SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
1 oktober officieel over, maar na m'n vakantie een fade in-fade out constructie, wel fijn dat dat kan.quote:
Lekker wel!quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
1 oktober officieel over, maar na m'n vakantie een fade in-fade out constructie, wel fijn dat dat kan.
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
weet je wie ook een mensenmens was
Zou jou trakteren.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoestbui. Gelijk weer tien minuten buiten adem.
misschien even naar de huisarts als je terug bent?quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoestbui. Gelijk weer tien minuten buiten adem.
Ik heb wel het idee dat het los komt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien even naar de huisarts als je terug bent?
hmm dan nog even wachtenquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het los komt.
klaagkatquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil ook vakantie
M'n enige week bij m'n huidige werkgever die ik nog heb is vlak voor vertrek, van woensdag tot dinsdag. Daar heb ik echt net niets aan met een waterpolowedstrijd precies in het midden.
Dat is knap lullig. Lig je daar op 7000 meter hoogte te wachten tot je sterft.quote:De hoop is vervlogen dat een bergbeklimmer die al 12 dagen op 7000 meter hoogte vastzit op een berg in Kirgizië, het zal overleven. Het blijkt onmogelijk om de vrouw te redden.
beetje moe dat de hele samenleving maar in moet springen op mensen die idiote levensgevaarlijke dingen willen doenquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-natalia-nagovitsyna
[..]
Dat is knap lullig. Lig je daar op 7000 meter hoogte te wachten tot je sterft.
Er is ook iemand overleden in een poging om haar te redden en er is een helikopter neergestort.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
beetje moe dat de hele samenleving maar in moet springen op mensen die idiote levensgevaarlijke dingen willen doen
Hitler?quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
weet je wie ook een mensenmens was
Tja, je weet maar nooit, wereld is soms niet zo groot als het daarop aankomtquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Maar heel vroegah weleens collega's op Fok gehad
quote:
Indeed!quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tja, je weet maar nooit, wereld is soms niet zo groot als het daarop aankomt
Ik werk bij een nationale telecomprovider, naam bestaat uit drie letters
PTT?quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tja, je weet maar nooit, wereld is soms niet zo groot als het daarop aankomt
Ik werk bij een nationale telecomprovider, naam bestaat uit drie letters
en haar man is ook overleden met dezelfde hobbyquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is ook iemand overleden in een poging om haar te redden en er is een helikopter neergestort.
Ik doe zelf weinig met het telecom gebeuren, ik beheer een grote cloudomgeving waar zakelijke klanten gebruik van maken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed!
Ik werk ook bij een bedrijf waarvan de naam bestaat uit drie letters, komt wel heel dichtbij nu
Alleen geen telecom provider
Ja ik las het maar kan niet zeggen dat mij dat erg verbaasd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en haar man is ook overleden met dezelfde hobby
Snap ik, dat zou zaken enigzins ingewikkeld kunnen maken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik doe zelf weinig met het telecom gebeuren, ik beheer een grote cloudomgeving waar zakelijke klanten gebruik van maken.
Maar dan is het iets anders waar jij werkt. Gelukkig maar, collega's hoeven niet weten dat ik hier rondhang met deze naam
Wat doe je dan ook op 7000 meter hoogte.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-natalia-nagovitsyna
[..]
Dat is knap lullig. Lig je daar op 7000 meter hoogte te wachten tot je sterft.
Er schijnen mensen te zijn die dat voor de lol doen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook op 7000 meter hoogte.
Sommige mensen worden opgewonden van zuurstoftekort.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nogal, heb ik wat uit te leggenquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik, dat zou zaken enigzins ingewikkeld kunnen maken.
Oh, zie dat die pun al in je UI staat
Dat is wel heel veel moeite.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:46 schreef STING het volgende:
[..]
Sommige mensen worden opgewonden van zuurstoftekort.
beetje liggen. wachten tot je de pijp uit gaatquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, wrap enthusiasts moeten er ook zijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nogal, heb ik wat uit te leggen![]()
Maar de UI brengt men misschien op het verkeerde spoor. Met deze zou ik zelfs in CUL een topic kunnen openen over wraps
Mijn zondag.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje liggen. wachten tot je de pijp uit gaat
Jij moet gewoon met Hedwig lekker doen waar je zin in hebt en dat gare gestoorde debiele tyfuswijf finaal in de teringstront laten zakken met die godvervloekte strontmolen van d'r.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
Ik ga niet meer buiten fluiten om een poging doen tot Hedwig lokken dus als ik dat niet doe kan ze ook niet meer zeggen dat ik 1 van die honden uitlok.
quote:
quote:
quote:
🤷♀️ Ja geen idee verder ?quote:
Lijkt me echt een hele nare dood.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje liggen. wachten tot je de pijp uit gaat
Sow dat is duidelijke taal.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon met Hedwig lekker doen waar je zin in hebt en dat gare gestoorde debiele tyfuswijf finaal in de teringstront laten zakken met die godvervloekte strontmolen van d'r.
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon met Hedwig lekker doen waar je zin in hebt en dat gare gestoorde debiele tyfuswijf finaal in de teringstront laten zakken met die godvervloekte strontmolen van d'r.
niet gaan bergbeklimmen dan maarquote:
Was ook mijn eerste ingeving hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
🤷♀️ Ja geen idee verder ?
Ja ik was het niet van plan iig.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet gaan bergbeklimmen dan maar
Was leuk je gekend te hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Mijn blender loopt te kloten, de onderkant van de kan die je in de motor steekt, het draaiende gedeelte, was aan het smelten en liep te roken en te stinken en er kwam allemaal zwarte troep uit dus ik heb dus allemaal kankerverwekkende smoothies zitten drinken dit jaar, heerlak.
Nou mij niet. Beetje net als de zee in lopen. Je valt gewoon in slaap en je wordt niet meer wakker.quote:
Blondiquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste ingeving hoor
Maar hij hield ook van honden
Tijd voor een nieuwe blenderquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Mijn blender loopt te kloten, de onderkant van de kan die je in de motor steekt, het draaiende gedeelte, was aan het smelten en liep te roken en te stinken en er kwam allemaal zwarte troep uit dus ik heb dus allemaal kankerverwekkende smoothies zitten drinken dit jaar, heerlak.
Kan niet zeggen dat dit echt fijn klinkt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou mij niet. Beetje net als de zee in lopen. Je valt gewoon in slaap en je wordt niet meer wakker.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Moet je bij Ama zijn.quote:
WHIEEEPquote:
Nee ik blijf nog even zwarte smoothies van gesmolten rubber drinken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe blender
Nermquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik blijf nog even zwarte smoothies van gesmolten rubber drinken.
Je spelt KIIEEP verkeerd.quote:
Hmm hopelijk werkt die dan wel weer goed.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, blijkbaar kun je losse onderdelen bestellen dus die is onderweg en anders alsnog een nieuwe blender. Dure krengen.
You do youquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik blijf nog even zwarte smoothies van gesmolten rubber drinken.
En de caafquote:
Neequote:Op maandag 25 augustus 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je spelt KIIEEP verkeerd.
Ja.quote:
Ik vind het echt irritant dat ik steeds bij de homepage kom.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)00w/9300000008073065
Ah kut, deze was gister nog 65 haha
Nou nou.quote:
[ Insert bijbehorende meme ]quote:
Kinky.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Trek dan gewoon een plastic zak over je hoofd.
Hier kon je op wachtenquote:
Correct en tevens juist.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling van het zuurstoftekort?
En dan daarover de standaard papieren zak? Of gaan we gewoon voor een niet doorzichtige zak?quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Trek dan gewoon een plastic zak over je hoofd.
Nee doorzichtige zak, je moet elkaar wel aankijken tot het eind.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan daarover de standaard papieren zak? Of gaan we gewoon voor een niet doorzichtige zak?
En de rest van het jaar ook?quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb volgende week schijnbaar vakantie
Dat heet Nederland en zomerquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Morgen ineens weer 27°. Wat is dit nou weer daar.
Voelt soort van al als de eerste nazomerquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Morgen ineens weer 27°. Wat is dit nou weer daar.
Er moet maar een nieuw schema komen. Gesawi met dimmy is ook al lang geschiedenis.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Hoe weet ik nou wanneer het schattige beestjes uurtje is?
Maar het is gewoon nog een maand zomer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
Voelt soort van al als de eerste nazomer
Het weer in september voelt meestal meer als een beginnnende herfst dan de zomer, al zou dat tegenwoordig best eens kunnen gaan veranderen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is gewoon nog een maand zomer.
Goed voor de tuin van mijn ouders.quote:
Ja zal best maar het is gewoon zomer en geen herfst.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:19 schreef STING het volgende:
[..]
Het weer in september voelt meestal meer als een beginnnende herfst dan de zomer, al zou dat tegenwoordig best eens kunnen gaan veranderen.
Ik las laatst al dat er werd geklaagd dat het weer in juni en september vaak beter is dan in juli en augustus en DENKT ER DAN NIEMAND AAN DE KINDEREN IN DE REGENquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:19 schreef STING het volgende:
[..]
Het weer in september voelt meestal meer als een beginnnende herfst dan de zomer, al zou dat tegenwoordig best eens kunnen gaan veranderen.
Maak er eenquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet maar een nieuw schema komen. Gesawi met dimmy is ook al lang geschiedenis.
Ja, al gniffelend.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las laatst al dat er werd geklaagd dat het weer in juni en september vaak beter is dan in juli en augustus en DENKT ER DAN NIEMAND AAN DE KINDEREN IN DE REGEN
Moet altijd alles zelf doen. Doen jullie maar eens wat stelletje luie flikkers.quote:
Dit is mijn instelling op werkquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet altijd alles zelf doen. Doen jullie maar eens wat stelletje luie flikkers.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet altijd alles zelf doen. Doen jullie maar eens wat stelletje luie flikkers.
Dat komt dus door al dat slechte weer. Als het mooi zomerweer zou zijn, zouden ze buitenspelen. Echt waar!quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof kinderen nog buitenspelen ook.
Vandaar dat je taarten, kusjes en promotie na promotie krijgt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is mijn instelling op werk
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat je taarten, kusjes en promotie na promotie krijgt.
Omdat ik altijd alles zelf doe jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat je taarten, kusjes en promotie na promotie krijgt.
Zodra jij er een plaatje van post, is het begonnen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Hoe weet ik nou wanneer het schattige beestjes uurtje is?
ohhhhquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra jij er een plaatje van post, is het begonnen.
Ga eens werken ofzoquote:
Zit je in het echte vrije Ierland?quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag gaan we naar Tropical World.
Akkoordquote:
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je in het echte vrije Ierland?
*Checkt caafsquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht even dat dat hun staartjes waren
Ik wil een ontbijt POMAquote:
Zo zuidelijk gaan we niet. We blijven wel in het noordelijke deel van Ierland.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan jullie nog verder naar het zuiden?
Westport is tof en leuk.
Brood op de plank!quote:
Dadelijk krijg je een bore-out.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb weinig meer te doen; maar moet wel aanwezig zijn
Zoals zovelen hierquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb weinig meer te doen; maar moet wel aanwezig zijn
Gewoon doen alsofquote:
Heb echt nog nooit gehoord dat iemand taart vies vond in het algemeenquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb echt nog nooit gehoord dat iemand taart vies vond in het algemeen
TaMieke uitgezonderd met die taart van dr tante, maar dat zal een uitzondering zijn
Ik lust bijna geen 1 taart.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TaMieke uitgezonderd met die taart van dr tante, maar dat zal een uitzondering zijn
Ik vreet m'n huis wel op.quote:
Ik ook niet eigenlijk. Ik hou niet van alle soorten taart maar met een lekker mokka gebakje maak je me wel blijquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles met aardbei en slagroom en/of veel laagjesquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
Worteltaart of mokka schuim is wel lekker. Verder mwah.
Ik heb eigenlijk vandaag al best een fuckton aan nuttige dingen gedaan. Zoals. Vrije dagen bij kopen. Vrije dagen opnemen. Check, Check. Streept zo lekker afquote:
Slagroomtaart vind ik echt helemaal smerig.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Alles met aardbei en slagroom en/of veel laagjes
Ja, laagjesquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Alles met aardbei en slagroom en/of veel laagjes
Sowieso supermarkttaart vermijden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Slagroomtaart vind ik echt helemaal smerig.
Oh jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk. Ik hou niet van alle soorten taart maar met een lekker mokka gebakje maak je me wel blij
Maître Paulquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso supermarkttaart vermijden.
Moet je weer meer stapjes doen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja
Ik heb ook zo mn voorkeuren
Sommige taarten vind ik zonde van de kcal
POMA taartquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als ze nou steaktaart of zo hadden.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet je weer meer stapjes doen.
Vind het op zich wel ok, maar als ik dan toch taart eet, dan eet ik liever iets wat het waard isquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Slagroomtaart vind ik echt helemaal smerig.
Mensen ouder dan 2 uurquote:
Hoor je ineens een soort stofzuigergeluidjequote:Op maandag 25 augustus 2025 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irish Coffee taart, ok doet u mij er maar 60, vorkje is niet nodig hoor.
Joahquote:
Waren er nog dingen waar jij van kon schrikken?quote:
Gloep, burp en side eye naar de ober.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor je ineens een soort stofzuigergeluidje
DIKKE SPIN.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waren er nog dingen waar jij van kon schrikken?
Dat is ie ookquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oeh![]()
Dat ziet er wel erg lekker uit Ess
Die ene moet nog huur betalenquote:
RIPquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, ik laat mn lepel in mn overnight oats vallen 🥲
Nou wereldquote:
Wat ga jij dan doen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten jullie niet even naar buiten voor de lunchwandel?
Het zonnetje schijnt enz
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou wereld
Je was mooi
Tot ziens
Neeeeeeeeeeeequote:Op maandag 25 augustus 2025 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou wereld
Je was mooi
Tot ziens
Verkapte 'kijk mij hipster zijn met m'n overnight oatsquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, ik laat mn lepel in mn overnight oats vallen 🥲
Ja, om half.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten jullie niet even naar buiten voor de lunchwandel?
Het zonnetje schijnt enz
De boel hier overnemenquote:
Ik eet soms ook chiapuddingquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij hipster zijn met m'n overnight oats' post.
Braafquote:
Raar woord eigenlijk, enkel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:13 schreef essnhills het volgende:
Ik ga gewoon vanmiddag een rondje wandelen
Ff kijken of mijn enkel alweer zin heeft
Loop je ook weleens ongewoon een rondje? Ipv gewoonquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:13 schreef essnhills het volgende:
Ik ga gewoon vanmiddag een rondje wandelen
Ff kijken of mijn enkel alweer zin heeft
Vanmiddag is ook raarquote:
Beetje zo glijdelen als een naaktslak.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop je ook weleens ongewoon een rondje? Ipv gewoon
Ja, meestal eigenlijk. Want ik ben niet zo vaak gewoonquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop je ook weleens ongewoon een rondje? Ipv gewoon
Enkel in sommige omstandighedenquote:
Beetje Gloup en wheeee.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zo glijdelen als een naaktslak.
Ewlquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zo glijdelen als een naaktslak.
Niemand hierquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, meestal eigenlijk. Want ik ben niet zo vaak gewoon
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand hier
Dus eigenlijk ben je hier gewoon
Niet gewoon zijn is een hele goede eigenschapquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand hier
Dus eigenlijk ben je hier gewoon
Cirkelquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]!
Wat een buitengewone situatie
Feestquote:
lasagne met gorgonzola en tomatenquote:
Niemand is gewoonquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Niet gewoon zijn is een hele goede eigenschapVind ik
G'woon heeft wel lekkere dingenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand is gewoon
Iedereen doet maar alsof
Eigenlijk is iedereen harstikke raar en wie bepaalt wat gewoon is ?
Wat goorquote:
quote:
quote:
Ik las bloedmes.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Over een half jaar hopelijk de eerste bloesems.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand is gewoon
Iedereen doet maar alsof
Ja, eigenlijk niemand die bepaald wat gewoon is. Ben ik ongewoon omdat ik graag mensen in folie wikkel? Misschien is het juist wel ongewoon als je dat niet doetquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand is gewoon
Iedereen doet maar alsof
Ga Grey's Anatomy kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Ik vergeet de hele tijd dat ik nu ook op Disney kan kijken weer. Mijn vader heeft speciaal om mij een abonnement afgesloten dus misschien moet ik het ook maar gebruiken.
Alsof mensen nog een schuur kunnen betalenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hing vroeger bij ons in huis in de schuur.
Staan ook altijd van die pakkende tekstjes op.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
G'woon heeft wel lekkere dingen
En.. ooit een normaal mensen ontmoet ?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hing vroeger bij ons in huis in de schuur.
Gelukkig blijf ik hier.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De boel hier overnemen
MUHAHAHAHA
Ik heb mn lunchwandel al gehad
Trippel trippel trippel
Onderverhuren aan studenten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof mensen nog een schuur kunnen betalen
Fijn dat het weer maandag is he?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof mensen nog een schuur kunnen betalen
G'woon voor nootquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Staan ook altijd van die pakkende tekstjes op.
Oh.quote:
quote:
quote:
De eerste tien seizoenen zijn goud.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch echt 10.000 seizoenen ofzo.
22 begint in Amerika op 9 oktquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch echt 10.000 seizoenen ofzo.
Kattenvoer: G'woon hap slik weg.quote:
Beter dan vrije tijd. Dan heb je alleen maar tijd om over alle ellende te denken. Weer een kutweekend achter de rug met slecht nieuws.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat het weer maandag is he?
Ik wist wel dat die Amerikanen een raar datumsysteem hadden, maar dat is wel heel ongewoonquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste tien seizoenen zijn goud.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het nog nooit heb gekeken en ik wil het misschien wel een kans geven maar ik ga geen 22 seizoen kijken. Misschien dan alleen de eerste 10 ja.quote:
Geen ervaring mee, ik koop niet zo vaak kattenvoerquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kattenvoer: G'woon hap slik weg.
In het geval van die van ons klopt dat ook wel.
Ohquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan vrije tijd. Dan heb je alleen maar tijd om over alle ellende te denken. Weer een kutweekend achter de rug met slecht nieuws.
ik ben aan het wachten tot de laaghangende wortel van Fox' grote C eindelijk tot een letterlijk einde komtquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Richard probeert al 22 jaar met pensioen te gaan.
zal Trump wel bedacht hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die Amerikanen een raar datumsysteem hadden, maar dat is wel heel ongewoon
iedereen houdt van gwoonquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die Amerikanen een raar datumsysteem hadden, maar dat is wel heel ongewoon
Ahja dat klinkt logischquote:
Was zijn Trump Card.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan vrije tijd. Dan heb je alleen maar tijd om over alle ellende te denken. Weer een kutweekend achter de rug met slecht nieuws.
Je hebt geen kat? Dit was overigens voor nood, ze krijgen anders gewoon brokken. Meurt ook minder dan dat natvoer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ik koop niet zo vaak kattenvoer
Ik snap niet dat mensen nog in dat ziekenhuis willen werken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben aan het wachten tot de laaghangende wortel van Fox' grote C eindelijk tot een letterlijk einde komt
Hoeveel zijn er nou dood door heli?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen nog in dat ziekenhuis willen werken.
In het kort: iemand die langzamerhand alles aan het vergeten is, is een volgende fase in gegaan.quote:
Dat was toch ER?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nou dood door heli?
Nee ik heb geen katquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je hebt geen kat? Dit was overigens voor nood, ze krijgen anders gewoon brokken. Meurt ook minder dan dat natvoer.
Sterktequote:Op maandag 25 augustus 2025 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het kort: iemand die langzamerhand alles aan het vergeten is, is een volgende fase in gegaan.
Maar voor de rest even geen zin om erover te praten, dat was mijn weekend zo ongeveer al
Als je een heli kopt moet je wel naar de ER jaquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het kort: iemand die langzamerhand alles aan het vergeten is, is een volgende fase in gegaan.
Maar voor de rest even geen zin om erover te praten, dat was mijn weekend zo ongeveer al
door een heli.... ligt me niets van bij.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nou dood door heli?
Denk dat de ER je dan ook niet meer kan helpen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je een heli kopt moet je wel naar de ER ja
Jij bent er eenquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan of de wieken nog draaiden of nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat de ER je dan ook niet meer kan helpen.
Rawrquote:
Ja dat welquote:
Dat is zielig. Waarom heeft ze er dan ook drie.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Het is niet eens zozeer dat het vervelend is maar ik vind het ook gewoon heel naar om de hele tijd te horen hoe ze lopen te vloeken en tieren op die honden.
Wraps een optie?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
moet nog lunsjen, maar weet niet waar ik zin in heb
Ja in een heel klein appartementje ook nog. En het zijn ook niet drie chihuahua's, nee het zijn gewoon drie grote honden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is zielig. Waarom heeft ze er dan ook drie.
Lastigquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
moet nog lunsjen, maar weet niet waar ik zin in heb
nehquote:
Ik weet dat Tsunoda klein is, maar dat ie naar de dierenarts moet...quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:33 schreef Pheno het volgende:
En oh ja, Yuki moest weer naar de dierenarts. Nog steeds last van zijn oren, ondanks antibioticazalf. Daar is nu een kweekje van het goedje in zijn oor gemaakt en horen we over een week wat het plan gaat worden. Gelukkig is het wel wat beter geworden, maar nog niet goed, dus to be continued
FTFY.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
denk dat ik zin heb aan broodje met goulashkroket
Ik ga googlenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet dat Tsunoda klein is, maar dat ie naar de dierenarts moet...
bemoei je eens niet met mijn eetlustquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |