbaar blijft het nog steeds niet plakken.
Er bestaan er meer van. Would? van Alice in Chains is er ook eentje. Ik weet de status van het nummer, en er zijn de nodige genregenoten die gewoon opgezet worden. Maar deze blijft altijd langs me heen gaan.
Vooral door huisvaders/-opa's denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wel gewoon een vaste waarde in de top 100, en in dit geval niet eentje die vooral door huismoeders erin wordt gestemd.
Daarvan heb ik er welgeteld 1 gezien... maar ik noem mijzelf ook niet echt een filmliefhebberquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:24 schreef peaceman het volgende:
Uitstekend blokje. Deze van Kylie had van mij dan niet gehoeven, maar oké.
Ik vind overigens de cover door Urge Overkill van Girl, you'll be a woman soon wel erg geslaagd in bijna de beste film ooit. Er wordt nota bene in ditzelfde blokje een andere kandidaat beste film ooit genoemd (al is in dat geval deel twee wat mij betreft nog briljanter).
Misschien vragen jullie je nu af wat ik de beste film ooit vind, dus dan gelijk maar verklappen:
American History X
Andere absoluut legendarische films in mijn ogen (in willekeurige volgorde):
Pulp Fiction, reservoir dogs, American beauty, The Godfather I, Back to the future II, The Dreamers, The Shawshank redemption, 12 angry men, apocalypse now, full metal jacket, Amelie...
Om er een paar te noemen. Weten jullie dat ongevraagd ook weer.
Dan is het voor jou een tiplijstjequote:Op zaterdag 6 september 2025 18:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daarvan heb ik er welgeteld 1 gezien... maar ik noem mijzelf ook niet echt een filmliefhebber
SPOILER: 747-726Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
All I Need past toch wel naadloos in het andere materiaal op Moon Safari? Zo’n Remember of Femme D’Argent heeft wel dezelfde vibe.quote:Op zondag 7 september 2025 20:37 schreef Tussle266 het volgende:
Eigenlijk is All I Need voor Air wel een beetje wat die ballads voor die rockbands zijn. Met dat verschil dat Air wel ook wat elektronica op de keuzelijst heeft waar helaas te weinig mensen naar omkijken.
Van dit blokje is Glen Campbell wel met grote afstand mijn favoriet. Wel heel ellendig dat iedereen behalve de huiszanger van AFC dat niet met me deelt.
Ik heb net even een kleine Air-trip ondergaan. Bij nader inzien is het omgekeerd inderdaad, Sexy Boy en Kelly zijn eerder de vreemde eenden. Ik associeer Air daar gewoon meer mee omdat ik die eerder kende.quote:Op zondag 7 september 2025 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
All I Need past toch wel naadloos in het andere materiaal op Moon Safari? Zo’n Remember of Femme D’Argent heeft wel dezelfde vibe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |